PDA

View Full Version : Thailand trainingskamp/vakantie 2008..!!!



*.Lionheart.*
30-06-2008, 12:11
Beste leden,

Ik ga vanaf 9/10 juli t/m 31 juli naar Thailand, Koh Samui!! Wie gaan er nog meer in deze periode?? En kan iemand mij ook toevallig helpen met de volgende: ''Wij komen aan op Bangkok, echter moeten wij bij Koh Samui zijn. Hier heb je dus een aparte ticket voor nodig. Nu is mijn vraag dan ook, is het beter/goedkoper als ik de ticket vanaf hier boek, of beter in Bangkok?

Ik zie jullie hopelijk tegemoet.

Osh..

marcelt
30-06-2008, 12:25
Ik ben twee keer in Thailand geweest en je kan makkelijk aldaar tickets kopen. Alles wat je hier al koopt kost je meer.

Justinian
30-06-2008, 12:26
Ik ben van de partij! A.s. vrijdag vertrekken we, maar we gaan niet naar Koh Samui (misschien de volgende keer). Ticket kun je hier boeken en kan goedkoper zijn, in geval van een speciale aktie. Dan zou ik het rechtstreeks - via internet - bij de luchtvaartmaatschappij regelen en niet bij het reisbureau. Volgens mij zijn er een paar maatschappijen die vliegen op Koh Samui (one to go, Bangkok Airways en Nok air misschien).

Zit je trouwens alleen in Koh Samui of ben je ook van plan naar andere delen doe te gaan? In dat geval zou ik je misschien nog wel wat leuke tips kunnen geven.

*.Lionheart.*
30-06-2008, 12:29
Ja, wij komen dus aan op 10 juli in bangkok. We wouden een paar dagen in Bangkok blijven, en dan een vlucht nemen naar Koh Samui op 11/12 juli ofzo. Dus misschien een goeie hotel in Bangkok? En als we zeg maar een paar dagen in Bangkok blijven, is het dan niet beter om het juist daar te boeken?
Alvast bedankt,

PS: Abraham gaat ook met ons mee

Justinian
30-06-2008, 12:38
Ja, wij komen dus aan op 10 juli in bangkok. We wouden een paar dagen in Bangkok blijven, en dan een vlucht nemen naar Koh Samui op 11/12 juli ofzo. Dus misschien een goeie hotel in Bangkok? En als we zeg maar een paar dagen in Bangkok blijven, is het dan niet beter om het juist daar te boeken?
Alvast bedankt,

PS: Abraham gaat ook met ons mee
Ik dacht dat Abraham naar Pattaya ging ;) Als het goed is zie ik Abraham donderdag nog wel op de training en dan zal ik hem nog wel wat tips geven. Hotels kun je ook in Bangkok zelf boeken, dat kan voordeliger zijn dan wanneer je het hier boekt. Ik weet in Bangkok nog wel wat leuke en goedkope hotels, laat ik nog wel even weten aan Abraham.

Wat betreft de vlucht, die kun je ook makkelijk daar boeken. Zeker als je nog een aantal dagen in Bangkok bent. Mijn ervaring is dat de binnenlandse vluchten vrijwel nooit helemaal vol zitten, dus er is bijna altijd wel plek. Ben alleen niet op Koh Samui geweest, maar ik denk niet dat dit erg verschilt. Misschien dat anderen hier dat wel weten.

Anyway, een hele fijne vakantie toegewenst!

payap
30-06-2008, 13:59
Veel plezier lionheart.

Als je op Koh Samui ben loop eens langs (of ga er trainen, nog beter) het WMC camp lamai gym. Wordt lesgegeven door oa Nokweed Davy die in vroegere tijden eens tatus had die Saenchai nu heeft. Nokweed vocht op zijn oude dag zelfs met 74 kg tegen Jerome le BAnner.

jojo
30-06-2008, 14:00
ik ga 30 augustus tot 20 sept naar thailand...
eerst paar dagen in bangkok en dan naar pattaya trainen bij rosalie!!
heb er zin in!!!!:thup:

chief108
30-06-2008, 14:10
Lucky sons of bitches hier!
yup...

