PDA

View Full Version : Sean Sherk: ‘Ill get another [title] shot with another win or two’



Tony
13-06-2008, 08:18
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/06/seansherk-fight.jpg

Quoteworthy:


“I’m assuming they’re gonna maybe try to get me back in the title mix again right away, so they’ll maybe throw me a contender of some sort, and then try to get another shot at that belt real soon. I’m not real sure what B.J.’s plans are, but I think he wants to go back up to [1]70, and if that’s the case, it’s gonna vacate the belt, and hopefully I’ll get a shot at it soon. I think I’ll get another shot at with another win or two, probably.”

Former UFC lightweight champion Sean Sherk still has his sights set on reclaiming the 155-pound title sometime soon. He missed the opportunity at UFC 84: “Ill Will,” losing to reigning division kingpin BJ Penn via third round technical knockout. “The Muscle Shark” will likely return in August when the promotion hits his native Minnesota with UFC 87: “Seek and Destroy.” There’s no word on a possible opponent but it sounds as if it could be someone near the top of the division. Any suggestions?

bryan
13-06-2008, 08:36
gast wat is nou zo een titel waard, als de champ hem gewoon laat.. BJ kennende als hij verliest van GSP komt hij weer naar LW en pakt de titel weer terug... zo blijf je heen en weer gaan..

Tony
13-06-2008, 08:47
170 is wel een top uitdaging voor hem..
Kijk die 155 division aint got shit on Penn... Alhoewel ik graag een keer huerta-penn zou willen zien.

de 170 pound division is volledig stacked bij de ufc... daar liggen een heleboel uitdagingen. Alhoewel ik wel bang ben dat gasten als GSP inmiddels zo getraind en sterk zijn, dat hun Penn weten op te bouwen op basis van pure kracht... (gecombineerd met skills)

wrestler_nl
13-06-2008, 13:10
170 is wel een top uitdaging voor hem..
Kijk die 155 division aint got shit on Penn... Alhoewel ik graag een keer huerta-penn zou willen zien.



Er zijn wel meerdere vechters in de lightweight divisie die ik wel eens tegen bj penn zou willen zien vechten.....Kenny Florian en als rich clementi zo blijft doorgaan wil ik hem in de toekomst ook wel eens tegen bj zien vechten!!

Tony
13-06-2008, 13:13
Kenny florian kan een gevaarlijke outsider zijn.. zijn standup is in elk geval beter dan die van sherk.... Florians BJJ is ook top notch.. maar in vergelijking met BJ nog niet top genoeg. Joe Stevenson's BJJ is een van de beste in de ufc maar BJ wist dat volledig te omzeilen... BJ zit gewoon op een higher level.

Hoe dan ook verwacht ik dat BJ hem pakt.

Clementi gaat zeker lekker ja.. maar die gaat Penn never nooit niet pakken hoor.

Ik zou zelf heel graag huerta of Guida tegen Penn zien.. Ondanks het feit dat ze wellicht beiden zouden verliezen, lijkt het me wel echt een toffe match up.

MilfhunterMMA
13-06-2008, 13:15
nate diaz

wrestler_nl
13-06-2008, 13:17
Tyson griffin??:blush:

Tony
13-06-2008, 13:37
nate diaz
Nee sorry.. Staand zou Nate volledig mishandeld worden... en op de grond zou ie opgevouwen worden.... (alhoewel dit wel een zeer vermakelijke grond partij zou kunnen worden)..
Maargoed.. Waarom zou Penn een fight tegen Nate aannemen? Penn wint er niks mee als ie wint...

Tony
13-06-2008, 13:38
Tyson griffin??:blush:

Vette matchup denk ik :)

Maar ook hier geldt... ze komen net te kort.. punt.

Griffin had absoluut niks in te brengen tegen Frankie Edgar destijds. En de standup van Penn is vele malen beter.. En qua grondwerk is Penn ook de veel betere.. Edgar is wel een zeer sterke worstelaar.

MilfhunterMMA
13-06-2008, 14:11
Nee sorry.. Staand zou Nate volledig mishandeld worden... en op de grond zou ie opgevouwen worden.... (alhoewel dit wel een zeer vermakelijke grond partij zou kunnen worden)..
Maargoed.. Waarom zou Penn een fight tegen Nate aannemen? Penn wint er niks mee als ie wint...

is idd wat te vroeg misschien, maar wat zou het. ik zie zn kansen wel.

Jochem
13-06-2008, 15:59
Denk dat alleen huerta nog leuk is in deze divisie. Guida is veel te sloppy op de grond, dat kan niet tegen BJ. Denk dat Huerta ook in r1 of R2 gesubbed wordt, maar die geef ik iig nog wel kans.