PDA

View Full Version : Duidelijkheid - Showtime/Slamm!! line-up 29/30-11-08



Richelieu
24-06-2008, 00:02
Een tijd geleden heeft It's Showtime hun line-up ten aanzien van het gala de 29ste november in Eindhoven bekend gemaakt. Op deze line-up staat Main gematched tegen Sahin "Kaas" Yakut terwijl deze naam ook op de pre-flyer stond van Slamm!!, de 30ste november. Iedere liefhebber weet dat dit onmogelijk is en vanavond heeft zijn voormalige zakenbeheerder Milco Lambrecht op Fightalk de volgende reactie gepost;


Over de vermelding van Imro Main in de line-up van Slamm wil ik even het volgende melden. Een aantal jaren heb ik (i.s.m. Robbert Westmaas) de partijen van Main afgesproken met de verschillende promotors. Zo ook had ik een afspraak, na overleg met betrokken partijen, gemaakt met Slamm over een WT-gevecht WBC voor Main. Na deze afspraak is er een aanbod gedaan door Simon Rutz aan Main (via Westmaas) waarbij een hogere gage en een wedstrijd in de ArenA is beloofd. Main heeft toen aangegeven op dit aanbod te willen ingaan. Uiteraard ben ik niet meer geloofwaardig voor promotors als ik afspraken maak die niet worden nagekomen. Om die reden heb ik de samenwerking met Main onmiddellijk gestopt. Kortom, Slamm was te goeder trouw toen de line-up bekend werd gemaakt en mocht er mijns inziens vanuit gaan dat Main zou vechten.

Milco / Rings

Slamm!! betreurt de situatie aangezien de tegenstander van Main in zijn Wereldtitelpartij voor de WBC Middleweight titel niemand minder dan de Thaise topper Lamsongkram Chuwattana zou zijn geweest, die vorig weekend nog Farid Villaume versloeg op Jamaica.

Sportief gezien vind ik de beslissing van Main in deze niet slim aangezien een mogelijke winst op de WBC wereldkampioen Lamsongkram hem internationaal veel meer aanzien zou hebben gegeven dan winst op Kaas in Eindhoven. Ook zou zijn gage bij een winst op Lamsongkram in zijn toekomstige partijen aanzienlijk hoger uitvallen, aangezien hij dan gezien mag worden als de beste Thaibokser in het middengewicht en dus ook een x bedrag kan gaan eisen. De WBC is internationaal gezien, zonder twijfel de hoogste aangeschreven Thaiboksbond.

The Bulldog
24-06-2008, 00:25
Tja....tis denk ik ook belangrijk wat de vechter zelf wil en voelt...deze heeft dus gekozen voor de arena...

Dan kunnen wij daar over discussieren of het netjes is of niet om eerst een afspraak te maken en dan een andere weg te kiezen...of over wat slimmer is...of over welke pot hij wel of niet zou winnen....

Main koos voor de Arena....hij had ook op Slamm zeker niet misstaan denk ik....toch altijd een actie knokker...

Khanom Thom
24-06-2008, 01:11
Aan de andere kant denk ik; waar heb je dan een manager voor nodig als je toch je partijen uitkiest...

Justinian
24-06-2008, 08:19
Even puur vanuit mezelf (en dus niet vanuit EFN / It's Showtime) geredeneerd zie ik ook een andere kant. Als Main in de ArenA een goeie pot neerzet heeft ie misschien wel een kans om naar K-1 Max te gaan. En daar zal zijn gage ook niet bepaald laag zijn.
Maar dit gaat toch over Eindhoven en niet over de ArenA?

martin
24-06-2008, 08:51
Strakke aktie van Lambrechts, als je iets afspreekt en akkoord geeft aan slamm kan je niet meer veranderen.
Geeft maar weer eens aan dat vechters schijt hebben aan afspraken en hun managers.
Ondanks dat de deal van showtime { eindhoven en amsterdam } 100 keer beter is.
Maar Murder we vergeven je omdat slamm zlf ook zoveel afspraken met anderen niet nagekomen is vooral de thaise vechters hebben nogal eens wat te verteren.

MataLeo
24-06-2008, 08:53
Het feit blijft natuurlijk dat als je iemand vraagt als zaakwaarnemer/manager dat je dan alles in overleg doet met hem/haar zodat er geen onduidelijkheid ontstaat over de te komen wedstrijden. Vaak zit er ook een gameplan/opbouw in om ergens te komen, een goede manager "brengt" zijn pupil en zoekt partijen en evenementen uit die in de planning passen.

paspoes
24-06-2008, 09:38
Een tijd geleden heeft It's Showtime hun line-up ten aanzien van het gala de 29ste november in Eindhoven bekend gemaakt. Op deze line-up staat Main gematched tegen Sahin "Kaas" Yakut terwijl deze naam ook op de pre-flyer stond van Slamm!!, de 30ste november. Iedere liefhebber weet dat dit onmogelijk is en vanavond heeft zijn voormalige zakenbeheerder Milco Lambrecht op Fightalk de volgende reactie gepost;



Slamm!! betreurt de situatie aangezien de tegenstander van Main in zijn Wereldtitelpartij voor de WBC Middleweight titel niemand minder dan de Thaise topper Lamsongkram Chuwattana zou zijn geweest, die vorige weekend nog Farid Villaume versloeg op Jamaica.

Sportief gezien vind ik de beslissing van Main in deze niet slim aangezien een mogelijke winst op de WBC wereldkampioen Lamsongkram hem internationaal veel meer aanzien zou hebben gegeven dan winst op Kaas in Eindhoven. Ook zou zijn gage bij een winst op Lamsongkram in zijn toekomstige partijen aanzienlijk hoger uitvallen, aangezien hij dan gezien mag worden als de beste Thaibokser in het middengewicht en dus ook een x bedrag kan gaan eisen. De WBC is internationaal gezien, zonder twijfel de hoogste aangeschreven Thaiboksbond.

2x Mee eens met Harmen en Milco

payap
24-06-2008, 10:27
Maar Murder we vergeven je omdat slamm zlf ook zoveel afspraken met anderen niet nagekomen is vooral de thaise vechters hebben nogal eens wat te verteren.

Iedereen zijn mening! Maar als je zulke dingen gaat lopen schreeuwen moet je dat ook onderbouwen en met voorbeelden en bewijzen komen.

Als dit zo zou zijn zouden al die Thaise toppers en gevolg echt niet elke keer weer naar de Slamm!! gala's komen. Zo'n Anuwat bv, die in Thailand de populairste en best betaalde van allemaal is, kan echt overal in de wereld aan de bak.

It's Showtime
24-06-2008, 13:41
Het omschreven verhaal is niet de gehele waarheid.

Wij zijn namelijk zelf benaderd (niet door Milco) of wij interesse hebben in Imro Main. Wij hebben toen bevestigend geantwoord en hem meteen 2 partijen aangeboden. Wij wisten niet wat de organisatie van Slamm!! hem aangeboden had, want van de zijde van Imro Main kwam een vraagprijs, waar wij onder zijn gaan zitten.

Wij van European Fighting Network weten niet beter dan dat iedereen uit de groep van Imro Main content was met de overeenkomst.

Wij weten niet wat zich allemaal intern in het kamp van Imro heeft afgespeeld en een telefoontje van de heer Lambrecht naar ons kantoor zou al vele onduidelijkheden hebben voorkomen.

In ieder geval zijn wij zeer blij dat Imro op onze evenementen gaat vechten omdat hij altijd spektakel brengt!


Met vriendelijke groet,

European Fighting Network / It's Showtime

Fasada
24-06-2008, 13:49
Volgens mij was het toch al bekend dat Milco de manager is van Imro Main, waarom zou Milco dan contact moeten leggen met It's Showtime... Denk eerder dat zoiets andersom werkt..

Als ik zomaar een vechter aanbied bij een promoter dan moeten zij toch weten of die persoon kan handelen in de naam van de vechter en welke manager daar bij hoort. Zover ik het weet was het algemeen bekend dat Milco de belangen behartigde van Imro Main vandaar dat ik vind dat een telefoontje richting hem ook op z'n plaats had geweest...

Maar goed, Imro heeft gekozen voor It's Showtime en kan dat zeker wel begrijpen. Over een vervanging van Main hoef je als fan denk ik geen zorgen te maken aangezien wij genoeg talenten hebben die op die plek kunnen staan..

Illest
24-06-2008, 14:05
:cool2:


Er is sowieso veel rivaliteit tussen Slamm! en It's Showtime!

Waarom eigenlijk? Dit is al de 2e keer dat een vechter zou uitkomen op een Slamm event maar toch op een gala van Rutz staat.
Bij Buakaw had het iets te maken met een contract en nu zou het de vechter zelf zijn die beslissing heeft genomen.

Nou weet ik dat er veel nuthuggers van Rutz op Mixfight.nl zitten :rolleyes: kuch, kuch..lol

Maar het is wel jammer dat het er zo aan toe gaat...

Pique en Lo-an joe zullen ook nooit te bewonderen zijn in de Arena....op zich wel jammer dit.

micha
24-06-2008, 14:19
:cool2:


Er is sowieso veel rivaliteit tussen Slamm! en It's Showtime!

Waarom eigenlijk? Dit is al de 2e keer dat een vechter zou uitkomen op een Slamm event maar toch op een gala van Rutz staat.
Bij Buakaw had het iets te maken met een contract en nu zou het de vechter zelf zijn die beslissing heeft genomen.

Nou weet ik dat er veel nuthuggers van Rutz op Mixfight.nl zitten :rolleyes: kuch, kuch..lol

Maar het is wel jammer dat het er zo aan toe gaat...

Pique en Lo-an joe zullen ook nooit te bewonderen zijn in de Arena....op zich wel jammer dit.







lol@nuthuggers

The Bulldog
24-06-2008, 14:26
lol@nuthuggers

ja lachen hč...je hebt ze ook van Golden Glory.....:thup:

chief108
24-06-2008, 15:03
Hahaha, reps!
x2

appelsap
24-06-2008, 15:06
Even puur vanuit mezelf (en dus niet vanuit EFN / It's Showtime) geredeneerd zie ik ook een andere kant. Als Main in de ArenA een goeie pot neerzet heeft ie misschien wel een kans om naar K-1 Max te gaan. En daar zal zijn gage ook niet bepaald laag zijn.

Ik dacht dat we na Utrecht wel tot de conclusie waren gekomen dat -70 kilo wel erg weinig is voor Main. Dus K-1 Max...ik weet het niet.

Anyway het is een professionele sport en ik kanbegrijpen dat je dan bepaalde keuzes maakt. Ik hoop voor Main dat deze keuze ook op langere termijn de (financieel) beste is geweest. Aan de andere kant, het is een sport waar je carriere zo afgelopen kan zijn. hij moet alleen niet vreemd opkijken als er steeds minder organisaties met hem willen werken.

payap
24-06-2008, 23:01
Jij kan alleen op Anuwat komen, ik zeg de gehele delegatie van Thailand die toen in Haarlem hadden gevochten wacht nog op hun geld. Ik was in Pattaya en de eigenaar van een gym die had het er zelfs over. Want waarom was Orono er dit jaar niet bij? Om maar een naam te noemen. Jij weet misschien wel iets meer aangezien je voor Slamm werkt.

Ten eerste werk ik niet voor Slamm!! maar werk ik voor Centric. Wel doe ik voor hun diverse dingen maar dat werken noemen zou hetzelfde zijn als zeggen dat de reporters / fotograven voor Mixfight.nl werken.

Dus de hele delegatie die nog op Slamm!! 3 vocht wacht nog op hun geld beweer jij hier. Een kwalijke beschuldiging dus dan moeten we maar even de vechters langs gaan.

Anuwat Kaewsamrit (deze haalde ik hierboven als vb aan omdat hij de populairste Thai is en al drie keer voor Slamm!! vocht) Vocht ook weer op Slamm!! 4, zal er ook op Slamm!! 5 zijn was ook in Belgie op het gala met D-rage samen en uit hetzelfde kamp van Anuwat zal ook Bovy Sor Udomson vechten op Slamm!! 5.

En dat terwijl ze geen geld hebben gebeurd!!!!! Rare jongens die van Kaewsamrit!


Hansuk heeft ook twee keer op Slamm!! gevochten maar is twee keer zwaar KO gegaan hier. Vrij logisch dat die dan niet meer terugkomt. En bij terugkeer in Thailand is hij daar weer zwaar KO gegaan in het Rajadamnern dus denk zelfs dat hij zijn carriere heeft beeindigd.


Saenchainoi heeft kort na Slamm!! 3 het Petchpun kamp verlaten omdat hij zeer ontevreden hierover was. Op Slamm!! 3 won hij vrij makkelijk al vocht hij vrij tam. Terug in Thailand verloor hij enkele partijen op rij waar hij erg ongemotiveerd aan de start verscheen. Hij zit nu bij Toyota Rayong en de vechter die in Thailand ooit de Golden Boy werd genoemd is weer helemaal terug naar de top aan het komen en staat al weer in de top 5 van de stadions!


samranchai was er na Slamm!! 3 ook op Slamm!! 4 bij en in Belgie en in Suriname!

En dat als je geen geld beurt voor je partij! Die Samranchai toch!


Kaoklai vocht zowel op Slamm!! 2 als Slamm!! 3 Dan ga ik er maar van uit dat als je Slamm!! 3 niemand betaal werd dat ook op Slamm!! 2 niet gebeurde en afgelopen weekend waren de jongens van Slamm!! en Kaoklai op Jamaica waar ze het aardig goed konden vinden samen!

Sympathieke jongen die Kaoklai!


Orono heeft idd maar een keer gevochten op Slamm!! en was er de keer er op niet bij. Waarom weet ik niet maar zo af en toe wisselen de vechters. Maar wel licht wil hij als enige geld beuren voor zijn wedstrijden en zijn die andere jongens gratis en komen die daarom wel steeds terug!

Maar ja heel Thailand weet dus volgens jou dat als je op Slamm!! vecht je naar je gage kan fluiten! En zie al die Thais komen toch en blijven daarna ook bijna allemaal terugkomen!

Rare jongens die Thais!

micha
24-06-2008, 23:20
lijkt me duidelijk

The Bulldog
24-06-2008, 23:31
ja.....payap heeft wel een puntje of 1,2,3,4,5,6,7,

anonymous001
24-06-2008, 23:41
lol@nuthuggers

Hou je nooit op?:eek:

Er is toch wel een verschil tussen willen promoten of zelfs partijdig zijn en gewoon constant hetzelfde zeggen?

Alle respect, gast, maar het wordt zo toch echt wel een beetje sneu...

payap
24-06-2008, 23:42
Van de Thais weet ik het niet, maar ik weet wel in Nederland nog een voorbeeldje van iemand die ook niet betaald is. Van diegene weet ik het persoonlijk. Verder heb ik via via nog wel wat verhalen gehoord (nee, niet vanuit EFN) maar voor 't gemak doe ik dan maar ff of die niet waar zijn. Dan nog: 1 iemand niet betalen is nog steeds teveel.

Kijk Sebastiaan. Als je zo iets beweer en ook weet zoals je zelf zeg dan moet je ook de naam van de vechter hier neer zetten en het open spelen zodat iedereen hier het kan zien.

Wij wachten!!!!!!!!!!!!!!

paspoes
24-06-2008, 23:48
Ten eerste werk ik niet voor Slamm!! maar werk ik voor Centric. Wel doe ik voor hun diverse dingen maar dat werken noemen zou hetzelfde zijn als zeggen dat de reporters / fotograven voor Mixfight.nl werken.

Dus de hele delegatie die nog op Slamm!! 3 vocht wacht nog op hun geld beweer jij hier. Een kwalijke beschuldiging dus dan moeten we maar even de vechters langs gaan.

Anuwat Kaewsamrit (deze haalde ik hierboven als vb aan omdat hij de populairste Thai is en al drie keer voor Slamm!! vocht) Vocht ook weer op Slamm!! 4, zal er ook op Slamm!! 5 zijn was ook in Belgie op het gala met D-rage samen en uit hetzelfde kamp van Anuwat zal ook Bovy Sor Udomson vechten op Slamm!! 5.

En dat terwijl ze geen geld hebben gebeurd!!!!! Rare jongens die van Kaewsamrit!


Hansuk heeft ook twee keer op Slamm!! gevochten maar is twee keer zwaar KO gegaan hier. Vrij logisch dat die dan niet meer terugkomt. En bij terugkeer in Thailand is hij daar weer zwaar KO gegaan in het Rajadamnern dus denk zelfs dat hij zijn carriere heeft beeindigd.


Saenchainoi heeft kort na Slamm!! 3 het Petchpun kamp verlaten omdat hij zeer ontevreden hierover was. Op Slamm!! 3 won hij vrij makkelijk al vocht hij vrij tam. Terug in Thailand verloor hij enkele partijen op rij waar hij erg ongemotiveerd aan de start verscheen. Hij zit nu bij Toyota Rayong en de vechter die in Thailand ooit de Golden Boy werd genoemd is weer helemaal terug naar de top aan het komen en staat al weer in de top 5 van de stadions!


samranchai was er na Slamm!! 3 ook op Slamm!! 4 bij en in Belgie en in Suriname!

