PDA

View Full Version : K-1 MAX World GP



Wheelie
29-06-2008, 12:21
http://img167.imageshack.us/img167/6035/card2ti8.jpg

54321
29-06-2008, 12:50
oei...dida vs mork, dat word een korte partij. iemand gaat zeker slapen. verder hoop ik dat souwer doorgaat.

The Bulldog
29-06-2008, 12:53
Andy pakt de titel weer denk ik...

ashi76
29-06-2008, 12:59
Souwer

MataLeo
29-06-2008, 13:05
Albert Kraus !!!

Justinian
29-06-2008, 13:07
Ik gok op Andy. Van de vechters die in het toernooi vechten behoort Andy mijns inziens tot de top 3. Daarbij heeft hij denk ik een gunstige loting, in tegenstelling tot Drago, Masato en Buakaw. De partij tussen Drago en Masato wordt een harde partij schat ik zo in. Niet ideaal als je in het beste geval nog twee partijen moet vechten. Buakaw heeft al eerder tegen Sato gevochten en wat ik mij ervan kan herinneren, gaf Sato behoorlijk partij (split decision, na extra ronde?)! Ook niet ideaal. De halve finale aan deze kant zal ook niet makkelijk worden.

Andy Souwer treft eerst Stevelmans. Met alle respect voor Stevelmans, want ik vind hem echt een talent, denk ik niet dat hij nu al in staat is Souwer te pakken. Ik verwacht dat Souwer deze partij zonder al teveel schade op te lopen zal winnen. Dan volgt denk ik Kyshenko. Denk dat ook Kyshenko het niet zal redden.

Finale zal denk ik - weer - worden Andy Souwer vs Buakaw Por Pramuk, met als winnaar Andy Souwer!

The Bulldog
29-06-2008, 13:19
Ik gok op Andy. Van de vechters die in het toernooi vechten behoort Andy mijns inziens tot de top 3. Daarbij heeft hij denk ik een gunstige loting, in tegenstelling tot Drago, Masato en Buakaw. De partij tussen Drago en Masato wordt een harde partij schat ik zo in. Niet ideaal als je in het beste geval nog twee partijen moet vechten. Buakaw heeft al eerder tegen Sato gevochten en wat ik mij ervan kan herinneren, gaf Sato behoorlijk partij (split decision, na extra ronde?)! Ook niet ideaal. De halve finale aan deze kant zal ook niet makkelijk worden.

Andy Souwer treft eerst Stevelmans. Met alle respect voor Stevelmans, want ik vind hem echt een talent, denk ik niet dat hij nu al in staat is Souwer te pakken. Ik verwacht dat Souwer deze partij zonder al teveel schade op te lopen zal winnen. Dan volgt denk ik Kyshenko. Denk dat ook Kyshenko het niet zal redden.

Finale zal denk ik - weer - worden Andy Souwer vs Buakaw Por Pramuk, met als winnaar Andy Souwer!

X2

Hammerkick
29-06-2008, 13:53
Waarom is er geen rekening gehouden met de reservepartij ?? Als Albert Kraus van Mike Zambidis wint, heeft hij ook kans om alsnog in het tournooi te komen.

Justinian
29-06-2008, 14:17
Ik zie nu pas dat de semi en de halve finale op 1 oktober plaats zullen vinden. Mijn bovenstaande redenatie gaat dan dus niet helemaal op :blush: Blijf wel van mening dat Andy het toernooi zal winnen, want ook de halve finale zal een pittige worden in de eerste poule.

Albert Kraus is altijd gevaarlijk en zal zijn partij tegen Zambidis mijns inziens wel winnen. Ik gun hem zeker een tweede titel, maar ik denk niet dat hij het gaat redden. Hoop voor hem dat hij mijn ongelijk bewijst ;)

Casparvdzouw
29-06-2008, 14:50
Masato/souwer!

De man van 14K
29-06-2008, 15:19
warrel stevelmans - souwer in de finale!!

ik ben benieuwd, bring it to the bookie!

m12
29-06-2008, 15:37
miss warren met zijn verassingen??

Mephisto
29-06-2008, 15:48
Souwer is op dit moment dè man. K1-MAX blijft toch mijn favoriet, al die gasten zijn super,

...en mooi dat al die Medelanders mee doen, stuk voor stuk Nederlandse toppers die anders van de K-1 geen kans hadden gekregen...

Justinian
29-06-2008, 18:28
???
Bedoelt misschien Final 8 ;)

bryan stal
29-06-2008, 19:03
warrel stevelmans - souwer in de finale!!

ik ben benieuwd, bring it to the bookie!


stevelmans vs souwer kunnen niet tegen elkaar in de finale komen
ze staan in de kwart finale al tegen elkaar

M.Hersisia
29-06-2008, 20:58
Ik gok op Andy. Van de vechters die in het toernooi vechten behoort Andy mijns inziens tot de top 3. Daarbij heeft hij denk ik een gunstige loting, in tegenstelling tot Drago, Masato en Buakaw. De partij tussen Drago en Masato wordt een harde partij schat ik zo in. Niet ideaal als je in het beste geval nog twee partijen moet vechten. Buakaw heeft al eerder tegen Sato gevochten en wat ik mij ervan kan herinneren, gaf Sato behoorlijk partij (split decision, na extra ronde?)! Ook niet ideaal. De halve finale aan deze kant zal ook niet makkelijk worden.

Andy Souwer treft eerst Stevelmans. Met alle respect voor Stevelmans, want ik vind hem echt een talent, denk ik niet dat hij nu al in staat is Souwer te pakken. Ik verwacht dat Souwer deze partij zonder al teveel schade op te lopen zal winnen. Dan volgt denk ik Kyshenko. Denk dat ook Kyshenko het niet zal redden.