en ik haat ze allemaal
niet uit afgunst hoor...

uit principe
:whistling:

nicolas the red
30-06-2008, 14:19
doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal

Richelieu
30-06-2008, 15:48
PS: Abraham gaat ook met ons mee

O..in dat geval verwacht ik in ieder geval wat mooie foto's van onze grote vriend uit het oosten met zijn mooie nieuwe witte trunk aan...;)

*.Lionheart.*
30-06-2008, 17:23
Ik dacht dat Abraham naar Pattaya ging ;) Als het goed is zie ik Abraham donderdag nog wel op de training en dan zal ik hem nog wel wat tips geven. Hotels kun je ook in Bangkok zelf boeken, dat kan voordeliger zijn dan wanneer je het hier boekt. Ik weet in Bangkok nog wel wat leuke en goedkope hotels, laat ik nog wel even weten aan Abraham.

Wat betreft de vlucht, die kun je ook makkelijk daar boeken. Zeker als je nog een aantal dagen in Bangkok bent. Mijn ervaring is dat de binnenlandse vluchten vrijwel nooit helemaal vol zitten, dus er is bijna altijd wel plek. Ben alleen niet op Koh Samui geweest, maar ik denk niet dat dit erg verschilt. Misschien dat anderen hier dat wel weten.

Anyway, een hele fijne vakantie toegewenst!

Ja dat zou echt super zijn. We kunnen alle tips wel gebruiken.
Jij ook een hele fijne vakantie toegewenst. Misschien zien we elkaar daar wel. May-b dat we die 2 dagen in hetzelfde hotel als jullie kunnen gaan overnachten.


@ Payap, Bedankt. Ik zal zeker ook even langs de WMC camp lamai gym gaan, aangezien het toch in Samui is.

@ Jojo. We twijfelden tussen Superpro Samui en Fairtex gym. Toch gekozen voor Superpro Samui. Veel plezier daaro.

Bud S
30-06-2008, 17:44
yup...

en ik haat ze allemaal
niet uit afgunst hoor...

uit principe
:whistling:

chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...

on topic: wij zijn toen met de bus vanuit bangkok naar koh samui gegaan (dan nog wel ff met de boot over uiteraard)
en dat kost echt bijna niks

*.Lionheart.*
30-06-2008, 18:27
chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...

on topic: wij zijn toen met de bus vanuit bangkok naar koh samui gegaan (dan nog wel ff met de boot over uiteraard)
en dat kost echt bijna niks

Klopt dat kost ook weinig. Maar ben je dan niet weer eens 12 uur ofzo onderweg?

chief108
30-06-2008, 18:37
doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal
hmmm....
google earth is minder postitief over je cunning plan Nicolas..

We could not calculate driving directions between Het Haantje, Coevorden, The Netherlands and Changwat Surat Thani, Thailand.


chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...

klinkt niet verkeerd.... :beerchug:

chief108
01-07-2008, 09:32
:whistling:

Justinian
01-07-2008, 09:36
:whistling:
Hey Chief, aangezien je zo enthousiast bent, wilde ik je nog even vertellen dat de koffers inmiddels zijn gepakt. We zijn er helemaal klaar voor :D

Bud S
01-07-2008, 09:49
Hey Chief, aangezien je zo enthousiast bent, wilde ik je nog even vertellen dat de koffers inmiddels zijn gepakt. We zijn er helemaal klaar voor :D

speciaal om jullie te fucken doen wij ff een bommelding
das pas lachen met een uur of 5 vertraging en jengelende kinderen op die gepakte koffers hangen

onderschat nooit de pleziertjes van de gefrustreerde man

*.Lionheart.*
01-07-2008, 17:56
Is er maar 1 persoon, van deze hele forum, die in de periode van juli naar Thailand gaat? Dat zou wel jammer zijn zeg!!

chief108
01-07-2008, 18:02
speciaal om jullie te fucken doen wij ff een bommelding
das pas lachen met een uur of 5 vertraging en jengelende kinderen op die gepakte koffers hangen

onderschat nooit de pleziertjes van de gefrustreerde man
fuckin' A

reps...

payap
01-07-2008, 18:32
Is er maar 1 persoon, van deze hele forum, die in de periode van juli naar Thailand gaat? Dat zou wel jammer zijn zeg!!

