PDA

View Full Version : beest v sneek gaat zich voorbereiden bij Bob Schreiber/Mike's Gym



iron mike
22-06-2008, 15:11
Ik heb begrepen dat Sicco zich gaat voorbereiden bij of Bob Schreiber of Mike's Gym voor de party die op 21 December die zal gaan plaats vinden in Groningen. Wat mij bevreemd is dat Sicco altijd voor kb-sneek uitkwam en destijds in 98 voor Chris Dolman in Thialf, maar zou zijn voorbereiding in de eerste instantie bij Hans Fughter gaan doen. Traint Sicco niet meer bij kb-sneek? is daar wat gebeurt? of is sicco doordrongen van het feit dat hij aan de bak moet tegen Choy-bo. Hier in Leeuwarden en sneek wordt er veel over gesproken over hoe deze party zal gaan eindigen en hebben we ook veel reacties gezien positief en nagatief op deze site. Uit groningen hoor ik vrijwel niets, er is overleg geweest tussen Loasana (promotor) en Choy-Bo maar verder geen uitspraken, jongens zijn integer en gabbers van elkaar en doen helemaal geen uitspraken.

1 ding is ons wel duidelijk geworden hier in Friesland, het wordt een harde party die met ellebogen wordt uitgevochten.

blackadder
22-06-2008, 15:44
Ik zal Pim vanavond eens vragen als ik hem in The Palace zie.

payap
22-06-2008, 16:53
Nieuwe jaartelling?

In 98 voor Chris Dolman. Is dat 1847 na Christus?

The Bulldog
22-06-2008, 17:10
zowel de gym van Bob als die van Mike zijn top gyms om je voor te bereiden op een partij lijkt me zo...

dus geen vreemde keuze..

Bobson
22-06-2008, 18:58
Ik mag toch hopen dat al deze aandacht ironisch bedoeld is?

gymalkmaar1
22-06-2008, 19:07
flink wat aandacht voor deze partij,snap niet waarom:confused:

De man van 14K
22-06-2008, 19:34
Alsof er verder iets gebeurt in Leeuwarden..

gymalkmaar1
22-06-2008, 19:51
Alsof er verder iets gebeurt in Leeuwarden..

haha

jiggy
22-06-2008, 20:35
Ik heb begrepen dat Sicco zich gaat voorbereiden bij of Bob Schreiber of Mike's Gym voor de party die op 21 December die zal gaan plaats vinden in Groningen. Wat mij bevreemd is dat Sicco altijd voor kb-sneek uitkwam en destijds in 98 voor Chris Dolman in Thialf, maar zou zijn voorbereiding in de eerste instantie bij Hans Fughter gaan doen. Traint Sicco niet meer bij kb-sneek? is daar wat gebeurt? of is sicco doordrongen van het feit dat hij aan de bak moet tegen Choy-bo. Hier in Leeuwarden en sneek wordt er veel over gesproken over hoe deze party zal gaan eindigen en hebben we ook veel reacties gezien positief en nagatief op deze site. Uit groningen hoor ik vrijwel niets, er is overleg geweest tussen Loasana (promotor) en Choy-Bo maar verder geen uitspraken, jongens zijn integer en gabbers van elkaar en doen helemaal geen uitspraken.

1 ding is ons wel duidelijk geworden hier in Friesland, het wordt een harde party die met ellebogen wordt uitgevochten.

hier zijn de twee andere topics die over dit onderwerp gingen en al bijna alle info geven over deze partij. weet dat pim van choy-bo ondertussen al druk bezig is met trainen.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82529

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82435

jiggy
22-06-2008, 20:40
LOL!

Hoeveelste topic is dit over deze partij?whah das waar en dan ist nog maar juni:D

Slome
22-06-2008, 21:58
voor de forum broeders die het allemaal willen volgen wat er in t noorde van der nederlanden gebeurt een TIP VAN DE DAG:

maak een forum aan; en ga daar lkkr babbelen over alle in's & out's van die partij....:whistling:

De man van 14K
22-06-2008, 23:01
gaat deze partij ook nog niet het wedkantoor? hehe

Slome
22-06-2008, 23:32
gaat deze partij ook nog niet het wedkantoor? hehe

braakgebrek??;)

De man van 14K
22-06-2008, 23:42
Ik typ met meer aanslagen per minuut dan de Taliban, dan sluipt er nog wel eens een foutje in ;)
Moet ik het verduidelijken of snap je het?

Marco
23-06-2008, 11:09
Alsof er verder iets gebeurt in Leeuwarden..

wat heeft Leeuwarden hier mee te maken, Sicco is een Sneker en geen Leeuwarder, Pim is een Groninger..

sportfan
23-06-2008, 11:24
Dus... als ik het goed begrijp wordt er nu een partij gehyped tussen 2 N of C vechters (ik heb echt nog nooit van 1 van deze 2 gasten gehoord) die uitgevochten gaat worden op thaise regels met ellebogen en knieen naar het hoofd over 5 ronden van 3 minuten?

Welke bond gaat hier in godsnaam mee akkoord? Knopen we er tegelijk een nederlandse-, europese-, of wereldtitel aan vast? RTL7 of SBS 6? Live stream?

In wil niet cynisch overkomen maar kan iemand me wat achtergrondinformatie geven over het vechtverleden van beide vechters?

blackadder
23-06-2008, 11:29
De WFCA blijkbaar. En het word een partij van 3x3 rondes naar wat ik heb gehoord.

Marco
23-06-2008, 11:30
Dus... als ik het goed begrijp wordt er nu een partij gehyped tussen 2 N of C vechters (ik heb echt nog nooit van 1 van deze 2 gasten gehoord) die uitgevochten gaat worden op thaise regels met ellebogen en knieen naar het hoofd over 5 ronden van 3 minuten?

Welke bond gaat hier in godsnaam mee akkoord? Knopen we er tegelijk een nederlandse-, europese-, of wereldtitel aan vast? RTL7 of SBS 6? Live stream?

In wil niet cynisch overkomen maar kan iemand me wat achtergrondinformatie geven over het vechtverleden van beide vechters?

je geeft precies aan waarom de topic over deze partij zo goed bekeken wordt, omdat de mensen op dit forum die Sicco wel kennen weten dat hij geen a klasser is maar c klasser wordt er met verbazing naar deze partij uitgekeken..

Effective
23-06-2008, 11:58
je geeft precies aan waarom de topic over deze partij zo goed bekeken wordt, omdat de mensen op dit forum die Sicco wel kennen weten dat hij geen a klasser is maar c klasser wordt er met verbazing naar deze partij uitgekeken..

Verbazing is voor mij iid een mooie omschrijving... er is geen groot geld te verdienen voor beiden, beide hebben jaren niet gevochten, Sicco is c-klasser en Pim naar eigen zegggen b-klasser, beide zijn op leeftijd en dan opeens zo'n partij. Van Sicco snap ik het nog wel, die schijnt vrij maf te zijn en vind dit gewoon leuk. Van Pim snap ik het gewoon niet.. heeft een leuk draaiende school en is de enige die wat te verliezen heeft in deze partij. Ik ben dan ook wel geinteresseerd in de achtergrond van deze partij.. en die hype.. ach het is het echt niet waard denk ik. Voor de "ingewijde" noorderlingen is het wel een leuke aanvulling op een gala waar ze toch wel naartoe zouden gaan, voor de rest van NL niet zo boeiend denk ik....

jiggy
23-06-2008, 12:09
als ik weer beetje kan lopen zal ik pim eens vragen hoe het nou precies zit met deze partij. maar snap dat het voor mij (wij) noordelingen wel leuk is om naar uit te kijken en dus meer aandacht krijgt. aangezien sicco wel bekend is en pim m'n trainer is en ook aardig bekend int noorden.

Bud S
23-06-2008, 12:39
... of is sicco doordrongen van het feit dat hij aan de bak moet tegen Choy-bo.

de bak ingaan lukt 'm altijd wel, maar aan de bak...:rolleyes:

De man van 14K
23-06-2008, 15:46
wat heeft Leeuwarden hier mee te maken, Sicco is een Sneker en geen Leeuwarder, Pim is een Groninger..


whatever the fuck.
Dit is een totaal niet boeiende partij waar kennelijk mensen uit die betreffende regio naar uit kijken en niet eens vanwege de sportieve prestaties maar omdat het zgn. Beest zich nogal eens misdraagt en zich nu als A klasser gedraagt terwijl hij in de C (of in de bak) thuis hoort.

blackadder
23-06-2008, 17:47
Waar gaat die knuffelbeer eigenlijk gewoonlijk de bak voor in?

Wheelie
23-06-2008, 17:56
wat heeft Leeuwarden hier mee te maken, Sicco is een Sneker en geen Leeuwarder, Pim is een Groninger..

Allemaal een pot nat daar ;)
Dit word volgens mij de partij van het jaar daar in het noorden ;)

jiggy
23-06-2008, 20:59
waarom maakt iedereen hier zich zo druk om de belangstelling voor deze partij. dat bijna iedereen die niets met deze heren heeft het geen boeiende partij vindt is nu wel duidelijk. dat er ondertussen 3 topics zijn is idd wel beetje overdreven.

De man van 14K
23-06-2008, 23:44
jij komt uit Groningen dus je bent wil geïnteresseerd, geef maar toe!

jiggy
24-06-2008, 11:51
jij komt uit Groningen dus je bent wil geïnteresseerd, geef maar toe!jah tuurlijk pim (choy-bo) is m'n trainer:D maar valt me zo op dat de mensen die niets hebben met sicco/pim zich zo druk maken over de belangstelling. laten we maar een beetje ontopic blijven:thup: en betreft sicco we zullen wel zien wat er gebeurt als hij echt een c klasse vechter is en nu doet als a klasse, dan wordt het zeker een leuke partij.

citygym
24-06-2008, 12:51
Allemaal een pot nat daar ;)
Dit word volgens mij de partij van het jaar daar in het noorden ;)

Nee hoor dat wordt Beau Kapila loasana Gym tegen Henry van Opstal Team Kraus voor de ned titel Wfca -66.68kg 25 oktober in Delfzijl!

jiggy
24-06-2008, 14:21
Cirkeltje ouwe! ;)

De mensen die zich er druk om maken, doen dat omdat er voor zo'n relatief onbelangrijke partij maar liefst 3 (of misschien al meer) topics geopend worden, al maanden van tevoren. De mensen die niets met Sicco/Pim hebben, snappen dat niet zo en zien het nut er niet van in. Vandaar dat opmerkingen over al die (in vele ogen onnodige) aandacht.nou jah laten we hier maar een eind aan breien:D denk dat de mensen het nu wel door hebben, maar de 3 topics indd:thown:

Effective
24-06-2008, 16:41
Nee hoor dat wordt Beau Kapila loasana Gym tegen Henry van Opstal Team Kraus voor de ned titel Wfca -66.68kg 25 oktober in Delfzijl!

Kijk dat is nieuws!! Mooi voor Beau dat ie deze kans krijgt! Ben d'r bij 25/10!

Slome
24-06-2008, 16:46
Cirkeltje ouwe! ;)

De mensen die zich er druk om maken, doen dat omdat er voor zo'n relatief onbelangrijke partij maar liefst 3 (of misschien al meer) topics geopend worden, al maanden van tevoren. De mensen die niets met Sicco/Pim hebben, snappen dat niet zo en zien het nut er niet van in. Vandaar dat opmerkingen over al die (in vele ogen onnodige) aandacht.

zo is t... ik ga hier toch ook niet iedereen aan ze broek hangen en vertellen wat zich allmaal afspeeld in mijn leefomgeving... (WHO GIVE'S A F*CK)

leobos
24-06-2008, 16:52
jullie kunnen misschien ook gewoon niet deze topic lezen??

ICON
24-06-2008, 23:38
ja slotje!!!








;)

De man van 14K
25-06-2008, 00:42
Dat was een HOAX.

Misschien is het beest van Sneek dat ook wel aangezien niemand er verder ooit van gehoord heeft! Een soort monster van Loch ness zeg maar.

blackadder
25-06-2008, 00:49
betreft sicco we zullen wel zien wat er gebeurt als hij echt een c klasse vechter is en nu doet als a klasse, dan wordt het zeker een leuke partij.
Op de website van KB Sneek staat hij als A-klasse genoteerd.

chief108
25-06-2008, 13:37
het is .com gozert...

chief108
25-06-2008, 14:19
En op chief108.nl sta ik op nr.2 in de mma heavyweight division. HA!
word...

en het bewijs:
mma heavyweight division (http://www.chief108.com/mma%20heavyweight%20division.htm)

chief108
25-06-2008, 14:33
Fedor durft nog steeds niet...
maar op een dag zijn alle pannenkoeken op en dan moet hij tegen De Aap uit Deventer....

Slome
25-06-2008, 15:36
The Incredible Hulk gaat zich voorbereiden bij Moons Gym in Heereveen... was dat al bekent?