PDA

View Full Version : Alistair Overeem Free Agent?



micha
12-06-2008, 20:54
Volgens mij is dit Demolition Man zijn laatste partij op zijn contract. Dus ik denk dat er een hele hoop partijen geinteresseerd zijn in deze Strikeforce wereldkampioen. Vooral nu hij in zijn huidige topvorm is.

Ik persoonlijk zou hem wel bij de UFC willen zien maar gezien de wurgcontracten met Dana White zal dit niet snel gebeuren.

Fasada
12-06-2008, 22:11
Ik zou je topic veranderen in waar zie je alistair graag vechten.. (misschien een poll idee)

- Dream
- Strikeforce
- EliteXC
- UFC
- Affliction

Ik zou hem persoonlijk bij Dream willen zien, kunnen nog interessante vechters bij komen en bij EliteXC als de kampioen van Strikeforce tegen Kimbo Slice of Antonio Silva. UFC zal zijn einddoel moeten zijn maar denk wel als hij nu gaat dat hij nog niet een goed genoeg contract zal krijgen gezien de pay-outs van vele vechters (keith jardin als toppunt hahah)

Tony
12-06-2008, 22:17
Dan wil ik hem toch graag in de ufc zien... UFC is gewoon het beste op het moment..

FMACH
12-06-2008, 22:39
I think Dream is the right place.

it`s nearest to pride FC and there Alistair had great matches.

regards
Frank

micha
12-06-2008, 23:52
Hoe dan ook weet ik zeker dat ze hem allemaal zouden willen hebben

Tony
12-06-2008, 23:55
I think Dream is the right place.

it`s nearest to pride FC and there Alistair had great matches.

regards
Frank

Dream is full of potentions... but at this very moment, UFC is the place to be.

The Bulldog
13-06-2008, 00:12
het non stop UFC gebeuren......de keren dat ik hem in de kooi heb zien knokken leek hij geen last te hebben van de kooi dus waarom niet...

KO TKO
13-06-2008, 00:49
Ik zou hem wel in de UFC willen zien, want de UFC is op dit moment de grootste MMA organisatie.

En de UFC HW is niet zo diep dus daar zijn wel wat kansen. Om daar te komen en om daar het goed te doen.

wrestler_nl
13-06-2008, 00:51
ik wil hem in de ufc tegen Hardonk zien vechten

Tony
13-06-2008, 00:53
haha... ik wilde hetzelfde zonet gaan typen.. je was me voor wrestler.

wrestler_nl
13-06-2008, 00:56
haha... ik wilde hetzelfde zonet gaan typen.. je was me voor wrestler.



hahaha :sorry:

rafi
13-06-2008, 02:23
ik denk dat alister hem binnen een minuut opvouwt. alister is veelste hoog gegrepen voor hardonk.

micha
13-06-2008, 07:35
ik denk dat alister hem binnen een minuut opvouwt. alister is veelste hoog gegrepen voor hardonk.

correct

Mickey
13-06-2008, 09:26
UFC! No doubt, maar waarom we hem nou direct tegen de enige andere Nederlander daar willen zetten.. Snap ik niet. Ik zou zeggen: Ga samenwerken of kom elkaar tegen op een main event uiteindelijk een keer als samenwerken geen optie is.

bryan
13-06-2008, 09:37
laat hem eerst maar gewoon vechten... maakt me geen reet uit waar.. maar hoe langer hij wacht des te meer roest...

lopez86
13-06-2008, 09:48
Alistair heeft tot nog toe goed samengewerkt met GG, waarom gelijk insinueren dat hij hierna een free agent is?
Waarsch. word zijn contract gewoon verlengd??
Bovendien geeft hij de voorkeur aan vechten in Japan, hebben ze daar geen UFC wurgcontract taferelen en heeft hij een goede grondtrainer in Martijn de Jong. Dan zou hij een andere grondtrainer moeten zoeken als hij weggaat bij GG.
Nee, t lijkt mij dat Alistair lekker blijft waar hij is, maargoed ik weet er het fijne ook niet van ;)

De man van 14K
13-06-2008, 09:53
UFC! No doubt, maar waarom we hem nou direct tegen de enige andere Nederlander daar willen zetten.. Snap ik niet. Ik zou zeggen: Ga samenwerken of kom elkaar tegen op een main event uiteindelijk een keer als samenwerken geen optie is.


x2, UFC is wel echt the place to be en Demo man zou daar echt een spoor van vernieling achter zich kunnen laten!

Chico
13-06-2008, 10:02
Alistair heeft tot nog toe goed samengewerkt met GG, waarom gelijk insinueren dat hij hierna een free agent is?
Waarsch. word zijn contract gewoon verlengd??
Bovendien geeft hij de voorkeur aan vechten in Japan, hebben ze daar geen UFC wurgcontract taferelen en heeft hij een goede grondtrainer in Martijn de Jong. Dan zou hij een andere grondtrainer moeten zoeken als hij weggaat bij GG.
Nee, t lijkt mij dat Alistair lekker blijft waar hij is, maargoed ik weet er het fijne ook niet van ;)
Ik denk dat er bedoeld wordt qua organisatie... niet qua team...

Vandaan
13-06-2008, 10:48
Hij heeft zelf toch al het antwoord gegeven..


Overeem fought twice for the Strikeforce promotion in California, defeating Vitor Belfort (Pictures) and Paul Buentello (Pictures) to become the event's heavyweight champion, but he sees his fighting future in Japan.

"I love Japan," he said. "The fans are very enthusiastic, and just walking the streets of Tokyo is a great experience."

Dennis
13-06-2008, 11:42
Hij heeft zelf toch al het antwoord gegeven..


Overeem fought twice for the Strikeforce promotion in California, defeating Vitor Belfort (Pictures) and Paul Buentello (Pictures) to become the event's heavyweight champion, but he sees his fighting future in Japan.

"I love Japan," he said. "The fans are very enthusiastic, and just walking the streets of Tokyo is a great experience."

Misschien wel de tacktiek om meer geld van de UFC te kunnen krijgen.
Kijk als je gelijk al zegt dat de UFC je droom is zal Dana ook denken die kunnen we goedkoop binnenhalen

KTFO
13-06-2008, 17:39
x2, UFC is wel echt the place to be en Demo man zou daar echt een spoor van vernieling achter zich kunnen laten!


Kan hij het nog eens proberen tegen werdum.......

micha
13-06-2008, 18:16
Alistair heeft tot nog toe goed samengewerkt met GG, waarom gelijk insinueren dat hij hierna een free agent is?
Waarsch. word zijn contract gewoon verlengd??
Bovendien geeft hij de voorkeur aan vechten in Japan, hebben ze daar geen UFC wurgcontract taferelen en heeft hij een goede grondtrainer in Martijn de Jong. Dan zou hij een andere grondtrainer moeten zoeken als hij weggaat bij GG.
Nee, t lijkt mij dat Alistair lekker blijft waar hij is, maargoed ik weet er het fijne ook niet van ;)


tuurlijk blijft hij bij GG. maar waar gaat vechten daar gaat het om

the monk
24-08-2008, 14:03
Ik denk juist dat hardonk overeem overruled.

BJJCORE
24-08-2008, 14:12
Hij komt niet zo makkelijk in de UFC , maar dat heeft niks met Alaister te maken maar meer met andere zaken. Hoop dat daar ooit verandering in komt want het zou wel een toevoeging zijn van de heavyweights.

MilfhunterMMA
24-08-2008, 14:25
ik zou alistair kongo wel willen zien afmatten

dirk5
24-08-2008, 14:49
ik zou alistair kongo wel willen zien afmatten

X2

iemand moet die arrogante lul een keer een flink lesje leren.

Wheelie
24-08-2008, 22:47
Ik denk juist dat hardonk overeem overruled.

No way :cool2:

micha
25-08-2008, 12:20
No way :cool2:

x2

Iwan
25-08-2008, 12:49
x2

x3.

The Bulldog
25-08-2008, 13:08
ik denk hardonck helemaal zieleig gemaakt wordt door overeem...

tecnisch en wat betreft soepelheid 3 klasses hoger in de wedstrijden...

Mr 1 Leg
25-08-2008, 13:34
ik zou hem ook wel in de ufc willen zien dat gaat knallen;)

MilfhunterMMA
25-08-2008, 13:57
ik denk hardonck helemaal zieleig gemaakt wordt door overeem...

tecnisch en wat betreft soepelheid 3 klasses hoger in de wedstrijden...

Hardonck is raw punching&lowkickpower. die maakt gehakt van overeem. overigens zie ik zie liever niet tegen elkaar maar tegen andere ufc lui.

Wheelie
25-08-2008, 14:03
lol @ IL Loco voor deze PM


Hé,

Is het dan niet mogelijk de dvd te rippen en te uploaden ergens? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn, of een copy via de post zou ook volstaan.

Mvg,




http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/forward.gif (http://www.mixfight.nl/forum/private.php?do=newpm&forward=1&pmid=118739)


Ik heb al zo veel van deze PM's gekregen :thup:

YoMarK
25-08-2008, 14:04
Ik denk dat Hardonk's striking meer solide is, in ieder geval hebben we daar meer van gezien de laatse tijd. Alistair is technisch qua striking ook zeer begaaft, maar heeft in het verleden vaak steekjes(/dekking) laten vallen: ik vind een parij met Alistair altijd spannend om te kijken om die reden.
Aan de andere kant is Overeem op de grond altijd zeer actief en goed, waar Hardonk z'n BJJ skills alleen maar defensief gebruikt heeft.
Lijkt me een leuke matchup in ieder geval.

De man van 14K
25-08-2008, 14:12
lol @ IL Loco voor deze PM



Ik heb al zo veel van deze PM's gekregen :thup:

oh ja Wheelie als je het toch doet, stuur mij dan ook even een linkje :D;)

rafi
25-08-2008, 14:14
ik denk dat alister van hardonk kan winnen hoe hij maar wilt. hardonk is een subtopper en dat blijft een feit. hardonk had het net niet met kickboksen om bij de top te horen. en met mma ook niet.

De man van 14K
25-08-2008, 14:15
Waarom zou hij niet zo makkelijk de UFC in komen? Ik snap dat niet helemaal, ik bedoel er zijn wel meer vechters waarvan ik denk; die zouden wel goed daar kunnen knokken. Volgens mij betaald UFC in het midden nivo en de sub-toppers toch wel veel beter dan de andere organisaties? Ik kan me niet voorstellen dat Strikeforce of Elite bijvoorbeeld zoveel meer betalen?

De man van 14K
25-08-2008, 14:16
ik denk dat alister van hardonk kan winnen hoe hij maar wilt. hardonk is een subtopper en dat blijft een feit. hardonk had het net niet met kickboksen om bij de top te horen. en met mma ook niet.


Dan hebben ze tot op heden iets gemeen, dit alleen op basis van de fightstats van de Overeem overigens. Hij heeft wel de potentie om bij de top te horen.

makavelli
25-08-2008, 14:17
Vooral de takedowns zullen het verschil maken wanneer overeem tegen Hardonk staat. Overeem heeft super goede takedowns en takedown defense en dat heeft Hardonk totaal niet... Verder is overeem op de grond een stuk verder dan Hardonk en kan daar met hem doen wat ie wil