Jose Stephen zweerft rond juli ook in Thailand rond. Denk dat hij rond die tijd in Pattaya is.

Je zou als je in Bangkok ben ook ff langs Rob Cox kunnen gaan. Hij is Engelsman die al tig jaar in Thailand woont en de professor van het muaythai in Thailand. Hij was voorheen internationaal coordinator van Kaewsamrit maar heeft sinds enkele maanden een eigen kamp Kiatphontip in Bangkok.

Super aardige vent. Die je zeker help met vragen en als je tips nodig heb.

zijn kamp: KiatphontipGym Muay Thai (Thai Boxing) Gym :: Home (http://www.kiatphontipgym.com/)

blackadder
01-07-2008, 18:58
Off-topic:
Doet mij altijd denken aan Baldrick uit Blackadder.

/Off-topic

Jammer genoeg, voor mij, pakten zijn plannetjes nooit so goed uit. En ik ga weer eens naar centerparcs.......*zucht*

blackadder
01-07-2008, 19:11
Hahaha, idd! Heb je jezelf hier trouwens naar die serie vernoemd?

Hoe raad je het zo? :DHet toendertijd erg ondergewaardeerde eerste seizoen is mijn favoriet.

De man van 14K
01-07-2008, 19:14
Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen ;)

blackadder
01-07-2008, 19:16
Geniale serie idd! Maar daar hoort wel een plaatje bij he!

Zal nu weer on-topic gaan.

Thailand, vet man! ;)

Thailand supervet!!! Heb er ergens nog wel een denk ik.

Richelieu
01-07-2008, 20:19
Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen ;)

Vet Rosse. Dan verwachten we toch wel eens Mixfight on Tour - Rodeo Drive...:rolleyes:

chief108
01-07-2008, 20:39
Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen ;)
ik haat jou ook trouwens...

The Wes
02-07-2008, 01:33
Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen ;)

Zit volgens mij op La Brea Avenue. Tussen Hollywood en Sunset Boulevard. En ik heb nog steeds dikke vette spijt dat ik er NIET ben binnen gewandeld :-(

Iig veel plezier daar Rosso het gaat je bevallen daarzo.

Illest
02-07-2008, 08:18
:cool2:

Thailand rulezz...

Ik zat er in maart 3 weken....Phuket om precies te zijn.....ik heb daar getraind bij Phuket Muay Thai en Tiger Muay Thai...

Vooral die laatste gym is heel geschikt voor mma-vechters.....er zijn heel veel Amerikanen....iedereen loopt er zowat rond in een UFC-shirt

Ik vond de lessen daar ook beter dan in m'n eigen kamp....ze trainen daar zelfs op lowkicks...(had ik niet verwacht)

Contender Asia was toen nog bezig en dat is heeeeeel groot in Thailand....vlakvoor de finale waren Dzabbar, Zidov en hun trainers bij mijn kamp....dus natuurlijk ff snel op de foto:thup:....

al met al een ervaring om nooit te vergeten..

O ja, ik denk dat Tiger Muay Thai echt iets is voor de mma-vechter die aan z'n stand-up wilt werken.....hele vette accomodatie....je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....

http://www.youtube.com/watch?v=QxnjwC6dNVc

Justinian
02-07-2008, 08:24
:cool2:

Thailand rulezz...

Ik zat er in maart 3 weken....Phuket om precies te zijn.....ik heb daar getraind bij Phuket Muay Thai en Tiger Muay Thai...

Vooral die laatste gym is heel geschikt voor mma-vechters.....er zijn heel veel Amerikanen....iedereen loopt er zowat rond in een UFC-shirt

Ik vond de lessen daar ook beter dan in m'n eigen kamp..

Contender Asia was toen nog bezig en dat is heeeeeel groot in Thailand....vlakvoor de finale waren Dzabbar, Zidov en hun trainers bij mijn kamp....dus natuurlijk ff snel op de foto:thup:....

al met al een ervaring om nooit te vergeten..

