PDA

View Full Version : GLORY 8 BIJNA UITVERKOCHT!!



Shooto Holland
11-06-2008, 10:24
Beste GLORY fans,

GLORY 8 op zondag 6 juli in Nijmegen is bijna uitverkocht!

Op een paar na zijn alle VIP tafels weg en ook de tribunekaarten gaan nu heel hard! Houd er rekening mee dat er slechts 1500 tribuneplaatsen zijn in het TRIAVIUM.

De makkelijkste manier om nog kaarten te bestellen is via onze online ticketshop, klik HIER (https://www.ticketscript.com/shop.php?org_id=367&lang=nl).

Het TRIAVIUM is een top locatie met een super sfeer. Vanaf elke zitplaats is er volledig zicht op de ring. Ook zullen er twee grote schermen geplaatst worden voor optimaal comfort.

Door de geweldige locatie, super line up en de world famous ringspeaker (Bas Rutten) zal het een onvergetelijke avond worden!

Wees erbij!

Tot 6 juli,

Osu,

Martijn

Voor meer info en ticketsales: www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)

http://www.ma-skills.com/ug/wp-content/uploads/2008/06/gloryticket_aangepast.jpg

http://www.ma-skills.com/ug/wp-content/uploads/2008/06/inside-triavium.jpg

Mickey
11-06-2008, 10:28
Vette zaal! Blijft dat gaas trouwens hangen? Of kan dat ook weg? Viel me op op die foto iig..

Highline
11-06-2008, 10:31
gentleman wordt ook in een ijssportcentrum gehouden, neem aan dat ze het hier ook gewoon weghalen net als daar? is iig wel een hele gave zaal

Shooto Holland
11-06-2008, 10:32
Gaas is al weg en het ijs ook :rolleyes: Dit hing/lag er speciaal voor het ijshockey..

Osu,

Martijn

Wheelie
11-06-2008, 10:43
Echt te gek, Triavium lijkt me een mooie locatie.
Line-up is ook dik in orde, dit willen de MMA fans niet missen

joost
11-06-2008, 10:54
en kuipstoeltjes onwage! beter dan tribunes waar je een stijve rug van krijgt!!

lunatic
11-06-2008, 10:59
Lang niet naar een gala gegaan.
Hie rben ik wel bij :)

Willy

micha
11-06-2008, 19:06
wat een superhal!

micha
12-06-2008, 08:51
x2

Vind dit toch ook zeker wel de moeite waard om heen te gaan en heb dan ook maar besloten om kaartjes te halen..



echt een hele goede beslissing. Dit wordt het gala van het jaar

Tsuki
12-06-2008, 09:03
echt een hele goede beslissing. Dit wordt het gala van het jaar


veel vechters van GG ? ...................

micha
12-06-2008, 17:10
veel vechters van GG ? ...................

Anders is het toch niet het gala van het jaar he

dat weet je toch Tsuki

martin
12-06-2008, 17:44
Micha of het de mooiste van het jaar wordt weet ik niet, volgens mij gaat die titel van mooiste gala naar Amsterdam arena of ahoy dit jaar { 1500 zit plaatsen???? Nijmegen ??? } leuke line up maar voor de rest geen uitstraling.
Maar Micha eerlijk jij bent wel de GG fan van het jaar, en je prijs is ???? een vrij kaartje van Ahoy bovenste ring {omdat er geen GG vechter in de line up staat kan je ff afkicken }.
En tijdens de eindejaars party van het GG team mag u als kerstman de vechters op schoot hebben om vehaaltjes te vertellen.
Nogmaals van harte met uw prijzen.

