PDA

View Full Version : Video Schilt vs Le Banner K1 Fukuoka ** spoiler **



marcelt
29-06-2008, 15:45
Schilt-Le Banner (K1 super heavy weight title):

http://www.dailymotion.com/marcelt/video/9999861

blackadder
29-06-2008, 16:37
Ik vind die 'glazen' kin van Le Banner wel meevallen. Heeft toch even mooi die knieen van Schilt erop gekregen en bleef staan.

micha
29-06-2008, 16:47
daar stond ik ook van te kijken want hij heeft echt veel moeten nemen. zelfs een knie kwam goed door

sjaakie'tje
29-06-2008, 18:07
Goed gevecht van Lebanner. Semmy kreeg echt wel last van z'n linker been. Schilt was echter waanzinnig goed, heb hem nog nooit zo goed zien vechten ( conditie en snelheid, techniek )

Garcia
29-06-2008, 18:12
Respect voor Le Banner hoor.. hij staat daar wel een goede partij te geven moet ik zeggen.

TOON
29-06-2008, 18:35
dat glazen kin verhaal kan ik niet meer zoveel mee... das nog van jaren terug... hij heeft denk ik de afgelopen jaren al bewezen dat dat toch echt niet waar is...

blackadder
29-06-2008, 18:36
Goed gevecht van Lebanner. Semmy kreeg echt wel last van z'n linker been. Schilt was echter waanzinnig goed, heb hem nog nooit zo goed zien vechten ( conditie en snelheid, techniek )
Vind ik ook. Het zag er allemaal veel vloeiender uit dan vroeger. Maar Jerome vocht ook echt top!!! Als er een niet Nederlander is die ik het gun om nog eens de K-1 te winnen is het Jerome le Banner wel.

Garcia
29-06-2008, 18:44
Vind ik ook. Het zag er allemaal veel vloeiender uit dan vroeger. Maar Jerome vocht ook echt top!!! Als er een niet Nederlander is die ik het gun om nog eens de K-1 te winnen is het Jerome le Banner wel.

X2

ashi76
29-06-2008, 18:46
Mee eens, al zie ik hem van een behoorlijk aantal Nederlanders niet winnen... ;)
Schit
Aerts
Hari
Bonjaski
Manhoef

TOON
29-06-2008, 18:52
zelf een goede pot draaien tegen schilt is niet genoeg, schilt moet zelf dan ook nog eens een off-day hebben...

MataLeo
29-06-2008, 19:06
Sem heeft gewoonweg een goeie partij neergezet !! Proficiat Sem (& Team)

blackadder
29-06-2008, 19:12
Mee eens, al zie ik hem van een behoorlijk aantal Nederlanders niet winnen... ;)
Waar. Maar mocht het weer eens een keer voorkomen dat een niet Nederlander de K-1 wint voor de verandering dan gun ik het Jerome.

Schit

Nou zeg. We mogen blij zijn dat je niet ook nog de 'c' bent vergeten.:D

Evilman
29-06-2008, 20:09
Goed gevecht van Lebanner. Semmy kreeg echt wel last van z'n linker been. Schilt was echter waanzinnig goed, heb hem nog nooit zo goed zien vechten ( conditie en snelheid, techniek )

kvon dit 1 van zn mindere partijen.
hij kreeg meer klappen dan normaal.
banner kwam goed dichtbij en raakte
hem ook.

MJOKKIE
29-06-2008, 22:46
Mee eens, al zie ik hem van een behoorlijk aantal Nederlanders niet winnen... ;)
Schit
Aerts
Hari
Bonjaski
Manhoef

Manhoef..? Ben een echte Manhoef fan, maar Manhoef gaat het niet redden tegen Le Banner. Om dezelfde reden dat niemand het tegen Sem redt; Natuurkunde. Manhoef heeft qua lengte en gewicht niets te zoeken in de top van K-1. Laat hem lekker in de 85+ waar hij iedereen sloopt

ashi76
29-06-2008, 23:07
Ik gun het Jerome ook zeker, laat dat duidelijk zijn.
En Manhoef staat niet voor niets onderaan het rijtje. ;)
Jerome heeft zeker geen makkie aan hem !
Geweldige vechter, maar hij mist idd jammergenoeg de lengte.

detje
30-06-2008, 00:27
gladiator hoor die jerome....ik mag toch aannemen dat de meeste andere vechters behoorlijk gemakkelijker door sem waren verslagen, m.u.v. in voorgaande berichten genoemde(nederlandse!)vechters.....

De man van 14K
30-06-2008, 00:37
wat is het ook een beest die lebanner! Jammer had hem graag zien winnen

Virus
30-06-2008, 00:57
wat is het ook een beest die lebanner! Jammer had hem graag zien winnen


Zeker weten...

Slome
30-06-2008, 01:06
leuke partij om te zien.... beide goed gevochten.. tot de max leek wel..

maar iets voor de 10min(in het filmpje op dailymotion) wordt er een chinees in haar bek gespoten (luister maar goed):whistling:..

123trisweat
30-06-2008, 09:44
gefeli, semmy.

Ligt waarschijnlijk aan mij, maar Semmy leek me iets minder afgetraind (pysiek om te zien)of was dit wellicht de bedoeling?

jan sensei kyokushin
30-06-2008, 10:59
gefeli, semmy.

Ligt waarschijnlijk aan mij, maar Semmy leek me iets minder afgetraind (pysiek om te zien)of was dit wellicht de bedoeling? echt niet trisweat ik ben vaak bij de trainings Sem traint als een Champ met het Team elke dag vol op en geeft zich tot het uitterste!!

Sem heeft technies bekeken gevochten zo is het gewoon klasse ,maar Respect voor Jeromeke heel wat andere Topvechters hadden het hem niet na gedaan 3 ronden staan blijven tegen Sem .

respect !!

Garcia
30-06-2008, 11:34
Ik heb die partij nu een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat ik Jerome sterker vind vechten en overkomen dan in de partijen van 2007.

Weet niet of het anderen ook is opgevallen?

Iwan
30-06-2008, 12:10
Ik heb die partij nu een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat ik Jerome sterker vind vechten en overkomen dan in de partijen van 2007.

Weet niet of het anderen ook is opgevallen?


X2!

Ik vind dat Le Banner op z'n minst een extra ronde had verdiend.
Hij vocht creatiever en trapte ook meer.
Leek alsof z'n focus ook meer op z'n snelheid lag, ipv alleen maar brute kracht.

Dutch Dynamite
30-06-2008, 15:34
Jammer dat Jerome nooit de K-1 zal winnen, hij had t zeker verdiend, al gaf hij hier goed partij, maar t lengteverschil is in deze toch een bepalende factor, opstoten kan hij nauwelijks geven. Die glazen kin lijkt idd verdwenen!

Cave
30-06-2008, 15:36
X2!

Ik vind dat Le Banner op z'n minst een extra ronde had verdiend.
Hij vocht creatiever en trapte ook meer.
Leek alsof z'n focus ook meer op z'n snelheid lag, ipv alleen maar brute kracht.

Als hij zijn focus ook wat meer op lateraal ipv voorwaarts vechten had gelegd had ik er nog wel een verrassende puntenoverwinning in zien zitten voor Jerome. Hij zette goed druk zonder zich te verliezen in een slugfest.

Bud S
30-06-2008, 16:14
ik vond Sem ook een beetje aan de vadsige kant. maar ik ben dan ook een ervaringsdeskundige op het gebied van er vadsig uitzien in zwembroek.

mbt le banner: kom op zeg ! hoe kunnen jullie nou denken dat er een extra ronde moest komen. M.i. toch echt een duidelijke maar te makkelijke (kwam zo vaak goed door met die linker jab, maar hij probeerde slechts sporadisch er een rechter of een combinatie van stoten er achteraan te gooien.) overwinning voor Schilt.
dat Lebanner bleef staan is te danken aan de ietwat zuinige manier van vechten van Sem.

Een volgende keer gaat ie weer gewoon als vanouds richting canvas met z'n glazen kinnetje ;)

anoniem gg
30-06-2008, 16:20
ik vond Sem ook een beetje aan de vadsige kant. maar ik ben dan ook een ervaringsdeskundige op het gebied van er vadsig uitzien in zwembroek.

mbt le banner: kom op zeg ! hoe kunnen jullie nou denken dat er een extra ronde moest komen. M.i. toch echt een duidelijke maar te makkelijke (kwam zo vaak goed door met die linker jab, maar hij probeerde slechts sporadisch er een rechter of een combinatie van stoten er achteraan te gooien.) overwinning voor Schilt.
dat Lebanner bleef staan is te danken aan de ietwat zuinige manier van vechten van Sem.

Een volgende keer gaat ie weer gewoon als vanouds richting canvas met z'n glazen kinnetje ;)


Sem was 8 kg kwijt!

micha
30-06-2008, 16:25
ik vond ook dat hij er goed uit zag. hij is nooit helemaal droog geweest toch?

Bud S
30-06-2008, 18:00
Sem was 8 kg kwijt!

meen je...
nou ja vadsigheid komt met de jaren, niet noodzakelijkerwijs met de kilo's

micha
30-06-2008, 18:04
Ik vond hem in z'n Rings-periode toch wel behoorlijk afgetraind hoor. Tegen Yvel bijvoorbeeld. Heb nog posters hier waarop ie toch een stuk droger was.[/quote]


ok dat is 10/15 jaar geleden toen was hij ook nog niet zo gespierd

Quato
30-06-2008, 20:58
Als hij zijn focus ook wat meer op lateraal ipv voorwaarts vechten had gelegd had ik er nog wel een verrassende puntenoverwinning in zien zitten voor Jerome. Hij zette goed druk zonder zich te verliezen in een slugfest.

Kijk de partij nog maar eens na. Vind Jerome een top vechter en in deze partij deed hij zeker z'n best, maar op een aantal harde lowkick's na was er weinig wat echt doel raakte, terwijl Sem toch een flink aantal keren goed doorkwam met stotencombo's en een knie.

Quato
30-06-2008, 21:00
En daarbij werden een flink aantal lowkicks netjes geblocked, zoals het hoort natuurlijk... :-)

wrestler_nl
30-06-2008, 21:55
hij staat ook op Youtube

Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=taAe9o7jXdQ

Part 2

http://www.youtube.com/watch?v=ot-th4mSq1k