PDA

View Full Version : MMA @ Slamm!!



Wheelie
11-06-2008, 17:00
30 november is er weer een Nederland vs Thailand in Almere.
Gelukkig hebben ze ook MMA op het programma :thup:

Slamm zoekt nog tegenstanders voor de volgende vechters


Kamil Uygun
Ricardo Fyeet
Romano de los Reyes
Brian Lo An Njoe
Memet Uygun

Tegen wie zouden jullie die vechters willen zien ?



http://i29.tinypic.com/2qlbvog.jpg

Wheelie
11-06-2008, 17:04
Romano de los Reyes:
Ik zou graag Oktay Karatas zien tegen Romano de los Reyes, beide staande vechters en dat is gegarandeerd vuurwerk.
Je kan Romano ook een rematch geven tegen Mathieu Lawalata

Brian Lo-A-Njoe:
Wanneer komt de rematch tegen Bytchkov ?
Kuku Victor lijkt mij ook een goede tegenstander
Tommy Depret vocht in Amersfoort een oorlog tegen Oktay en won deze op beslissing in de 3e ronde, een van de beste partijen die ik dit jaar gezien heb.
Deze belg had bovendien heel veel supporters meegenomen en dat maakte de partij ook erg vet omdat beide veel fans in de zaal hadden.

Mehmet Uygun:
Vincent Latoel vind ik een hele goede tegenstander voor Mehmet.
Marc Duncan, Kuku Victor, Wim de Putter, Mathieu Lawalata, Chico Martinez, Danny van Bergen en Bogdan Christea zijn allemaal goede en betaalbare tegenstanders

Ricardo Fyeet:
Rematch Venetiaan ;)

Kamil Uygun:

Heb Kamil volgens mij nog nooit zien vechten


Verder weet ik niet op welk gewicht Furdjel de Windt ziet, maar misschien vecht hij ook wel tot 70-76 kg ;)

Wheelie
11-06-2008, 17:13
Germaine vecht hier haar eerste MMA partij, ook voor haar zoeken ze nog een tegenstander

HUNTER
11-06-2008, 17:17
Romano vs Niek Tromp

Mehmet Uygun vs Wim de Putter

Brian Lo A Njoe vs Kuku Victor

Kamil Uygun vs Jason Jones

Khanom Thom
11-06-2008, 17:48
Germaine vecht hier haar eerste MMA partij, ook voor haar zoeken ze nog een tegenstander


Marloes Coenen!?

The Bulldog
11-06-2008, 19:37
dat moeten toch een paar vette partijen kunnen worden lijkt me...

micha
11-06-2008, 20:00
met die tips van wheelie erbij kan het een hele goede avond worden

gustafacci
11-06-2008, 20:36
Mehmet Uygun vs. Sahin "Kaas" Yakut
Kamil Uygun vs. Metin "Pislik" Yakut (lang niks meer van gehoord)

(zijn Mehmet en Kamil familie van elkaar?)

Fight Master
11-06-2008, 20:40
vecht venetiaan nog ?

Peete
11-06-2008, 21:10
romano vs kuklu of oktay
Mehmet Uygun vs Sterke Danny
geen idee wat fyeet eigenlijk weegt

Razo
11-06-2008, 21:16
Mehmet Uygun vs. Sahin "Kaas" Yakut
Kamil Uygun vs. Metin "Pislik" Yakut (lang niks meer van gehoord)

(zijn Mehmet en Kamil familie van elkaar?)

ze zijn broers ;)

ik zou Kamil tegen Siyah Bahadurzada willen zien, lijkt me een zeer vette match.

ijsblok
11-06-2008, 21:29
Kamil Uygun vs Jason Jones

Uygun geen ik niet, maar wederom een mooi podium voor Jones. heerlijke vechter vind ik dat!

lunatic
11-06-2008, 21:30
raymond jarman vs Brain of romano :D off idd Danny van Bergen!

RisingSun
11-06-2008, 21:52
Ik zou Willy Ni in de line-up zetten :D

payap
11-06-2008, 22:09
Memet Uygun Vs Willy Ni :thup:

Kamil en Jason zitten beide in de M-1 Challenge team Holland. Dus weet niet of ze dan ook in het seizoen tegen elkaar vechten. Tenslotte vormen ze ook een team dat overal in de wereld vecht.

The Bulldog
11-06-2008, 23:44
ja willy lijkt me een geschikte ....vette partij..

Andre
11-06-2008, 23:48
raymond jarman vs Brain of romano :D off idd Danny van Bergen!
spectakel verzekerd. Brain vs Raymond en Danny vs Romano.

payap
12-06-2008, 00:07
Brian VS Raymond lijkt me idd ook een topper! Twee vechters met een spektaculaire stijl!

Tony
12-06-2008, 00:09
Tegen wie zouden jullie die vechters willen zien ?


Muay Thai Elite

connect
12-06-2008, 08:55
Ricardo Fyeet - underdog/valentijn overeem/jason jones/
Romano de los Reyes - danny van bergen
Brian Lo An Njoe - Bogdan / kaas

chief108
12-06-2008, 09:01
LOL @ Tony

lopez86
12-06-2008, 09:36
Een rematch tussen Mehmet Uygun en Oktay Karatas!!!

The Bulldog
12-06-2008, 16:37
Ricardo Fyeet - underdog/valentijn overeem/jason jones/


op welk gewicht zit ricardo op het moment want er zit nogal een verschil tussen Valentijn, Jason en mij hoor...


lopez86: Een rematch tussen Mehmet Uygun en Oktay Karatas!!!

Zeker wel!!!!

Razo
12-06-2008, 17:09
Memo vs Oktay lijkt mij ook wel super ja

The Bulldog
22-06-2008, 23:21
en?

staat er al wat?

lopez86
22-06-2008, 23:31
Geen idee.

Maar Oktay heeft iig te kennen gegeven graag een rematch te willen tegen Mehmet!!
Dus nu maar afwachten of Slamm!! GG daarvoor gaat benaderen.. :)

The Bulldog
23-06-2008, 00:16
Dat is dan 1 die geregeld is hahaha

nu de rst nog...

mogelijkheden genoeg lijkt me...

ik blijf allert..hahaha

MataLeo
23-06-2008, 00:42
Olla Slamm, zoek je nog een regisseur ? Michael we hebben elkaar toch gesproken toen, met Jerry. Weet je nog ?

Foto's van Mataleo :: OYPO :: Je foto's verdienen het beste! (http://www.oypo.nl/mataleo)

Bosco Baracus
23-06-2008, 01:11
Germaine de Randamie vs. Marloes Coenen :thup:

Coldcrust
23-06-2008, 09:07
Gaan ze nou dezelfde fout maken als vorig jaar? Je labelt iets als ''Nederland -Thailand'' in Muay Thai maar in de praktijk wordt het publiek gedwongen de hele dag naar allemaal MMA te kijken.
MMA en Muay Thai trekt m.i. niet hetzelfde soort publiek...sterker nog,er is niet eens veel wederzijdse waardering.

The Bulldog
23-06-2008, 09:49
Gaan ze nou dezelfde fout maken als vorig jaar? Je labelt iets als ''Nederland -Thailand'' in Muay Thai maar in de praktijk wordt het publiek gedwongen de hele dag naar allemaal MMA te kijken.
MMA en Muay Thai trekt m.i. niet hetzelfde soort publiek...sterker nog,er is niet eens veel wederzijdse waardering.


Ik ben van mening dat als er spectaculaire partijen zijn en niet te veel het publiek vanzelf enthousiast wordt.

En de vechters die ze noemen, kunnen dit stuk voor stuk leveren....spectakel...

payap
23-06-2008, 10:27
Gaan ze nou dezelfde fout maken als vorig jaar? Je labelt iets als ''Nederland -Thailand'' in Muay Thai maar in de praktijk wordt het publiek gedwongen de hele dag naar allemaal MMA te kijken.
MMA en Muay Thai trekt m.i. niet hetzelfde soort publiek...sterker nog,er is niet eens veel wederzijdse waardering.

In maart (niet verleden jaar) waren er eigenlijk twee gala's in een. Het Slamm!! gala en de M-1 Challenge. In het verleden heeft Slamm!! op al zijn gala's diverse MMA partijen op het programma gehad. Denk aan vechters als Romano, Oktay, Lo-A-Njoe, Lawalata, Dalglish, Dana, Jarman enz Meestal zijn dit zo'n 3 - 5 partijen.

Misschien ben ik een vreemde eend in de bijt. Maar ik ben een groot fan van het echte muaythai maar ook van het MMA. Gala's als Slamm!! en Glory ben ik altijd bij!

Khanom Thom
23-06-2008, 10:53
Misschien ben ik een vreemde eend in de bijt. Maar ik ben een groot fan van het echte muaythai maar ook van het MMA. Gala's als Slamm!! en Glory ben ik altijd bij!


x2!! :thup:

Coldcrust
23-06-2008, 10:55
Niet teveel MMA hoop ik (liever helemaal niet),het IS en blijft tenslotte Nederland-Thailand en de combi werkte vorige keer ook niet bijster goed m.i.

remco pardoel
23-06-2008, 12:42
6 mma
6 thaiboksen

3 in t voorprogramma
mooi gala lijkt me

Coldcrust
23-06-2008, 13:55
6 mma
6 thaiboksen

3 in t voorprogramma
mooi gala lijkt me

Ik denk dat je beiden moet scheiden. MMA en Muay Thai zijn 2 verschillende sporten.

payap
23-06-2008, 14:25
Ik denk dat je beiden moet scheiden. MMA en Muay Thai zijn 2 verschillende sporten.

Denk toch dat er veel liefhebbers van beide zijn. En het geeft afwisseling. Je ziet het nu op Glory. MMA is de hoofdmoot maar wat aangevuld met thaibokspartijen. Beast of the East zag je een 50/50 verhouding ook. Nederland vs Thailand met de grote namen uit Thailand, wat superbouts, een voorprogramma en een stuk of 5 MMA partijen lijk mij top.

Coldcrust
23-06-2008, 15:44
Denk toch dat er veel liefhebbers van beide zijn. En het geeft afwisseling. Je ziet het nu op Glory. MMA is de hoofdmoot maar wat aangevuld met thaibokspartijen. Beast of the East zag je een 50/50 verhouding ook. Nederland vs Thailand met de grote namen uit Thailand, wat superbouts, een voorprogramma en een stuk of 5 MMA partijen lijk mij top.

Ik weet het niet..voor mij persoonlijk geldt dat als er teveel MMA op het programma staat ik niet ga. MMA is en blijft een plasmoment voor mij.
Natuurlijk zijn er MMA vechters die ik kan waarderen maar dat is dan vooral omdat ik ze persoonlijk ken vanuit de staande stijlen maar vooral op een gala als Slamm mag je toch verwachten dat Muay Thai de hoofdmoot blijft vormen.

Wheelie
23-06-2008, 17:07
Als er GEEN MMA op het programma staat kom ik niet ;)

Een combinatie van beide net als vroeger 2h2h vind ik wel top

The Bulldog
23-06-2008, 17:25
Hahaha heel goed Wheelie..REPS!!!!

lopez86
23-06-2008, 18:54
Niet teveel MMA hoop ik (liever helemaal niet),het IS en blijft tenslotte Nederland-Thailand en de combi werkte vorige keer ook niet bijster goed m.i.

Nee maar dat kwam ook omdat het de vorige keer TEVEEL mma was.
Dat het een MT gala moet blijven ben ik met je eens, maar niet iedereen is alleen MT gericht en met een paar MMA partijen (zoals ook eerder bij Slamm het geval was bij eerdere edities) maakt het gala alleen maar completer voor mij.
Zeker als je knalpartijen met mensen als Oktay, de Uygun broers en missch. nog een Lo-An-Joe erin zet.
Ik hou van afwisseling, en wanneer moet jij dan gaan plassen, als er geen MMA is ;)?

Fr3ddy
23-06-2008, 19:47
Romano vs. Lo An Njoe

danial
23-06-2008, 22:30
Ik weet het niet..voor mij persoonlijk geldt dat als er teveel MMA op het programma staat ik niet ga. MMA is en blijft een plasmoment voor mij.
Natuurlijk zijn er MMA vechters die ik kan waarderen maar dat is dan vooral omdat ik ze persoonlijk ken vanuit de staande stijlen maar vooral op een gala als Slamm mag je toch verwachten dat Muay Thai de hoofdmoot blijft vormen.
Je bent wel een van de weinigen
MMA+ thaiboks= toppie

Coldcrust
24-06-2008, 00:08
Ik hou van afwisseling, en wanneer moet jij dan gaan plassen, als er geen MMA is ;)?


Daar heb je wel weer een punt