PDA

View Full Version : Tito Ortiz wil mogelijk eigen organisatie starten



Tony
02-06-2008, 11:13
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/01/titoortiz-theapprentice.jpg



“When I was in the UFC, they talked so much about how I wanted to get out of it and how I wanted to stop fighting. It was a bunch of baloney. I still see 3-4 more years of competition left (in me) and I want to build. I want to make a (rival) company neck and neck with the UFC. I think it’s going to be about taking care of the fighters and that’s what I’m going to do.”


Tja... eerst zien en dan geloven uiteraard...
Jenna en Tito hebben wel een mooie eigen cashflow... maar zeker niet voldoende..

Echter, hun zéér goede vriend, Donald Trump, tevens MMA liefhebber, heeft een hele grote beurs.... Groter dan die van de UFC...

Eens kijken hoe dit verhaal verder gaat

wrestler_nl
02-06-2008, 11:15
BULLSH*T...gaat hm niet lukken!!

Tony
02-06-2008, 11:17
was ook het eerste dat ik dacht..
MAar goed... dat boeit niet in dit geval... altijd leuk om zo'n geruchtenmachine aan het werk te zien.

chief108
02-06-2008, 11:20
we zult het wel zien.....

Khanom Thom
02-06-2008, 11:31
Nou..? Met Trump (lees; zijn geld) kan hij ver komen! Ook heeft hij natuurlijk zijn eigen ringmiss aan zijn zij... ;)

Tony
02-06-2008, 11:35
Donald Trumps eigen vermogen is 3 miljard dollar...
Jaarlijks salaris zit rond de 40 miljoen dollar.

niet verkeerd, die trump :lol:

wrestler_nl
02-06-2008, 11:40
Donald Trumps eigen vermogen is 3 miljard dollar...
Jaarlijks salaris zit rond de 40 miljoen dollar.

niet verkeerd, die trump :lol:


WOW:eek::eek::eek:

Tony
02-06-2008, 11:42
JA is veel geld he... wat hij op 1 jaar verdiend moet ik 3 jaar voor werken..

oneerlijk

Tony
02-06-2008, 11:46
met je eens ILK,

Wellicht dat Tito terecht kan in de organisatie van een andere mma league...

soort van consultant binnen Afflichtion/XC of WEC ofzo....

Garcia
02-06-2008, 12:25
Volgens mij kwam tito bij de laatste 3 bij de Apprentice.

Pepe the Ice-Murderer
02-06-2008, 12:26
Is Donald Trump zo'n goede vriend van Tito dat hij hem financiële steun zou geven om een eigen organisatie op te richten?
Zelfs al ben je Trumps moeder, zo'n mensen denken "big money". En het risico om veel te verliezen neemt zo'n topzakenman nu eenmaal niet. Niet zolang UFC koploper is en er nog duizenden andere organisaties zijn. Er is maar 1 organisatie die UFC van de troon kan stoten en dat is een reanimatie van Pride. Ik heb gisteren nog eens naar critical countdown 2005 gekeken... Man wat een card!!! 10 ufc evenementen herbergen nog niet zoveel topvechters als op 1 doorsnee pride card. Hoe meer je terugkijkt op Pride, hoe verbazend het is dat het zo'n triestige dood is gestorven.

chief108
02-06-2008, 13:08
denk iig niet hij hoeft te spammen op een vechtsport forum voor z'n centjes... :rolleyes:

Tony
02-06-2008, 13:12
denk iig niet hij hoeft te spammen op een vechtsport forum voor z'n centjes... :rolleyes:

Scherp Chief, scherp ;)

Mike
03-06-2008, 19:06
hoop dat t nie doorgaat

al die nieuwe organisaties............ hoop niet dat mma boksen achterna gaat en we straks 40 champions of the world hebben in dezelfde gewichtklasses

steven_v_geel
03-06-2008, 19:54
hoop dat t nie doorgaat

al die nieuwe organisaties............ hoop niet dat mma boksen achterna gaat en we straks 40 champions of the world hebben in dezelfde gewichtklasses
x2! en sowieso ga of vechten of een organisatie oprichten niet allebei....

Biiyen
03-06-2008, 20:11
Dana White zegt op zich vreemde dingen maar ik denk dat hij wat betreft Tito wel degelijk een punt heeft. "The guy is an idiot"....

micha
03-06-2008, 20:45
Is Donald Trump zo'n goede vriend van Tito dat hij hem financiële steun zou geven om een eigen organisatie op te richten?
Zelfs al ben je Trumps moeder, zo'n mensen denken "big money". En het risico om veel te verliezen neemt zo'n topzakenman nu eenmaal niet. Niet zolang UFC koploper is en er nog duizenden andere organisaties zijn. Er is maar 1 organisatie die UFC van de troon kan stoten en dat is een reanimatie van Pride. Ik heb gisteren nog eens naar critical countdown 2005 gekeken... Man wat een card!!! 10 ufc evenementen herbergen nog niet zoveel topvechters als op 1 doorsnee pride card. Hoe meer je terugkijkt op Pride, hoe verbazend het is dat het zo'n triestige dood is gestorven.


helemaal mee eens

54321
03-06-2008, 21:09
Ik hoop dat je dan wel met goeie dingen komt, want tot nu toe is het nog niet echt bruikbaar allemaal.

haha...Der K1 kicker..

MilfhunterMMA
03-06-2008, 23:21
Is Donald Trump zo'n goede vriend van Tito dat hij hem financiële steun zou geven om een eigen organisatie op te richten?
Zelfs al ben je Trumps moeder, zo'n mensen denken "big money". En het risico om veel te verliezen neemt zo'n topzakenman nu eenmaal niet. Niet zolang UFC koploper is en er nog duizenden andere organisaties zijn. Er is maar 1 organisatie die UFC van de troon kan stoten en dat is een reanimatie van Pride. Ik heb gisteren nog eens naar critical countdown 2005 gekeken... Man wat een card!!! 10 ufc evenementen herbergen nog niet zoveel topvechters als op 1 doorsnee pride card. Hoe meer je terugkijkt op Pride, hoe verbazend het is dat het zo'n triestige dood is gestorven.

Wat het Donald Trump gedeelte betreft ben ik het met je eens. Echter als je nou eens kijkt naar de laatste card van de ufc, dan vind ik toch dat daar hele vette matchups bij waren. Zelfs de undercard was top. Bovendien zie ik liever mma in een cage dan in een ring. Met de show van pride erbij zou het nog beter zijn. Daar kunnen ze bij de ufc nog wel wat van leren.

Garcia
04-06-2008, 07:51
Er is maar 1 organisatie die UFC van de troon kan stoten en dat is een reanimatie van Pride. Ik heb gisteren nog eens naar critical countdown 2005 gekeken... Man wat een card!!! 10 ufc evenementen herbergen nog niet zoveel topvechters als op 1 doorsnee pride card. Hoe meer je terugkijkt op Pride, hoe verbazend het is dat het zo'n triestige dood is gestorven.


Helemaal mee eens.

Angelco
06-06-2008, 12:45
Is Donald Trump zo'n goede vriend van Tito dat hij hem financiële steun zou geven om een eigen organisatie op te richten?
Zelfs al ben je Trumps moeder, zo'n mensen denken "big money". En het risico om veel te verliezen neemt zo'n topzakenman nu eenmaal niet. Niet zolang UFC koploper is en er nog duizenden andere organisaties zijn. Er is maar 1 organisatie die UFC van de troon kan stoten en dat is een reanimatie van Pride. Ik heb gisteren nog eens naar critical countdown 2005 gekeken... Man wat een card!!! 10 ufc evenementen herbergen nog niet zoveel topvechters als op 1 doorsnee pride card. Hoe meer je terugkijkt op Pride, hoe verbazend het is dat het zo'n triestige dood is gestorven.

Als Dream samen in zee gaat met WVR dan is de kans groot dat de UFC als #1 MMA organisatie van de troon wordt gestoten, maar Affliction heeft ook wel potentieel. Als je naar de eerste fightcard kijkt dan weet je genoeg :)

Idd, Pride was gewoonweg legendarisch en kijk met veel plezier en met pijn in het hart terug naar de events die ze hadden

Paganstars
06-06-2008, 13:09
Keep on dreaming buddy... zolang jij geen gerennommeerde regisseur kan vinden zoals een coppola, scorcese of DeMille