PDA

View Full Version : dragos intro muziek



manila
17-06-2008, 06:31
Ben op zoek naar dat nr waar drago mee opkomt
weet iemand van wie dat nr is???B.V.D

Garcia
17-06-2008, 08:10
Even zoeken op het forum (zoekfunctie) er zijn een aantal topics geweest met deze vraag.

Ik kan helaas nu niet voor je zoeken i.v.m. een vergadering .. maar succes

payap
17-06-2008, 08:44
Het is een mix van een aantal nr's.

Waar ik wel benieuwd naar ben is uit welke nr's bestaat dit nr?

Herken eigenlijk alleen de marshall masters met i like it loud.

Fr3ddy
17-06-2008, 08:49
Het nummer heet: 'tu te tu tene tu tu tu'

De man van 14K
17-06-2008, 08:50
:hugegrin:ik zat er op te wachten..

De man van 14K
17-06-2008, 13:32
maar jij heb hem wel in je mp3 speler zitten voor tijdens het trainen?

Casparvdzouw
17-06-2008, 13:52
I like it loud en het begin smash something.

De man van 14K
17-06-2008, 13:52
doe eens een filmpje?


(zou wel een stunt zijn voor je nw partij, opkomen in je drago outfit en zo dansend naar de ring)

payap
17-06-2008, 14:04
Het nr heeft al diverse malen op diverse sites te downloaden gestaan. Heb hem hier ook liggen. Sterker draai hem regelmatig in die skibar waar ik werk. en hoewel geen hond Drago daar kent, gaan ze allemaal uit hun dak op dat nr!

De man van 14K
17-06-2008, 14:12
Het nr heeft al diverse malen op diverse sites te downloaden gestaan. Heb hem hier ook liggen. Sterker draai hem regelmatig in die skibar waar ik werk. en hoewel geen hond Drago daar kent, gaan ze allemaal uit hun dak op dat nr!


en als ze genoeg zuipen dansen ze net zo!

Garcia
17-06-2008, 14:23
TU TE TU TE NE TU TU TUUUU

Fasada
17-06-2008, 17:04
Volgens mij vergissen jullie een klein beetje.. Het nummer die Chris bedoeld is volgens mij van Scooter en wat I Love KO bedoeld is dat hij dat nummer heeft aangepast met een intro, deze is speciaal voor hem gemixed...

Volgens mij (kan het fout hebben) gebruikt Drago altijd een andere mix per partij althans het nummer op BOTE was weer anders.. Hij eindigd wel altijd met de bekende 'tu te tu tene tu tu tu' ;)

Moet zeggen dat ik het altijd vet vind wanneer iemand zijn vaste nummer gebruikt, zo krijg ik altijd meer energie voor een partij als ik de opkomst hoor van bijvoorbeeld Drago en ook van Faldir is erg herkenbaar!
Zelfs het nummer van Wanderlei krijg ik kippenvel (terwijl ik het nummer zelf niet zo snel zal draaien)

Moreno
18-06-2008, 02:43
in welk liedje kun je die trommels vinden

De man van 14K
18-06-2008, 09:48
in welk liedje kun je die trommels vinden


er worden in meerdere liedjes trommels gebruikt.

payap
18-06-2008, 16:05
Ja in Ede! A.s zaterdag weer.

Volgens mij heeft dat nummer zelfs meerdere keren op de fora gestaan. Al een fikse tijd terug. Heb hem daar toen gedownload.

Nee de scooter versie ken ik wel en zeer zeker de Drago versie.

Dit is de versie die begint met wat praten / rappen en dan hoor je wat Drago roepen en over over motherfuckers en bitches . Vervolgens komen de trommels en dan komt dat i like it loud er doorgemixt waarna deze op een moment alleen verder gaat.

De man van 14K
18-06-2008, 20:41
in de skihut?

Ellen
18-06-2008, 21:59
doe eens een filmpje?


(zou wel een stunt zijn voor je nw partij, opkomen in je drago outfit en zo dansend naar de ring)

We kunnen ook een wedstrijd organiseren: 'wie doet het beste Drago dansje?' bij ons in de gym. En dan Drago als hoofdjury. Wie schrijft zich in...........?

ICON
18-06-2008, 22:37
in de skihut?

vlgs mij heeft ede geen skihut

De man van 14K
18-06-2008, 22:39
We kunnen ook een wedstrijd organiseren: 'wie doet het beste Drago dansje?' bij ons in de gym. En dan Drago als hoofdjury. Wie schrijft zich in...........?


En de winnaar krijgt: 3x3 minuten sparren met Drago?

think i'll pass :D

De man van 14K
18-06-2008, 22:41
je mag wel je homevideo posten! maken we er een soort idols van maar dan anders!

Ellen
19-06-2008, 21:39
je mag wel je homevideo posten! maken we er een soort idols van maar dan anders!


Ja doen we. Wie schrijft zich in.......? Kom op I_LOVE_KNOCKOUTS! Rosso jij ook erbij dan hebben we al een battle lmao

dreamone
20-06-2008, 13:00
http://www.megaupload.com/?d=6LXAAPU2

even google en je komt terecht bij de buren waar toevallig dit linkje stond..

Ellen
20-06-2008, 14:08
Tja, zoals ik al zei kan ik het niet posten ;)

Filmpjes van mn telefoon naar youtube is ook nog steeds niet gelukt, dus die optie valt ook al af. Helaas.....


Zorg jij er nou maar voor dat je je inschrijf formulier naar me opstuurt, dan regel ik de beelden wel ;-)

Wie word kandidaat nummer 2?

De man van 14K
20-06-2008, 15:41
ahh jammer net mn teennagel ingescheurd en nu kan ik niet meer dansen. Sorry Ellen..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Chief wel in mijn plaats wil gaan. Dan moet je hem wel een fles van zn favoriete likeur geven maar dan krijg je ook wel een performance waar Drago zelfs jaloers op zou zijn.

Ellen
20-06-2008, 17:39
ahh jammer net mn teennagel ingescheurd en nu kan ik niet meer dansen. Sorry Ellen..
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Chief wel in mijn plaats wil gaan. Dan moet je hem wel een fles van zn favoriete likeur geven maar dan krijg je ook wel een performance waar Drago zelfs jaloers op zou zijn.

Hij gaat over ongeveer anderhalve week eerst naar Japan (vs Masato), dan kunnen jullie nog 1x goed kijken naar het originele dansje.
Dan doen we een week later de battle@Van Os Gym. Rosso, tegen die tijd is je teennagel wel hersteld, en voor ILKO: ik accepteer deze keer je inschrijving wel zonder het officieele formulier ;-)
Chief er nog bij, dat is al 3. Wie nog meer?

Ellen
20-06-2008, 17:50
Hoho, ik doe geen battle @ Van Os Gym. Ik doe dat dansje alleen thuis.

Dan verschuiven we de battle naar jouw huis, geen probleem. Drago zal daar wellicht wel tijd voor vrij willen maken! :-D
Laten we hopen dat de andere deelnemers wat minder verlegen zijn...........