PDA

View Full Version : Peter Verschuren vecht/win in Berlijn



danial
01-06-2008, 18:17
http://img170.imageshack.us/img170/9324/plakatenglishdp3.jpg (http://imageshack.us)
http://img170.imageshack.us/img170/9324/plakatenglishdp3.a7092c8ab3.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=170&i=plakatenglishdp3.jpg)

Op zaterdag 31mei zou een Europeaan Championship IBK plaats vinden.
Rodney Glunder stond als wereld kampion als hoofdpartij op fightcard. Door omstandigheden kon Rodney niet vechten maar Promotor wou heel graag dat zijn tegenstander toch vecht die avond (thuis favoriete) en belde Kancho Henk Kuipers.
Kancho Kuipers moest heel snel iemand vinden die direct 6uurtjes wil rijden en direct de ring wil instappen. Het was moeilijk om iemand te vinden want wie wil nou zoiets doen…..
Kancho dacht direct aan Hoofd staand trainer van team hardcore Peter Verschuren. Hij vocht vorige jaar zijn afscheidpartij en zou nooit meer vechten, maar uit vriendschap en eer heeft hij het toch geaccepteerd. Om 12 middag is Peter van Amsterdam vertrokken naar Emmen en om 14.00 haalde hij mij op en ik ging met hem mee als verzorger.

Met wat minder leuke reis (file, warm, ver weg) zijn we uiteindelijk voor acht uur aangekomen en zijn direct in kleedkamers gaan opwarmen. Peter had geen rust na lang rijden moest hij heel snel vechten.

Gevecht:
Het ging om IBK Pro-division Grand Prix. Dus eerste ronde karate 2min, tweede ronde kickboks 3min en derde ronde mma 4min op pride regel.
Peter komt op en moet tegen Jochen Giep die 2meter lang is en goed afgetraind is. Giep woog ongeveer 107kilo en woont al 20jaar in Duitsland en is afkomstig uit Roemenië. Jochen had zich voorbereid om tegen wereld kampion IBK te vechten en was erg in vorm.

Eerste ronde is Peter die veel punten maakt en veel op achterst been trapt, Giep heeft erg last van maar blijft door gaan, het is duidelijk dat Giep een kickbokser is en hij wil wachten tot tweede ronde.
Tweede ronde begint en beide gaan vol tegen aan. Giep is heel goeie kickbokser en raakt peter met een goeie directes en komt met paar harde trappen die goed geblokt worden door peter, Peter blijft op lichaam stoten en maakt het af met lowkicks. Laatste 10seconde van tweede ronde komt peter met een lever stoot en Giep zakt helemaal weg. Scheid gaat heel langzaam tellen, maar bij 8ste is Giep nog steeds op zijn knieën en komt niet overeind.

Hierbij mijn respect voor Peter Verschuren die net inviel en na lange tijd niet trainen (alleen les geven) toch weer de ring in ging.
Ook respect voor Kancho die aan de Duitse promotor dacht en net op nippertje iemand vond.

dontmindme
01-06-2008, 18:21
mag ik vragen hoe jij het hebt gedaan Danial?

joost
01-06-2008, 18:23
Top man!! :D gefeliciteerd

danial
01-06-2008, 18:35
mag ik vragen hoe jij het hebt gedaan Danial?

Ik heb niet gevochten. Ik heb ongeveer twee weken terug al gevochten, en wist ook niet dat ik hier moest, eenmaal daar zag ik mijzelf op poster haha, ik was ook alleen met peter mee anders was ik in zutphen. later op dag kwam ik mijn tegenstander tegen, en bleek ook nog 15kilo zwaarder te zijn. Wel een goeie knokker, hij vecht vaak in engeland (cage) en abu dhabi en heeft vroeger zelfs tegen Sem schilt gevochten:D wel verloren.

dontmindme
01-06-2008, 18:44
double booked
kan beuren

micha
01-06-2008, 20:20
top van peter

Ralph
01-06-2008, 20:41
Netjes hoor! Knap werk van Peter

The Bulldog
01-06-2008, 20:55
super van Peter..

De man van 14K
01-06-2008, 21:48
Vet, opgetrommeld worden en ongetraind winnen op KO.. hehe

Boem Boem
01-06-2008, 23:08
super gedaan van Peter!

osu

Chris

chief108
02-06-2008, 08:34
mooi gedaan Peter!!!

dikke klasse :thup:

Effective
02-06-2008, 11:04
Gefeliciteerd Peter!! OSU

Tov
02-06-2008, 12:28
[QUOTE=danial;556083] Hierbij mijn respect voor Peter Verschuren die net inviel en na lange tijd niet trainen (alleen les geven) toch weer de ring in ging.
Ook respect voor Kancho die aan de Duitse promotor dacht en net op nippertje iemand vond.

X2:thup:

[QUOTE=danial;556083] Laatste 10seconde van tweede ronde komt peter met een lever stoot en Giep zakt helemaal weg. Scheid gaat heel langzaam tellen, maar bij 8ste is Giep nog steeds op zijn knieën en komt niet overeind.

Een lever stoot. Dat verbaasd me nou helemaal niet!

wanneer leerling klaar is voor de strijd, dan komt de meester pas te schijnen en als de leerling verhinderd is, is de meester zelf het zonnetje.

El"Nienjo
02-06-2008, 12:29
Super gedaan Peter, "ff invallen" ;-)