PDA

View Full Version : Grappling was weer top!



Justinian
31-05-2008, 16:40
Ben net terug uit Ede, waar de tweede ronde werd gehouden van het NK. Ik was er met 4 jongens: Thomas (-76kg beginner), Leon (-76kg beginner), Clayton (-70kg beginner) en Ralf (+100kg gevorderd).

Als eerste was Clayton aan de beurt, die met zijn 67kg en 16 jaar, nog maar 3 maanden bij ons traint. Hoewel hij nog maar kort traint, is duidelijk dat hij duidelijk talent heeft voor de sport. De eerste partij wint hij op een beenklem en ik ben uiteraard erg blij voor hem :D De tweede partij wint hij geloof ik op een armklem, fantastisch. Verder wint hij nog een paar partijen op punten en verliest er twee op punten (ondermeer van de uiteindelijke kampioen). Zeer goed gevochten en ik ben erg trots.

Leon die voor het eerst mee deed in de -76 kg klasse wist twee partijen te winnen en verloor er ook twee. De eerste partij liet hij zich overdonderen, maar voor de rest zag het er goed uit!

Dan onze Thomas, ook in de -76kg klasse. Als eerste kwam Thomas uit tegen het zoontje van Andy Jekel, die uiteraard een sterke worstelachtergrond heeft. Toch scoorde Thomas twee takedowns en won de partij met een gogo-plata. Zeer netjes! De partij erna heb ik niet gezien en verloor Thomas op punten. De rest van de partijen won Thomas op armklem, choke en nog een submission. De strijd om de finaleplek verloor Thomas op een beenklem en eindigde dus op een derde plek. Top gevochten en in de korte tijd dat hij nu traint heeft hij veel progressie geboekt.

Tenslotte Ralf. Ralf deed mee in de klasse +100kg, gevorderden. De eerste partij won Ralf van een erg grote gast op punten. Tweede partij op een gogo-plata, derde partij op een sankaku, vierde partij op kimura, vijfde partij op nekklem en de laatste partij op punten. Ralf dus al zijn partijen gewonnen, waarvan vier op sub!! Dit maakte de dag compleet, fantastisch gedaan. Ben erg trots op de heren :thup: Als het goed is zijn er nog wel wat foto's gemaakt, die later gepost zullen worden.

gymalkmaar1
31-05-2008, 17:08
Gefeliciteerd goed bezig die jongens !

Zijn er nog foto's gemaakt?

The Bulldog
31-05-2008, 17:19
Het was een leuke dag... gogo was echt super...

net rijsttafeltje gegeten met de vrienden en nu..... NAAR ZUTPHEN....

Iggy
31-05-2008, 17:47
Zoww gaat lekker zeg. Gefeliciteerd jongens.

chief108
31-05-2008, 18:34
dude...
al je partijen gewonnen!!! :thup:

Underdog wordt Überdog!!!!

daar moet op gedronken worden :beerchug:

Justinian
31-05-2008, 19:06
dude...
al je partijen gewonnen!!! :thup:

Underdog wordt Überdog!!!!

daar moet op gedronken worden :beerchug:
Underdog = Topdog :thup:

Floris
31-05-2008, 19:22
Ik kom maar niet verder dan die derde plek... :)

Maar was idd weer een leuke dag.

marster
31-05-2008, 19:24
Moest tegen tegen Roy Reijler Underdog,! man van over de 2 meter.
Als ik het goed is hij 2e geworden in de 100 + klasse.

cholitzu
31-05-2008, 19:25
Underdog = Topdog :thup:


Zat te denken aan Alpha Dog, maar geeft weer zo'n rompslomp veranderen van website avater etc.

In ieder geval een topprestatie, zaten aardig wat monsters tussen.
Nogmaals gefeliciteerd.

Iedereen trouwens.

Ik heb weer aardig wat mooie wedstrijden gezien, en het aantal zwaargewichtten was een stuk hoger dan de laatste keer.
Top evenement weer.

Krijg als het goed is woensdag de fotos, zal ze ook weer on-line plaatsen.

ijsblok
31-05-2008, 19:26
Alles top geregeld daar en het niveau was prima!

