PDA

View Full Version : Choy-Bo vs Sicco Postma op thaise regels



iron mike
09-06-2008, 13:35
na goed rond vragen, heb ik gehoord dat "Sicco Postma" uitkomt tegen Pim "Choy-Bo" op 16 December in discotheek the Palace in Groningen, dit gala wordt georganiseerd door Loasana Events. Deze party is afgesloten op 5x3 op thaise regels, dus met ellebogen naar het hoofd. Sicco Postma doet zijn voorbereiding bij Hans Frughter in Heerenveen en ik heb gehoord dat Pim "Choy-Bo" zich bij team Aerts meld.

django
09-06-2008, 13:55
SICCO POSTMA VS PIm "choy-bo" THE PALACE GRONINGEN 3x5 thaise regels dit word een monster partijen de mooiste partij van het jaar van het jaar hoezo buiten de camera's en niet goed voor de sport hoop dat dat het beest van sneek weer vaak te zien zal zijn in THE RING !!!

Dennuz
09-06-2008, 13:58
SICCO POSTMA VS PIM &quot;choy-bo&quot; THE PALACE GRONINGEN 3x5 thaise regels dit word een monster partijen de mooiste partij van het jaar van het jaar hoezo buiten de camera's en niet goed voor de sport hoop dat dat het beest van sneek &quot;sicco postma&quot; weer vaak te zien zal zijn in THE RING !!!</p>

Ik hoop dat jij snel de leestekens weer terugvind op je toetsenbord.

De man van 14K
09-06-2008, 14:05
jeah..

Wie? Nog nooit van die gasten gehoord..

django
09-06-2008, 14:10
jij ook je spatie

Ralph
09-06-2008, 14:28
Ik denk dat Pim wint op diskwalificatie :D

iron mike
09-06-2008, 14:57
Ik heb begrepen dat het gala niet op 16 December gehouden wordt maar op 21 December.

Richelieu
09-06-2008, 15:18
jeah..

Wie? Nog nooit van die gasten gehoord..

Sikko heeft volgens mij eens op een groot RINGS gala in Groningen (Martinihal) een partij gedraaid. Heb hem zelf nog nooit zien vechten. Vind het wel knap dat ze allebei op full MT regels gaan knokken over vijf rondes van drie minuten, omdat ze niet meer de jongste zijn!

Effective
09-06-2008, 15:27
Pim heeft al jaren z'n eigen muay thai/kickboksschool in Groningen, wat zijn wedstrijdverleden is weet ik niet. Volgens mij organiseerde hij ook weleens gala's samen met Tobias Loasana. Sicco heb ik in martiniplaza nog zien knokken. Ik denk dat dit een knalharde partij wordt, die Pim gaat winnen, ik zie Pim toch wel als iemand met enige techniek en vaardigheden, wat ik twee maal van Sicco heb gezien was vooral knoerdhard rossen. Maar Pim kan wel wat hebben en zal het dan ook winnen. Lijkt me wel een partij om voor naar Groningen te gaan. (maar ik hoef dan ook niet zo ver..:D)

Khanom Thom
09-06-2008, 15:28
Top! Daar zal ik zeker bij zijn...

django
09-06-2008, 15:58
Sikko heeft volgens mij eens op een groot RINGS gala in Groningen (Martinihal) een partij gedraaid. Heb hem zelf nog nooit zien vechten. Vind het wel knap dat ze allebei op full MT regels gaan knokken over vijf rondes van drie minuten, omdat ze niet meer de jongste zijn!

zeker knap maar vergeet niet dat sicco 2006 titel nederlands kampioen nog haalde

Bud S
09-06-2008, 18:26
Pim is wel een sympathieke gast
hoop dat ie wint

Khanom Thom
09-06-2008, 18:46
Pim is wel een sympathieke gast
hoop dat ie wint
x2

blackadder
09-06-2008, 19:07
Pim gaat vechten? :eek: Ik heb een tijd lang bij Choy-Bo getraind. Pim heb ik nog nooit zien vechten. Buiten het sparren om. Hij vertelde me dat hij een B-klasser is.

micha
09-06-2008, 19:21
klinkt goed muay thai regels

blackadder
09-06-2008, 19:25
Dit is toch geen geintje he?

Highline
10-06-2008, 09:42
nog nooit van beide heren gehoord, laat staan iets gezien

jiggy
10-06-2008, 11:30
klopt helemaal pim gaat indd op thaise regels tegen Sicco Postma, weet alleen niet de exacte datum niet, maar pim is mijn trainer (sensei) en heeft indd al wel vele jaren vecht ervaring. hoop echt dat hij naar een lange tijd weer wint.

kooivechter
10-06-2008, 12:14
hoe kan dat dan sicco is c- vechter en pim is ook geen a vechter? dat wordt onderling afgesproken of zo. en ook om dan gelijk met ellebogen te gaan werken, terwijl beide al op leeftijd zjin en al een lange tijd geen wedstrijd meer hebben gedraaid. ben benieuwd hoe dat uitpakt

django
10-06-2008, 12:24
hoe kan dat dan sicco is c- vechter en pim is ook geen a vechter? dat wordt onderling afgesproken of zo. en ook om dan gelijk met ellebogen te gaan werken, terwijl beide al op leeftijd zjin en al een lange tijd geen wedstrijd meer hebben gedraaid. ben benieuwd hoe dat uitpakt

volgens mij is sicco nog altijd a klasse en pim weet ik niet maar deze info staat gewoon op internet

Effective
10-06-2008, 13:15
volgens mij is sicco nog altijd a klasse en pim weet ik niet maar deze info staat gewoon op internet

Er is nog altijd een verschil tussen een vechter die z'n partijen wegzet en op den duur door de hoeveelheid winstpartijen A klasse vechter wordt. En diegenen die zichzelf A klasse vechter noemen. Het lijkt er idd op dat het onderling afgesproken is. Ach en die titelgevechten..., hang daar maar niet teveel aan op..

Paganstars
10-06-2008, 13:17
:stupid:

jiggy
10-06-2008, 15:57
Je bent lang niet de enige zo te lezen. Lijkt erop dat een aantal mensen hier speciaal lid is geworden om deze pot een beetje te 'hypen'. Ze hebben weinig posts en al die posts zijn in de topics over deze partij.whaha leuk gevonden, maar nee hoor reageer alleen maar op topic waar ik ook iets van weet:thup:

Richelieu
10-06-2008, 16:20
Je bent lang niet de enige zo te lezen. Lijkt erop dat een aantal mensen hier speciaal lid is geworden om deze pot een beetje te 'hypen'. Ze hebben weinig posts en al die posts zijn in de topics over deze partij.

Ben nu wel erg nieuwsgierig naar deze partij geworden. Vind het wel apart dat er nu al een partij vaststaat die rond de kerst in the Palace in Groningen word gevochten. Nog even en ze maken de rest van de NW en C klasse partijen ook alvast even bekend..:rolleyes:

jiggy
10-06-2008, 16:21
Ik had het over meerdere mensen, maar "Wie de schoen past, trekke hem aan" is een bekend gezegde. Bedankt voor je reactie ;)dat had ik door dat ik niet de enige was:D, maar om enig misverstand van jou kant tegen te gaan reageer ik daar even op. nu weer ontopic.

Slome
10-06-2008, 17:26
:moretits:

Effective
10-06-2008, 18:07
Ah, hebben ze hun doel toch al voor een deel bereikt! Er is alvast 1 reporter/fotograaf nieuwsgierig ;)

Ik dacht dat UFC goed was in hypen richting media maar in het noorden van ons land kunnen ze er ook wat van ;)

Ach ja, in het noorden zijn deze heren wel redelijk bekend en/of berucht, Pim is opzich wel een bekende in de MT wereld, heeft een goed draaiende school met ook A en B klasse vechters. Als zo'n man dan de ring in gaat is dat natuurlijk best interessant. Waarom dat dan tegen Postma is .. geen idee. De match tussen Tobias Loasana (trainer Loasana gym) en Peter Dollenkamp (trainer KB Sneek) vond ik destijds veel boeiender, maar goed er is weer een Groningen-Sneek derby:D

blackadder
10-06-2008, 18:13
De enige A-klasse vechter van Choy-Bo die mij zo te binnen schiet is Eddy van Gelder.

bami112
10-06-2008, 21:25
dit zal wel weer poffertjes kraam worden met die koekenbakkers muay thai partij zo te horen

jiggy
10-06-2008, 21:32
laten we eerst de partij maar eens afwachten en dan oordelen voordat er straks weer hele discussies gaan of het wel of geen goede partij wordt.

jiggy
10-06-2008, 21:53
Waarom? Over elke partij wordt toch vooraf gespeculeerd? En dan hadden ze maar niet 6(!!!) maanden van tevoren een topic moeten openen.jah tuurlijk mag je wel een mening hebben over een party, maar om gelijk een party uit te maken voor koekjebakker mt terwijl pim (choy-bo) kant echt wel weet hoe hij een mooi potje mt moet neerzetten. dat vindt ik beetje jammer kan niet oordelen over de sicco kant.

kooivechter
10-06-2008, 22:10
volgens mij is sicco nog altijd a klasse en pim weet ik niet maar deze info staat gewoon op internet

ik weet niet hoe je aan die info komt. maar z'n laatste mt partij was gewoon een c partij. hij heeft een nl titel gehaald in mma gehaald.

Bud S
10-06-2008, 22:59
ik weet niet hoe je aan die info komt. maar z'n laatste mt partij was gewoon een c partij. hij heeft een nl titel gehaald in mma gehaald.


ach, sicco heeft in dat geval nog 6 maanden de tijd om even a-klasser te worden voor dit gevecht tegen pim
easy toch ?

kooivechter
10-06-2008, 23:34
ach, sicco heeft in dat geval nog 6 maanden de tijd om even a-klasser te worden voor dit gevecht tegen pim
easy toch ?

ha dat klopt. met sicco is alles mogelijk

New Kid in Town
11-06-2008, 08:53
Is gewoon een goedkope publiciteitsstunt.

Ik hoorde dat Sicco een kickboksschool wil openen met nog twee anderen, hij promoveert hemzelf dan even tot A klasser, dat staat wat beter tegenover de nietsvermoedende leerlingen.

Maar ja dat is heel normaal in Sneek, in Sneek roepen ze zichzelf zelfs uit tot Europees en Wereldkampioen kickboksen om meer leerlingen te krijgen....

Richelieu
11-06-2008, 08:55
Is gewoon een goedkope publiciteitsstunt.

Ik hoorde dat Sicco een kickboksschool wil openen met nog twee anderen, hij promoveert hemzelf dan even tot A klasser, dat staat wat beter tegenover de nietsvermoedende leerlingen.

Maar ja dat is heel normaal in Sneek, in Sneek roepen ze zichzelf zelfs uit tot Europees en Wereldkampioen kickboksen om meer leerlingen te krijgen....

Is in Sneek ruimte voor twee sportscholen dan? Zie de vechters van KB Sneek al bijna nergens vechten, laat staan dat er ruimte is voor een tweede school.

Effective
11-06-2008, 09:41
Is gewoon een goedkope publiciteitsstunt.

Ik hoorde dat Sicco een kickboksschool wil openen met nog twee anderen, hij promoveert hemzelf dan even tot A klasser, dat staat wat beter tegenover de nietsvermoedende leerlingen.

Maar ja dat is heel normaal in Sneek, in Sneek roepen ze zichzelf zelfs uit tot Europees en Wereldkampioen kickboksen om meer leerlingen te krijgen....

Nu we dan toch daarover beginnen... Ik denk dat je doelt op Peter Dollenkamp of niet? Ik heb me ook weleens verbaast over die titels, bij mijn weten Nl kampioen en Eur. kampioen. weet iemand hier of hij ook een gedegen A klasse verleden heeft? Die titel van Nederlands kampioen was volgens mij de partij tegen Tobias Loasana, die 10 tot 15 jaar niet gevochten had en 5 à 6 kilo lichter was.. Die van Eur. kampioen weet ik niet..

Bud S
11-06-2008, 10:56
Zie de vechters van KB Sneek al bijna nergens vechten, .

die vechten ook alleen in japan en thailand

Richelieu
12-09-2008, 23:31
Relaas van Choy-Bo met betrekking op zijn trainingen. (ter voorbereiding voor zijn partij vs Sikko "het Beest van Sneek" Postma. - Bron. http://choy-bo.nl/

Vanaf mei heb ik mij aangemeld bij Team Aerts om mij goed te kunnen voorbereiden op de partij die gaat komen op 21 December, ik heb nl besloten om weer te gaan vechten.
Mijn tegenstander zal Sicco Postma uit Sneek zijn, destijds faam gemaakt met zijn beruchte Free Fight partij tegen Alfred Neef in Thialf te Heerenveen, waarbij hij trachte na discwalificatie Alfred uit de ring te gooien. Sicco trainde destijds bij Chris Dolman. In 2006 heeft hij nog de Nederlandse titel gewonnen "Free Fight"
Ik train nu 3 x per week bij Team Aerts in Beverwijk en heb het in het begin enorm zwaar gehad, het tempo en het nivo is torenhoog, voor mij was het in 1 klap duidelijk, ik heb met profs te maken.......
De trainingen worden verzorgt door Peter Aerts, Sensei Harry Hooft, Sensei Thommy Harinck ( 's werelds beste pads trainer en voor de conditie) en Sensei Jan Plas. De overstap van het zelf lesgeven naar het opnieuw in de schoolbank zitten was een grote stap voor mij.....( een vreemde eend in de bijt )maar....1 ding viel mij namelijk gelijk op, ik werd door Hans Loeffen ( manager Team Aerts )voorgesteld aan Sensei Harry Hooft en het ijs was voor mij gebroken.......geen nonsense, lekker hard trainen met een hele fijne groep, met de juiste mentaliteit.

Het was voor mij eerst afzien...ik ging kapot.....niet 1 x maar wel 3 x in de training.....maar iedere keer weer hoorde ik Sensei H.Hooft of Sensei T.Harinck of Peter Aerts of anders wel mn sparingspartner schreeuwen om mn grenzen te verleggen, allemaal dragen ze een steentje bij om mij en anderen op het nivo te brengen waar we willen zijn en het komt..........
De trainingen van Sensei Harry Hooft zijn voor mij een openbaring, ik geef nu ca 19 jr les, maar wat leer ik veel bij van deze man, inzicht, combinatie's maar ook je instelling en mentaliteit..noem het maar op !!
Als n-klasse of c-klasse heb je niets te zoeken bij dit Team, de sparingen zijn zwaar en hard een moment van zwakte kost je kop dus je moet scherp blijven, vooral als je moe bent, in de voorbereiding van een partij gaat men ook echt voor de k.o. .......maar met respect naar elkaar toe.

Er wordt veel gesproken in Groningen over deze partij, mensen vinden het leuk, mensen komen voor hun plezier maar er zijn ook mensen die liever zien dat ik verlies.....voor mij is het een overwinning dat ik na 23jr weer in de ring sta en dat ik daarom ook voor mij persoonlijk heb gekozen voor het beste team nl Team Aerts een Team dat ook achter je staat. Voor een tijdje terug trainden een paar jongens van Luciën Carbin mee. Wij herkenden elkaar van een vorig gala waarbij zij toen moesten vechten. Ze vroegen wat ik helemaal vanuit Groningen hier deed, waarop ik antwoordde: Mij klaarstomen voor een partij. Waarop hun antwoorden: Nu nog? Op deze leeftijd? Waarop mijn antwoord was: Ja, een partij met ellebogen. Daar hadden ze veel respect voor. Dick Vrij vroeg mij ook, waarom? dat je er nog zin in het hebt?...ik wil het gewoon weer eens proeven en laten zien aan leerlingen dat als ik het kan....zij het ook kunnen, als ze willen, "respect" zei Dick Vrij....een woord van zon grote man die op hoog nivo heeft geknokt een woord die veel bij mij losmaakt en waar ik veel motivatie uithaal. Hans Nijman die zegt...komt goed gozer, we maken je klaar, en Sensei Harry Hooft die tegen mn dochter Gwenn zegt: we gaan je papa klaarmaken voor zn partij, komt allemaal goed meid, geeft mij een enorme input !!

Voor de mensen die komen om mij te zien verliezen, veel plezier....... en voor de mensen die komen om mij te steunen of die komen voor de sport, een fantastiche avond toegewenst !!

blackadder
12-09-2008, 23:39
Ik ga zeker kijken. Laatste keer dat ik Pim zag was hij slanker dan ik hem ooit van tevoren gezien heb.:D
Bedankt Richelieu. Ik denk dat dit het niveau in Groningen enorm vooruit zal helpen.

jan sensei kyokushin
13-09-2008, 08:07
Osu de 21ste september zijn er wedstrijden in groningen topsporthal kardinge hoorde ik van derden klopt dat ???

sportgroeten

jan sensei kyokushin
13-09-2008, 08:21
x2x3



Originally Posted by willem777 http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=559986#post559986)
Pim is wel een sympathieke gast
hoop dat ie wint .
x3
maar wat is het nut je bewijzen?? op oudere leeftijd ?? ik hoef mij tegen over geen mens te bewijzen ja tegen over mijn (v) echtgenote ,Pim heeft al jaren een goede sportschool
als trainer in groningen net als Tobias loasana ,wedstrijd vechten moet je aan de jeugd overlaten mijn mening .
ik zeg altijd schoenmaker blijf bij je leest

sportgroeten
jan osu

Richelieu
13-09-2008, 08:38
Osu de 21ste september zijn er wedstrijden in groningen topsporthal kardinge hoorde ik van derden klopt dat ???

sportgroeten

Gala van Spartan Fighters Jan?

Remco
13-09-2008, 11:35
Sikko vocht tegen Alfred Neef in Thialff. Een roemrucht RINGS-gala in de jaren '90. Hier vocht Sander McKilljan tegen Rick Holzhuijzen en vond het debut van Ricardo Fyeet plaats. Volgens mij heeft Sikko ook tegen Dave Dalgliesh gestaan. Hij staat wel bekend als onsportief. In beide partijen heeft ie overtredingen begaan en in de eerste koste het hem de partij, omdat hij Neef op een onbewaakt moment over de touwen duwde. Zag er wel spectaculair uit, dat wel.

jiggy
13-09-2008, 12:11
hier nog even een foto van sensei is training bij team aerts. andere foto's waren onduidelijk.

http://img376.imageshack.us/img376/1249/getattachmentfq5.jpg

blackadder
13-09-2008, 12:38
Osu de 21ste september zijn er wedstrijden in groningen topsporthal kardinge hoorde ik van derden klopt dat ???

sportgroeten


Gala van Spartan Fighters Jan?
Van James Bergtop.
Spartan Fights is altijd in Huize Maas.

blackadder
13-09-2008, 12:47
maar wat is het nut je bewijzen?? op oudere leeftijd ?? ik hoef mij tegen over geen mens te bewijzen ja tegen over mijn (v) echtgenote ,Pim heeft al jaren een goede sportschool
als trainer in groningen net als Tobias loasana ,wedstrijd vechten moet je aan de jeugd overlaten mijn mening .
ik zeg altijd schoenmaker blijf bij je leest

sportgroeten
jan osu
Bob Schreiber en Jan Oosterbaan vechten 5 oktober toch ook allebei in Ahoy?

jan sensei kyokushin
13-09-2008, 13:32
Bob Schreiber en Jan Oosterbaan vechten 5 oktober toch ook allebei in Ahoy? Osu dat is een heel andere story :) met de beste bedoelingen

blackadder als ik in de sloot spring hoef jij het niet tedoen toch ;)
sportgroeten
pretig weekend

jan sensei kyokushin
13-09-2008, 13:38
Van James Bergtop.
Spartan Fights is altijd in Huize Maas. Osu klopt van Bertje Toisita &bob schreiber huize maas.

ik heb niks van James gehoort daarom vroeg ik , ja begin dit jaar toen Soufian en Tobias er samen een gala hadden, zij James het wel tegen mij dat hij ook weer een gala gaf ,dus het is de 21ste september
osu

Khanom Thom
13-09-2008, 14:01
Ik dacht zelf dat de partij werd gevochten in de Palace (gala van Loasana)...

blackadder
13-09-2008, 14:50
Osu dat is een heel andere story :) met de beste bedoelingen
Hoe dat? Ze hebben zeker niet dezelfde staat van dienst, bij lange na niet. Maar qua leeftijd en ringritme valt het zeker te vergelijken.


blackadder als ik in de sloot spring hoef jij het niet tedoen toch ;)
sportgroeten
pretig weekend
Ik ben ja ook niet een van jou leerlingen.:p;)

Bud S
13-09-2008, 18:47
Ik ben ja ook niet een van jou leerlingen.:p;)

maar je komt ja wel uit groningen weg ja

blackadder
13-09-2008, 18:54
maar je komt ja wel uit groningen weg ja
En dus?

iron mike
13-09-2008, 20:48
Dit staat op de site van Choy-Bo en ik denk dat dat alles zegt, de reden cq motivatie, beste stuurlui staan aan wal en het is altijd makelijk om commentaar te geven als je niet onder je eigen naam staat, ( iets wat J. Ubbeda destijds ook al vermelde ) Het klopt inderdaad dat als je een competitie aangaat iedere partij zich wil bewijzen, of het nu schaken of muay-thai is, jong of oud..... 1 ding staat vast, ze doen het wel, en ze doen het niet zonder een goede voorbereiding, dat staat ook vast !!.
Tuurlijk staat iedereen vrij om zn mening te geven, maar een oordeel is snel geveld.
Ik denk dat we maar moeten afwachten op 21 december, en acheraf moeten oordelen wie van deze 2 veteranen een mooie partij heeft neergezet ( voor een mooie partij heb je uiteraard wel 2 mooie vechters nodig) en moge de beste winnen.

Mike





Vanaf mei heb ik mij aangemeld bij Team Aerts om mij goed te kunnen voorbereiden op de partij die gaat komen op 21 December, ik heb nl besloten om weer te gaan vechten.
Mijn tegenstander zal Sicco Postma uit Sneek zijn, destijds faam gemaakt met zijn beruchte Free Fight partij tegen Alfred Neef in Thialf te Heerenveen, waarbij hij trachte na discwalificatie Alfred uit de ring te gooien. Sicco trainde destijds bij Chris Dolman. In 2006 heeft hij nog de Nederlandse titel gewonnen "Free Fight"
Ik train nu 3 x per week bij Team Aerts in Beverwijk en heb het in het begin enorm zwaar gehad, het tempo en het nivo is torenhoog, voor mij was het in 1 klap duidelijk, ik heb met profs te maken.......
De trainingen worden verzorgt door Peter Aerts, Sensei Harry Hooft, Sensei Thommy Harinck ( 's werelds beste pads trainer en voor de conditie) en Sensei Jan Plas. De overstap van het zelf lesgeven naar het opnieuw in de schoolbank zitten was een grote stap voor mij.....( een vreemde eend in de bijt )maar....1 ding viel mij namelijk gelijk op, ik werd door Hans Loeffen ( manager Team Aerts )voorgesteld aan Sensei Harry Hooft en het ijs was voor mij gebroken.......geen nonsense, lekker hard trainen met een hele fijne groep, met de juiste mentaliteit.

Het was voor mij eerst afzien...ik ging kapot.....niet 1 x maar wel 3 x in de training.....maar iedere keer weer hoorde ik Sensei H.Hooft of Sensei T.Harinck of Peter Aerts of anders wel mn sparingspartner schreeuwen om mn grenzen te verleggen, allemaal dragen ze een steentje bij om mij en anderen op het nivo te brengen waar we willen zijn en het komt..........
De trainingen van Sensei Harry Hooft zijn voor mij een openbaring, ik geef nu ca 19 jr les, maar wat leer ik veel bij van deze man, inzicht, combinatie's maar ook je instelling en mentaliteit..noem het maar op !!
Als n-klasse of c-klasse heb je niets te zoeken bij dit Team, de sparingen zijn zwaar en hard een moment van zwakte kost je kop dus je moet scherp blijven, vooral als je moe bent, in de voorbereiding van een partij gaat men ook echt voor de k.o. .......maar met respect naar elkaar toe.

Er wordt veel gesproken in Groningen over deze partij, mensen vinden het leuk, mensen komen voor hun plezier maar er zijn ook mensen die liever zien dat ik verlies.....voor mij is het een overwinning dat ik na 23jr weer in de ring sta en dat ik daarom ook voor mij persoonlijk heb gekozen voor het beste team nl Team Aerts een Team dat ook achter je staat. Voor een tijdje terug trainden een paar jongens van Luciën Carbin mee. Wij herkenden elkaar van een vorig gala waarbij zij toen moesten vechten. Ze vroegen wat ik helemaal vanuit Groningen hier deed, waarop ik antwoordde: Mij klaarstomen voor een partij. Waarop hun antwoorden: Nu nog? Op deze leeftijd? Waarop mijn antwoord was: Ja, een partij met ellebogen. Daar hadden ze veel respect voor. Dick Vrij vroeg mij ook, waarom? dat je er nog zin in het hebt?...ik wil het gewoon weer eens proeven en laten zien aan leerlingen dat als ik het kan....zij het ook kunnen, als ze willen, "respect" zei Dick Vrij....een woord van zon grote man die op hoog nivo heeft geknokt een woord die veel bij mij losmaakt en waar ik veel motivatie uithaal. Hans Nijman die zegt...komt goed gozer, we maken je klaar, en Sensei Harry Hooft die tegen mn dochter Gwenn zegt: we gaan je papa klaarmaken voor zn partij, komt allemaal goed meid, geeft mij een enorme input !!

Voor de mensen die komen om mij te zien verliezen, veel plezier....... en voor de mensen die komen om mij te steunen of die komen voor de sport, een fantastiche avond toegewenst !!

jopke
13-09-2008, 21:00
maar je komt ja wel uit groningen weg ja


haha lol!!:thup:

jopke
13-09-2008, 21:01
En dus?


en nog een keer LOL omdat hij t zelf niet door heeft!:thup:

blackadder
13-09-2008, 23:14
en nog een keer LOL omdat hij t zelf niet door heeft!:thup:
En wat is er zo LOLlig aan?

jaja
14-09-2008, 00:48
whaha leuk gevonden, maar nee hoor reageer alleen maar op topic waar ik ook iets van weet:thup:

He jiggy,

dus jij reageert alleen maar op dingen waarje iets van af weet??

Vertel mij en alle anderen hier op het forum dan maar wat jou "sensei" allemaal gevochten heeft aangezien jij hier het fijne van weet. (ben al tevreden met 1 naam + sportschool van de zogenaamde tegenstander) Zelf ken ik Pim al zeker 15 jaar en kan je verzekeren dat hij nog nooit geen 1 partij gevochten heeft laat staan a klasser is en snap ook niet hoe een bond als de wfca dit toestaat.

En over Sicco kan ik kort zijn, die hoort niet thuis in de ring maar kan beter zijn heil gaan zoeken in een of andere boerenschuur om daar voor een paar euro's een ander zijn gebit te verbouwen

jiggy
14-09-2008, 10:49
He jiggy,

dus jij reageert alleen maar op dingen waarje iets van af weet??

Vertel mij en alle anderen hier op het forum dan maar wat jou "sensei" allemaal gevochten heeft aangezien jij hier het fijne van weet. (ben al tevreden met 1 naam + sportschool van de zogenaamde tegenstander) Zelf ken ik Pim al zeker 15 jaar en kan je verzekeren dat hij nog nooit geen 1 partij gevochten heeft laat staan a klasser is en snap ook niet hoe een bond als de wfca dit toestaat.

En over Sicco kan ik kort zijn, die hoort niet thuis in de ring maar kan beter zijn heil gaan zoeken in een of andere boerenschuur om daar voor een paar euro's een ander zijn gebit te verbouwenhey kerel jah licht eraan hoe letterlijk je die zin neemt, maar waarom is die zin nou zo belangrijk voor je omdat je anders geen moer te melden hebt? en als jij pim (voor jou dan) zo goed kent meld jij dan ff wat ie int verlenden gedaan heeft. weet uiteindelijk ook maar wat pim mij verteld heeft.

MilfhunterMMA
14-09-2008, 14:20
En wat is er zo LOLlig aan?

Volgens mij ging het meer om het Grunnings dialect, waar men het sporadisch nodig acht om ja midden in een zin te plaatsen zonder dat dit functioneel is.

blackadder
14-09-2008, 14:51
Volgens mij ging het meer om het Grunnings dialect, waar men het sporadisch nodig acht om ja midden in een zin te plaatsen zonder dat dit functioneel is.
Aha...:wacko: Reuze LOLlig. Ja.

Bobson
14-09-2008, 18:39
Ik vrees dat de belangstelling eromheen meer voorstelt dan de partij zelf...

jiggy
14-09-2008, 20:10
Ik vrees dat de belangstelling eromheen meer voorstelt dan de partij zelf...:D dat moet ik je wel mee geven indd en dan hebben we nog twee topic die over dit onderwerp gaan. nou jah ik ben er ondertussen wel beetje klaar mee nog paar week en zullen we zien wat er gebeurt.

jaja
15-09-2008, 16:10
hey kerel jah licht eraan hoe letterlijk je die zin neemt, maar waarom is die zin nou zo belangrijk voor je omdat je anders geen moer te melden hebt? en als jij pim (voor jou dan) zo goed kent meld jij dan ff wat ie int verlenden gedaan heeft. weet uiteindelijk ook maar wat pim mij verteld heeft.

De Zin zo belangrijk?? Ik reageer gewoon op jou opmerking dat je je alleen met dingen bezighoudt waarvan je iets afweet, blijkbaar niet dus.

Over het melden, ik heb genoeg te melden maar heb het nu over dit onderwerp.:)

En dat ik even moet melden wat ie in het verleden gedaan heeft heb ik dus al gedaan als je goed had opgelet, ik heb je verteld dat ie dus geen zak gedaan heeft wat betreft wedstrijdvechten.

waarom vraag je jou "sensei" niet even om een naam te geven tegen wie die heeft gevochten, hij moet zich toch wel 1 kunnen herinneren????
Al is het om ons hier de mond te snoeren. (pas op ik trek het na dus verzinnen heeft geen zin) lol

zet hem op he :thup:

Effective
15-09-2008, 20:10
Ik meende dat Pim vroeger wel wat wedstrijden gedraaid heeft in het allstyle karate gebeuren, maaaar dit weet ik niet zeker.. En qua kickboksen heeft ie een paar potten weggezet volgens mij..

Mike1980
19-09-2008, 15:05
Wat een kut verhaal..2 ouwe knakkers die elkaar ook nog eens goed kennen.Sicco is C-klasse muay-thai en heeft +-2 jaar terug ineens ergens 1 A partij gedraaid:
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_33919.aspx

En die Pim heeft echt nog nooit een partij gedraaid en zegt dat die B-klasse was in het stenen tijdperk.
Ik kon ook geen kont van die vent vinden over partijen.
Als je, volgens zijn zegge, B klasse ben en je heb meer dan 20 jaar niet in de ring gestaan ben je geen A klasse!Dus als ik aanvraag doe bij de wfca voor een A partij met een ouwe bekende is dat geen probleem begrijp ik?Leuk voor de mensen die eerst min. 17 gewonnen partijen moesten vechten voordat ze eindelijk in de A klasse zitten.
Als dit doorgaat is de WFCA zeer ondeskundig en onverantwoord bezig!Met hun zogenaamde regels!Moet je weer eerst 3x checke wie je tegenover je hebt staan, omdat ook deze bond niet te vertrouwen is!

Huite
04-11-2008, 15:40
zag ik langskomen op hyves:

http://94.100.113.78/399200001-399250000/399242501-399242600/399242506_5_M357.jpeg

...geen a-klasse maar superfight dus;)

kooivechter
04-11-2008, 17:26
ja a partij leek me al sterk sicoo is beginnned c klasse en pim nieuwelingen, daar gaat de bond nooit mee akkoord, wat voor reputatie de vechters ook hebben. Anders kun je wel opdoeken als bond. Ben wel benieuwd op wat voor regels gevochten worden 3 keer 2? En zonder ellebogen mag ik aannnemen?

Huite
04-11-2008, 19:15
ellebogen en knieen op t hoofd zijn toegestaan, rondes en tijden weet ik niet.
ze schijnen er ook een titelgevecht van gemaakt te hebben, maar wat voor titel is mij ook een raadsel...:confused:

Richelieu
27-02-2010, 16:56
Na de topic omtrent Lomulder vs Manneert te hehheb doorgelezen moest ik nog even aan de onderstaande partij denken. Helaas kwam ik pas de volgende dag aan in Nederland (was destijds voor mijn werk in het buitenland) en hoorde het e.e.a. van mijn trainer. Omdat er destijds erg veel ophef gemaakt is over deze partij ben ik even aan het zoeken geslagen. Kwam ik vandaag dit filmpje nog tegen op Youtube (vandaag geupload). De partij tegen Sikko "het beest van Sneek" Postma vs Pim Poelstra;

http://www.youtube.com/watch?v=Omn37OR8uZE

marcelt
27-02-2010, 17:05
Was dat het beest met die footstomps ?

Richelieu
27-02-2010, 17:09
Was dat het beest met die footstomps ?

Haha, yep. Pim Poelstra heeft in een later stadium (overigens zonder succes) een tweede partij gevochten tegen onze eigen Geromino de Vries van Muayboran Gym op Ring Rage III in Groningen.

blackadder
27-02-2010, 17:11
Jep. Een Badr Hari aktie vlak na de K-1 finale tegen Remy. Ironisch genoeg trainde het beest ook nog eens bij Mikes.

Khanom Thom
27-02-2010, 17:13
Ghehe, thnx! Veel gehoord over die partij trouwens, maar nog nooit gezien.

Sicco heeft mij trouwens uitgedaagd op MMA regels... ;)

bami112
27-02-2010, 17:13
wat een knuppel zeg die knakker met ze doortrapen moest niet een team member van mij zijn geweest dan had k hem ff getrapt wat een klootzak zulke stumpers verneuken de sport en zetten MUAYTHAI in kwaad daglicht aangezien dit op FULL ''tilt'' Muay thai regels was.

Bannen for life die oliebol

BB
27-02-2010, 20:49
Na de topic omtrent Lomulder vs Manneert te hehheb doorgelezen moest ik nog even aan de onderstaande partij denken. Helaas kwam ik pas de volgende dag aan in Nederland (was destijds voor mijn werk in het buitenland) en hoorde het e.e.a. van mijn trainer. Omdat er destijds erg veel ophef gemaakt is over deze partij ben ik even aan het zoeken geslagen. Kwam ik vandaag dit filmpje nog tegen op Youtube (vandaag geupload). De partij tegen Sikko "het beest van Sneek" Postma vs Pim Poelstra;

http://www.youtube.com/watch?v=Omn37OR8uZE

Met alle respect, maar je wilt deze twee oetlullen toch niet vergelijken met Mannaart en Lomulder? Das erg ongepast.:twak:

Richelieu
27-02-2010, 21:12
Met alle respect, maar je wilt deze twee oetlullen toch niet vergelijken met Mannaart en Lomulder? Das erg ongepast.:twak:

Nee, maar moest alleen nog even aan deze partij denken. Je ziet mij nergens een vergelijking met hun maken. Weet gewoon dat deze aankomende partij een enorme hype gaat worden en alleen die hype is enigszins vergelijkbaar!

