PDA

View Full Version : UFC 86 video promo for ‘Jackson vs Griffin’ PPV on July 5



Tony
11-06-2008, 09:31
YouTube - UFC 86 Quinton Rampage Jackson vs Forrest Griffin (http://www.youtube.com/watch?v=9LCa0eZpkqo&eurl=http://mmamania.com/)

Pepe the Ice-Murderer
11-06-2008, 10:05
Supercool gevecht gaat dit worden! Ik hoop dat Forrest zoooo hard op z'n bek krijgt van rampage. forrest is een fantastische vechter met een supermentaliteit, maar ik vind hem als mens een echte eikel :-)
Go rampage en daarna Rampage KO vs Wanderlei! :-)

Hitpoint
11-06-2008, 12:17
Ik verwacht echt een toffe match tussen deze twee. Hopelijk een win voor Rampage via KO.

pepe bedoel je bij wanderlei vs rampage dat rampage een KO geeft of KO gaat?

Tony
11-06-2008, 12:20
Kijk.. Rampage is top en hem gun je alles.. So do i... (zeker omdat Rampage een ex pride man is)...

Maar als er iemand in die divisie in staat is om rampage klop te geven, dan is het Griffin... hij heeft zo'n typisch vechtershart... beetje gek in de kop. En hij heeft zich ontzettend sterk verbeterd sinds TUF 1

Hitpoint
11-06-2008, 12:31
Ik geloof ook zeker dat Forrest hem kan verslaan, daarom vind ik het zo'n vette match up, maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar Quinton. Niet alleen omdat hij van PRIDE komt maar ook omdat het gewoon een toffe vechter is!

Virus
11-06-2008, 14:46
Jackson pakt hem...

Het is nog niet aan de orde maar Silva op zijn beurt pakt Jackson weer...

amilster
11-06-2008, 18:19
Jackson pakt hem...

Het is nog niet aan de orde maar Silva op zijn beurt pakt Jackson weer...

Ondanks dat Page een van mijn favoriete vechters is hoop ik ook dat Silva hem weer pakt en zo de titel weer mag dragen maar of het gaat gebeuren daar ben ik niet helemaal zeker van hoor, beide partijen in het verleden tussen die twee hadden ook heel anders kunnen verlopen en Page is sinds die tijd in mijn ogen wel gegroeid.

ik hoop iig wel dat Quinton Forrest pakt, en daar heb ik dan op een of andere manier weer wel meer vertrouwen in.

gat in iedergeval een vette pot worden :D

Pepe the Ice-Murderer
11-06-2008, 18:21
Ik verwacht echt een toffe match tussen deze twee. Hopelijk een win voor Rampage via KO.

pepe bedoel je bij wanderlei vs rampage dat rampage een KO geeft of KO gaat?


Wanderlei (wint*) op KO natuurlijk :thup:
voor alle duidelijkheid ;-)

Jochem
11-06-2008, 18:39
Ik denk dat Rampage het heel zwaar gaat krijgen in deze partij! Maar aangezien hij het ook 5 ronden volhieldt (Cardiowise..) tegen Dan Henderson, gaat ie dit trekken. Ik denk geen KO in deze partij, die gasten zijn beiden zo hard.

bryan
11-06-2008, 22:40
denk dat rampage forrest er misschien wel uit slaat... forrest heeft echt een sloppy stand-up vergeleken met rampage.. hij heeft wel een groot vechtershart maar dat heeft rampage ook.. en rampage slaat echt veel harder dan jardine...

rampage op KO

Evilman
11-06-2008, 22:45
lol.. Forrest gaat Jackson slopen :)
jackson gaat op n bepaald punt in zn hoofd
stoppen waar forrest doorgaat.

trouwens vette shit in die promo die k nog niet gezien heb.
s ff op die 2 andere vechters zoeken!

Tony
11-06-2008, 22:48
Forrest brak een keer zijn arm tijdens een (van zijn vroegere) partij... In plaats van te stoppen sloeg hij hem ko met zijn andere arm..

man, you got to love the kid

Hitpoint
12-06-2008, 22:38
Wanderlei (wint*) op KO natuurlijk :thup:
voor alle duidelijkheid ;-)


Had ik het toch goed begrepen;)

anders BLASPHEMY!!!:p

MilfhunterMMA
12-06-2008, 23:23
Als Wandy een titleshot zou krijgen, dan wel. maar de talentpool in de LHW divisie is zo groot op dit moment. Ik denk dat gasten als Machida, Thiago Silva en Rashad Evans Silva al voorbij zijn gestreefd.

Jochem
13-06-2008, 00:01
hij heeft net 1 van de contenders eruit gepoeierd, denk dat als ze hem wel eens tegen rashad ofzo kunnen zetten. Dan titleshot.

Pepe the Ice-Murderer
13-06-2008, 12:02
hij heeft net 1 van de contenders eruit gepoeierd, denk dat als ze hem wel eens tegen rashad ofzo kunnen zetten. Dan titleshot.

Ik denk het ook. Iedereen zit zo te zeiken op zjin verliespartijen tegen crocop, henderson (en chuck) maar we kunnnen gerust stellen dat Wanderlei nooit is weggeweest en hij is een krijger in hart en nieren dus voor wanderlei maakt het niet veel uit.
Hij had zjin myspace vrienden een request gestuurd ivm wie wij als fans prefereren als volgende tegenstander: rampage of chuck... voor mij mogen ze er allebei aan :)