Ben erg benieuwd naar foto's + uitslagen...

mdk
31-05-2008, 19:34
Was zeker weer leuk.

Heb in mijn poule 4 van de 5 partijen gewonnen waardoor ik weer een stapje verder kwam als de 1e keer in Ede.

Helaas moest ik in de kruisfinales aftikken op een armklem waardoor ik de medailles misliep.

Tony
31-05-2008, 19:35
Proficiat met je jongens Justi...

Enne Ralf... Damn.. top man.. Proficiat!!

MDK.. jij ook top gepresteerd!

mdk
31-05-2008, 19:38
thanks Tony!

Mack
31-05-2008, 23:04
Leon die voor het eerst mee deed in de -76 kg klasse wist twee partijen te winnen en verloor er ook twee. De eerste partij liet hij zich overdonderen, maar voor de rest zag het er goed uit!

Sorry man ;)
Hij moest in de eerste partij tegen mij. Ik weet niet wat hij deed, maar voordat ik het wist, had hij me geworpen en lag ik op de grond.

Er heerste trouwens een hele goede en sportieve sfeer! In oktober ben ik er weer bij!

De dikke nudist
31-05-2008, 23:19
Was dat vandaag? :eek:
Ow, shit.
Ik dacht zondag. :twak:

ChimiChero
31-05-2008, 23:32
Moest tegen tegen Roy Reijler Underdog,! man van over de 2 meter.
Als ik het goed is hij 2e geworden in de 100 + klasse. b
Roy Dreijling, hij train bij Cordia in Zevenaar en hij is pas half jaar met grappling bezig

chief108
31-05-2008, 23:34
Underdog =


Überdog!!!!



Topdog


Alpha Dog
sounds like a poll to me :lol:

De dikke nudist
31-05-2008, 23:36
Überdog for shizzle.

The Bulldog
31-05-2008, 23:50
Opbokken jongens...hahaha

was erg leuk daar , ben net terug uit zutphen..dus wat meer tijd te reageren...

We waren met 2 "gevorderden"samen met 5 "beginners" .
Roy de reus was mijn eerste pot...veel posities gepakt, maar Kolere wat was die man sterk zeg nog niet eerder meegemaakt..hoorde dat hij vorige keer zijn partijen allemaal won en dat heb ik gemerkt want kreeg geen ruimte voor sub....dus op punten gewonnen...

Daarna tegen 3 jongen van vathorst en eewoud van MArtijn de JOng...deze 4 op sumission ...Eewoud moest ik pittig aan de bak..gozer en bere groot en sterk , maar kolere wat draait hij snel...

Laatste partij was tegen Pedro van Vathorst ook gevorderde...alle 2 erg nat was het glibberen en glijden...heb 12 sub pogingen gedaan , maar gleed steeds weg of werd mooi terug op mijn plek gewerkt...toen gewonnen op beslissing...

Het was weer goed geregeld ..voor mij was de winst vooral het feit dat ik 4 verschillende subs heb kunnen maken...met mijn rubberguard heb kunnen werken...en goed luisterde naar Roy...

Volgende keer ben ik er zeker weer bij...

chief108
01-06-2008, 00:08
goed bezig jochie....

De dikke nudist
01-06-2008, 00:08
Dus ik had gewoon de eer kunnen hebben opgevouwen te worden door de legendarische Überdog?:eek:

Andere keer dan maar.

Wel kut dat nu er redelijk veel inschrijvingen zijn in +100 ik niet kan.
De laatste keer dat ik er was waren we maar met z'n drietjes in +100.

The Bulldog
01-06-2008, 00:12
Dus ik had gewoon de eer kunnen hebben opgevouwen te worden door de legendarische Überdog?:eek:

Andere keer dan maar.


:fireworks:

Briant
01-06-2008, 10:27
b
Roy Dreijling, hij train bij Cordia in Zevenaar en hij is pas half jaar met grappling bezig

Roy heeft goed geknokt, na een partij was hij helemaal stuk maar de volgende partij stond hij er weer met evenveel energie. (Y)

nicolas the red
01-06-2008, 12:05
yup was leuk. maurice en michel goffart hebben iedereen in hun poule geklopt buiten remco van baardewijk die in ware topvorm was. ikzelf vocht voor de eerste keer een gewichtsklasse hoger, in -100 kg en kon toch nog een 2de plaats behalen... na enige verwarring omtrent de kruisfinales maar goed.

