PDA

View Full Version : Gala 6 juli Nijmegen live op SBS6 stream (Internet)



Fightchick
04-06-2008, 09:43
Hier ff een bericht van het SBS front; het gala op 6 juli in Nijmegen wordt weer live op de site van SBS6 gestreamed, net zoals beast of the east afgelopen weekend!

a.s.c.
04-06-2008, 09:49
Hier ff een bericht van het SBS front; het gala op 6 juli in Nijmegen wordt weer live op de site van SBS6 gestreamed, net zoals beast of the east afgelopen weekend!

GEWELD-(U)G!!!! :D

Ik kan er helaas niet live bij zijn, maar dit verzacht de pijn tot acceptabele grenzen! SBS = TOP. Dikke reps!

nahtanoj
04-06-2008, 09:53
WOEHOEEEE:thup: Echt goed bezig... beast of the east was oook ideaal!! SUPERRR

Bud S
04-06-2008, 09:53
nu nog gratis...

wasken
04-06-2008, 10:38
wie vechten daar allemaal dan?

echt vet dit ..

Fightchick
05-06-2008, 09:36
nu nog gratis...

Het is gratis te bekijken!

micha
05-06-2008, 09:41
met zo'n een vette line up en bas rutten erbij dan schieten de kijkcijfers door het dak

ashi76
05-06-2008, 09:57
Goed bezig bij SBS !!! :thup:

54321
05-06-2008, 18:14
sbs is echt boed bezig man! ik heb genoten van de kwalitatief goede stream van beast of the east. zal zeker weer effe checken.

micha
05-06-2008, 19:44
Ik hoop het, maar ik vrees van niet. De ECHTE fans zitten in de zaal, degenen die er niet bij kunnen/willen zijn, maar wel willen kijken, zullen idd op internet kijken maar ik denk niet dat dat er (buiten de vechtsportliefhebbers om) veel zijn. En die vechtsportliefhebbers weten nu dat het er is, maar zo ontzettend veel zijn dat er niet. De niet-liefhebbers zullen waarschijnlijk niet eens weten dat het uitgezonden wordt, laat staan kijken (en die namen - zoals de voor ons bijna legendarische Bas - zegt hen niets).

Maar voor Martijn hoop ik van harte dat er veel mensen kijken.

daar hebben onze positivo weer aan hoor.

maar fijn dat iig hoopt dat er veel mensen kijken

The Bulldog
05-06-2008, 20:21
ik kan onder geen beding erbij zijn maar heb wel de pc bij de hand dusssssss......ik ben er blij mee...

anoniem gg
05-06-2008, 20:23
Ik hoop het, maar ik vrees van niet. De ECHTE fans zitten in de zaal, degenen die er niet bij kunnen/willen zijn, maar wel willen kijken, zullen idd op internet kijken maar ik denk niet dat dat er (buiten de vechtsportliefhebbers om) veel zijn. En die vechtsportliefhebbers weten nu dat het er is, maar zo ontzettend veel zijn dat er niet. De niet-liefhebbers zullen waarschijnlijk niet eens weten dat het uitgezonden wordt, laat staan kijken (en die namen - zoals de voor ons bijna legendarische Bas - zegt hen niets).

Maar voor Martijn hoop ik van harte dat er veel mensen kijken.

wow een expert!
Jij denkt niet dat het er veel zijn, dat is nog eens groot nieuws.
Er zijn niet zoveel vechtsportliefhebberd volgens jouw, wow een ander groot nieuwtje, we zijn reuze blij met deze mededeling.
Wij hebben een master plan en als dat straks bekend wordt is dat heel groot nieuws! Maar Jij zult dat wel allemaal als waarschijnlijks gaan zien en veel denken heel veel denken en vooral ons laten weten hoe jij denkt, superinterresant!

The Bulldog
05-06-2008, 20:26
BAs....je komt weer erg strijderig over.....

Hij heeft op zich toch wel gelijk dat de gene die via internet zullen kijken...de vechtsport liefhebbers zijn....

en dat wat jullie goed voor elkaar hebben..die TV uitzendingen er voor zullen zijn om het grotere publiek in aanraking te brengen met onze mooie sporten...

??????????

Nogmaals ik ben er blij mee.....

Jochem
05-06-2008, 20:40
Yes, een master plan! En groot nieuws alweer! Ik borrel en bruis helemaal, ik ben zo ontzettend benieuwd.




Oh wait. nope, sorry, dat was een boertje wat dwarszat.

anoniem gg
05-06-2008, 20:55
BAs....je komt weer erg strijderig over.....

Hij heeft op zich toch wel gelijk dat de gene die via internet zullen kijken...de vechtsport liefhebbers zijn....

en dat wat jullie goed voor elkaar hebben..die TV uitzendingen er voor zullen zijn om het grotere publiek in aanraking te brengen met onze mooie sporten...

??????????

Nogmaals ik ben er blij mee.....

Weet je wat, omdat jullie gelijk hebben en jullie namens alle forum bezoekers spreken en evenement bezoekers, zal ik vragen of SBS6 ermee ophoudt.
Volgens SBS6 is het een van de meest bekeken sport programma online en investeren zij daar veel geld in. Maar ik zal ze zeggen dat de internet forum experts toch wel gelijk hebben en dat het vergeefse moeite is!
Bedankt voor jullie medeleven en dat jullie mij hiervoor waarschuwen, top vindt ik dat.
Das nog eens medeleven! Ik zal ook eens gaan nadenken zonder iets te doen of te ondernemen, misschien kan ik mij dan bij jullie aansluiten?

micha
05-06-2008, 20:56
Lees het nou nog eens. Ik onderbouw wat ik zeg, heeft dus niets met positief of negatief te maken. Zoals je misschien WEL gelezen hebt, wens ik Martijn juist al het goede toe! Als je mijn andere posts m.b.t. de evenementen van Glory leest, kun je ook niet anders concluderen. Ik geef gewoon een onderbouwing van waarom ik denk dat er niet veel mensen op internet kijken. Bovendien, ik vraag me af in hoeverre kijkcijfers op internet interessant zijn voor SBS (omdat ik niet zo goed snap hoe ze daar inkomsten uit genereren. Misschien ads rondom het beeldvenster ofzo?).

Zie nou eens niet alles als kritiek op GG. Het begint een beetje op te vallen, zoals (ik meen) ICON ook al in een ander topic zei.


Scherp zeg meneer de onderbouwer. alsof jij ooit iets negatiefs hebt gepost over Simon Rutz Productions.

anoniem gg
05-06-2008, 21:00
Als je echt een liefhebberd bent dan sponsor je een evenement of koopt een kaartje, de meer dat gebeurt de betere matchmaking we zullen zien.
natuurlijk richten we ons ook op de buitenlandse markt, Jappaners, Koreanen en Amerikanen die fan zijn maar er niet live kunnen bijzijn. Als daar straks een betaal systeem voor is, kun je je borst warm maken in Nederland, dan kunnen we alle wereld toppers tegen elkaar zien, staand en MMA.
Of we zouden met zijn alle veel kunnen denken en nog meer kunnen denken en iedereen een beetje gelijk laten hebben. En vooral veel denken en erover praten en posten.

micha
05-06-2008, 21:01
Pfff man, doe toch eens relaxed! Dit is niet alleen een discussieforum, maar er mag ook 'gewoon gepraat' worden. Niet alles is bedoeld als aanval/discussie of iets in die zin. Ik zeg inderdaad wat ik DENK, ik zeg dus niet dat ik dat allemaal zeker weet. En als ik het DENK, zou het fijn zijn als iemand op een rustige, normale, volwassen manier zou kunnen zeggen dat ik ernaast zit. Ik vind alle info alleen maar interessant, dus ik hoor graag hoe het zit. Maar als 't effe kan zou het fijn zijn als dat op een beetje relaxte manier kan.

dat moet jij zeggen !! Jij hebt mij ik weet niet hoeveel pm's gestuurd toen ik poste over de uitvallers in de Arena.

de pot verwijt de ketel vriend

anoniem gg
05-06-2008, 21:02
Pfff man, doe toch eens relaxed! Dit is niet alleen een discussieforum, maar er mag ook 'gewoon gepraat' worden. Niet alles is bedoeld als aanval/discussie of iets in die zin. Ik zeg inderdaad wat ik DENK, ik zeg dus niet dat ik dat allemaal zeker weet. En als ik het DENK, zou het fijn zijn als iemand op een rustige, normale, volwassen manier zou kunnen zeggen dat ik ernaast zit. Ik vind alle info alleen maar interessant, dus ik hoor graag hoe het zit. Maar als 't effe kan zou het fijn zijn als dat op een beetje relaxte manier kan.

Wil je mijn niet relaxte reactie horen dan?

micha
05-06-2008, 21:04
maar goed ttt

ik vraag me af of ze in het buitenland dit volgen als wij al 'snachts uit bed stappen voor de UFC of Pride in het verleden. Misschien zetten ze in Japan en Zuid-Korea wel de wekker voor Glory........met Bas Rutten!!!

micha
05-06-2008, 21:05
Heb ik inderdaad nooit gedaan. Maar ik ga niet meteen met ALLES wat met European Fighting Network (Simon Rutz Promotions bestaat al een paar jaar niet meer) vol in de verdediging. En ik hemel ook niet alles wat met EFN te maken heeft tot in den treure op.


altijd heel onderbouwend die posten van jou behalve over EFN dus

micha
05-06-2008, 21:06
zouden ze ook hun wekker zetten voor Ronald Wustenberg??


Europeeeeeeeeeeaaaaannn Champion of the Woooooooooorrrrrrllllllllldddddd

anoniem gg
05-06-2008, 21:08
Pfff man, doe toch eens relaxed! Dit is niet alleen een discussieforum, maar er mag ook 'gewoon gepraat' worden. Niet alles is bedoeld als aanval/discussie of iets in die zin. Ik zeg inderdaad wat ik DENK, ik zeg dus niet dat ik dat allemaal zeker weet. En als ik het DENK, zou het fijn zijn als iemand op een rustige, normale, volwassen manier zou kunnen zeggen dat ik ernaast zit. Ik vind alle info alleen maar interessant, dus ik hoor graag hoe het zit. Maar als 't effe kan zou het fijn zijn als dat op een beetje relaxte manier kan.

Waarom schrijf je dan dat er niet veel fans zijn? En als jij iets zegt wat jij denkt, waarom zou ik of micha of wie dan ook dat niet mogen doen?
Jij ziet dat als een aanval? Weet je wel wat een aanval is? Vraag dat eens aan de GWK'r die al jaren van het discussie forum is verdwenen.

micha
05-06-2008, 21:12
jarenlang heb ik maanden moeten wachten tot dat ze weer eens een dvd van Pride uitbrachten. en nu krijg je gewoon gratis op je pc of telefoon.

power to the people en lang leve internet

micha
05-06-2008, 21:17
Arena 2008 was de beste tot nu toe.

de bad blood partij tussen Zimmerman en Bregy was daar ook debet aan. weet je nog hoe dat in wereld kwam..????

je moet niet overal zo zwaar tillen ... zo is het spel

we zijn er allemaal gebaat bij als de sport mainstream wordt. Hoe bekender hoe beter.

Een beetje sensatie hoort er nu eenmaal bij daar smullen mensen van.

micha
05-06-2008, 21:23
ik neem aan dat website van SBS6 net aan alleen toegankelijk is vanuit nederland. als wij hier de meest obscure sites weten te vinden waar we iets kunnen zien over mma dan neem ik aan de onze oosterse vrienden dat ook kunnen.

ik heb gewoon internet op mijn telefoon

micha
05-06-2008, 21:24
hoe is het eigenlijk met Björn?

The Bulldog
05-06-2008, 21:36
Weet je wat, omdat jullie gelijk hebben en jullie namens alle forum bezoekers spreken en evenement bezoekers, zal ik vragen of SBS6 ermee ophoudt.
Volgens SBS6 is het een van de meest bekeken sport programma online en investeren zij daar veel geld in. Maar ik zal ze zeggen dat de internet forum experts toch wel gelijk hebben en dat het vergeefse moeite is!
Bedankt voor jullie medeleven en dat jullie mij hiervoor waarschuwen, top vindt ik dat.
Das nog eens medeleven! Ik zal ook eens gaan nadenken zonder iets te doen of te ondernemen, misschien kan ik mij dan bij jullie aansluiten?

Even Bas met alle respect...wat ik meen...

ik geef aan dat ik het een super zet vind....maar ben van gedachte dat vooral wij liefhebbers van de sport gebruik zullen maken van de live stream...

en dat de nog onbekenden met de sport het eerste contact vooral op zullen doen door middel van de TV uitzendingen...

Als jij en SBS6 aangeven dat dat niet zo is en de internet cijfers sky high zijn zat ik er naast en is dat een goede zaak natuurlijk...

niemand kan ontkennen dat o.a. de inzet van jou er voor zorgen dat de sport steeds meer meda aandacht krijgen...

heb ik ook nergens beweerd....dsu vandaar mijn vraag hiervoor waarom je zo fel reageerd...

maar laat maar want het ziet er naar uit dat het een oorlogs pad is...waar meerdre zich op bevinden...

OSU...

ik zit de 6e achter de pc...

Bud S
05-06-2008, 21:38
ik neem aan dat website van SBS6 net aan alleen toegankelijk is vanuit nederland. als wij hier de meest obscure sites weten te vinden waar we iets kunnen zien over mma dan neem ik aan de onze oosterse vrienden dat ook kunnen.



ik hoop dat dat niet ten koste van de kwalietit van de stream zal gaan
zo goed als die stream van sbs is die van ***-** nog nooit geweest

Jeru
05-06-2008, 21:43
Op dat moment zit ik niet in Nederland, maar ik denk dat ik toch niet om 3 uur mijn nest uit zal stappen om dit gala te checken haha. Ik zie me al zitten in een internetcafé downtown Tokio :D
Maar wel weer top dat dit geregeld wordt via SBS!!

gymalkmaar1
05-06-2008, 22:08
Waarom schrijf je dan dat er niet veel fans zijn? En als jij iets zegt wat jij denkt, waarom zou ik of micha of wie dan ook dat niet mogen doen?
Jij ziet dat als een aanval? Weet je wel wat een aanval is? Vraag dat eens aan de GWK'r die al jaren van het discussie forum is verdwenen.

Ga je weer op de kabouter/GWK'r?/sprookjes Toer Bas???:thown:

De man van 14K
05-06-2008, 22:36
Ik vind het supervet dat dit zo geregeld kan worden en zit dan ook paraat acher het pctje.
Erg goed dat SBS dit doet, ik kan me zo voorstellen dat ze de hits op de sbs site bij houden om te kijken of het haalbaar is om dit voortaan live uit te zenden met verkoopbare reclameblokken?

Justinian
05-06-2008, 22:50
Lees deze topic nu pas. Helemaal top. Dikke kans dat ik het gala gewoon live ga kijken in Bangkok woohooo!

Bud S
05-06-2008, 22:59
Ik vind het supervet dat dit zo geregeld kan worden en zit dan ook paraat acher het pctje.
Erg goed dat SBS dit doet, ik kan me zo voorstellen dat ze de hits op de sbs site bij houden om te kijken of het haalbaar is om dit voortaan live uit te zenden met verkoopbare reclameblokken?

ik denk eerder aan pay per view

anoniem gg
05-06-2008, 23:02
Ga je weer op de kabouter/GWK'r?/sprookjes Toer Bas???:thown:

Zat er bijna aan te denken, misschien op een nieuwe betaal site!

anoniem gg
05-06-2008, 23:06
Uiteraard. Maar voordat je als buitenlander zomaar naar de site van SBS gaat, moet je er wel eerst op geattendeerd worden dat:
1. die site bestaat (want ik DENK ;) niet dat veel buitenlanders weten dat er een zender in Nederland is die SBS heet)
2. die site van SBS een topgala uitzendt.

Overigens, ik heb ook internet op mijn telefoon, maar kun je daar ook streaming beelden mee bekijken? Youtube kan ik bekijken, maar heb het nooit met andere dingen geprobeerd.



Geen idee, hoezo?

Zou het zo zijn dat je bv op sherdog of mma weekly een thread kan openen met een aankodiging vam de nederlandse stream en waar je dat kan vinden of een banner maken en op Japanese en Koreaanse forums, wat denk je?
Probeer maar op je telefoon gaa naar SBS 6 - Home (http://www.sbs6.nl) en dan weet je het gelijk!

blackadder
05-06-2008, 23:17
Over wat voor een gala hebben we het eigenlijk?

blackadder
05-06-2008, 23:20
Glory
Is dat een MMA gala of zo?

blackadder
05-06-2008, 23:53
Ok. Bedankt.

gieloe
06-06-2008, 00:01
@ iloveknockouts

Ik begrijp je eerste post volledig waarom daar nu commotie over is snap ik totaal niet.
De poster onder de naam Bas Boon is dat ook werkelijk Bas Boon de GG manager?
If so, dan ben je mijn respect echt kwijt!

blackadder
06-06-2008, 00:22
maar goed ttt

ik vraag me af of ze in het buitenland dit volgen als wij al 'snachts uit bed stappen voor de UFC of Pride in het verleden. Misschien zetten ze in Japan en Zuid-Korea wel de wekker voor Glory........met Bas Rutten!!!
Men kan het toch altijd noch terugkijken op SBS uitzending gemist?

sabby
06-06-2008, 00:33
Men kan het toch altijd noch terugkijken op SBS uitzending gemist?

