PDA

View Full Version : AFC presents: PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER …….!! 5 juli '08 in 't Zonnehuis



Qtie-Pie
05-06-2008, 01:09
Forum Sisters & Brothers,

Zaterdag 5 Juli a.s. presenteert Amsterdam Fight Club een gigantische line-up in een locatie daar waar menig vechter zijn/haar eerste partij heeft gevochten. ’t Zonnehuis staat bekend door haar charismatische uitstraling waar je als bezoeker letterlijk de ring kan aanraken. De sfeer in ’t Zonnehuis is niet te vergelijken met enig andere gala. Amsterdam Fight Club presenteert voor het eerst een unieke concept waarbij een top line-up met vele A partijen tegen een betaalbare prijs van dichtbij beleefd kan worden. Niets maar dan ook niets zal ontbreken om de bezoeker te vermaken. Koop snel je kaartje via de welbekende voorverkoop punten.

Volledige hoofdprogramma:

A-KLASSE 4-MANS ZWAARGEWICHT +95 kg TOERNOOI +95
NEDERLANDSE TITEL

1. Hesdy Gerges
2. Brian Douwes
3. Bob van Boxmeer
4. Big Mo
(reserve fight)
5. Rodney Glunder –VS- Anderson Silva

A-klasse Europees titelgevecht-79,38 kg
Amir Zeyada -VS- Imro Main

SUPERFIGHTS A-KLASSE
Jeremy Blijd -VS- Aussi
Cadric 'Badboy' Burgzorg -VS- Oussama
Marcello Adriaansz –VS- Redouan Cairro

B-PARTIJEN
............. -VS- Denny Delvers
Mitchell de Ligney -VS- Rick Forkoe
Hammadi -VS- Kaddouri

De jeugd, nieuwelingen en C-partijen worden ZSM bevestigd.

Met vriendelijke groet namens AFC

De man van 14K
05-06-2008, 10:36
Amir.

en Brian wint het toernooi!

dontmindme
05-06-2008, 12:43
tot zover zeker mooie line up,ook nog in de buurt
ben der zeker

Qtie-Pie
05-06-2008, 20:56
B-PARTIJEN
Denny Delvers -VS- Angelo Simson (ja, neefje van Ryan..... uit Suriname)

Qtie-Pie
05-06-2008, 21:07
De kaartverkoop voor PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER op 5 juli '08 in 't Zonnehuis gaat zeer zeker errúg hard. MF forum broeders en zusters, zorg dat je je kaartje voor dit gala snel aanschaft in de vvk om teleurstelling te voorkomen. Dit gaat ook op voor de VIP-plaatsen, er zijn reeds 11 tafels verkocht.

Wie-o-Wie, is erbij op zaterdag 5 juli a.s.! Ikkúh in ieder geval wel !

54321
06-06-2008, 00:27
5. Rodney Glunder –VS- Anderson Silva ?????

Qtie-Pie
06-06-2008, 07:36
Viel mij ook op ja! Ik neem aan dat het een andere is dan die van UFC. Ik hoop dat Main wint! Klopt, het is idd een 'ander' dan die van de UFC. Wie het wel is kunt u hier (http://pancration.hyves.nl/album/18405884/Budocentrum_Pancration_Chakuriki_RINGS_HOLLAND/x6_U/fotos/232785024/0/EL44/) zien....

Dragon Tail
06-06-2008, 09:06
De kaartverkoop voor PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER op 5 juli '08 in 't Zonnehuis gaat zeer zeker errúg hard. MF forum broeders en zusters, zorg dat je je kaartje voor dit gala snel aanschaft in de vvk om teleurstelling te voorkomen. Dit gaat ook op voor de VIP-plaatsen, er zijn reeds 11 tafels verkocht.

Wie-o-Wie, is erbij op zaterdag 5 juli a.s.! Ikkúh in ieder geval wel !


Hey Qtie-Pie. Die titel moet toch zijn PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOREVER?
Was het niet Enson Inoue die in PRIDE vocht en zich dit als lijfspreuk heeft toegeëigend, maar het woordje 'glory' vervangen door 'Pride' als eerbetoon aan die organisatie, toch?

Qtie-Pie
06-06-2008, 20:58
Hey Qtie-Pie. Die titel moet toch zijn PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOREVER? Was het niet Enson Inoue die in PRIDE vocht en zich dit als lijfspreuk heeft toegeëigend, maar het woordje 'glory' vervangen door 'Pride' als eerbetoon aan die organisatie, toch?
Dit zou zomaar zo eens kunnen zijn, ik zou het je niet kunnen vertellen. De organisatie van AFC heeft voor de tekst vorm "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" gekozen. Dit vonden zij 'n mooie en passende tekst.

Qtie-Pie
06-06-2008, 20:59
Thanks voor de info. Enneh...je mag gewoon 'je' zeggen hoor ;) (Zo oud ben ik niet) Graag gedaan,... Oké,... (durf bijna niet te vragen hoe oud je bent) :eek:

Qtie-Pie
06-06-2008, 22:01
25 Owh dan verschillen wij er maar 10 :lol: