PDA

View Full Version : Semmy @ Schiphol!!



wrestler_nl
30-06-2008, 20:16
Ik was met mijn ma naar schiphol gegaan om haar te helpen met bagage ....dus we waren de gate aan het zoeken waar ze heen moest gaan en onderweg naar de gate zag ik bij zo'n uitgangsding ( weet ik veel hoe zo'n ding heet,,,waar de passagiers uitkomen ) een aantal mensen fotos maken van iemand die heeeeel lang en groot was...(maar ik zag het van achteren)....Het was dus SEMMY SCHILT!!!!....ik schrok wel ff toen ik hem voor het eerst zag,,,ik geloofde het niey..haha:)Maar toen ging ik dichterbij en ja hoor. Maar ik had geen camera bij me en de batterij van mijn mobiel was leeg...shit...dus kon ik geen foto maken,,,,HEEL JAMMER!!!
Maar ik heb wel een handtekening van hem gekregen op een 10 euro biljet. En ik feliciteerde hem ook!!:thup::thup::thup::thup::thup::thup:

Evilman
30-06-2008, 21:00
en toen?





neehoor.. tof :p

renamer
30-06-2008, 21:03
big pimpin

Ronald
30-06-2008, 21:56
Maar ik heb wel een handtekening van hem gekregen op een 10 euro biljet.
Scan... or it didn't happen :D

micha
30-06-2008, 22:29
top voor je man

jan sensei kyokushin
01-07-2008, 06:04
Ik was met mijn ma naar schiphol gegaan om haar te helpen met bagage ....dus we waren de gate aan het zoeken waar ze heen moest gaan en onderweg naar de gate zag ik bij zo'n uitgangsding ( weet ik veel hoe zo'n ding heet,,,waar de passagiers uitkomen ) een aantal mensen fotos maken van iemand die heeeeel lang en groot was...(maar ik zag het van achteren)....Het was dus SEMMY SCHILT!!!!....ik schrok wel ff toen ik hem voor het eerst zag,,,ik geloofde het niey..haha:)Maar toen ging ik dichterbij en ja hoor. Maar ik had geen camera bij me en de batterij van mijn mobiel was leeg...shit...dus kon ik geen foto maken,,,,HEEL JAMMER!!!
Maar ik heb wel een handtekening van hem gekregen op een 10 euro biljet. En ik feliciteerde hem ook!!:thup::thup::thup::thup::thup::thup:HAHAHA ik zal sem even vragen vandaag ik zie hem straks ;)

sportgroeten

De man van 14K
01-07-2008, 09:39
Jan schep eens niet zo op over je connecties ;)

paspoes
01-07-2008, 09:42
:lol:10 euro biljet wel inlijsten;)

Slome
01-07-2008, 10:43
ik deel ook handtekeningen uit hoor(zelfs op gewoon wit papier - hoeft helemaal geen money te zijn)... maar wel leuk indd.:thup:

jan sensei kyokushin
01-07-2008, 12:04
Jan schep eens niet zo op over je connecties ;)Osu Ross mag het naar 50jaar martial -arts-budo ;)

sportgreetz :)

Mickey
01-07-2008, 12:42
lol.. dit enthousiasme is bijna aandoenlijk..

Dragon Tail
01-07-2008, 12:52
Toch leuk om te lezen dat mensen in Nederland enthousiast doen al ze zo'n wereldkampioen tegenkomen. Moet een kampioen toch een goed gevoel geven dat hij zo wordt gewaardeerd vanwege zijn prestaties en daarmee zijn ambassadeurschap voor ons land. In het buitenland worden hele straten afgezet als hij langskomt... :)
Topsport in Nederland wordt door de overheid vaak alleen maar als uit de hand gelopen hobby gezien. Dat is in het buitenland wel anders.

wrestler_nl
01-07-2008, 13:20
:lol:10 euro biljet wel inlijsten;)


TUURLIJK:D

Simone
01-07-2008, 13:22
Toch leuk om te lezen dat mensen in Nederland enthousiast doen al ze zo'n wereldkampioen tegenkomen. Moet een kampioen toch een goed gevoel geven dat hij zo wordt gewaardeerd vanwege zijn prestaties en daarmee zijn ambassadeurschap voor ons land. In het buitenland worden hele straten afgezet als hij langskomt... :)
Topsport in Nederland wordt door de overheid vaak alleen maar als uit de hand gelopen hobby gezien. Dat is in het buitenland wel anders.
A-men .. ik vind het heel leuk om te horen dat er nog mensen zijn die een wereldkampioen die zo ongeveer alles heeft behaald wel kunnen waarderen. :)