PDA

View Full Version : Diender terug aan de top!



Gerben Zonderland
01-06-2008, 18:10
Met die super overwinning op Drago is Diender weer meteen terug aan de top. Ik vond hem zowiezo de laatste tijd weer super knokken. Ik verheug mij nu al op de wedstrijd tegen Nicky Holzken. Daar gaat Holzken het heel moeilijk krijgen denk ik.

m.g
01-06-2008, 18:20
Nou niet meteen te hoog van stapel lopen, ok de overwinnnig van gister was erg goed van hem helemaal omdat het een inval partij was, maar nu moet hij wel bewijzen dat hij dit niveau kan vast houden. Heb hem wel vaker een goede pot zien knokken en de partij erna was zijn niveau duidelijk minder. Dus dat maakt de partij tegen Holzken alleen maar interessanter.

761217186
01-06-2008, 18:40
hier ben ik het mee eens, gisteren had hij echt een prachtige overwinning.
Nu is het aan Diender om dit niveau vast te houden.

Biiyen
01-06-2008, 19:05
Tuurlijk, ik heb ook al vernomen dat hij Drago zal vervangen in de Finale. Japan is ook helemaal lyrisch.

Ik wil niks afdoen aan de prestatie van Diender, die was OK! Maar ik heb het idee dat Drago kapot moet ofzo. Die gozer vecht zoveel dat is niet normaal meer.

micha
01-06-2008, 19:25
hij heeft het goed gedaan maar ik denk niet dt hij het redt tegen Nieky

dontmindme
01-06-2008, 19:56
hij heeft het goed gedaan maar ik denk niet dt hij het redt tegen Nieky
diender heeft de doorzetting vermogen om iedereen te pakken, jammer genoeg heeft ie veel pech gehad.
maar hij krijgt nu de kans om zn naam te vestigen

De man van 14K
01-06-2008, 20:17
Tuurlijk, ik heb ook al vernomen dat hij Drago zal vervangen in de Finale. Japan is ook helemaal lyrisch.

Ik wil niks afdoen aan de prestatie van Diender, die was OK! Maar ik heb het idee dat Drago kapot moet ofzo. Die gozer vecht zoveel dat is niet normaal meer.

is het eerste deel sarcastisch of is dat echt het geval?

dontmindme
01-06-2008, 20:32
drago wilt zelf zoveel vechten, heeft ie zelf al vaker gezegd.
voor hem is dat het enige waar hij wat mee kan verdienen
ik heb hem wel eens twee weken achter elkaar zien knokken en het waren ook echte veldslagen ook

micha
01-06-2008, 20:35
ik denk dat teveel partijen draaien in een korte roofbouw is en dat het uiteiendelijk tegen je gaat werken

dontmindme
01-06-2008, 20:39
dat is de verantwoordelijkheid van zijn team,tenminste mede verantwoording

De man van 14K
01-06-2008, 20:45
dat is de verantwoordelijkheid van zijn team,tenminste mede verantwoording


In Thailand draaien zo toch ook zoveel partijen?
En vroeger knokte Kaas volgens mij ook zoveel en inderdaad Drago wil het zelf.
Waar ik op doelde was het vervangen van Drago door Diender in de K1 max finale.
Lijkt me ook niet terecht, Diender vecht bij lange niet zo constant als Drago, van wie heeft hij gewonnen de laatste tijd?
Daarbij kan ik het me ook voorstellen dat het op dat nivo funest is als je tegenstander op het laatste moment vervangen wordt en als je dan tegen Diender moet met een totaal andere stijl.. dan moet je daar wel naar opstellen.

Ik zou deze partij dan graag nog een keer zien, denk nl. niet dat het nog een keer lukt..

dontmindme
01-06-2008, 21:10
In Thailand draaien zo toch ook zoveel partijen?
En vroeger knokte Kaas volgens mij ook zoveel en inderdaad Drago wil het zelf.
Waar ik op doelde was het vervangen van Drago door Diender in de K1 max finale.
Lijkt me ook niet terecht, Diender vecht bij lange niet zo constant als Drago, van wie heeft hij gewonnen de laatste tijd?
Daarbij kan ik het me ook voorstellen dat het op dat nivo funest is als je tegenstander op het laatste moment vervangen wordt en als je dan tegen Diender moet met een totaal andere stijl.. dan moet je daar wel naar opstellen.