Jochem
12-06-2008, 18:16
Micha of het de mooiste van het jaar wordt weet ik niet, volgens mij gaat die titel van mooiste gala naar Amsterdam arena of ahoy dit jaar { 1500 zit plaatsen???? Nijmegen ??? } leuke line up maar voor de rest geen uitstraling.
Maar Micha eerlijk jij bent wel de GG fan van het jaar, en je prijs is ???? een vrij kaartje van Ahoy bovenste ring {omdat er geen GG vechter in de line up staat kan je ff afkicken }.
En tijdens de eindejaars party van het GG team mag u als kerstman de vechters op schoot hebben om vehaaltjes te vertellen.
Nogmaals van harte met uw prijzen.

http://bani.anime.net/o_rly.jpg

Jamila
12-06-2008, 18:54
Micha of het de mooiste van het jaar wordt weet ik niet, volgens mij gaat die titel van mooiste gala naar Amsterdam arena of ahoy dit jaar { 1500 zit plaatsen???? Nijmegen ??? } leuke line up maar voor de rest geen uitstraling.
Maar Micha eerlijk jij bent wel de GG fan van het jaar, en je prijs is ???? een vrij kaartje van Ahoy bovenste ring {omdat er geen GG vechter in de line up staat kan je ff afkicken }.
En tijdens de eindejaars party van het GG team mag u als kerstman de vechters op schoot hebben om vehaaltjes te vertellen.
Nogmaals van harte met uw prijzen.

Martin ben jij niet die martin die voorspelde dat Sem Schilt bij team hardcore zou komen?

Ik hoop dat je meer succes zult hebben dat er in Ahoy een gala gaat komen want de voorspelling over Sem Schilt was niet echt een succes.

Misschien dat jij als sinterklaas de hardcore jongens mag troosten met hun achterstallige salarissen.......
:twak::thown::boos::wacko::eek: :mfblowup:
Gr, Jamila


GOLDEN GLORY POWERRRRRRRRRRR :lifting:

micha
12-06-2008, 19:02
Micha of het de mooiste van het jaar wordt weet ik niet, volgens mij gaat die titel van mooiste gala naar Amsterdam arena of ahoy dit jaar { 1500 zit plaatsen???? Nijmegen ??? } leuke line up maar voor de rest geen uitstraling.
Maar Micha eerlijk jij bent wel de GG fan van het jaar, en je prijs is ???? een vrij kaartje van Ahoy bovenste ring {omdat er geen GG vechter in de line up staat kan je ff afkicken }.
En tijdens de eindejaars party van het GG team mag u als kerstman de vechters op schoot hebben om vehaaltjes te vertellen.
Nogmaals van harte met uw prijzen.

geen uitstraling Martin jongen jij moet naar Hans Anders

Tsuki
12-06-2008, 19:24
Anders is het toch niet het gala van het jaar he

dat weet je toch Tsuki


als ik het vergeet herinner jij me er toch wel aan ............

ICON
12-06-2008, 19:35
Micha of het de mooiste van het jaar wordt weet ik niet, volgens mij gaat die titel van mooiste gala naar Amsterdam arena of ahoy dit jaar { 1500 zit plaatsen???? Nijmegen ??? } leuke line up maar voor de rest geen uitstraling.
Maar Micha eerlijk jij bent wel de GG fan van het jaar, en je prijs is ???? een vrij kaartje van Ahoy bovenste ring {omdat er geen GG vechter in de line up staat kan je ff afkicken }.
En tijdens de eindejaars party van het GG team mag u als kerstman de vechters op schoot hebben om vehaaltjes te vertellen.
Nogmaals van harte met uw prijzen.

wat bedoel je met uitstraling?
bij mijn weten is er nooit een gala gehouden in het triavium.lijkt mij een toplocatie.

micha
12-06-2008, 19:40
als ik het vergeet herinner jij me er toch wel aan ............

fijn he anders mis je al die top partijen

Tsuki
12-06-2008, 19:56
fijn he anders mis je al die top partijen

van al die GG vechters ?

micha
13-06-2008, 06:39
Martin de waarzegger?

geen voorspellingen meer?

The Bulldog
13-06-2008, 08:26
Jamil.......danoontje power!!!!! IS DE ENIGE....

Micha...... beetje waar wel hè door alle idolate reacties toch???

