PDA

View Full Version : GOLDEN GLORY BOOTCAMP (filmpje)



Shooto Holland
28-06-2008, 14:23
Dion 'soldier' Staring in de voorbereiding naar zijn partij met Michael Knaap op zondag 6 juli 2008 in het TRIAVIUM in Nijmegen (www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)).

Terwijl Michael met Marco Biswana en Dave Jonkers aan het chillen is in Japan wordt er in Nederland keihard getraind :D

http://www.youtube.com/watch?v=dbfUwwO3NCQ

Osu,

Martijn

The Bulldog
28-06-2008, 14:27
Ziet er super uit.....

lopez86
28-06-2008, 14:29
Dion Staring = beest.
Net zoals Marloes Coenen, die's ook al niet van deze planeet.
Dion op KO volgende week :D

Effective
28-06-2008, 14:34
Wat een diehard!! Super mooi! Hoe heet deze manier van trainen eigenlijk?

RedDawn
28-06-2008, 14:37
Damn, ik word er al moe van als ik kijk! ;)

Ik ben echt benieuwd wat het gaat worden in Nijmegen!

The Bulldog
28-06-2008, 14:44
Wat een diehard!! Super mooi! Hoe heet deze manier van trainen eigenlijk?

toto het gaatje gaan met Martijn en Andy?????

lunatic
28-06-2008, 14:45
hard trainen :P

Shooto Holland
28-06-2008, 14:52
Deze manier van trainen heet GOLDEN GLORY BOOTCAMP. Dvd's binnenkort te bestellen bij mij, hahahaha. Fuck Billy Blanks, this is for real!!

Osu,

Martijn

ashi76
28-06-2008, 14:53
Cool filmpje.. tnx. :thup:

jan sensei kyokushin
28-06-2008, 15:14
Osu hahaha die Martijn mooi man :)maar in japan trainen ze ook hard hoor Martijn leer mij Dave kennen ;) die sloop ze :)

osuuuuuuuuuuuuuuuu

micha
28-06-2008, 17:39
echt super vet het lijkt wle een film de ene traint op hoog niveau in Japan en da nadere gaat voor de westerse bootcamp techniek.

Ik kan niet wachten totdat ze in de ring staan. Ik heb ze alletweee ontmoet en het zijn alletwee sympatieke aardige gasten die in de ring veranderen in beesten.


Super Martijn!

MJOKKIE
28-06-2008, 18:38
Heerlijk. Niks mooiers dan zo trainen. Nu nog een kruiwagen met stenen de heuvel opduwen:D. succes

renamer
28-06-2008, 19:02
laat het de arbo maar niet zien...

tillen vanuit de benen dion ;)

wat een beest...

martin
28-06-2008, 19:18
god dammn wat een hype rond twee middelmatige vechters, echt super als de mensen erin trappen alsof er iets mega's staat te gebeuren op MMA gebied.

Het lijkt wel een confrontatie tussen Crocop vs Fedor of een tandje lager Yvel vs Overeem
RING RING RING RING even wakker worden hier het gaat om een leuke match tussen twee leuke vechters en niet meer.
Wel super hoe Martijn Dion aanpakt GO DION

danial
28-06-2008, 19:25
'"Terwijl Michael met Marco Biswana en Dave Jonkers aan het chillen is in Japan " lol@martijn ;)

Bud S
28-06-2008, 19:30
dunne armpjes...

micha
28-06-2008, 19:31
god dammn wat een hype rond twee middelmatige vechters, echt super als de mensen erin trappen alsof er iets mega's staat te gebeuren op MMA gebied.

Het lijkt wel een confrontatie tussen Crocop vs Fedor of een tandje lager Yvel vs Overeem
RING RING RING RING even wakker worden hier het gaat om een leuke match tussen twee leuke vechters en niet meer.
Wel super hoe Martijn Dion aanpakt GO DION

daar is tie weer : De waarzegger....

middelmatige vechters............ tsssssssssss

chief108
28-06-2008, 19:47
Terwijl Michael met Marco Biswana en Dave Jonkers aan het chillen is in Japan wordt er in Nederland keihard getraind :D

LOL...

reps


middelmatige vechters............ tsssssssssss
nou...
sub-toppers dan :rolleyes:

Mickey
28-06-2008, 20:31
god dammn wat een hype rond twee middelmatige vechters, echt super als de mensen erin trappen alsof er iets mega's staat te gebeuren op MMA gebied.

