PDA

View Full Version : Brock Lesnar: Athleticism > experience against Heath Herring at UFC 87?



Tony
16-06-2008, 13:24
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/05/brocklesnar-heathherring.jpg


“It’s an entirely different type of fight [against Heath Herring and not Mark Coleman]. We’re just getting ready for an all-around game now…. It’s easy to work with a guy like [Lesnar who is athletic and has desire and a willingness to learn]. He has a great work ethic and he’s a really fast learner.”

Greg Nelson — the mixed martial arts trainer for Brock Lesnar — is out to prove that raw athleticism, power and hunger can trump experience when his fighter takes on veteran Heath Herring at UFC 87: “Seek and Destroy” at the Target Center in Minneapolis, Minn., on August 9. Lesnar was originally booked to take on Coleman — a UFC Hall of Famer — before he had to withdraw because of injury. Interesting fight.

Tsuki
16-06-2008, 14:08
kijk mooi potje dit ................. ik ga toch voor herring

( zal micha leuk vinden om te lezen ;-) )

Paganstars
16-06-2008, 14:21
Lesnar is te hyped.... herring gaat winnen...

Mike
16-06-2008, 14:23
Lesnar by brutal ground and pound round 2

ik vind dat herring al jaren niet zn niveau haalt, vond em vroeger beter

Tony
16-06-2008, 14:25
Lesnar by brutal ground and pound round 2

ik vind dat herring al jaren niet zn niveau haalt, vond em vroeger beter

uhm... volgens mij heb jij zijn laatste partij niet gezien dan... (tegen Cheick Kongo)
Mijns inzien zag Heath er scherper uit dan ooit te voren.

micha
16-06-2008, 14:55
kijk mooi potje dit ................. ik ga toch voor herring

( zal micha leuk vinden om te lezen ;-) )

ik weet wel dat jij er verstand van hebt Tsuki

klopt wel dat heath vroeger scherper was maar zijn laatste partij tegen kongo was wel weer goed. Maar ik denk als hij nog een paar jaar in Breda was gebleven dat hij nu toch verder zou zijn als vechter.

Angelco
16-06-2008, 15:08
ik ga voor Herring. Herring heeft ervaring met grote sterke worstelaars (Kerr en Erikson) en we weten allemaal hoe die partijen zijn afgelopen. Herring via TKO in ronde 2

YoMarK
16-06-2008, 15:44
Daarnaast kan Herring een paar tikken hebben kan ik herinneren van de partij tegen Fedor.

Zoals Evert ten Napel zou zeggen(sorry, ik ben een beetje in de EK mood)...
hohohoh... Heath Herring, de dekselse geweldenaar uit Las Vegas, laat er geen gras over groeien. Goeie genade! De messen zijn geslepen! Eerlijk is eerlijk, een klasbak! Die heeft een poeier hoor, wat een baasje. Het octagon ontploft! :crying:

Mike
16-06-2008, 16:32
uhm... volgens mij heb jij zijn laatste partij niet gezien dan... (tegen Cheick Kongo)
Mijns inzien zag Heath er scherper uit dan ooit te voren.

das wel waar maar tegen nogueria vond ik het er allemaal niet zo soepel uitzien


ik vond em gewoon beter vroeger. we zullen zien of heath zn a-game kan brengen tegen lesnar , ik hoop t

taizbra
16-06-2008, 16:44
Een van de weinige partijen die meer appeal heeft ten opzichte van de initiele matchmaking.. Ik hoop dat Lesnar een pak slaag krijgt zeg..

De man van 14K
16-06-2008, 17:01
Ik hoop het ook voor Herring maar die Brock is on strong and big mofo

amilster
16-06-2008, 17:47
idd een goede test om te zien of zijn kin net zo sterk zijn als zijn armen, een poeier op zijn gezicht heeftie volgens mij nog niet gehad

Ik ga voor Herring!

MilfhunterMMA
16-06-2008, 18:47
Qua kracht doet hij niet onder voor Lesnar en qua techniek al helemaal niet. Herring by TKO

remco pardoel
16-06-2008, 19:34
heb je de pot van Herring tegen Noguira niet gezien dan??
Ik meen dat hij wel duidelijk weer in de oude vorm was

Biiyen
16-06-2008, 19:41
heb je de pot van Herring tegen Noguira niet gezien dan??
Ik meen dat hij wel duidelijk weer in de oude vorm was

Inderdaad, Herring had em bijna KO maar verzaakte om het af te maken. daarna liep hij genadeloos in de Nog-trap.


Maar on topic.... Dit is er ene jongens! dit wordt smullen. Ik durf geen enkel voorspelling te doen. Ik zou het leuk vinden als Heath zou winnen maar aan de andere kant zie ik in Brock qua fysiek en agressie een grote Manhoef. En als Melvin met zijn gewicht al mee kan draaien met de grote jongens. Wat te doen met een hele grote jongen die meedoet met de grote jongens? slechts 1 woord... genieten!

micha
16-06-2008, 19:44
geloof mij nou maar als ik zeg dat Heath Herring echt heel sterk is

54321
16-06-2008, 19:53
ik hoop dat herring wint, hij zag er scherp uit tegen kongo. maar hij vocht laatst in de ufc wel een van zijn slechtste partijen ooit ook tegen een worstelaar. zijn takedown defence was 0.0.

micha
16-06-2008, 19:57
hij is wel wat zwaarder dan een paar jaar terug

ijsbier
16-06-2008, 20:08
wat 'n lul verhaal over die lesnar z'n "superieure atletisch" vermogen, heeft ie dat ooit ergens anders behalve in wwe bewezen? oh die gozer heeft een of andere vetzak van 2m opgetilt, big deal, kan ik ook en heath herring al helemaal. bovendien wat is atletisch vermogen? lompe botte kracht? of een combinatie van kracht en bewegelijkheid?
Amerikaanse bullshit!

Evilman
16-06-2008, 20:12
haha.. + wat Veel belangrijker is.. incasseringsvermogen.
En dat heeft hij nog niet. Kijk hoe hij reageerde op die halve
trappen van mir. Daar schrok hij al van.

Paar lowkix en die brock gaat neer!
Als hij shoot knie op zn kop :D zoiets

Evilman
16-06-2008, 20:19
mee eens. hoe hij om mir heen draaide enzo.
hij is (Zeker voor zijn formaat) snel ook!
maar toch te weinig ervaring, en ook hij heeft
een plan totdat ie geraakt wordt :p

Tony
16-06-2008, 20:25
wat 'n lul verhaal over die lesnar z'n "superieure atletisch" vermogen, heeft ie dat ooit ergens anders behalve in wwe bewezen?


uhm ja dat heeft ie... voordat ie showworstelaar was, was hij een top college wrestler...