PDA

View Full Version : tim sylvia interview



leobos
27-06-2008, 13:02
Tim Sylvia interview : MatRatz.com (http://www.matratz.com/2008/06/26/tim-sylvia-interview/)

Over zn partij tegen the emperor..

Guillermo
27-06-2008, 13:12
NIce interview, die partij wordt knallen! THanks :thup:

Dutch Dynamite
27-06-2008, 13:20
Thanks hoop zo dat Fedor hem helemaal sloopt en dat zal gebeuren ook, al heeft Sylia altijd wel een kansje met zn reach

wrestler_nl
27-06-2008, 17:31
thnx...ik hoop dat het een mooie partij word

fedor
27-06-2008, 19:37
Ik krijg steeds meer zin in die partij! En in dat evenement!

x2...ben nu al zenuwachtig...!

Mooiste quote van Sylvia tijdens het interview:

"finding sparring partners is relatively very easy..Fedor is only 6 feet tall!" :)

Mike
27-06-2008, 20:55
nou nou wat een partij..................... hier zitten we idd al jaren op te wachten.

submission in first round winner fedor

spannnend!!!! silvia wint nooit van de echte top, dat heeft hij keer op keer bewezen. Trieste main event dit

YoMarK
28-06-2008, 01:10
nou nou wat een partij..................... hier zitten we idd al jaren op te wachten.

submission in first round winner fedor

spannnend!!!! silvia wint nooit van de echte top, dat heeft hij keer op keer bewezen. Trieste main event dit
:rolleyes:
In de UFC vechten inderdaad alleen maar pannekoeken. Tim heeft Big Nog ook 3 ronden lang de ring door geschopt en geslagen, en heeft tegen vele andere toppers gewonnen. Alleen omdat ie er een beetje goofy uitziet, wil niet zeggen dat hij niks kan. Hij is bovendien zelf een echte fan van de sport, en weet prestaties van andere ook op waarde te schatten.

fedor
28-06-2008, 12:14
:rolleyes:
In de UFC vechten inderdaad alleen maar pannekoeken. Tim heeft Big Nog ook 3 ronden lang de ring door geschopt en geslagen, en heeft tegen vele andere toppers gewonnen. Alleen omdat ie er een beetje goofy uitziet, wil niet zeggen dat hij niks kan. Hij is bovendien zelf een echte fan van de sport, en weet prestaties van andere ook op waarde te schatten.

Eens..Sylvia is top competition met een 24 - 4 record met 16 KO's. heb de laatste interviews gezien met 'm en daar doet 'ie niet meer van die rare taal uitkramen..het blijft een boer eerste klas maar iemand die zo vaak om de ufc titel heeft gevochten (en gewonnen) noem ik geen pannekoek.!

Evilman
28-06-2008, 12:48
ik vind het zo raar dat iedereen is vergeten dat ie fedor al eens heeft afgeslagen. Dat was toen fedor voor de 2e keer tegen coleman ging.
Bij die persconferentie begon iedereen ook BOE te roepen omdat tim sylvia niet wou vechten tegen hem.

En nu ineens is ie zo blij met die kans lol.
Maarja.. doe je ding wanneer je er klaar voor bent.
En als je denkt dat dat nu is ... lol.

en hij wint altijd op armbars?
ja zeker ook tegen goodridge lol.
Ik denk dat hij verbaasd zal staan
als hij op zn bakkes geramt wordt
door Fedor. Ik hoop eigenlijk op KO
ipv submission!

fedor
28-06-2008, 12:58
Ik weet met dat moment nog wel te herinneren..weet alleen niet dat Tim dit gezegd had. Ik dacht dat die knakker van Pride toen zei dat ze het de UFC hadden aangeboden en dat het toen afgewezen werd...

Ik hoop ook op KO BTW ;)