Het lijkt wel een confrontatie tussen Crocop vs Fedor of een tandje lager Yvel vs Overeem
RING RING RING RING even wakker worden hier het gaat om een leuke match tussen twee leuke vechters en niet meer.
Wel super hoe Martijn Dion aanpakt GO DION

Van welke promoter was jij ook weer? :thup:

Kom op man.. Het is gewoon cool om te zien hoe er maximaal getrained word.. Heeft opzich niets met hypen te maken!

MataLeo
29-06-2008, 09:16
Okay Martijn, katjang, trainer, coach, promotor, mental coach .......... en nu ook cameraman !!!! Ik zoek een goeie camaraman, als je tijd hebt ........ haha

See ya 6 juli in Nijmegen !!!!!!!!

Evilman
29-06-2008, 18:35
cool. lekker bikkelen!

761217186
29-06-2008, 21:02
god dammn wat een hype rond twee middelmatige vechters, echt super als de mensen erin trappen alsof er iets mega's staat te gebeuren op MMA gebied.

Het lijkt wel een confrontatie tussen Crocop vs Fedor of een tandje lager Yvel vs Overeem
RING RING RING RING even wakker worden hier het gaat om een leuke match tussen twee leuke vechters en niet meer.
Wel super hoe Martijn Dion aanpakt GO DION

sommige mensen hebben altijd wat te zeiken, zie er gewoon de humor van in.

Deuce
29-06-2008, 21:08
Vind het wel leuk dit soort filmpjes....

Fedor of Staring...Crocop of Knaap....ja een wereld van verschil, maar ze trainen er alle 4 even hard voor.

Daarbij ben ik blij om te zien dat beide er zoveel moeite in steken en het gevecht zelf wel serieus nemen.

Aan de voorbereiding kan het in ieder geval niet liggen...

The Bulldog
29-06-2008, 21:23
Ik vind het wel cool....

en natuurlijk is de partij tussen staring en knaap gehyped...

Stond al 2 jaar in de kast.... werd vorige keer niet goed afgesloten en nu staan ze om hun plek op te eisen weer tegen over elkaar in de ring...

Ik ben benieuwd wat het gaat worden allemaal...
Kan alle kanten op lijkt me...

Jamila
29-06-2008, 21:49
Ik vind het echt beestachtig die training, Dion gaat heel diep het zal wel een wereld partij gaan worden.

Snap trouwens niet dat Martin ( de miljonair ) deze jongens geen toppers
vind, toch hopelijk geen slechte ervaring gehad met één van beide?


Gr. Jamila

Tizy
29-06-2008, 22:02
Superrrrrrrrrrrr filmpje!

De man van 14K
29-06-2008, 22:04
Ik vind het echt beestachtig die training, Dion gaat heel diep het zal wel een wereld partij gaan worden.

Snap trouwens niet dat Martin ( de miljonair ) deze jongens geen toppers
vind, toch hopelijk geen slechte ervaring gehad met één van beide?


Gr. Jamila

pf daar gaat het toch niet om!
Het is de vergelijking op nivo, een partij als CC en Fedor vergelijk je hier niet meer maar voor NL begrip is dit hoog nivo en zowieso twee knokkers met aanhang, daarbij is er genoeg gebeurt rondom de partij en is het de vorige niet vlekkeloos verlopen) dus het is absoluut de moeite het erom te hebben!
Voorpret / hypen maakt de belevenis alleen maar groter bij partijen die de moeite waard zijn dus alleen maar goed.

Dan heb ik het dus niet over de partij van het beest van Sneek ;)

Tsuki
29-06-2008, 23:36
pf daar gaat het toch niet om!
Het is de vergelijking op nivo, een partij als CC en Fedor vergelijk je hier niet meer maar voor NL begrip is dit hoog nivo en zowieso twee knokkers met aanhang, daarbij is er genoeg gebeurt rondom de partij en is het de vorige niet vlekkeloos verlopen) dus het is absoluut de moeite het erom te hebben!
Voorpret / hypen maakt de belevenis alleen maar groter bij partijen die de moeite waard zijn dus alleen maar goed.