Martin.....ga je echt sinterklaas spelen????? ik ben er dan hoor...(trek ik aan je baardje oke?)


dit lijkt gewoon een top gala te gaan worden toch? hoop dat het de vewachtingen waar kan maken...

chief108
13-06-2008, 08:43
ik ga ook gewoon lekker naar Rotterdam :rolleyes:

martin
13-06-2008, 09:07
Shit wist niet eens dat er salarissen bij hardcore werden betaald????

Ik heb voorspeld dat Schilt bij hardcore kwam, dat was gebasseerd op dat ik hem daar zo vaak zag, dat ze achteraf alleen maar sparringpartners zochten zag mijn glazen bol ook niet.

Ik beloof je Jamila dat ik 5 december bij hardcore op de sportschool als sinterklaas verkleed ga, ergens diep in mij zit wel een goed heilig man.

Ik ben trouwens al bij hans anders geweest, geen resultaat alleen de prijs is anders.

payap
13-06-2008, 10:06
Elk jaar worden er meerdere gala's gehouden die echt top zijn. Wat de beste is is altijd een vraag die erg smaak gebonden is. De een houdt van muaythai, de andere van MMA en weer een ander van 3 x 3 k-1.

De (ultimate en upcoming) Glory gala's volg ik jaren van de kleintjes in de kei in Ede tot de grote in de Flint en altijd ga ik met een heerlijk gevoel naar huis van een topavondje MMA en de laatste tijd ook wat Thaiboksen.

De laatste tijd valt mij echter op dat er regelmatig gasten opduiken die al op voorhand een gala naar beneden halen voordat het uberhaupt is geweest. als men niets op de line up kan vinden dan bedenkt men soms wel wat. Desnoods parkeergelegeheid, eten, geluid maakt niet uit als men maar wat vindt. Smaak verschilt maar niemand kan zeggen dat de Glory gala's slecht zijn. Deze lieden zijn volgens mij er ook gewoon op uit, al dan wel of niet in opdracht van ..., om sommige promotors naar beneden te halen.

Maar wij gaan een heerlijk dagje beleven in juli in Nijmegen!

B3 lik3 M3
13-06-2008, 10:27
Payap = correct


Echt weer typisch nederland.. altijd wat te zeiken hebben!!
Triavium/Glory is gewoon top..
Ahoy is top
en Arena is top

Alle gala's die ervoor zorgen dat MMA en MT in nederland populairder worden zijn top..

Dus quit your wining en wees gewoon blij!

Jochem
13-06-2008, 11:14
Elk jaar worden er meerdere gala's gehouden die echt top zijn. Wat de beste is is altijd een vraag die erg smaak gebonden is. De een houdt van muaythai, de andere van MMA en weer een ander van 3 x 3 k-1.

De (ultimate en upcoming) Glory gala's volg ik jaren van de kleintjes in de kei in Ede tot de grote in de Flint en altijd ga ik met een heerlijk gevoel naar huis van een topavondje MMA en de laatste tijd ook wat Thaiboksen.

De laatste tijd valt mij echter op dat er regelmatig gasten opduiken die al op voorhand een gala naar beneden halen voordat het uberhaupt is geweest. als men niets op de line up kan vinden dan bedenkt men soms wel wat. Desnoods parkeergelegeheid, eten, geluid maakt niet uit als men maar wat vindt. Smaak verschilt maar niemand kan zeggen dat de Glory gala's slecht zijn. Deze lieden zijn volgens mij er ook gewoon op uit, al dan wel of niet in opdracht van ..., om sommige promotors naar beneden te halen.

Maar wij gaan een heerlijk dagje beleven in juli in Nijmegen!


OFFTOPIC
Payap, ik vind je posts vaak erg interessant en van veel kennis spreken, maar dit is bullshit. In nederland zijn we over het algemeen nuchter, en roepen we nou eenmaal niet op voorhand dat het echt SUPER, ENORM geweldig gaat worden. Het valt mij juist op dat er steeds meer mensen dat WEL vantevoren roepen. En vaak toevallig banden hebben met die promoter.