O ja, ik denk dat Tiger Muay Thai echt iets is voor de mma-vechter die aan z'n stand-up wilt werken.....hele vette accomodatie....je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....

http://www.youtube.com/watch?v=QxnjwC6dNVc
Top om te lezen! Hoe is het grondniveau bij Tiger Muay Thai? Lijkt mij namelijk wel leuk om zowel staand als grond te kunnen trainen in Thailand.

Ps. Chief: overmorgen vertrekken we, kom je ons nog uitzwaaien?













:D

Wheelie
02-07-2008, 08:34
Wij verwachten veel foto's jongens

Illest
02-07-2008, 08:35
Pfoe...goeie vraag....ik kwam daar nl meer voor Muay Thai....ik train nooit mma...maar die Amerikanen waren bijna allemaal wedstrijdvechters en ik heb ook wel wat mensen zien tappen daar. Verder kun je je borst nat maken wat sparren betreft...mij werd verteld dat je in Thailand niet spard....niet dus...:thup:.....

ok, boksend zijn ze verdraaid goed die gasten, maar wij hebben de lowkick he....;)

Ik kan het je iig aanraden!

De man van 14K
02-07-2008, 09:01
ik haat jou ook trouwens...

Don't hate the player, hate the game..


Do not fault the successful participant in a flawed system; try instead to discern and rebuke that aspect of its organization which allows or encourages the behavior that has provoked your displeasure.

Fightchick
02-07-2008, 09:39
doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal

Hahaha, meningen verschillen. Hardcore is voor sloebers. Ga lekker vliegen, scheelt tijd en een vervelende bootreis.

Justinian
02-07-2008, 10:07
Hahaha, meningen verschillen. Hardcore is voor sloebers. Ga lekker vliegen, scheelt tijd en een vervelende bootreis.
:thup: hahaha ik ga ook niet zo'n eind in de bus zitten. Als het even kan pakken we het vliegtuig!

Bud S
02-07-2008, 11:15
:thup: hahaha ik ga ook niet zo'n eind in de bus zitten. Als het even kan pakken we het vliegtuig!

ik zou hardlopend gaan
met een backpack op de rug
alleen af en toe ff stoppen om push ups te doen
je komt daar toch om te trainen ?

vliegtuig...
tssssssss......

Garcia
02-07-2008, 11:17
ik zou hardlopend gaan
met een backpack op de rug
alleen af en toe ff stoppen om push ups te doen
je komt daar toch om te trainen ?

vliegtuig...
tssssssss......

X2

Om daarna een McDonalds binnen te hollen voor de nodige voedingstoffen :thup:

nicolas the red
02-07-2008, 12:53
je moet alleen wel kunnen tegen die luidruchtige Amerikanen....

haha hollanders die zagen over luidruchtige amerikanen... pot en ketel iemand? :lol:

Justinian
02-07-2008, 17:55
Ik denk dat ie dan zwaait met z'n middelvinger ;)
Hahaha ik ben er ook bang voor :D

muay kpn
30-11-2008, 07:43
Jose Stephen zweerft rond juli ook in Thailand rond. Denk dat hij rond die tijd in Pattaya is.

Je zou als je in Bangkok ben ook ff langs Rob Cox kunnen gaan. Hij is Engelsman die al tig jaar in Thailand woont en de professor van het muaythai in Thailand. Hij was voorheen internationaal coordinator van Kaewsamrit maar heeft sinds enkele maanden een eigen kamp Kiatphontip in Bangkok.

Super aardige vent. Die je zeker help met vragen en als je tips nodig heb.

zijn kamp: KiatphontipGym Muay Thai (Thai Boxing) Gym :: Home (http://www.kiatphontipgym.com/)

Ik ben een tijdje terug in deze gym geweest, echt een aanrader :thup::thup:.
Goede accomodatie, de gym ligt in Salaya, 1 van de buitenwijken van Bangkok, je hebt niet echt het idee dat je in Bangkok bent, lekker rustig en een schone lucht.
Goede hardcore training, goede keuken, en heel gezellig echt een aanrader als je op zoek bent naar een muay thai kamp in Bangkok/Thailand.

:thup::thup::thup: voor Kiatphontip