Dan heb ik het dus niet over de partij van het beest van Sneek ;)


shit man blijf je nu opeens verstandige dingen zeggen .......

Slome
30-06-2008, 02:59
Zkers vet om te zien.. Dion op KO.. whaha, ook mooi om te zien die bitch-slapies op ze rug steeds....:thup:

fireblade900
30-06-2008, 09:54
Leuk filmpje, old school red baret training, eitje voor Dion.

Opgenomen op de Oranje kazerne in Schaarsbergen?

Ben benieuwd naar zondag! Bring it on!

Garcia
30-06-2008, 10:06
Gaaf om te zien en zeker ook om te doen lijkt mij.

a.s.c.
30-06-2008, 10:19
Dion Staring = beest.
Net zoals Marloes Coenen, die's ook al niet van deze planeet.
Dion op KO volgende week :D

Zeker beestachtig..

Jammer dat Marloes trouwens niet op de card staat. Ze had er zeker niet misstaan. Maar met een card als deze mag je natuurlijk niet klagen... :D

B3 lik3 M3
30-06-2008, 10:52
Ik heb die Bootcamp ook al eens gevolgd..
Dat is een half uur bijkomen erna man..

Christophe
30-06-2008, 17:04
Hahahaha ... leuk filmpje

En hypen?! Niemand wordt verplicht dit soort filmpjes te bekijken, maar meer achtergrondinfo zorgt wel voor een leuke aanloop naar de uiteindelijke partij en meer interesse en inlevingsvermogen van het doelpubliek. Dus wat mij betreft pakt Martijn het erg slim aan! :thup:

martin
30-06-2008, 19:55
Ik vind het echt beestachtig die training, Dion gaat heel diep het zal wel een wereld partij gaan worden.

Snap trouwens niet dat Martin ( de miljonair ) deze jongens geen toppers
vind, toch hopelijk geen slechte ervaring gehad met één van beide?


Gr. Jamila

Lieve Jamila,

Aan jou reactie te zien sta je bovenaan de ranglijst van GG ????? de vriendin van ..... nee toch ?????
Nee je bent vast een trouwe fan en ik kan je verzekeren dat beide jongens echt leuke vechters zijn.
Maar vind het teveel hype, de video met trainings beelden van Dion zwaar en de voorbereiding van Knaap is ook geweldig.
Maar zie liever een hype rond Niecky en Diender.
Ik hoop trouwens niet dat je het erg vind als ik soms iets positiefs schrijf rond Sem, want ik ben een fan van hem.

lopez86
30-06-2008, 20:56
Lieve Jamila,

Aan jou reactie te zien sta je bovenaan de ranglijst van GG ????? de vriendin van ..... nee toch ?????
Nee je bent vast een trouwe fan en ik kan je verzekeren dat beide jongens echt leuke vechters zijn.
Maar vind het teveel hype, de video met trainings beelden van Dion zwaar en de voorbereiding van Knaap is ook geweldig.
Maar zie liever een hype rond Niecky en Diender.
Ik hoop trouwens niet dat je het erg vind als ik soms iets positiefs schrijf rond Sem, want ik ben een fan van hem.

Nou dan begin je toch lekker zelf die hype van Nieky-Diender :twak:.
Waarom deze jongens tekort doen terwijl ze er keihard voor trainen.

Evilman
30-06-2008, 21:04
lol.. nokken nou. lomp gedoe allemaal.
LEKKER BIKKELEN op de video!
ik ga ook aan traktorband regelen
voor in de achtertuin :D

Shooto Holland
30-06-2008, 21:08
Maar vind het teveel hype, de video met trainings beelden van Dion zwaar en de voorbereiding van Knaap is ook geweldig.
Maar zie liever een hype rond Niecky en Diender.


Volgens mij heb je de nieuwe RINGSPORTS nog niet gezien :thup:

Osu,

Martijn

micha
01-07-2008, 11:32
Volgens mij heb je de nieuwe RINGSPORTS nog niet gezien :thup:

Osu,

Martijn

ik vond een van de beste ringsports tot nu toe;)