En dat als je geen geld beurt voor je partij! Die Samranchai toch!


Kaoklai vocht zowel op Slamm!! 2 als Slamm!! 3 Dan ga ik er maar van uit dat als je Slamm!! 3 niemand betaal werd dat ook op Slamm!! 2 niet gebeurde en afgelopen weekend waren de jongens van Slamm!! en Kaoklai op Jamaica waar ze het aardig goed konden vinden samen!

Sympathieke jongen die Kaoklai!


Orono heeft idd maar een keer gevochten op Slamm!! en was er de keer er op niet bij. Waarom weet ik niet maar zo af en toe wisselen de vechters. Maar wel licht wil hij als enige geld beuren voor zijn wedstrijden en zijn die andere jongens gratis en komen die daarom wel steeds terug!

Maar ja heel Thailand weet dus volgens jou dat als je op Slamm!! vecht je naar je gage kan fluiten! En zie al die Thais komen toch en blijven daarna ook bijna allemaal terugkomen!

Rare jongens die Thais!

ja idd zijn ze rare gasten die thais;) ze blijven maar komen


Van de Thais weet ik het niet, maar ik weet wel in Nederland nog een voorbeeldje van iemand die ook niet betaald is. Van diegene weet ik het persoonlijk. Verder heb ik via via nog wel wat verhalen gehoord (nee, niet vanuit EFN) maar voor 't gemak doe ik dan maar ff of die niet waar zijn. Dan nog: 1 iemand niet betalen is nog steeds teveel.

En tsjaa Sebastiaan, heb je ook een Bron en wie is de vechter? zo kan ik ook verhalen verspreiden die ik via via hoorde van anderen en voor mijn gemak zeggen dat ze niet waar zijn;)

The Bulldog
24-06-2008, 23:55
sfeertje word grimmiger...

Gaan nou derden die duidelijk in verband worden gebracht met organisaties een ander zwart proberen te maken...

ben benieuwd of dit op prijs gesteld wordt door de organisaties zelf....

payap
25-06-2008, 00:13
Sebastiaan als je zoiets beweerd dat moet je ook met feiten komen of anders had je gewoon moeten zwijgen.

Nu moet je idd niets maar als je zulke dingen gaat verkondigen dan roep je die verplichting over jezelf af.

The Bulldog
25-06-2008, 00:21
SLotje!!!!!!!

anonymous001
25-06-2008, 00:26
SLotje!!!!!!!

x2

payap
25-06-2008, 00:35
Dan had je moeten zwijgen. Nu maak je een organisatie, die uit mensen bestaat, zwart en uit je ernstige beschuldigingen naar hen. Je doet dit publiekelijk op een forum waar heel veel vechters, promotors, fans en bezoekers e.d. komen. Als je zoiets doe dan moet je met feiten komen en niet verschuilen van dat je het gehoord heb (van wie dan ook).

En als je zoiets gehoord heb en je zit er mee dan had je de betreffende personen persoonlijk moeten aanspreken om er na te vragen.

payap
25-06-2008, 01:19
Ik maak niemand zwart, ik meld een feit. Als feiten leiden tot schade in de reputatie hadden die feiten voorkomen moeten worden.
Ik verschuil me niet, maar ik ga de naam niet noemen. Je kunt hoog en laag springen, maar die naam post ik niet. Dat heeft niets met verschuilen te maken.

Waarom moet ik die persoon aansporen om ernaar te vragen? Als ik geld van iemand moet krijgen hoeft niemand me te vertellen ernaar te vragen hoor. Dat doe ik wel uit mezelf. Bovendien is diegene oud en wijs genoeg dus daar ga ik me niet mee bemoeien.

Maar dat doe je nu dus juist wel. Je plaatst hier op een veelvuldig bezocht openbaar forum dat deze organisatie zich aan wanbetaling schuldig maakt.


Ik maak niemand zwart, ik meld een feit. Als feiten leiden tot schade in de reputatie hadden die feiten voorkomen moeten worden.


Eerst zeg je dat je dat hebt gehoord. Nu zeg je zelfs dat het geen zwart maken is maar een feit! Dus nu wordt van jou kant gehoord hebben zelfs al gebracht als een feit!

En volgens mij is er in dit land maar een manier dat zoiets als feit mag worden benoemd en dat is pas als er een rechterlijke veroordeling is geweest dat men zich hieraan heeft schuldig gemaakt. Anders dan in een dictatuur is men in dit land nml onschuldig tot dat het tegendeel is bewezen.

lopez86
25-06-2008, 01:37
Ja hoe dan ook Sebas, hoe denk je dat mensen nu over Slamm gaan denken nadat jij dit alles gepost heb?
Daar gaat t om.
Feit of niet, je maakt iets openbaar en mensen lezen het, en vormen een beeld van Slamm.
Die dus blijkbaar hun vechters niet betaald.
Zo worden (over het algemeen in de wereld) een hele hoop nonsens onterecht de wereld in geholpen, en dat zal jij missch. niet kwaad bedoelen (of wel) maar het gaat erom wat mensen eruit opmaken, die interpreteren hier vanálles uit.
En dit alles weet je best ;)

Bovendien werk je voor EFN a.k.a It's Showtime, een zeer grote organisatie.
Missch. gaan mensen wel denken dat EFN a.k.a It's Showtime jou gebruikt om Slamm!! zwart te maken, je weet maar nooit! Je hebt tenslotte geen namen gebruikt dus tja wat kan er hard gemaakt worden?

Chris heeft hierin gelijk, of het allemaal waar is of niet.
En dit is géén manier om dingen af te handelen, iemand anders zijn vuile was buiten hangen.

micha
25-06-2008, 06:21
Maar dat doe je nu dus juist wel. Je plaatst hier op een veelvuldig bezocht openbaar forum dat deze organisatie zich aan wanbetaling schuldig maakt.



Eerst zeg je dat je dat hebt gehoord. Nu zeg je zelfs dat het geen zwart maken is maar een feit! Dus nu wordt van jou kant gehoord hebben zelfs al gebracht als een feit!

En volgens mij is er in dit land maar een manier dat zoiets als feit mag worden benoemd en dat is pas als er een rechterlijke veroordeling is geweest dat men zich hieraan heeft schuldig gemaakt. Anders dan in een dictatuur is men in dit land nml onschuldig tot dat het tegendeel is bewezen.




jaja Sebas

red je hier maar eens uit

payap is erg onderbouwend en ik moet zeggen dat je een beetje terug krabbelt. wie namelijk A zegt moet ook B zeggen.

Jarno
25-06-2008, 07:39
Ja hoe dan ook Sebas, hoe denk je dat mensen nu over Slamm gaan denken nadat jij dit alles gepost heb?
Daar gaat t om.
Feit of niet, je maakt iets openbaar en mensen lezen het, en vormen een beeld van Slamm.
Die dus blijkbaar hun vechters niet betaald.
Zo worden (over het algemeen in de wereld) een hele hoop nonsens onterecht de wereld in geholpen, en dat zal jij missch. niet kwaad bedoelen (of wel) maar het gaat erom wat mensen eruit opmaken, die interpreteren hier vanálles uit.
En dit alles weet je best ;)

Bovendien werk je voor EFN a.k.a It's Showtime, een zeer grote organisatie.
Missch. gaan mensen wel denken dat EFN a.k.a It's Showtime jou gebruikt om Slamm!! zwart te maken, je weet maar nooit! Je hebt tenslotte geen namen gebruikt dus tja wat kan er hard gemaakt worden?

Chris heeft hierin gelijk, of het allemaal waar is of niet.
En dit is géén manier om dingen af te handelen, iemand anders zijn vuile was buiten hangen.

En jij wil zeggen dat deze topic van Harmen(Slamm) is geplaatst om de mensen van EFN op te hemelen en een schouder klopje te geven?


Sebas... laat het lekker los joh. Valt me een beetje tegen van sommige leden hier dat ze eerst It's Showtime in alles volgden en geweldig vonden, maar het nu proberen bij elke gelegenheid af te fakkelen. De reden waarom laat zich wel raden....

The Bulldog
25-06-2008, 08:16
dat affakkelen (MOOIE TERM) gaat zowoe zo nergens over....tjezus....

Justinian
25-06-2008, 09:25
Ok, het is 'mooi' geweest. Slotje.