Live in zaal kun je beter meeleven....:thup:

blackadder
06-06-2008, 00:54
Live in zaal kun je beter meeleven....:thup:
Tuurlijk ja. Gaat niets boven erbij zijn. Maar ik bedoelde eigenlijk mensen in het buitenland die eventueel ook nog eens in een andere tijdzone leven. Die hebben ja misschien geen tijd of zin om midden in de nacht op te staan om het evenement te bekijken. En dankzij internet hoeft dat ja ook niet meer.

micha
06-06-2008, 06:38
@ iloveknockouts

Ik begrijp je eerste post volledig waarom daar nu commotie over is snap ik totaal niet.
De poster onder de naam Bas Boon is dat ook werkelijk Bas Boon de GG manager?
If so, dan ben je mijn respect echt kwijt!

Basboon is gewoon echt Bas Boon de manager van GG.

die Iloveknockouts toch......

jan sensei kyokushin
06-06-2008, 06:43
Osu klopt Sabbie live er bij zijn is de sfeer proeven met alles!! dan leef je echt mee , maar ook wel achter de pc hoor :), beste forums broeders en zusters wees blij dat Bas boon ,Simon ruth enz het mede mogelijkmaken dat het wordt uitgezonden op een sbs stream ik ben ze daar dankbaar voor veel respect want ieder kan en heeft de mogelijkheid niet om de gala,s live bij te wonen , werk of ziekte , finacieel te durekosten enz

in de jaren 70-90 was dit niet mogelijk
gelukkig nu wel proviciat :)SBS

respect !!!

sportgroeten

osu

anoniem gg
06-06-2008, 07:28
@ iloveknockouts

Ik begrijp je eerste post volledig waarom daar nu commotie over is snap ik totaal niet.
De poster onder de naam Bas Boon is dat ook werkelijk Bas Boon de GG manager?
If so, dan ben je mijn respect echt kwijt!

SNIK,HUIL,TRAAN...............
Nu ben ik iemand kwijt die respect voor mij had,shit
Ik kan er niet meer tegen, jezus wat erg is dit toch.
Nou ik ga maar ander werk zoeken, want as je geen repect meer hebt omdat ik op een forum post ,dat is het leven wel zo'n beetje voorbij.
GVD wat voel ik mij beroerd, ik dacht dat het door die operatie kwam, maar ja gebrek aan respekt...................
Was er commotie overigens? dat is mij namenlijk ontgaan, ik zal wel te druk zijn geweest met het krijgen van repect!

micha
06-06-2008, 07:29
respect bas

Justinian
06-06-2008, 07:33
Goed mensen, laten we het weer gewoon over het gala hebben en niet over dingen die hier niet (of erg zijdelings) mee te maken hebben!

The Bulldog
06-06-2008, 07:35
pfffffffffffffffffffffffffffffffff

ik kijk er uit naar dion - michael moet ik zeggen...

voor de rest ook een vette line up natuurlijk....maar dit is voor mij partij van de avond

micha
06-06-2008, 07:42
paul cahoon die zorgt altijd voor vuurwerk.

en Fatih die na een lange periode van blesures zijn comeback maakt. The Turkish Terror

maar er zijn zoveel goede partijen dat zie je eigenlijk nergens meer in nederland

anoniem gg
06-06-2008, 10:01
Ok ik blijf nog even, toch nog wat respect

6 July wordt een grote doorbraak,let maar op!

micha
06-06-2008, 10:33
ik kan er gewoon nog steeds niet overuit dat Bas Rutten komt

De man van 14K
06-06-2008, 18:08
Dat is idd. wel heel erg stoer!!!

gieloe
06-06-2008, 21:13
@ Basboon,

Ik vindt het echt te gek dat het nu live op internet te volgen is en dat sbs het uitzendt. Dus echt chapeau voor dat.
Maar hoe jij reageert op mensen vindt ik gewoon erg kinderachtig en vindt ik gewoon niet passen bij een man die dit soort grote dingen regelt voor de sport!
That's all!

anoniem gg
07-06-2008, 08:09
@ Basboon,

Ik vindt het echt te gek dat het nu live op internet te volgen is en dat sbs het uitzendt. Dus echt chapeau voor dat.
Maar hoe jij reageert op mensen vindt ik gewoon erg kinderachtig en vindt ik gewoon niet passen bij een man die dit soort grote dingen regelt voor de sport!
That's all!

Dat is een mening en die mag jij best hebben, ik vindt de reacties van sommige forums bezoekers gewoon niet passen over een man als mij "die zulke grote dingen regelt", hahahaha

Wheelie
07-06-2008, 10:01
Ik ben heel blij met GLORY, altijd top gala's met veel MMA

micha
05-07-2008, 00:06
Martijn maakte net gewoon een commercial voor Glory

The Bulldog
05-07-2008, 11:42
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ik kan er toch bij zijn....woehaaaaaaaa!!!!!!

morgen gewoon van de partij baby......

joehoeeee!!!!!!