Boem Boem
01-06-2008, 12:06
Top allemaal....van harte gefeliciteerd.....hoop er een volgende keer weer bij te zijn in de klasse +100kg....

Osu

Chris

Master RICO.
01-06-2008, 12:12
gister ook mee wezen kijken , een topdag gehad eerts kijken naar het rollen van ralf mooi om zijn progressie te zien. daarna heerlijk dineetje gehad en genoten in zutphen bij BOTE.

@boem boem watch out for THE DOG. hahaha

sebastiaan
01-06-2008, 12:54
m'n slechtste prestatie van het jaar tot nu toe,maar wel weer het één en ander op gestoken :-P

761217186
01-06-2008, 13:42
Ik ben nu 4 maanden bezig met grappling. Mijn doel was om 1 wedstrijd te winnen, dit is gelukt:). Helaas mis ik nog wat beginners ervaring want nu ik de video opnames van de wedstrijden terug zie haal ik er toch nog wat stomme foutjes uit, die zeker niet nodig waren:blush:. Zo klopte ik tijdens 1 partij af omdat mijn tegenstander mijn mond (hoofd) op zijn borstbeen drukte, omdat ik geen adem kon krijgen klopte ik.. Gewoon kloppen op paniek hihi:twak:.. Verder zit ik met een worstel(bloemkool)oor.
Ondanks alles een prachtige dag, veel ervaring opgedaan en nog veel meer extra motivatie gekregen om door te gaan.:thup:

The Bulldog
01-06-2008, 13:51
76......... Dave je deed het echt netjes vooral gezien je korte ervaring...duidelijk doel gesteld en die gehaald..

Dus helemaal oke...

Boem Boem
01-06-2008, 13:56
gister ook mee wezen kijken , een topdag gehad eerts kijken naar het rollen van ralf mooi om zijn progressie te zien. daarna heerlijk dineetje gehad en genoten in zutphen bij BOTE.

@boem boem watch out for THE DOG. hahaha

@ Master Rico: ik ga het in ieder geval proberen om het Ralf lastig te maken....maar het gaat om het meedoen...... Ralf " Pitbull"

Dragao
01-06-2008, 14:14
Het was zeker een leuke dag.RElaxte ontspannen sfeer zoals het hoort te zijn.Gelukkig was ik geen 100+ meer, want vorig jaar was ik daar 1 van de lichtere en als ik nu daar had gerold, was ik klein mannetje geweest. 5 october ben ik zeker weer aanwezig

joost
01-06-2008, 14:30
Top gedaan mannen!!!

appelsap
01-06-2008, 16:13
Ik wordt te oud voor die grappen:-) Je merkt het wel dat iedereen vaker traint dan de drie keer de maand die ik op de grond lig.
Heb nu pijn op plekken waarvan ik niet eens wist dat ik daar spieren had.

Het was top en een stuk drukker dan de laatste keer dat ik er was (ok dat was 2 jaar geleden...)

Goede organistatie en alles liep lekker door.

ChimiChero
01-06-2008, 19:19
76......... Dave je deed het echt netjes vooral gezien je korte ervaring...duidelijk doel gesteld en die gehaald..

Dus helemaal oke...
x2

Mijn complimenten aan The underdog!!

wrestler_nl
01-06-2008, 19:23
gefelciteerd.. zijn er ook fotos gemaakt?

Bagheera
01-06-2008, 23:07
gefeliciteerd man! damn dat wordt weer meer trainen voor me, anders wordt het nog meer "klop" krijgen op de mat.....
:crying:

Impulse
02-06-2008, 13:57
Iedereen die in de prijzen zijn gevallen: gefeliciteerd!

Dit keer was ik er niet tot het eind en Weet niet wat de rest heeft gedaan, want ben eerder weggegaan ivm andere verplichtingen. Laatste partij die ik gezien heb was die van ralf vs ewout, en dat zag er wel pittig uit. Die 2 waren voor mijn gevoel aan elkaar gewaagd....