PDA

View Full Version : Eddie v Gelder(Choy-bo)winst op Winston Martens(Mjirogym)



iron mike
22-06-2008, 23:04
Las net bij de buren dit verslag...


Vandaag in the pallace was de hoofdparty tusen Eddie v Gelder van Choy-Bo en Wnston Martens van Mejirogym. Eddie v Gelder heeft in december 2007 al eerder tegen Winston gestaan en verloren op punten. Het was voor de trainer duidelijk waar aan gewerkt moest worden en dat was te zien in deze party. 4 rondes lang domineerde Eddie de Party , plaatste veel lowkicks als Winston in kwam met een linkse directe, en kwam veel door met opstoot combinaties, en was heel gevaarlijk met het vele clinchwerk en kniewerk naar het hoofd. In de 5e ronde had Winston duidelijk de opdracht gekregen om gas te gaan geven maar het mocht niet baten. Winst en welverdiend voor Eddie van Gelder ( Choy-Bo) Hoop dat we dit soort vechters vaker mogen zien op grotere gala's.

osu

Slome
22-06-2008, 23:34
Wie is 't nou Eddie v Gelder of "Eddie de Party"?

iron mike
23-06-2008, 00:09
Wie is 't nou Eddie v Gelder of "Eddie de Party"?


gezien het feit jij een IQ hebt van een doodpaard of hij overstijgt niet jou schoenmaat, ga ik hier maar verder niet op in.............

blackadder
23-06-2008, 00:19
Ja. Dat was een mooie partij.:)

jiggy
23-06-2008, 11:32
Ja. Dat was een mooie partij.:)zijn er al meer uitslagen bekend of foto's van de partijen van palace? kon er zelf niet bij zijn omdat mijn knieschijf gebroken is, maar pim smste dat nawid k.o was gegaan en ilias een draw had.

jan sensei kyokushin
23-06-2008, 11:44
http://www.thepalace.nl/

op foto random klikken dan op gallery home
osu

jiggy
23-06-2008, 11:58
http://www.thepalace.nl/

op foto random klikken dan op gallery home
osuBedankt:thup:
nawid (choy-bo) is hard k.o gegaan ofniet.

blackadder
23-06-2008, 12:18
zijn er al meer uitslagen bekend of foto's van de partijen van palace? kon er zelf niet bij zijn omdat mijn knieschijf gebroken is, maar pim smste dat nawid k.o was gegaan en ilias een draw had.
Klopt. Die Nawid was echt helemaal van de kaart. Zwaar KO.

citygym
23-06-2008, 12:34
zijn er al meer uitslagen bekend of foto's van de partijen van palace? kon er zelf niet bij zijn omdat mijn knieschijf gebroken is, maar pim smste dat nawid k.o was gegaan en ilias een draw had.

Delgado team vd Giessen wint in 1e ronde KO van Tiborz G-Force B Klasse +95kg!

blackadder
23-06-2008, 12:37
Delgado team vd Giessen wint in 1e ronde KO van Tiborz G-Force B Klasse +95kg!
Die Tiborz is wel een bikkel. Die natrap in z'n gezicht was niet echt zachtzinnig te noemen.

citygym
23-06-2008, 13:56
Die Tiborz is wel een bikkel. Die natrap in z'n gezicht was niet echt zachtzinnig te noemen.

Die trap was het gevolg van een ingezette combi en was zeker geen natrappen, Tiborz ging onder uit op een stoot en kreeg de trap in de val, het zag er idd ongelukkig uit. Als het express was had hij immers ook wel aftrek of diskwalificatie gekregen.

Die gasten van G-force zijn trouwens wel toffe lui.

jan sensei kyokushin
23-06-2008, 14:05
Delgado team vd Giessen wint in 1e ronde KO van Tiborz G-Force B Klasse +95kg! Osu gefeliciteerdt Dennis
klasse :)

osu

citygym
23-06-2008, 15:03
Osu gefeliciteerdt Dennis
klasse :)

osu

Thanx Jan alles ok? 25-10 weer aanwezig in Delfzijl?

Osu Dennis

Dragon Tail
23-06-2008, 17:04
Thanx Jan alles ok? 25-10 weer aanwezig in Delfzijl?

Osu Dennis

Ik ook weer. Heb sowieso 2 kandidaten. Mail je nog.

blackadder
23-06-2008, 17:44
Die trap was het gevolg van een ingezette combi en was zeker geen natrappen, Tiborz ging onder uit op een stoot en kreeg de trap in de val, het zag er idd ongelukkig uit. Als het express was had hij immers ook wel aftrek of diskwalificatie gekregen.

Die gasten van G-force zijn trouwens wel toffe lui.
Ok. Kan natuurlijk ook gewoon in the heat of the moment zijn gebeurd. Maar hard was die wel. En toch stond die Tiborz meteen weer op alsof er niks aan de hand was.

citygym
23-06-2008, 22:35
Ik ook weer. Heb sowieso 2 kandidaten. Mail je nog.

Helemaal top ik zie je mail wel verschijnen! Ben je er elke nog bij!!!