PDA

View Full Version : Jeff Monson Vs. Kimbo Slice



Slome
22-06-2008, 20:09
Arme Kimbo; hij is voor niemand meer veilig:boos:;)
http://youtube.com/watch?v=wLNE3RgSJF4

KO TKO
22-06-2008, 20:41
Kinderachtig.

En Kimbo moet eerst een beter takedowndefence, betere BJJ en meer ervaring krijgen.

wrestler_nl
22-06-2008, 20:43
inderdaad erg kinderachtig.....maar als het zover is krijgt een pakkie slaag van monson

Emilio
22-06-2008, 21:28
Kimbo sloopt monson.

The Bulldog
22-06-2008, 21:50
tja een wereld vechter hoor monson, maar als je dit gaat doen omdat je je gepasseerd voelt door een plaatje van Kimbo op espn mag. ......kinderachtig

De man van 14K
22-06-2008, 21:57
toch snap ik het wel. Slice komt op uit het niets als een mega media hype waar heel veel geld mee gemoeid is. Hij passeert vechters die beter zijn qua prestaties maar minder media bekendheid hebben en die raken gefuckt.

Het idee van Monson er achter is dat dit MMA is en geen media circus. Wil jij met je kop op ESPN? ik heb daar niet opgestaan en aangezien jij niet beter dan mij bent hoor je daar ook niet te staan. Dus kom maar op, bewijs maar dat je er hoort!

Slome
22-06-2008, 23:07
Handig gedaan. Stel: je bent niet vanuit sportief oogpunt 'jaloers' op Kimbo ("Hij vecht bij een betere/'hogere' organisatie dan ik") maar je bent 'jaloers' op z'n media-aandacht. Wat is dan HET middel om zelf ook een stukje van die aandacht te krijgen? Juist, het object van media-aandacht via een publiek en groot medium uitdagen. Media volgen Kimbo, dus horen vanzelf ineens dat er (voor hen) "ene" Monson Kimbo wil uitdagen en zo gaan de media even kijken wie die Monson dan wel niet is. Waardoor Monson dus opeens ook aandacht krijgt.

In de muziekwereld kun je zulk soort stunts ook leuk uithalen: als onbekend bandje gewoon roepen dat een grote bekende band plagiaat heeft gepleegd door jouw teksten te gebruiken. Men hoort opeens de naam van jouw kleine onbekende bandje en gaan even luisteren of het klopt van dat plagiaat. Je weet zelf allang dat je bullshit verkondigt, maar je hebt wel de aandacht op je gericht ;)

Ik snap 't niet helemaal:

Dus J. Monson is het "onbekende bandje" en Kimbo de " grote bekende band". Owkee, valt over te praten naar mijn mening...

Ik vindt t geen bull-shit. Monson is een vechter met een veel grotere status dan Kimbo: (misschien ooit wel zal krijgen) (buiten alle media aandacht om)...

De man van 14K
22-06-2008, 23:19
Ik snap 't niet helemaal:

Dus J. Monson is het "onbekende bandje" en Kimbo de " grote bekende band". Owkee, valt over te praten naar mijn mening...

Ik vindt t geen bull-shit. Monson is een vechter met een veel grotere status dan Kimbo: (misschien ooit wel zal krijgen) (buiten alle media aandacht om)...


feit is dat we het nu over Monson hebben, terwijl ik voor het laatst misschien een jaar geleden aan hem gedacht heb. los van het feit dat hij beter dan Kimbo is. Dit is marketing en misschien een beetje jaloezie

Slome
22-06-2008, 23:23
feit is dat we het nu over Monson hebben, terwijl ik voor het laatst misschien een jaar geleden aan hem gedacht heb. los van het feit dat hij beter dan Kimbo is. Dit is marketing en misschien een beetje jaloezie-kern van waarheid-


"Fantasy match": Monson vs. Kimbo : stel dat deze partij er ooit komt (zal wel niet) dan zet ik mijn lidmaatschap van de Dungeon op 't spel...