Ik zou deze partij dan graag nog een keer zien, denk nl. niet dat het nog een keer lukt..

wat ik me van kaas kan herrineren is dat hij zwaar gokverslaafd was,maar dat is verleden tijd dus dat verklaart wel waarom hij zoveel vocht vroeger.
maar hij traint toevallig ook bij dezelfde gym.
daarmee wil ik niks naars zeggen over ze natuurlijk, want de vechter zelf is ten alle tijde zelf met zn verstand bij
k1 max, ja eerst zien dan geloven

HUNTER
01-06-2008, 21:15
Diender heeft een super overwinning behaald.... maar om nu te zeggen dat ie meteen iedereen weer verslaat? Ik heb hem genoeg fouten zien maken tegen veel mindere vechters, dus wat dat betreft heeft hij nog geen K-1 Max niveau. Ik hoop voor hem dat ie zo door kan gaan, en de connecties heeft hij wat betreft Japan met Team Aerts, maar ik denk dat er in Nederland nog wel heel wat mensen voor hem staan

gymalkmaar1
01-06-2008, 22:35
Van Gagodrago.com lees dit net ga zo de partij nog een keer kijken.


Hey fans,

Op 31 mei zou ik vechten tegen Faldir Chahbari, helaas is in de ochtend het bericht gekomen dat Faldir ziek was en niet fit genoeg was om te vechten en dat er een vervanger klaar stond, William Diender. Diender is een harde vechter die een knock out kan veroorzaken, Faldir is een zeer technische vechter die meestal zijn partijen op punten beslist. Zie het verschil, mijn voorbereiding was meer gesteld op een technisch puntengevecht. Zo’n partij paste ook wel inmijn voorbereiding naar de partij tegen Masato op 7 july in Japan voor de laatste 8. Maar goed we hebben de partij aangenomen met alle gevolgen van dien. Diender vocht op de grens van de regels en soms zelfs verder, en dat bracht hem de winst. Na een slippartij van mij vond hij het nodig om me nog 2 harde stoten op mijn hooft te geven onder het oog van de scheidsrechter, hierdoor was ik aangeslagen, uit nijd stond ik gelijk op voor revanche en dat was fout. Ik was niet hersteld van deze onregelmentaire stoten en liep dus aangeslagen op hem af, dat waren de eerste 8 tellen voor me. Direkt daarna pakte hij het goed aan door er direct vol tegen in te gaan en dat veroorzaakte de tweede 8 tellen, scheids begon te tellen en zag dat ik niet hersteld was, stopte hij de partij, winst voor Diender dus. Het is zoals het is, Thats Life. Jammer voor mij en teleurstellend voor mijn fans en voor iedereen die mij steunt. Ik wil ook de fans bedanken die naar mij toe kwamen na de partij en mij geweldig hebben gesteund..
Sorry voor dit verlies, maar weer bedankt voor alle steun en sportieve groeten, Gago Drago

anonymous001
01-06-2008, 22:44
Ja, daar heeft ie wel een beetje gelijk in, denk ik.

gymalkmaar1
01-06-2008, 22:53
Heb de partij net nog 10 keer gekeken.
Diender raakt Drago op zijn slaap door een hoek/stoot.
Drago gaat naar beneden zijn knieen raken de grond op dit moment volgen er twee stoten die doel treffen.

Je ziet ook direct aan Drago zijn houdig zodra hij op staat van wat flik je me nou?

Ik denk toch dat dit een duidelijke overtreding is.
Maar ik ben mischien niet geheel objectief te noemen als je snapt wat ik bedoel,wat vinden julie?

Wheelie
01-06-2008, 23:00
Heb de partij net nog 10 keer gekeken.
Diender raakt Drago op zijn slaap door een hoek/stoot.
Drago gaat naar beneden zijn knieen raken de grond op dit moment volgen er twee stoten die doel treffen.

Je ziet ook direct aan Drago zijn houdig zodra hij op staat van wat flik je me nou?

Ik denk toch dat dit een duidelijke overtreding is.
Maar ik ben mischien niet geheel objectief te noemen als je snapt wat ik bedoel,wat vinden julie?
Je hebt wel een beetje gelijk, maar dat soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd ;)
Topprestatie van Diender maar ik blijf van van Drago

The Bulldog
01-06-2008, 23:12
DRago veerde op toen de klappen kwamen en idd dat is in mijn ogen ookhet keerpunt geweest..

scheids had drago herstel moeten geven....en nog belangrijker drago had er om moeten vragen...ipv weer naar voren te denderen...

Toch blijf ik het tof vinden voor Diender...

mama
02-06-2008, 00:08
Heb de partij net nog 10 keer gekeken.
Diender raakt Drago op zijn slaap door een hoek/stoot.
Drago gaat naar beneden zijn knieen raken de grond op dit moment volgen er twee stoten die doel treffen.

Je ziet ook direct aan Drago zijn houdig zodra hij op staat van wat flik je me nou?

Ik denk toch dat dit een duidelijke overtreding is.
Maar ik ben mischien niet geheel objectief te noemen als je snapt wat ik bedoel,wat vinden julie?

Ik dacht al dat ik een van de weinige was die dit gezien had. Ook ik ben niet geheel objectief. Maar idd had Joop Drago wel ff wat tijd mogen geven om bij te komen na die 2 stoten van Diender.
Maar goed Diender heeft het spelletje van uitlokken heel goed gespeeld. Jammer voor Drago. Maar goed van Diender

jordamn
02-06-2008, 00:26
Ik ben blij om William weer zo in goede doen te zien. Hij gebruikt gelukkig weer zijn benen, boksend is hij altijd goed geweest. Ik ken William van Aerts/Rooze-trainingen, ik vond dat hij in die tijd erg statisch begon te vechten. Nu is hij weer lekker aanvallend, varierend, snel en anticiperend. Hij verstoord goed een aanval van z'n tegenstander, door eerder aan te vallen. Bully's brengt hem zeker wel weer een keer bij K1-Max, mocht de kans er zijn.

Ush!

Garcia
02-06-2008, 07:59
Jammer voor Drago maar wel een mooie prestatie voor Diender.

MB667
02-06-2008, 13:34
YouTube - Gago Drago vs William Diender (Deel1) (http://www.youtube.com/watch?v=SSnMiWccodE&eurl=http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=40744)

YouTube - Gago Drago vs William Diender (Deel2) (http://www.youtube.com/watch?v=qSKe1O89rRE&feature=related)

beelden match, thnx to wybenga van fighttalk

Fasada
02-06-2008, 13:41
Er is inderdaad wat te zeggen over wat Drago verteld maar hij zegt het zelf het beste.. "Ik had niet gretig moeten op staan voor wraak".. Door deze actie liet hij zijn tegenstander, scheidsrechter en publiek zien dat hij door het naslaan niet was aangeslagen en aangezien het niet express was (dat was mijn bevinding) kon de partij worden hervat...

Dat William bloed ruikt en er goed op reageert mogen duidelijk zijn en een knappe TKO is dan ook het resultaat...

Wel moet ik zeggen dat deze overwinning zo bijzonder is omdat hij dezelfde dag is gebeld om te knokken tegen Drago en ook nog wint..

Drago heeft helaas te maken met het Spong - Amir syndroom want denk nog steeds dat Drago een betere vechter is dan Diender... Hoop dan ook dat Drago sportieve wraak kan nemen op de K-1 max door Masato te verslaan en dat Diender door deze overwinning weer het gevoel krijgt mee te kunnen draaien aan de top...

