PDA

View Full Version : Team Hardcore?



mootje46
06-06-2008, 09:32
Ik zat op de site van team hardcore te kijken en zag dat er een aantal vechters niet meer opstonden? Tyrone Spong, Zowa en volgens mij nog meer..weet iemand waarom deze weg zijn?

Justinian
06-06-2008, 09:36
Spong zit (en zat) bij Black Label. Verder zijn er een aantal vechters vertrokken en zijn er nieuwe vechters bij gekomen (o.a. Ali Gunyar en Martin Zewada).

chief108
06-06-2008, 09:38
Justi = correct

heb van de week de lijst met vechters bijgewerkt
moet nog verdere info van Ali Gunyar en Martin Zewada krijgen en dan komen die er ook bij

paspoes
06-06-2008, 09:55
het is mij ook opgevallen.

chief108
06-06-2008, 09:59
toch leuk dat er mensen naar de site kijken... :rolleyes:

paspoes
06-06-2008, 10:01
toch leuk dat er mensen naar de site kijken... :rolleyes:

ik kijk elke week op, goed bezig chief

henk kuipers
06-06-2008, 10:19
Er zijn wat veranderingen binnen team hardcore, Rodney laat vanaf nu zijn zaken behartigen door Bart Hagedoorn.
Zowa kon zich niet meer vinden in de samenwerking met ons team.
Beide heren zijn in goed overleg vertrokken.
Voor Rodney hebben we het jonge talent Martin Zawada terug gekregen, die zijn zaken voorheen liet behartigen door Bart Hagedoorn.
Tyrone was en is Black Label, alleen hebben we de eerste tijd voor dubbele promotie gekozen ivm zijn overgang van het oude management, maar alle promotor wereldwijd weten nu ruimschoots dat hij veranderd is.
Ali Gunyar en Martin Zawada zullen een dezer dagen op onze site geplaats worden als nieuwe team leden.
Lucien en zijn mannen zullen nog steeds twee keer per maand bij ons in Klazienaveen te zien zijn, ook daarin is niets veranderd.

Henk Kuipers en Koen Scharrenberg Team Hardcore

Marco
06-06-2008, 10:46
thanks for the info !

Bobson
06-06-2008, 11:10
Ik zag ook de Belgische site, met eigenlijk dezelfde info. Vanwege de Belgische aanwinsten? Of is/komt daar ook een basis? Voor alle vechters is het geweldig dat zij door zo'n management zulke kansen krijgen. Daar kon men 15 jaar geleden alleen maar van dromen. Vele toppers van toen zullen zich hier ook pijnlijk van bewust zijn. Ik krijg echter wel de indruk dat Hardcore qua management sneller ontwikkelt dan qua prestaties van de vechters. Zonder afbreuk te doen aan hun kwaliteiten, dacht ik dat de voordelen van zoveel goede vechters samen te laten trainen, duidelijker zichtbaar zouden zijn in hun ontwikkeling.

FOCUS
06-06-2008, 11:18
gaat maar ten dele op
met elkaar trainen kan voordelen hebben
maar elke trainer heeft zo zn eigen visie
je kan maar een leraar hebben

The Bulldog
06-06-2008, 12:51
Zonder afbreuk te doen aan hun kwaliteiten, dacht ik dat de voordelen van zoveel goede vechters samen te laten trainen, duidelijker zichtbaar zouden zijn in hun ontwikkeling.

Dit is inderdaad een van de redenen om met elkaar te trainen..

de intentie is dan ook precies zo, door beter van elkaar te worden goede prestaties neer te gaan zetten...

We doen ons best dan dus ook.. Ik merk dat zowel de sfeer en de steun onderling erg hoog is. Ik persoonlijk ben erg blij met de steun van zowel trainers, trainings maten en het management..

Want ondanks dat ik geen hoogvlieger ben wordt ik wel door allen geholpen mijn knokken te optimaliseren...

Bobson
06-06-2008, 13:43
Underdog, ik denk dat jij veel baat hebt gehad bij de overstap naar Hardcore. Maar over de gehele linie vind ik niet dat de vechters opvallende ontwikkelingen doormaken. Behoudens de vechters van Lucien, welke vechters zijn het afgelopen jaar duidelijk verder gegroeid?