PDA

View Full Version : Vremde? uitslag in Duitsland.



cholitzu
21-06-2008, 22:08
Vreemde uitslag:)

14 juni werd er een mma partij gevochtten tussen Steve Massoth (Lorsch) vs. Thomas Holtmann (Gong Fu) (Gracie Barra) - 77 kg

Na de tweede takedown schreewde Steve het uit want hij had zijn knie verdraaid.(verbal tapout?)

Eerst was het een TKO een week later een No contest.
1 scheidsrechter staat niet achter deze beslissing en voor hem is het dan ook een TKO.


Dit werd er over gezegd.

bei einem takedown ist es nicht die absicht jemanden das knie zu verdrehen.
wenn es doch passiert ist es ein unfall

ein unfall vor ablauf von 3 min. ist nach regeln der EFL ein NC

In de tweede ronde zou zijn het dus wel een TKO zou zijn.


Vraag me af hoe dit in nederland zou worden beoordeeld.


http://www.youtube.com/watch?v=viR2STv-KmE

topfighter
22-06-2008, 00:35
volgens mij zou dit een no contest moeten zijn , de tijd is te kort om een beoordeling te maken naar de betere of degene die het meeste scoort...zou dit in de tweede ronde gebeurt zijn dan zou het een TKO zijn....

cholitzu
22-06-2008, 01:48
volgens mij zou dit een no contest moeten zijn , de tijd is te kort om een beoordeling te maken naar de betere of degene die het meeste scoort...zou dit in de tweede ronde gebeurt zijn dan zou het een TKO zijn....


Zit inderdaad wel wat in, maar dan zou dit toch ook in het regelement moeten staan.



En daarnaast niet eerst de wedstrijd op tko laten beslissen, en een week erna veranderen als no contest, imo.

danial
22-06-2008, 13:37
Hoezo no contest?? Die andere heeft gewoon gewonnen.

topfighter
22-06-2008, 13:43
Hoezo no contest?? Die andere heeft gewoon gewonnen.

inderdaad ik moet mijn mening herzien, hij domineerde het gevecht, al duurde het niet lang .....

danial
22-06-2008, 14:12
inderdaad ik moet mijn mening herzien, hij domineerde het gevecht, al duurde het niet lang .....
Ook al sta je voor en je hebt paar keer 8tellen bezorgt, maar je kan in eens niet meer door vechten ben je dan de verliezer. Hij geeft op wegens pijn

topfighter
22-06-2008, 16:29
Ook al sta je voor en je hebt paar keer 8tellen bezorgt, maar je kan in eens niet meer door vechten ben je dan de verliezer. Hij geeft op wegens pijn

inderdaad , is correct

cholitzu
22-06-2008, 16:33
Hij geeft op wegens pijn


Dit is mijn mening ook, hij geeft een schreeuw van de pijn waardoor thomas meteen loslaat. Dit is een verbal tapout imo?

Marco (scheids)
23-06-2008, 16:09
Voor mij ook gewoon een gewonnen partij hoor ... wat maakt de tijd uit? alleen als de vechter zich had verstapt en daardoor de partij niet kan vervolgen had het een no contest moeten zijn, dit gebeurt door een legale actie (dubble leg take down), dus is de andere gewoon winnaar dmv opgave tegenstander.

Want als een vechter bv in de 5de seconde van de partij bv een anckle-lock aanzet en de enkel zou bv kapot gaan doordat ie niet tapt is dat dan ook een no contest?

Jochem
23-06-2008, 17:14
Vind ook dat ie dit wint. Ik zal Thomas eens mailen om te kijken hoe het er nu voor staat.

Bosco Baracus
23-06-2008, 17:38
De Discussie er over op het duitse MMA Forum...: EFL am 14 Juni - Seite 7 - Kampfkunst-Board (http://www.kampfkunst-board.info/forum/f74/efl-14-juni-76234/index7.html)

Het was zeker en TKO...

Gong Fu
23-06-2008, 18:33
Hi guys,
my dutch is really shitty...Yeah I know, I should practise than more :(
So before I write in German I use English ;)

Thanks for the support!

In the german Thread,Bosco Baracus has posted, you find a verry long Post from me on page 10. Showing my point of view.

For our team, for my Professor it´s still a TKO....and I will keep it as a TKO in my books!
Everybody can watch the vid, and see what happened. I´m not proud how I´ve won, but a win is a win...
BTW, the most shitty thing was that there was no doctor....and the poor guy was lying there on the floor for like 20 minutes with a blowen out kneecap :(

Gong Fu

Paganstars
23-06-2008, 18:42
Owh shit... I know that feeling all to well (the blown out kneecap!)

Marco (scheids)
23-06-2008, 20:58
Hi guys,
my dutch is really shitty...Yeah I know, I should practise than more :(
So before I write in German I use English ;)

Thanks for the support!

In the german Thread,Bosco Baracus has posted, you find a verry long Post from me on page 10. Showing my point of view.

For our team, for my Professor it´s still a TKO....and I will keep it as a TKO in my books!
Everybody can watch the vid, and see what happened. I´m not proud how I´ve won, but a win is a win...
BTW, the most shitty thing was that there was no doctor....and the poor guy was lying there on the floor for like 20 minutes with a blowen out kneecap :(

Gong Fu

Bad thing to fight without a doctor :twak:

Sorry for the comments but it doesnt look a good organisation to me, no doctor, the referee in normal jeans, change a 100% TKO into a no contest after two weeks.

The matches where I refereed in Germany where always very good organised ... but this doesnt look well organised to me.

Gong Fu
24-06-2008, 07:19
Bad thing to fight without a doctor :twak:

Sorry for the comments but it doesnt look a good organisation to me, no doctor, the referee in normal jeans, change a 100% TKO into a no contest after two weeks.

The matches where I refereed in Germany where always very good organised ... but this doesnt look well organised to me.

You are absolutly correct! The whole event was a desaster...and than they call it European Fight League...


Gong Fu

chief108
24-06-2008, 11:37
BTW, the most shitty thing was that there was no doctor....and the poor guy was lying there on the floor for like 20 minutes with a blowen out kneecap :(

:eek: WTF?!?!?! :twak: