PDA

View Full Version : K1 MAX Scandinavië; Marco Pique succes!!



Khanom Thom
31-05-2008, 11:38
De 31ste Mei zal er in Stockholm een Scandinavische K1 MAX worden gehouden.
De winaar van het toernooi plaats zich direct voor de K1 MAX Final Elimination (laatst 16) 2009 en voor de Asia Contender seizoen II. De verliezende finalist word beloond met een plaatsing in de S-1 "King's Birthday" in Bangkok Thailand, november dit jaar!


Bij deze wensen wij Marco Pique van team SLAMM!! succes in Stockholm en dat hij zich kan plaatsen voor de laatste 16 in Japan volgend jaar...

Vanuit Mixfight zeggen wij... SUCCES!!! :thup:


(en Harmen; have fun ;))

payap
31-05-2008, 12:10
Marco succes kerel! Kick some ass!

ps niet met Nong Toom flirten he! :lol:

marcelt
31-05-2008, 16:29
Winnen Marco!

Illest
31-05-2008, 18:23
:cool2:

The Sniper rulezzz

Illest
31-05-2008, 23:36
zijn er al uitslagen bekend? ben echt benieuwd hoe Marco het doet.

DUTCHDEATH
31-05-2008, 23:52
Marco the sniper kicks ass !!! :thup:
Team slamm :twak: succes !
Harmen maak een paar top pics he, de line up laat het toe !:osu:

Illest
01-06-2008, 00:13
:crying:

lees net dat ie verloren heeft van Dzabbar (na een extra ronde)...

balen!

raveboy
01-06-2008, 01:03
Op de bekende trekker is de partij al te downloaden

Richelieu
01-06-2008, 04:46
:crying:

lees net dat ie verloren heeft van Dzabbar (na een extra ronde)...

balen!

Ben net terug van de stad en nu in het hotel, maar Marco Pique is toch wel benadeeld in deze beslissing om het maar voorzichtig uit te drukken. In Nederland zou de scheidsrechter bijvoorbeeld al een openbare waarschuwing hebben uitgedeeld vanwege het non-stop afklemmen in de onderrug!

Morgenavond ben ik weer in Nederland en zal het e.e.a. posten.

Dynamite Drew
01-06-2008, 07:23
can i get some results in english please ? (ignorant aussie here who dont speak dutch)

cheers

raveboy
01-06-2008, 10:55
Ik heb de partij vanacht gedownload, probeer hem nu te uploaden naar youtube.
Als ie een keer klaar is, zal ik de video plaatsen.

Illest
01-06-2008, 11:38
Ben net terug van de stad en nu in het hotel, maar Marco Pique is toch wel benadeeld in deze beslissing om het maar voorzichtig uit te drukken. In Nederland zou de scheidsrechter bijvoorbeeld al een openbare waarschuwing hebben uitgedeeld vanwege het non-stop afklemmen in de onderrug!

Morgenavond ben ik weer in Nederland en zal het e.e.a. posten.

Tjonge, jonge....moet Marco weer net gebeuren....ik ben benieuwd naar de beelden!

raveboy
01-06-2008, 12:20
http://www.megaupload.com/nl/?d=VLJH5HCU

Hier is de wedstrijd, youtube duurde me te lang.

Illest
01-06-2008, 14:17
Ben net terug van de stad en nu in het hotel, maar Marco Pique is toch wel benadeeld in deze beslissing om het maar voorzichtig uit te drukken. In Nederland zou de scheidsrechter bijvoorbeeld al een openbare waarschuwing hebben uitgedeeld vanwege het non-stop afklemmen in de onderrug!

Morgenavond ben ik weer in Nederland en zal het e.e.a. posten.

Om kotsmisselijk van te worden zeg. En tot mijn grote verbazing zat 1 vd trainers van Contender Asia ook in de jury?!??!?!? Die stomme Duitser....ik kan me niet zo vergissen...

In de extra ronde klemde Dzabbar veel af, en heeft ie hem 1 keer geveegd....voor de rest was het Pique die het gevecht wilde maken en duidelijk scoorde met lowkicks en vooral 1 opvallend keiharde stoot naar het hoofd van z'n tegenstander.

Ik vond de scheids ook maar een vreemde pannekoek....telkens een time-out om het bloed van Dzabbar's gezicht af te vegen...fuck, je bent scheids, geen verzorger!:thown:

m.g
01-06-2008, 14:33
Heb hem gisteravond al gekeken maar dit slaat echt helemaal nergens op. Hij had na drie rondes al gewonnen en in die extra ronde nog meer punten gehaald. Ik weet niet wat die jury leden bezielde. Ook na de eerste drie rondes gaf 1 jury lid de winst naar die andere gozer. Erg jammer dat Pique een deelname aan de K-1max door de neus krijgt geboord.

54321
01-06-2008, 15:04
ja, naar mijn mening had pique na drie rondes al zijn voordeel behaald. en dzabar had zeker een waarschuwing moeten hebben voor die vreemde mma takedowns!

heel jammer maar typisch pique natuurlijk, zoveel talent en zoveel ongeluk. ik vond hem overigens niet zo scherp als dat hij in het k1 toernooi in nl was. hoop dat hij in de toekomst alsnog een keertje een plek weet te bemachtigen.

sabby
01-06-2008, 15:12
can i get some results in english please ? (ignorant aussie here who dont speak dutch)

cheers

Uhm, there was een extra round.
Marco Pique is toch wel benadeeld he was aggrieved in deze beslissing in making the decission om het maar voorzichtig uit te drukken this is carefuly formulated. In Nederland zou de scheidsrechter bijvoorbeeld al een openbare waarschuwing hebben uitgedeeld vanwege het non-stop afklemmen in de onderrug! In holland the referee would have given a warning for non-stop pinching off the lower back.

m.g
01-06-2008, 19:26
@ Sabby kneep hij hem in zijn onderrug?!? ;)

sabby
02-06-2008, 17:40
@ Sabby kneep hij hem in zijn onderrug?!? ;)

:( .... kep mn best gedaan...

heheh, hij moet maar een beetje zn fantasie gebruiken :lol: