PDA

View Full Version : 30 november 2008, het talent van Thailand op Slamm!!



payap
09-06-2008, 16:31
Wat betreft het aanbod van topvechters heeft men in Thailand weinig reden tot klagen. Toch zitten onder deze vechters af en toe talenten waar ook de Thai van in vervoering raken. In de zwaardere klassen van het muaythai in Thailand is er momenteel een naam die door de fans wordt gezien als het talent dat in de toekomst internationaal de dienst uit gaat maken. Een man die met de tijd de positie die Yodsaenklai en Buakaw nu internationaal bezetten zal gaan overnemen.

Zijn naam: SAIYOK PUMPANMUANG ook bekend onder zijn oude naam: SAIYOKNOI SAKCHAINARONG.

http://img234.imageshack.us/img234/6550/lumpinee207032008as2se0.jpg
Saiyak met zijn gewonnen belt van Thailand


Momenteel vecht Saiyak nog voornamelijk in Thailand waar hij de absolute top vormt rond de 67 kg klasse. Op 7 maart jl vocht hij in het Lumpinee stadion tegen Singsiri Por Sirichai voor de titel van Thailand in de -67 kg klasse. Met een keiharde Elleboogstoot maakte hij al in de 2e ronde een einde aan het gevecht door Singsiri ko te slaan. Gevolg 17 hechtingen voor Singsiri.

http://img376.imageshack.us/img376/6886/lumpinee107032008ro3ck8.jpg
Saiyak (rood) VS Singsiri voor de Thaise titel


Maar niet alleen is Saiyak kampioen van Thailand. In zowel het Lumpinee stadion als het Rajadamnern stadion is hij de nummer 1 op de ranglijst in de -67 kg klasse.

http://img175.imageshack.us/img175/2042/captainkanevspanpetch45kv0.jpg
Singsiri na het gevecht met Saiyak


Gisterenavond vocht Saiyak buiten Thailand in HongKong tegen de Australier Ben ‘Pixie” Burton. Al in de 1e ronde sloeg Saiyak zijn Australische tegenstander ko met een elleboog.


Het is nog even wachten maar op 30 november zal deze Saiyak ook zijn debuut maken in Nederland. Op het gala van Slamm!! Nederland VS Thailand V zal hij te bewonderen zijn tegen een nog niet bekende tegenstander.

Op 30 november zal Nederland, na eerder vechters als bv Buakaw, Anuwat, Orono, Kaoklai, Samranchai, Yodsaenklai en Saenchai te hebben zien debuteren in ons land, wederom kennismaken met een nieuwe Thaise gigant op het Slamm!! gala. SAIYOK PUMPANMUANG


http://i31.tinypic.com/6xuddl.jpg

blackadder
09-06-2008, 17:04
Ik wou dat ze Denis Schniedmiller ook weer opstelden.

Justinian
09-06-2008, 23:05
Erg cool, ik ben zeker van de partij!

Jeru
10-06-2008, 00:21
Super dit soort info!!

De man van 14K
10-06-2008, 08:59
Vet hoor!

(vette poster! btw, alleen die tekst..)

Fightchick
10-06-2008, 09:30
Ik twijfel of ik erheen ga. Het is afgelopen keer zo slecht geweest met eten enzo. Ben een beetje klaar met Slamm.

Hassan ait Bassou heeft trouwens over een paar weken een rematch tegen Anuwat in Parijs.

Derk
10-06-2008, 09:44
Ik twijfel of ik erheen ga. Het is afgelopen keer zo slecht geweest met eten enzo. Ben een beetje klaar met Slamm.

Hassan ait Bassou heeft trouwens over een paar weken een rematch tegen Anuwat in Parijs.



Dan eet je toch een broodje kaas voor dat je weg gaat!

Richelieu
10-06-2008, 10:14
Ik wou dat ze Denis Schniedmiller ook weer opstelden.

Dennis Schneidmiller heeft na zijn partij tegen Malaipet Diamond @ Slamm!! IV wel bewezen een topvechter te zijn die ook op thaise regels uitstekend uit de voeten kan. Hij zal op Slamm!! V weer van de partij zijn.

payap
10-06-2008, 11:38
Ik twijfel of ik erheen ga. Het is afgelopen keer zo slecht geweest met eten enzo. Ben een beetje klaar met Slamm.

Hassan ait Bassou heeft trouwens over een paar weken een rematch tegen Anuwat in Parijs.

De organisatie heeft verleden keer uitgebreid zijn excuses aangeboden en uitleg gegeven waar het probleem heeft gelegen. Het is dan ook kinderachtig bij het aanbodt van zulke mooie partijen (verleden keer zowel MMA als muaythai, alhoewel idd erg veel was, en deze maal puur muaythai onder leiding van de grootste muaythai bond ter wereld) weer over het eten te beginnen. Maar helemaal verbazen doet het me niet dat zo'n reactie van jou kant komt fightchick.

Hier nog eenmaal over het eten van verleden keer. Het topsportcentrum Almere is een splinternieuwe en ultra moderne sporthal. In maart heeft de organisatie van Slamm!! hier voor het eerst een gala gehouden. Bij de huur van deze sporthal was men verplicht ook het eten en drinken van deze sporthal erbij te nemen. Er zijn diverse besprkeingen over geweest waar er op aangedrongen is dit goed in orde te maken en aangegeven dat kickboks en mma fans veel omzetten. Hier werd wat verbolgen zelfs op gereageerd omdat men grote projecten als dansen op het ijs allemaal moeiteloos had geregeld, laat staan een kickboksgala. Dat bleek dus anders uit te pakken en de opkomst en eetlust van de bezoekers van het Slamm!! gala stukken groter te zijn dan van hun eerdere projecten.

Op 30 november zal het gala weer in het Topsportcentrum in Almere zijn omdat dit nu eenmaal een prachtige hal is en waar zo goed als alle plaatsen perfect uitzicht op de ring geven. De catering zal nu echter geheel in eigen beheer van Slamm!! zelf zijn en er catering worden ingehuurd die bewezen hebben dit wel aan te kunnen.

Jochem
10-06-2008, 11:47
Ik snap fightchick wel. Als het vreten en drinken slecht geregeld is zie je mij ook geen 2e keer. En excuses zijn leuk en aardig, daar koop je niks voor.

Maar, zoals je zegt, de organisatie heeft nu een andere partij in de hand genomen, dus ze doen er wat aan. Hopelijk pakt het voederen van de massa beter uit, de lineup komt wel weer in orde zo te zien!

blackadder
10-06-2008, 16:32
Dennis Schneidmiller heeft na zijn partij tegen Malaipet Diamond @ Slamm!! IV wel bewezen een topvechter te zijn die ook op thaise regels uitstekend uit de voeten kan. Hij zal op Slamm!! V weer van de partij zijn.
Ooohoooeee:ehhh:!!! Is dat al zeker???? :ohyeah:
En ik weet dat er enigzins verwarring is vanwege zijn naam.
Maar op de website van Feuersports Hamburg staat er toch echt Denis Schniedmiller.

jopie25
10-06-2008, 17:44
Ik twijfel of ik erheen ga. Het is afgelopen keer zo slecht geweest met eten enzo. Ben een beetje klaar met Slamm.

Hassan ait Bassou heeft trouwens over een paar weken een rematch tegen Anuwat in Parijs.

Oh ja? Voor de derde keer alweer. Wanneer dan. Ik ga er zeker heen. Is maar een paar uurtjes rijden van mij vandaan. Hou mij effe op de hoogte.:thup:

payap
10-06-2008, 18:04
A.s. donderdag is dat gevecht volgens mij. Heb nog gekeken maar kon niet weg van m'n werk. Snik! Anders was ik zeker gaan kijken.

payap
13-06-2008, 16:00
Anuwat heeft gisteren niet tegen Hassan AitBassou gevochten maar tegen de Fransman Imran.

Anuwat won op punten.