PDA

View Full Version : Harry Duiven jr tegen Olympisch kampioen!



RedDawn
08-06-2008, 13:04
Die Harry blijft gisteren toch maar mooi 8 ronden staan tegen Solis!

Solis outpoints Duiven!
Heavyweight Odlanier Solis remained unbeaten with a unanimous decision win over 20-year-old Dutch prospect Harry Duiven Jr. in Hattersheim on Saturday night. "La Sombra" controlled the fight from the first bell on and outboxed his opponent over eight rounds taking his own record to 10-0-0 (6 KOs) while Duiven dropped to 12-3-1 (10 KOs). It was Solis' first bout with new trainer Orlando Cuellar in his corner. The fight was a tune-up for the Cuban Olympic gold medalist's next tough test against Frans Botha. "I think it was good that I went the distance", said Solis after. "This Dutch kid showed great heart as he just refused to go down. Anyways I feel very well prepared for Botha and I can't wait to face him in the ring."
Saturday, June 7 2008

mossad
08-06-2008, 14:01
Knappe prestatie. Misschien een mixfight interviewtje.

The Bulldog
08-06-2008, 14:05
Altijd veel gegein over HArry DJ maar dit is toch echt een goede prestatie...

Dalton
08-06-2008, 14:49
Sorry maar "geen ene bal in te brengen hebben maar tenminste niet neergaan" noem ik geen goede prestatie als je jezelf wereldkampioen noemt. Je kunt het dapper noemen, je kunt het incasseringsvermogen noemen maar een goede prestatie zeker niet.

The Bulldog
08-06-2008, 15:12
zeg ook niet een wereld prestatie, maar staat wel tegen fucking solis...

Dalton
08-06-2008, 15:22
Scheelt er helemaal aan waarvoor ze een tegenstander nodig hadden. Lijkt, qua opbouw, verdacht veel op eerst 8 ronden wennen aan het gevecht met alles erbij, volgende wedstrijd 8 ronden tegen een bewegende zandzak die wel gemeen terug kan slaan als je ff niet scherp bent (Botha), en zo verder opbouwen.

MB667
08-06-2008, 15:30
anders probeer jij even 8 rondes te gaan staan tegen hem. kijken of jij beter presteert als duiven.

Bud S
08-06-2008, 15:34
Scheelt er helemaal aan waarvoor ze een tegenstander nodig hadden. Lijkt, qua opbouw, verdacht veel op eerst 8 ronden wennen aan het gevecht met alles erbij, volgende wedstrijd 8 ronden tegen een bewegende zandzak die wel gemeen terug kan slaan als je ff niet scherp bent (Botha), en zo verder opbouwen.

daar kon je best eens gelijk in hebben

beetje ala muhammad ali vs rudi lubbers
toen muhammad zich eigenlijk aan het voorbereiden was op 12 rondes knokken tegen joe frazier

Bobson
08-06-2008, 15:34
Berichten over harrie duiven cs kunnen wat mij betreft bij offtopic... :sleep1:

The Bulldog
08-06-2008, 15:36
Scheelt er helemaal aan waarvoor ze een tegenstander nodig hadden. Lijkt, qua opbouw, verdacht veel op eerst 8 ronden wennen aan het gevecht met alles erbij, volgende wedstrijd 8 ronden tegen een bewegende zandzak die wel gemeen terug kan slaan als je ff niet scherp bent (Botha), en zo verder opbouwen.

ik begrijp jou stelling hier wel, maar dan nog vind ik het niet verkeerd van hem....vind persoonlijk de hele verschijning Duijven JR wel grappig verhaal, maar dit vind ik dan wel weer voor hem spreken...

8 ronden blijven staan tegen een fucking O. kampioen...

ICON
08-06-2008, 15:37
wat is er methem dan?

mooie prestatie toch op je 20e?

Bud S
08-06-2008, 15:42
ik begrijp jou stelling hier wel, maar dan nog vind ik het niet verkeerd van hem....vind persoonlijk de hele verschijning Duijven JR wel grappig verhaal, maar dit vind ik dan wel weer voor hem spreken...

8 ronden blijven staan tegen een fucking O. kampioen...

als je het leest lijkt het een prestatie.
als je erbij was heb je waarschijnlijk iemand 8 rondes lang zwaar klappen zien krijgen en kwam het woord prestatie vast niet als eerste in je op.

anyway, ik was er ook niet bij
dus knappe prestatie... ;)

Effective
09-06-2008, 09:26
Ken deze kerel niet, beetje cinische reacties hier, dan is er meestal wat mee.. dus even googlen, niet veel wijzer geworden. Vervolgens de site van Duiven even gecheckt en ik moet zeggen ferme stats, zowel boksen, kb,mt en K1 er staat bij K1 dat hij iets van 13 partijen heeft weggezet en daarvan 12 gewonnen heeft. Weet iemand tegen wie hij deze K1 partijen gedraaid heeft? Of is dit een broodje aap..? Echt nog nooit gehoord van deze gozer.

The Bulldog
09-06-2008, 10:14
K-1 rules partijen heeft ie gedraaid niet K-1 organisatie...

Effective
09-06-2008, 10:27
Op die manier, verduidelijkt een hoop. thanks!

ICON
09-06-2008, 12:25
maar wat is er dan zo grappig aan zn verdchijning underdog? heb zn naam nog nooit gehoord

The Bulldog
09-06-2008, 12:37
ik ken de man persoonlijk niet...heb hem 3 keer zien knokken en deed ie aardig...

is wereld kampioen van zijn eiegen bond...heeft een partij gedraaid tegen zijn ouwe heer ...deze viel in omdat de tegenstander er niet was en hij sloeg pa KO...dat soort dingetjes...

Bud S
09-06-2008, 12:59
is wereld kampioen van zijn eiegen bond...heeft een partij gedraaid tegen zijn ouwe heer ...deze viel in omdat de tegenstander er niet was en hij sloeg pa KO...dat soort dingetjes...


echt ??? hahahahaha !!!!

Ralph
09-06-2008, 13:46
Hahaha! Die pa is ook gek dat ie invalt en tegen z'n eigen zoon gaat knokken. Maar om 'em dan meteen KO te stompen... hahaha

The Bulldog
09-06-2008, 15:00
duidelijk gevalletje van...in de ring hebje geen vrienden..hahahaa

Bud S
09-06-2008, 15:45
ik heb wel es geprobeerd me pa k.o. te zuipen
hopeloze actie overigens
de volgende dag hing ik boven de plee te kotsen en stond hij vrolijk fluitend een eitje te bakken.

The Maniac
09-06-2008, 16:44
zeg ook niet een wereld prestatie, maar staat wel tegen fucking solis...

Ik ben nou niet echt zozeer gechameerd van Solis hij is behoorlijk wat aan gewicht aangekomen hij zit er erg fatsig uit en is niet meer de getrainde athleet wat hij voor heen was. Is zijn explosieve kracht kwijt ook zijn drijfveer hij is soms behoorlijk lui en is vaak al tevreden met beslissing.

Dalton
09-06-2008, 19:59
Ik ben nou niet echt zozeer gechameerd van Solis hij is behoorlijk wat aan gewicht aangekomen hij zit er erg fatsig uit en is niet meer de getrainde athleet wat hij voor heen was. Is zijn explosieve kracht kwijt ook zijn drijfveer hij is soms behoorlijk lui en is vaak al tevreden met beslissing.

Helemaal mee eens, hij heeft duidelijk de voordelen van kapitalisme ontdekt.

Gokhan
09-06-2008, 23:22
Als je ff kijkt bij boxrec...
Career Record: Harry duiven Jr.

De gasten waar hij van gewonnen heeft zijn allemaal jongens die achter elkaar hebben verloren(geen 1 winstpartij)..De gasten waar hij van verloren heeft zijn jongens die 1,2 max. 3 partijen hebben gewonnen van de partijen die ze hebben gedraaid...


hier een link..
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=306187&cat=boxer

Zo is alles veel duidelijker..lijkt mij

anonymous001
09-06-2008, 23:25
Als je ff kijkt bij boxrec...
Career Record: Harry duiven Jr.

De gasten waar hij van gewonnen heeft zijn allemaal jongens die achter elkaar hebben verloren(geen 1 winstpartij)..De gasten waar hij van verloren heeft zijn jongens die 1,2 max. 3 partijen hebben gewonnen van de partijen die ze hebben gedraaid...


hier een link..
http://www.boxrec.com/list_bouts.php?human_id=306187&cat=boxer

Zo is alles veel duidelijker..lijkt mij

Dat hij een sneue gast is, daar waren we al over uit. Het gaat nu effe over deze ene partij...

Gokhan
09-06-2008, 23:29
Dat hij een sneue gast is, daar waren we al over uit. Het gaat nu effe over deze ene partij...


Tjha je kan het netjes noemen..
Ik heb geen afgunst ofzo hoor gun het hem van harte,,

Maar ik ben het dalton eens..
Over dat hij liever hem er niet gelijk uitkegeld..
en gewoon zijn 8 rondjes pakt..voor ervaring..

Khanom Thom
09-06-2008, 23:32
Scheelt er helemaal aan waarvoor ze een tegenstander nodig hadden. Lijkt, qua opbouw, verdacht veel op eerst 8 ronden wennen aan het gevecht met alles erbij, volgende wedstrijd 8 ronden tegen een bewegende zandzak die wel gemeen terug kan slaan als je ff niet scherp bent (Botha), en zo verder opbouwen.

Dat zeg je alleen maar omdat je in "The Palace" in Groningen vorig jaar de patches van zijn tegenstander (-> lees;boksbal of pannekoek) hebt vastgehouden... hahahah ;)

PigDog
09-06-2008, 23:34
Harry Duiven (jr of Sr) is geen topic waard hier op dit mooie forum.
Dus...........