BB
27-02-2010, 21:23
Nee, maar moest alleen nog even aan deze partij denken. Je ziet mij nergens een vergelijking met hun maken. Weet gewoon dat deze aankomende partij een enorme hype gaat worden en alleen die hype is enigszins vergelijkbaar!

gelukkig maar!:D ik schrok echt even

Richelieu
27-02-2010, 22:01
gelukkig maar!:D ik schrok echt even

Haha, snap ik ;)

Marco
28-02-2010, 12:48
de hype is helemaal niet vergelijkbaar ! de partij van sicco en pim was tussen 2 mannen die qua resultaten niet in de buurt komen van wat mannaart en lomulder hebben gepresteert ! bovendien was de hype tussen sicco en pim gebaseerd op een hoop negativiteit als je de topics op de div. fora leest van destijds.
dat de partij destijds zo eindigde was de voorspelling van velen, sommige mensen verliezen nl. niet hun streken, het bewijs is in het filmpje overduidelijk te zien. jammer triest en eigenlijk moet je aan zulke mensen helemaal geen aandacht schenken. (voor de duidelijk heid heb ik het hier niet over pim..)
en voor dat ik hier een hele lading negatieve reacties over krijg, de feiten liegen niet, zo simpel is het.

Effective
28-02-2010, 13:22
(voor de duidelijk heid heb ik het hier niet over pim..)

x2 Ik weet het nog goed deze partij, Pim heeft zich serieus voorbereid en verdiende in mijn ogen een waardige tegenstander, had beter een 'gewone' c klasser kunnen zijn.

Richelieu
28-02-2010, 13:24
x2 Ik weet het nog goed deze partij, Pim heeft zich serieus voorbereid en verdiende in mijn ogen een waardige tegenstander, had beter een 'gewone' c klasser kunnen zijn.

Die kans heeft hij later alsnog gekregen ;)

BB
28-02-2010, 13:26
de hype is helemaal niet vergelijkbaar ! de partij van sicco en pim was tussen 2 mannen die qua resultaten niet in de buurt komen van wat mannaart en lomulder hebben gepresteert ! bovendien was de hype tussen sicco en pim gebaseerd op een hoop negativiteit als je de topics op de div. fora leest van destijds.
dat de partij destijds zo eindigde was de voorspelling van velen, sommige mensen verliezen nl. niet hun streken, het bewijs is in het filmpje overduidelijk te zien. jammer triest en eigenlijk moet je aan zulke mensen helemaal geen aandacht schenken. (voor de duidelijk heid heb ik het hier niet over pim..)
en voor dat ik hier een hele lading negatieve reacties over krijg, de feiten liegen niet, zo simpel is het.

ik ben het met je eens. Ik ben helemaal niet voor veteranenpartij van mensen die nog nooit iets gepresteerd hebben en op deze manier heel veel aandacht krijgen. Inderdaad gebaseerd op negativiteit. Lomulder en Mannaart vind ik dan nog iets heel anders. Dat zijn toppers van toen en dat is dan wel weer aardig om die nog eens aan het werk te zien. Maar een willekeurige veteranenpartij: ik koop er geen kaartje voor!

Effective
28-02-2010, 13:39
Die kans heeft hij later alsnog gekregen ;)

Ja tegen De Vries idd, maar daar was ik niet bij, zijn hier ook beelden van?

jan sensei kyokushin
28-02-2010, 13:40
Osu ik was er bij aan de Ring in Pim zijn hoek ik stond er beneden ,ik weet de partij nog als de dag van gisteren ik zij vooraf tegen Sicco met de warming up en backstage foto,s maken maak er een mooie partij van met jullie tweeen geen verboden handelingen komt goed zij Sicco tegen Pim en mij en Team aerts helaas ging het mis Gouwke de fotograaf was er ook bij .

Osu

Effective
28-02-2010, 13:40
Beelden gevonden: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=96962&highlight=geronimo

Remco
28-02-2010, 14:44
Wie de partij van Sicco tegen Alfred Neef in Thialf gezien heeft weet genoeg: buiten de ring houden die man!

Effective
28-02-2010, 15:25
Wie de partij van Sicco tegen Alfred Neef in Thialf gezien heeft weet genoeg: buiten de ring houden die man!

Dat was echt zooooo lelijk.. Jammer dat Alfred daarna ook niet echt veel meer gevochten heeft, althans niet MMA volgens mij, wel pencak misschien..

jan sensei kyokushin
28-02-2010, 16:57
Osu ik heb Alfredo vorige maand nog gesproken op Sem zijn receptie hij wou weer trainen bij ons in zuidlaren ik zeg altijd als als :) penjak-silat weet ik niet of hij dat nog doet bij Harimau hij zit wel opde hyves van Harimau en op de mijne ;) alfred is ook een beetje forser geworden in omvang .
Osu