MilfhunterMMA
02-06-2008, 13:50
volgens mij ging drago neer maar stond gelijk weer op. zn knieen waren niet meer op de grond toen hij die twee stoten kreeg.

Justinian
02-06-2008, 13:53
volgens mij ging drago neer maar stond gelijk weer op. zn knieen waren niet meer op de grond toen hij die twee stoten kreeg.
Ik heb net het filmpje op Youtube bekeken en dat is ook wat ik zie, maar misschien mis ik iets?

Effective
02-06-2008, 13:56
volgens mij ging drago neer maar stond gelijk weer op. zn knieen waren niet meer op de grond toen hij die twee stoten kreeg.

x2.

dreamone
02-06-2008, 14:13
volgens mij ging drago neer maar stond gelijk weer op. zn knieen waren niet meer op de grond toen hij die twee stoten kreeg.

x2

volgens mij was Drago niet op z'n knieën tijdens die 2 stoten..

Fonz
02-06-2008, 14:16
Heb de partij net nog 10 keer gekeken.
Diender raakt Drago op zijn slaap door een hoek/stoot.
Drago gaat naar beneden zijn knieen raken de grond op dit moment volgen er twee stoten die doel treffen.

Je ziet ook direct aan Drago zijn houdig zodra hij op staat van wat flik je me nou?

Ik denk toch dat dit een duidelijke overtreding is.
Maar ik ben mischien niet geheel objectief te noemen als je snapt wat ik bedoel,wat vinden julie?


Je bent inderdaad niet objectief, want de scheidsrechter had niets gezegd. Logisch dat Diender dan doorgaat. Geheel volgens de regels. Ik vond het een toppartij van Diender.

The Bulldog
02-06-2008, 14:16
zo ging het inderdaad en dus legale actie...

http://img398.imageshack.us/img398/258/dienderwv7.jpg (http://imageshack.us)

Fonz
02-06-2008, 14:34
Heb ook gekeken en moet inderdaad zeggen dat de stoten toegestaan waren. Drago was wat te gretig idd. Dat siert hem wel, maar helaas breekt het hem dit keer op. Baal er flink van, maar hopelijk komt er een rematch.

Drago is en blijft een topper! Ook die verliezen wel eens. Misschien een leuke partij voor de Arena 2009

dontmindme
02-06-2008, 15:02
Alweer? Volgens mij heeft hij die kans al (meerdere malen?) gehad.


Ik hoop echt op een rematch en dan pakt Drago hem!!!


sorry ik bedoelde de laatst kans waarschijnlijk.
nu zit ik wel een beetje in dubio
ben namelijk fan van beide:(

nahtanoj
02-06-2008, 15:06
prachtpartij en gewoon erg goed werk van diender!

Mephisto
02-06-2008, 17:11
Je bent inderdaad niet objectief, want de scheidsrechter had niets gezegd. Logisch dat Diender dan doorgaat. Geheel volgens de regels.

zo is het nu precies,

...en als ik denk aan de partijen die ik Drago heb zien vechten heeft hij wel vaker problemen gehad met vechters die hem met gelijke munt terug betalen.

Ralph
02-06-2008, 17:52
Lekkere partij hoor! Vooral het bokswerk van Diender zag er scherp uit!

Biiyen
02-06-2008, 17:58
zo is het nu precies,

...en als ik denk aan de partijen die ik Drago heb zien vechten heeft hij wel vaker problemen gehad met vechters die hem met gelijke munt terug betalen.

Inderdaad, het is nu algemeen bekend hoe Drago vecht en mensen die zich daar tegen wapenen maken het Drago lastig. Zambidis speelde ook een leep spelletje met Drago, daar was die ook van in de war. Maar dat neemt niet weg dat je zelf ook van een behoorlijk kaliber moet zijn, want je ziet ook vechters die 1 a 2 rondes in zijn tempo en kracht meegaan en dan keihard ineenstorten, zijn de keiharde slagen toch teveel.