PDA

View Full Version : Grappling in Nederland



erikhein
04-06-2008, 15:59
Cursisten van de SKMO leraaropleiding kickboksen hebben onderzoek gedaan naar de aard en omvang van Grappling in Nederland. Kijk voor hun bevindingen op Home Page (http://www.skmo.nl) onder downloads.


vr gr erik hein

joost
04-06-2008, 16:04
http://www.skmo.nl/downloads/Microsoft%20Word%20-%20kijk_op_vechtsport_def._Danny_John_Rafles.pdf

HUNTER
04-06-2008, 16:29
Goed dat er zaken over het grappling, BJJ en MMA op papier komen!

Ik weet niet of dit ook de opdracht betreft, maar het lijkt me leuk om hier ook een actief vervolg van te zien.

Effective
04-06-2008, 17:10
Mooi verslag, met name het stukje over de ontstaansgeschiedenis in NL vond ik interessant.

sebastiaan
04-06-2008, 17:34
1000 beoefenaars in Nederland? Dat is schokkend weinig eigenlijk...

by the way,het is grappig,maar scholen lijken best geintereseerd in BJJ en Grappling,
ik ben docent in opleiding(geschiedenis) en mijn huidige stage school heeft een aantal sportklassen met als doel topsport stimulans.
Als het goed loopt komt er een blok Grappling in hun keuze paket.

Jong zieltjes winnen is de truc;)

Hoop dat die overkoepelende bond snel komt,zou mooi zijn..

jopke
04-06-2008, 17:48
1000 mensen lijkt me wel erg weinig hoor...
maarja het zou kunnen..

wel mooi dat er een beetje meer populairiteit is op t moment

Justinian
05-06-2008, 23:25