Finale zal denk ik - weer - worden Andy Souwer vs Buakaw Por Pramuk, met als winnaar Andy Souwer!


Dat Warren niet in staat is Souwer te pakken zou ik maar niet té snel zeggen.
Hij heeft laatst op een avond Lima, Pique en Ngimbi verslagen...
Andy zal het denk ik heel moeilijk krijgen met een fitte Warren.

Groetjes Maritzarda

blackadder
29-06-2008, 21:22
Dat Warren niet in staat is Souwer te pakken zou ik maar niet té snel zeggen.
Hij heeft laatst op een avond Lima, Pique en Ngimbi verslagen...
Andy zal het denk ik heel moeilijk krijgen met een fitte Warren.

Groetjes Maritzarda
Hetzelfde kan gezegd worden van Warren tegen een fitte Andy.;)

Tov
30-06-2008, 17:41
Volgens mij is Buakaw weer aan de beurt!
ff kijken:
2004 Buakaw
2005 Souwer
2006 Buakaw
2007 Souwer
Yep, 't kan niet missen 2008 Buakaw.

Hij is ook de enige waarvan de naam in de poll cursief is geschreven. Als dat geen goed voorteken is....

Ralph
30-06-2008, 17:44
De optie waar je op stemt in een poll wordt altijd cursief weergegeven. Bij mij Andy Souwer!

Tov
30-06-2008, 21:00
De optie waar je op stemt in een poll wordt altijd cursief weergegeven. Bij mij Andy Souwer!

leer heel wat bij hier!;)

Straight
30-06-2008, 23:51
Souwer heeft wederom de grootste kans om te winnen, omdat hij weer de "makkelijkste" route heeft.
Het zou mooi zijn als Masato hem dit keer wint. Hij heeft het dit jaar weer het zwaarst. Hij wint het wel van Drago, maar als je tegen Masato staat dan ben je tot op het bot gemotiveerd. "Winnen van hem betekent gewoon dat je binnen bent".
Als Masato in de halve finale Buakaw geserveerd krijgt dan zal dat een slooppartij worden. BPP die wat recht wilt zetten en dus dubbel gemotiveerd is. Als Masato van BPP wint dan stapt hij de finale in met een naar de klote lichaam.
Treft Masato Sato in de halve finale dan zal dat ook zwaar zijn. Sato die eindelijk de kans heeft om te laten zien dat hij de nr1 is van Japan. Ook dubbel en dwars gemotiveerd. Dat deze twee heel graag tegen Masato willen, was duidelijk te zien bij de "loting".

MataLeo
01-07-2008, 09:11
Spannend !!!!!!!!!!!!

Eelco
01-07-2008, 09:49
Ga voor Souwer !!

Bobson
01-07-2008, 15:32
Het wordt hoe dan ook een prachtig toernooi. En de winst? Tja, ik ga voor Buakaw. Maar vooral omdat hij mijn favoriete vechter is. En niet omdat ik er op voorhand al van uit ga dat hij wel 'even' zal winnen. Souwer maakt m.i. net zo veel kans, en het is ook hem van harte gegund. Ik kijk in ieder geval al uit naar de mooie partijen die we te zien krijgen.

De man van 14K
01-07-2008, 16:09
Dus je stemt op iemand terwijl je wilt dat iemand anders wint?

Straight
01-07-2008, 22:05
Dus je stemt op iemand terwijl je wilt dat iemand anders wint?

Ik denk het wel he...
Als Saki tegen Schilt gematcht staat dan WIL ik dat Saki wint, maar toch zou ik mijn geld op Schilt zetten.

Jeru
02-07-2008, 14:44
Zat ik gisteravond even te chillen in mijn hotelkamer na een vermoeiende dag zie ik ineens Masato op de pads in de openlucht... Helaas was het live en niet bij me in de buurt anders was ik zeker even gaan kijken. Ze lieten slechts een klein stukje op de tv zien overigens, maar het was wel groots opgezet. K-1 en Dream promotie samen.

Justinian
02-07-2008, 14:48
Zat ik gisteravond even te chillen in mijn hotelkamer na een vermoeiende dag zie ik ineens Masato op de pads in de openlucht... Helaas was het live en niet bij me in de buurt anders was ik zeker even gaan kijken. Ze lieten slechts een klein stukje op de tv zien overigens, maar het was wel groots opgezet. K-1 en Dream promotie samen.
Je hebt het mooi voor elkaar Jeru! Neem aan dat we hier nog wel wat foto's van jou kunnen verwachten ;)

Tov
02-07-2008, 14:50
Zat ik gisteravond even te chillen in mijn hotelkamer na een vermoeiende dag zie ik ineens Masato op de pads in de openlucht... Helaas was het live en niet bij me in de buurt anders was ik zeker even gaan kijken. Ze lieten slechts een klein stukje op de tv zien overigens, maar het was wel groots opgezet. K-1 en Dream promotie samen.

toch altijd nog 100% meer dan wat wij voorgeschoteld krijgen. Lucky you;)

Jeru
02-07-2008, 14:51
Als het goed is wel. Moet 5 juli even een telefoontje plegen en dan moet het goed komen ;)

Jeru
02-07-2008, 15:08
LOL.... ik zie net dat er elke dag iets te doen is mbt de K-1 max bij Akasaka.... Ga er dus wel even een aantal keertjes naartoe hahaha!!!

Garcia
02-07-2008, 16:46
Do never underestimate the real power of a Souwer :p