PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter 8 Teaser



stiffler
27-06-2008, 10:13
http://www.dailymotion.com/search/ufc/video/x5x9ql_the-ultimate-fighter-8-teaser_sport


:thup:

The_Game
27-06-2008, 17:19
ziet er goed uit. Ik weet niet hoe het komt, maar heb elke keer steeds meer zin in een nieuw seizoen van TUF erg vreemd.

el bastardo
27-06-2008, 17:26
Ziet er idd goed uit! Heb er weer zin in!

dirk5
27-06-2008, 17:28
ben vanaf afgelopen seizoen het pas echt gaan volgen, maar ben nu al wel zo "hooked" dat ik alle voorgaande seizoenen aan het downloaden ben en dat ik flink uitkijk naar 8.

MataLeo
27-06-2008, 20:06
vet hoor !!!!

Angelco
28-06-2008, 10:09
ben vanaf afgelopen seizoen het pas echt gaan volgen, maar ben nu al wel zo "hooked" dat ik alle voorgaande seizoenen aan het downloaden ben en dat ik flink uitkijk naar 8.
+1 ... heb er nooit echt iets van moeten hebben, maar afgelopen seizoen vond ik wel goed met Forrest en Rampage als coaches. en nu moet ik de afgelopen seizoenen ook zien :p

Vision
28-06-2008, 19:23
Ik ben al sinds seizoen 1 hooked. Maar wat me wel opvalt is dat het niveau van de vechters ieder seizoen zakt. Het lijkt meer alsof ze de grootste apen uit zoeken ipv. de beste vechters. Qua niveau van vechters vond ik seizoen 7 ronduit slecht. Ik hoop dat het in seizoen 8 terug wat gaat verbeteren.

RayOmac
28-06-2008, 20:52
Kan nu al niet wachten Frank Mir is zo gaaf

MilfhunterMMA
28-06-2008, 21:27
Ik ben al sinds seizoen 1 hooked. Maar wat me wel opvalt is dat het niveau van de vechters ieder seizoen zakt. Het lijkt meer alsof ze de grootste apen uit zoeken ipv. de beste vechters. Qua niveau van vechters vond ik seizoen 7 ronduit slecht. Ik hoop dat het in seizoen 8 terug wat gaat verbeteren.

De twee finalisten vind ik wel goede vechters.

wrestler_nl
28-06-2008, 21:53
ziet er goed uit....kan niet wachten op Minotauro vs Mir

Slome
14-07-2008, 00:23
http://www.matratz.com/wp-content/uploads/2008/06/nog-tuff8.jpg

The Champ took a break from the taping of Spike’s reality TV show “The Ultimate Fighter”, to sit down with Gracie Mag to speak about a variety of topics including his rivalry with opposing coach Frank Mir.
“The mood of rivalry between us is getting strong,” Nogueria told GracieMag.com. “We see each other here all the time, and I’ve known his game for awhile. Ever since he submitted Roberto Traven at the UFC, in 2001, he’s been known. But you’ll see: I’m going to be all over him standing, I’m better than him both standing and on the ground. In the fight with Sylvia the way to the win was clearly on the ground, but against Mir I’m going to show more of what I’m capable of to the world and my fans. I’ll always respect him as an adversary, of course. Even more so since he’s trained with Demian Maia and Robert Drysdale.”
Noguiera also touched on his time spent coaching and participating in TUF 8.
“Here all is well, it’s well worth it – and not just for the folks who get to watch what we do here in the USA. The training here is going strong, there are a lot of good kids here in my team who help me train, And my brother Rogerio [Minotoro] gets here in two weeks. And I’m testing myself a lot as a coach, and brushing up on my English. I can’t say anymore about it, because the penalty is high according to the contract. Really high!”

Virus
14-07-2008, 00:29
Jip... heb ook wel zin in een nieuw seizoen...

Het vette is ook dat Minotauro tegen Frank Mir mag uitkomen aan het eind van dat seizoen! Damn...

HUNTER
14-07-2008, 00:37
Minotauro vs Mir is een fokking walk in the park.... echt totaal geen partij voor Minotuaro. Come on zeg.... :twak:

Ik ben wel benieuwd naar TUF 8 maar als gezegd, het niveau van de vechters is echt slecht aan het worden. En als ze Don Rocco in de show hebben dan vrees ik weer het ergste voor het volgende seizoen :(

Virus
14-07-2008, 00:42
Minotauro vs Mir is een fokking walk in the park.... echt totaal geen partij voor Minotuaro. Come on zeg.... :twak:


Pfff...

Ik denk dat je Mir flink onderschat

Minotauro mag dit misschien wel gaan winnen, maar een walk in the park wordt het absoluut niet denk ik...

Garcia
14-07-2008, 08:24
Ik vind ook dat het niveau van de vechters per seizoen omlaag gaat en steeds meer "rare figuren" casten.

Maargoed, toch kijk ik ook hier naar uit :D

Robbie!
14-07-2008, 11:00
Ben nog druk bezig met seizoen 7. Had het nog nooit gezien, maar damn, ben verslaafd nu!

appelsap
14-07-2008, 11:03
Minotauro vs Mir is een fokking walk in the park.... echt totaal geen partij voor Minotuaro. Come on zeg.... :twak:

Ik ben wel benieuwd naar TUF 8 maar als gezegd, het niveau van de vechters is echt slecht aan het worden. En als ze Don Rocco in de show hebben dan vrees ik weer het ergste voor het volgende seizoen :(

Maak je niet druk. Je gaat dit seizoen heeeel interessant vinden....:-)

RayOmac
14-07-2008, 11:20
Laten we gewoon maar afwachten en genieten :D
Before we jump in to conclusions

a.s.c.
14-07-2008, 13:47
Minotauro vs Mir is een fokking walk in the park.... echt totaal geen partij voor Minotuaro. Come on zeg.... :twak:

Ik ben wel benieuwd naar TUF 8 maar als gezegd, het niveau van de vechters is echt slecht aan het worden. En als ze Don Rocco in de show hebben dan vrees ik weer het ergste voor het volgende seizoen :(

Van Don Rocco heb ik verder niet veel gezien maar dat hij op UG niets in te brengen had tegen Hans Stringer zie ik niet als een indicator van een gebrek aan kwaliteit. Hans is een supertalent. In zijn huidige vorm gaat hij wel meer (top-)vechters tot figuranten degraderen ben ik bang.

Evilman
14-07-2008, 19:39
Minotauro vs Mir is een fokking walk in the park.... echt totaal geen partij voor Minotuaro. Come on zeg.... :twak:


grapjas! :rolleyes:

anyways.. hele vette trailer!

Slome
23-07-2008, 16:12
Frank Mir over Nog

http://www.youtube.com/watch?v=iaeEgjC27kw