Naderhand krijg je als promoter te horen dat de partijen fantastisch waren, of niet. Of dat het vreten slecht was, of juist top geregeld. En dat wordt ook geroepen voor je volgende gala. Bestaat al duizenden jaren, noemen ze tegenwoordig mond-op-mond reclame. Ik zie niet in wat er mis mee is.

Ja er zijn altijd een paar jaloerse zeikerds, maar nu doe je het voorkomen alsof dit een gorganiseerd iets is. Komt bij mij erg verkeerd over, alsof je geen kritiek meer mag hebben hebben en maar moet meeroeien met de JA-knikkers.


ONTOPIC

Zoals eerder gezegd, ik heb mijn kaartjes al en heb er zin in!! Eindelijk weer eens goeie MMA partijen live bekijken. en goed vreten ;)

sabby
13-06-2008, 12:21
Jochem...mond-op-mond reclame? Lekkerrrr.....

Glory - Hyves.nl (http://ultimateglory.hyves.nl/) Hier kun je nog kaartjes winnen voor GLORY. Bij elke 500ste lid gaan er twee kaartjes naar 1 lid.
Staat nu op 2484 leden....dus nog 16 te gaan en de volgende 2 kaartjes gaan er ook uit. :thup:

Khanom Thom
13-06-2008, 12:38
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, of het nou de mooiste gala van het jaar of niet.. ;)

payap
13-06-2008, 13:16
Jochem, helaas geen bullshit. Kan alleen maar zeggen verdiep je er maar eens een keer in!

schurem
13-06-2008, 14:18
gala wordt echt wel kicke, net de ticket gekocht :D

Jochem
13-06-2008, 14:49
behehehe, Yea, oke ILKO.

@ payap: ik weet niet hoe dit op andere forums en media werkt, maar op dit forum vind ik het op een enkele post na reuze meevallen. De meerderheid van de reacties is iemand die een slechte ervaring heeft gehad, en daarover ventileert. Ik geloof dan ook niet in een complot om bepaalde gala`s in slecht daglicht te stellen. Je hebt wel individuen rondlopen die denken dat door anderen af te kraken ze er zelf beter worden. maar das een minderheid IMHO.

Mickey
13-06-2008, 15:09
Dubbel gevoel bij deze thread.

Het moge duidelijk zijn dat een aantal posters hier op MF een agenda er op na houden. Sommige branden doelmatig promoters af, anderen hemelen organisaties juist op met een bijna blinde overgave. Maar ik denk dat het merendeel van de posters daar wel doorheen prikt.

Ik vind wel dat het goed is dat er feedback word gegeven op galas. Logisch, want dat gebeurt dan weer op ons forumpie.. ;) We hebben nou al een paar maal catering issues voorbij zien komen. Dat lijkt me toch feedback waar je als promoter iets mee kan. Als commerciele instelling moet je blij zijn met klanten die de moeite nemen om je te vertellen wat ze van je dienstverlening of product denken. Zo kun je het verbeteren.

Ik blijf erbij dat Marc de Weert hier in de oude 2h2h dagen een meester in was.

micha
13-06-2008, 16:40
kijk mickey heeft gewoon verstand van zaken en dat gebeurt hier allemaal op mixfight

Briant
13-06-2008, 16:50
Als deze gebeurtenis zich doorzet is ook het oosten van het land voorzien van een mooi groot Gala zoals nu in de Arena en Ahoy al het geval is. Mooi toch. En de ervaringen met Ultimate Glory zijn tot dusver altijd goed geweest.

Ik hoorde ook dat het op SBS6 kwam? Zou helemaal mooi zijn!

fast-
23-06-2008, 21:20
Payap = correct


Echt weer typisch nederland.. altijd wat te zeiken hebben!!
Triavium/Glory is gewoon top..
Ahoy is top
en Arena is top

Alle gala's die ervoor zorgen dat MMA en MT in nederland populairder worden zijn top..

Dus quit your wining en wees gewoon blij!
dus ook. beast of the east ;)

kooivechter
23-06-2008, 22:09
vraagje? er zijn 16 partijen op het programma. is er ook een voorprogramma? en tot hoe laat gaat het ongeveer duren? dit vraag ik i.v.m. terugreis

kooivechter
24-06-2008, 08:58
iemand?

micha
24-06-2008, 13:21
het is altijd moeilijk te zggen hoelang zo evenement duurt. Als alle partijen de volle tijd nodig hebben of dat je veel KO's hebt in de eerste ronde

micha
24-06-2008, 13:22
misschien is er ook nog wel een leuke afterparty......

micha
24-06-2008, 13:28
Uiterlijke eindtijd is altijd aan te geven.


ok dan wat jij wil. het is uiterlijk om 04:00 afgelopen

paspoes
24-06-2008, 14:51
IMO zijn Payap en Mickey Correct, ik moet wel zeggen dat Glory's gala altijd TOP zijn goed geregeld en gezellig daaro :thup:

micha
24-06-2008, 15:08
IMO zijn Payap en Mickey Correct, ik moet wel zeggen dat Glory's gala altijd TOP zijn goed geregeld en gezellig daaro :thup:

wij zijn elkaar daar vaak tegen gekomen:beerchug: paspoes

paspoes
24-06-2008, 15:10
wij zijn elkaar daar vaak tegen gekomen:beerchug: paspoes

jazeker man:thup:

jackmcmanus21
24-06-2008, 15:23
het klinkt als een grote show

Christophe
24-06-2008, 15:29
Een vriend van me heeft me een kaartje gekocht voor Glory 8, maar doordat ik van plan ben om deze zondag mee te doen met Jochem's BJJ-tornooi ga ik niet kunnen gaan. Ik ben maar 2 weken in België en kan het m'n familie niet aandoen om 2 zondagen weg te zijn.

Dus is er iemand die naar het BJJ-tornooi komt en het kaartje wilt overkopen? Alvast bedankt! :thup:

kooivechter
24-06-2008, 16:18
Niet wat ik wil. Iemand hier vraagt ernaar en dat was niet ik. Maar bij het plannen kom je vanzelf een uiterlijke eindtijd tegen. Is niet zo moeilijk, gewoon er vanuit gaan dat alle partijen de volle lengte duren, je geplande pauzes erin en alles wat er bij komt (aankondigingen, prijsuitreikingen, etc.) en klaar.

op wat voor tijd kom je dan ongeveer uit? uurtje of 11 of zo

blackadder
24-06-2008, 16:42
Als deze gebeurtenis zich doorzet is ook het oosten van het land voorzien van een mooi groot Gala zoals nu in de Arena en Ahoy al het geval is. Mooi toch. En de ervaringen met Ultimate Glory zijn tot dusver altijd goed geweest.

Ik hoorde ook dat het op SBS6 kwam? Zou helemaal mooi zijn!
Nu het noorden nog. Jaja. Ik weet het. Maar ik mag toch wel dromen?:wacko:

jcsport
24-06-2008, 16:57
Ik heb Martijn vanmiddag gesproken en hij dacht aan een uur of 22:00, dan kunnen er altijd onvoorziene zaken voorkomen dus ik zou 23:00 in gedachte houden.

Bij JC SPORT in Nijmegen zijn ook nog kaartjes te krijgen trouwens.

kooivechter
25-06-2008, 09:56
ok mensen. bedankt dat jullie even wilde meedenken. moet met de trein weer terug naar het hoge noorden vandaar. ik moet en zal dit gala meemaken

paspoes
25-06-2008, 10:06
ok mensen. bedankt dat jullie even wilde meedenken. moet met de trein weer terug naar het hoge noorden vandaar. ik moet en zal dit gala meemaken

wat is hoge noorden? misschien kan je wel met mij terug rijden;)

kooivechter
26-06-2008, 10:35
wat is hoge noorden? misschien kan je wel met mij terug rijden;)

sorry dat ik zo laat reageerde. ik zie het nu pas. het hoge noorden bedoel ik de provincie groningen. Dus mocht je die kant op gaan, zou mij heel goed uitkomen. de benzine kosten worden uiteraard gedeeld

paspoes
26-06-2008, 10:47
sorry dat ik zo laat reageerde. ik zie het nu pas. het hoge noorden bedoel ik de provincie groningen. Dus mocht je die kant op gaan, zou mij heel goed uitkomen. de benzine kosten worden uiteraard gedeeld


ik woon zelf in Emmen, maar voor verdere afspraken van hoe en wat pm mij maar effe. ;)

kooivechter
26-06-2008, 11:22
super bedankt. doe ik

De man van 14K
26-06-2008, 18:34
Met zn alle bij paspoes achterin...

Wheelie
26-06-2008, 18:47
ik woon zelf in Emmen, maar voor verdere afspraken van hoe en wat pm mij maar effe. ;)relaxed van je :thup:

hoe laat haal je mij op ?

chief108
26-06-2008, 19:06
LOL...

paspoes
26-06-2008, 20:05
Met zn alle bij paspoes achterin...

:lol:

relaxed van je :thup:

hoe laat haal je mij op ?


"je weet toch" kevin;) enne volgende week krijg ik mijn nieuwe lease bak seat Altea XL:egyptian: :ohyeah::freaky::headbang:stylance alle optie wat je kan bedenken, alleen leer ontbreekt:thup:

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/68151613396_altea-.jpg

http://www.autowereld.com/imagesDB/640/6815161344174_altea-.jpg

micha
26-06-2008, 20:56
strakke bak

kun je ook langs Breda komen?

kooivechter
26-06-2008, 22:49
haha beter. toffe bak. ik zie ook alwel dat ik de heenrit met je mee ga

Tsuki
27-06-2008, 00:12
haha beter. toffe bak. ik zie ook alwel dat ik de heenrit met je mee ga


typisch gevalletje van geef ze 1 vinger ......................

kooivechter
27-06-2008, 09:34
typisch gevalletje van geef ze 1 vinger ......................

hahahaha

blackadder
27-06-2008, 17:18
Weet iemand eigenlijk hoe laat dit door SBS wordt gestreamed?
Bij Beast of the East was er toch ook vertraging en mochten we eerst een uur of twee tegen een foto van Soumia aankijken.

micha
28-06-2008, 20:21
Weet iemand eigenlijk hoe laat dit door SBS wordt gestreamed?
Bij Beast of the East was er toch ook vertraging en mochten we eerst een uur of twee tegen een foto van Soumia aankijken.


Kan me ergere dingen voorstellen

Khanom Thom
28-06-2008, 20:35
Weet iemand eigenlijk hoe laat dit door SBS wordt gestreamed?
Bij Beast of the East was er toch ook vertraging en mochten we eerst een uur of twee tegen een foto van Soumia aankijken.

Geen moeite mee... :wub:

blackadder
28-06-2008, 20:37
Sorry hoor. Maar ik zat te wachten om, voornamelijk, naakte, gespierde mannen met alleen een broekje aan te zien vechten.:D

micha
28-06-2008, 20:38
Sorry hoor. Maar ik zat te wachten om, voornamelijk, naakte, gespierde mannen met alleen een broekje aan te zien vechten.:D

lol

De dikke nudist
28-06-2008, 23:09
Met zn alle bij paspoes achterin...
Om de beurt? Of allemaal tegelijk?

You little, horny minx.

paspoes
29-06-2008, 10:45
Om de beurt? Of allemaal tegelijk?

You little, horny minx.

:eek::eek::boos:NOT:twak:

Justinian
29-06-2008, 10:47
Aub ontopic blijven mensen.