PDA

View Full Version : A. Hardonk marketing machine doe er wat aan!



123trisweat
08-06-2008, 08:58
Dit staat nu op video.ufc.com



AVAILABLE FOR DOWNLOAD MONDAY MORNING - Two heavyweights open a sold out London event. Denmark's kickboxing champion Antoni Hardonk faces off against California's Eddie Sanchez.


Antoni is toch nog altijd Nederlands! Het team moet dit wel even duidelijk maken of niet?

anoniem gg
08-06-2008, 09:38
Dit staat nu op video.ufc.com



Antoni is toch nog altijd Nederlands! Het team moet dit wel even duidelijk maken of niet?

Waarom?
Nederlandsers moeten toch nuchter zijn, volgens iemand anders op dit forum.
Je hoeft toch niks aan pr te doen?
Ik overdrijf toch met al die artiekelen, te gekleurd?
Hetzelfde geld voor alle tv uitzendingen en internet live broadcast, is toch niet nodig, je moet niet overdrijven!

De man van 14K
08-06-2008, 10:22
haha die Bas... kon je niets beters verzinnen?

Onjuistheden zijn iets anders dan overdrijven

Ralph
08-06-2008, 10:30
Waarom?
Nederlandsers moeten toch nuchter zijn, volgens iemand anders op dit forum.
Je hoeft toch niks aan pr te doen?
Ik overdrijf toch met al die artiekelen, te gekleurd?
Hetzelfde geld voor alle tv uitzendingen en internet live broadcast, is toch niet nodig, je moet niet overdrijven!

Hahaha! Mooi dat je dit nu weer op jezelf betrekt.
Maar het lijkt me toch dat de UFC wel mag weten waar Hardonk vandaan komt na toch een respectabel aantal gevechten in de UFC....

anoniem gg
08-06-2008, 11:09
haha die Bas... kon je niets beters verzinnen?

Onjuistheden zijn iets anders dan overdrijven

Je zegt het zelf al niet doen! En dat lijdt tot onjuistheden

mdk
08-06-2008, 11:18
Dit staat nu op video.ufc.com



Antoni is toch nog altijd Nederlands! Het team moet dit wel even duidelijk maken of niet?


Denk dat het toch echt wel duidelijk is dat hij uit Nederland komt.
Gewoon een tikfoutje van iemand met dikke vingers.

Bij zijn andere partijen stond toch ook keurig vermeld waar hij vandaan komt?

en onjuistheden kunnen ook een onderdeel zijn van marketing!
Immers hij staat nu goed in de aandacht vanwege dit voorval.
Op hoeveel forums zou deze zelfde post zijn gemaakt..... hoezo marketing!

Denk niet dat dit voorval erg moet worden opgeblazen, ik zeg: gewoon feesten op deze mooie overwinning!

dirk5
08-06-2008, 12:17
Denmark of Holland vind ik nogal een grote typefout.

zal wel door iemand getyped zijn die denkt dat amsterdam en Holland 2 verschillende landen zijn, en dat Belgium de hoofstad is van Europa.

ja die mensen zijn er...

Stonehorn
08-06-2008, 13:45
Denmark of Holland vind ik nogal een grote typefout.

zal wel door iemand getyped zijn die denkt dat amsterdam en Holland 2 verschillende landen zijn, en dat Belgium de hoofstad is van Europa.

ja die mensen zijn er...

Gewoon typisch Amerikaans. Ze hebben moeite al die Europese landen uit elkaar te houden. Ik heb het vaak meegemaakt in de VS dat nadat ik verteld had uit "The Netherlands" te komen ze 5 minuten later over "Norway" spraken.

Biiyen
08-06-2008, 13:50
Ik hoorde gisteren Mike Goldberg vertellen tijdens een match dat de de beste Kickboksers uit Holland en Denmark kwamen. Het was iets in deze strekking en ik denk dat ook deze fout daar uit komt:

"Dutch and Danisch kickboxing is on another level"... pin me er niet op vast maar het was iets in deze strekking.

Nopain85
08-06-2008, 13:58
volgens mij heeft antoni een x een toernooi gewonnen in denemarken of niet?

Jeru
08-06-2008, 14:09
Het had gekund.... maar goed wat boeit het die Amerikanen nou of ie uit Nederland of Denemarken komt. Ze vinden het alleen maar kut dat ze dan geen USA, USA, USA kunnen roepen :lol:

Lindwall wins K1 Denmark
K-1 Denmark - Copenhagen. This was held on 10 June. Fighters who entered were as follows:

Antoni Hardonk- Holland, Frederic Rosenberg - Sweden,
Wisam Feyli -Sweden, Gutte Løiborg- Denmark,
Tofan Parani - Sweden, Rene Valentin - Denmark,
Mikkel Guldbæk - Denmark, Larry Lindwall - Sweden.


The final was between Antoni Hardonk and Larry Lindwall and the tournament was won by Larry Lindwall by TKO in the 3rd round.