De man van 14K
22-06-2008, 23:37
-kern van waarheid-


"Fantasy match": Monson vs. Kimbo : stel dat deze partij er ooit komt (zal wel niet) dan zet ik mijn lidmaatschap van de Dungeon op 't spel...

Dat is pas een ruilmiddel als niemand het heeft en aangezien iedereen hier gemiddeld 2 uur per dag zit te masten in de dungeon...

Evilman
22-06-2008, 23:41
t filmpje is n beetje lullig gedaan..
maar hij heeft gelijk. iedereen weet t.
eigenlijk is het de media die het probleem creeert.
Verder niemand.. kimbo doet rustig zn ding enzo.

het is gewoon de fkng media die een circus maakt
en nu beginnen steeds meer mensen er in mee te
gaan en wordt t circus alleen maar groter.
dat ga je nou krijgen met outsiders van youtube die
n hele meute sensatiezoekers met zich meebrengen.

Slome
23-06-2008, 00:37
oké "EvilMan" is ook right.. Kimbo doet ze ding.. en de alg. media blaast t op zo als "I love KO: t aangeeft


Maar daar in tegen, krijgt Kimbo ook respect van bijvoorbeeld Q.J.
http://www.youtube.com/watch?v=R2O_TLdp8_k&feature=related

The Persian Killer
23-06-2008, 02:35
haha damn ... MONSON sloopt kimbooooooo
http://www.sixstarmuscle.com/images/athletes/jeff_monson/ATH_SSM_JeMons_pose.jpg

el bastardo
23-06-2008, 09:25
Ik hoop wel dat deze match er komt. Krijgt Kimbo es een tegenstander van formaat en weten we meteen hoe ver ie eigenlijk is...

Garcia
23-06-2008, 09:47
Ik heb vertrouwen in Kimbo ;)

Garcia
23-06-2008, 09:47
Herstel:

Ik heb vertrouwen in Bas Rutten.

Jochem
23-06-2008, 14:07
Monson die hief ik niet meer te zien vechten, boring. Doe Kimbo maar tegen iemand die met hem wil staan. Gewoon lekker raggen. Rematch met sean " the cannon" gannon ofzo om de hype compleet te maken. Gewoon lekker hypen en laten raggen de komende twee jaar. Niks mis mee toch, zolang we maar realiseren dat ie tegen de echte top onderuitgaat. Ik geloof niet dat hij ooit een " echte" kampioen zal worden.

MB667
23-06-2008, 16:53
mooi gezegd van QJ

tom l
24-06-2008, 01:56
Ik heb het niet zo met Monson, maar ik heb het nog vééééééél minder met Kimbo. Ik begrijp heel die hype rond Kimbo totaal niet. Mensen hun oog uitslagen op internet is voor mij geen reden tot een hype wanneer die persoon mma begint te trainen. Ik hoop dat als het gevecht er ooit van komt dat Monson Kimbo zwaar toetakeld.

micha
24-06-2008, 06:18
Jongens dit soort dingen zullen we in de toekomst meer en meer gaan zien. De centjes gaan nu meetellen en vechters zullen om andere redenen dan hun kwaliteiten bekend worden. Daar is niks mis mee. De sport is nu een grote jongen.:pimp:

Maar uiteindelijk wordt het toch in ring of kooi beslist. (vraag maar aan james thompson;))

Guillermo
24-06-2008, 07:24
Monson die hief ik niet meer te zien vechten, boring. Doe Kimbo maar tegen iemand die met hem wil staan. Gewoon lekker raggen. Rematch met sean " the cannon" gannon ofzo om de hype compleet te maken. Gewoon lekker hypen en laten raggen de komende twee jaar. Niks mis mee toch, zolang we maar realiseren dat ie tegen de echte top onderuitgaat. Ik geloof niet dat hij ooit een " echte" kampioen zal worden.

LOL, Kimbo sloopt Gannon nu denk ik, die vetzak traint nieteens meer. Kimbo by murder :whistling: