PDA

View Full Version : MANHOEF (spoiler)



Tony
16-06-2008, 09:19
Van MMAmania

Mooi om te zien hoe de MMA blogs schrijven over Manhoef's partij.

Quote van Manhoef



Sakuraba was my hero. But to be a legend you have to kill a legend. Sorry I had to beat him up.

DREAM 4 REVIEW: MANHOEF DESTROYS A LEGEND

http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/6494-Manhoef-vs-Sakurabaab.jpg

Dream held its fourth show at the Yokohama Arena, highlighted by the second round of the Dream Middleweight Grand Prix.

Japanese legend Kazushi Sakuraba met Dutch terror Melvin Manhoef in the main event of Dream 4 with the last spot in the semi-finals of the Dream Middleweight Grand Prix on the line. Both fighters started tentatively, not wanting to make the first mistake and give their opponent the advantage. Just as Manhoef pushed Sakuraba against the ropes, he threw a high kick that partially landed and swarmed in for the kill, tagging him with punches and knees. At several instances it seemed that fight should have been stopped, as Sakuraba was being overwhelmed with strikes and not defending at all. After a series of hammer fists, the referee finally stepped in and stopped the fight at 1:50 of the opening round, Manhoef moving on to the semi-final round of the tournament.

http://assets.sbnation.com/imported_assets/7931/62142_sm.jpg

http://www.fighttalk.nl/bereal/dream4/031.jpg

http://adcombat.com/adccimages/Articles/200806/15788-2008614633410.Sakuraba%20vs%20Manhoef.jpg

http://www.sherdog.com/_images/pictures/62/62118.jpg

Mickey
16-06-2008, 09:25
Het was dan ook een monsterlijke single-sided beating..

Tony
16-06-2008, 09:46
jeps... vond het erg om te zien hoe Saku gepunished werd.
Natuurlijk is het tof dat manhoef weet te winnen en eindelijk de waardering te krijgen die hij verdiend..

Maar arme arme saku toch...

Tsuki
16-06-2008, 10:12
was behoorlijk eng om te zien ja hahahahahaha

MJOKKIE
16-06-2008, 10:31
Schandalig hoe laat de scheids ingreep. Mijn vriendin keek met een schuin oog mee. Toen ze dat zag vroeg ze me of ik dat echt leuk vond om naar te zien. 'Zo ja, dan moet je je echt ff laten nakijken', zei ze. Kan me voorstellen dat een buitenstaander er zo tegenaankijkt.

Prachtig voor Manhoef, dat wel, maar dit is gewoon iemand beschadigen.

YoMarK
16-06-2008, 10:38
Tja, dat krijg je met een reputatie als Saku. Scheidsen weten dat ie veel kan hebben, en laten dan doorvechten. terwijl ze het bij iedere andere vechter al hadden gestopt.
Het gevecht tegen Ricardo Arona had b.v. ook al veel eerder gestopt moeten worden. Dit soort plaatjes doen MMA echt geen goed:
http://img.photobucket.com/albums/v458/SpacePotato/MMA%20Moments/saku_busted_up.jpg

Tony
16-06-2008, 10:47
bah hou op... ik vergeet dat gevecht tegen Arona nooit meer.. wat een afslachting was dat zeg... man man.

De man van 14K
16-06-2008, 10:59
idd wat een partij.. Ook bruut dat Arona in R2 boven op lag en een wond op het oog van Saku open probeerde te trekken met zijn vingers..(2.58 )

nahtanoj
16-06-2008, 11:24
Ik vond bij manhoefs partij dat de scheids zelfs nog vrij laat ingreep... die 5 laatste beuken kunnen best anders aflopen...

Pepe the Ice-Murderer
16-06-2008, 11:37
En dat is precies wat hierboven gezegd wordt nahtanoj :-)
Maar Saku - Arona, was ongehoord vuil van Arona! Inderdaad zijn oog proberen openscheuren, steeds met z'n vingers in de wonden liggen peuteren... Arona is een eikel in de ring. Maar het was wel een vet gevecht :-) elke mma fan is sowieso een beetje bloeddorstig ingesteld. Dat moet je er maar bijnemen :-D

nahtanoj
16-06-2008, 11:41
ahhah ik zie het pepe! Niet goed geleze dacht ff dat het alleen over het schandalige feit ging tege Arona! Nee dus helemaal mee eens heren! Is gegwoon gevaarlijk wat de scheids liet gebeuren

marcelt
16-06-2008, 17:30
En dat is precies wat hierboven gezegd wordt nahtanoj :-)
Maar Saku - Arona, was ongehoord vuil van Arona! Inderdaad zijn oog proberen openscheuren, steeds met z'n vingers in de wonden liggen peuteren... Arona is een eikel in de ring.


What A SICK FUCK!!!!! :ehhh:

Blub
16-06-2008, 18:02
jezus wat een slachting... reps voor Manhoef.. heel VET!

martin
16-06-2008, 18:52
Ik snap trouwens de hele wereld van vechtsport niet.

Mensen die eerst op posters de meest walchelijke bloedbaden laten zien en daarna al spastisch doen als er maar iets binnen de ring of buiten de ring gebeurd.
Kijk hoe een groot manager van het belangrijkste team van nederland momenteel reageerd als er een opstootje of zgn verkeerde sponsors opduiken in de vechtsport of nog erger hoe de vip ruimte eruit ziet.
Die manager is nu zgn het heilige boontje, omdat er een eigen proroduktie/video/rechten belang in zit, was het vroeger lang leve de lol is het nu roomser dan de paus.

Biiyen
16-06-2008, 19:31
Hoe gaaf voor Manhoef dit ook is....

dit gun ik Saku dus niet. Een icoon wordt gewoon afgeslacht. Jammer dat Japan zo met deze held omgaat, Saku verdiend zoveel meer.

Ik hoef Saku niet meer te zien in grote wedstrijden of tegen de nieuwe elite, niet omdat ik hem niet graag zie maar omdat ik diep respect voor de man heb.

micha
16-06-2008, 19:50
Ik snap trouwens de hele wereld van vechtsport niet.

Mensen die eerst op posters de meest walchelijke bloedbaden laten zien en daarna al spastisch doen als er maar iets binnen de ring of buiten de ring gebeurd.
Kijk hoe een groot manager van het belangrijkste team van nederland momenteel reageerd als er een opstootje of zgn verkeerde sponsors opduiken in de vechtsport of nog erger hoe de vip ruimte eruit ziet.
Die manager is nu zgn het heilige boontje, omdat er een eigen proroduktie/video/rechten belang in zit, was het vroeger lang leve de lol is het nu roomser dan de paus.


aaah meneer de waarzegger
wat bedoel je hier nou mee?

54321
16-06-2008, 20:09
aaah meneer de waarzegger
wat bedoel je hier nou mee?

hahaha

the boxer
16-06-2008, 20:15
Heeft per toeval iemand die partij van Arona tegen Sakuraba??

the boxer
16-06-2008, 20:41
wow! thx man!!
Spijtig genoeg kan ik je geen reps geven,maar die heb je nog tegoed!!
:thup:

micha
16-06-2008, 21:58
dat zag er ook uit zeg

Virus
16-06-2008, 23:52
Hoe gaaf voor Manhoef dit ook is....

dit gun ik Saku dus niet. Een icoon wordt gewoon afgeslacht. Jammer dat Japan zo met deze held omgaat, Saku verdiend zoveel meer.

Ik hoef Saku niet meer te zien in grote wedstrijden of tegen de nieuwe elite, niet omdat ik hem niet graag zie maar omdat ik diep respect voor de man heb.

zeer mee eens

schurem
17-06-2008, 02:38
och och saku saku toch :( ik hou van deze sport en al het bloed dat erbij hoort, maar dit (en die pot tegen arona) gaat toch wel ver zeg. fucking tragedie als je het mij vraagt.

Pimp-Daddy
17-06-2008, 10:24
Voor wie nog op zoek is naar leuke avatar of signature:

http://i26.tinypic.com/jawhp2.jpg

Ik wil hem wel, thanx!!:thup:

chief108
17-06-2008, 16:11
fuck sherdog...

stelletje kutmongolen daaro

Slome
17-06-2008, 16:17
elke mma fan is sowieso een beetje bloeddorstig ingesteld. Dat moet je er maar bijnemen :-D

niet mee eens.....

FOCUS
17-06-2008, 17:03
Arona is een eikel in de ring.


daarbuiten is het een psychopaat

FOCUS
17-06-2008, 17:05
och och saku saku toch :( ik hou van deze sport en al het bloed dat erbij hoort, maar dit (en die pot tegen arona) gaat toch wel ver zeg. fucking tragedie als je het mij vraagt.



niet overdrijven
goede slachtpartij
jammer voor saku

marcelt
17-06-2008, 19:16
Nog maar ff twee:

http://i25.tinypic.com/2zfmon7.jpg



Graag. Dank!

MB667
09-07-2008, 13:19
beetje laat maar toch

Melvin Manhoef Interview with DREAM
DREAM official website posted an interview with Melvin Manhoef on Jun 25. This interview was took place on Jun 16.

- Tell me what do you think now.
I feel excellent because I won and move on to the final round.

- You looked kinda nervous right after the fight ended.
The fight was actually over within 1 minute and half while I had prepared to fight for 15 minutes. I was at a loss right after the fight. To be honest, I didn't know what happened. I was proud of myself for beating Sakuraba. I respected him before and from now on. I was impressed to see what I did. I want to be a legend fighter like him someday.
- Do you think you get closer to be a legend?
It's long way to be. I shouldn't be too confident of myself.
- What did you think about Sakuraba?
He was a great fighter. I wonder if he was not in a good condition. I understand Japanese fans were disappointed to see his loss; even so I did what I had to do. I didn't miss a chance. My game plan was to kick and throw punches at the same time he lost his balance.
- The last pound was powerful.
I had never pounded like that hard before. He is a very cleaver fighter and flexible to adjust himself to my fighting style, and so I focused on finishing him quickly. I shouldn't give him any time if I wanted to win.
- You have 3 months before the final round. Tell me your training schedule.
I will start my training as soon as I went back to the Netherlands. I go to the American Top Team and train with JZ Calvan and Denis Kang for 2 months; subsequently, I condition with my trainer and spar with Badr Hari. I will come back to Japan in my perfect condition.
- Who do you want to fight in the final round?
Anybody.
- Gegard Mousasi said he wanted to fight you.
I heard that. As I said before, I fight him anytime. I have fought many fighters before including someone who is heavier than me; thus, I don't hesitate fighting anybody. I advise him to just wait until September since I don't go anywhere.
- Tell me your enthusiasm to the final round.
I'm sure I will be a champion. I changed my life to be a champion. I become a champion and revenge Akiyama.

Tony
09-07-2008, 13:31
thanks:)

MilfhunterMMA
09-07-2008, 13:31
Ik snap trouwens de hele wereld van vechtsport niet.

Mensen die eerst op posters de meest walchelijke bloedbaden laten zien en daarna al spastisch doen als er maar iets binnen de ring of buiten de ring gebeurd.
Kijk hoe een groot manager van het belangrijkste team van nederland momenteel reageerd als er een opstootje of zgn verkeerde sponsors opduiken in de vechtsport of nog erger hoe de vip ruimte eruit ziet.
Die manager is nu zgn het heilige boontje, omdat er een eigen proroduktie/video/rechten belang in zit, was het vroeger lang leve de lol is het nu roomser dan de paus.

gast, ga in therapie ofzo.

De man van 14K
09-07-2008, 13:58
what the fuck heb ik nu gewoon een post van Martin over het hoofd gezien?

Tsuki
09-07-2008, 14:18
what the fuck heb ik nu gewoon een post van Martin over het hoofd gezien?

ik doe standaard niet anders ..................

Jochem
09-07-2008, 15:14
wie?

Fightchick
10-07-2008, 11:23
gast, ga in therapie ofzo.

In therapie en neem een lesje grammatica.

renamer
10-07-2008, 19:27
ik hoorde trouwens dat melvin voortaan een paarse band bjj draagt..