PDA

View Full Version : Doe je collega een gunst....



leks
01-07-2008, 11:02
en voer de katten terwijl hij met zijn gezin op vakantie is, np toch.

Zo gezegd, fiets je na het werk even langs, voed de arme beesten.

Hmm lekker dagje en het is nog vroeg, trek de schuur open wat prut eruit aahah stoel, sleur die eruit en ff bakken met pilsje i/d hand.

Lekkah lekkah half uurtje zitten opeens wat kabaal, sukkels zitten ze nou te schreeuwen.

Opeens bij de poort POLITIE, POLITIE is daar iemand, wtf staat ze nu hier, poort open dendert er een binnen, daarachter 1 met hond en daarachter nog 2 helden van het korps.

Ja dit dat wij hebben melding gekregen van inbraak en dat er 3 mensen bezig zijn in dit pand.

Wtf na uitleg van mijn kant, vraag of ik ID heb, euh nee ik fiets naar mijn werk en ik woon hier 2 blokken vandaan dus vind dat niet perse nodig.

Kan iemand een document brengen, euh nee er is niemand thuis, maar we kunnen zelf langsgaan, nee meneer dat zal niet gaan.

En dan word je als ordinaire crimineel afgevoerd euch...

Anyway ik doe nog wel aangifte van valse aangifte kom ik er misschien nog achter wie me dit geflikt heeft, kutstaat.

Kun jeje voorstellen als ik bij de bigboys terecht was gekomen en dan uitleggen dat je daar zit vanwege het voederen van 2 poesjes, dan zit je wel zo'n beetje onderaan de ladder:boos:

Paganstars
01-07-2008, 11:05
Hahaha.... te grappig :D.... Btw pics or ....

chief108
01-07-2008, 11:05
LOL...

dat doe je dus ook nooit meer :p

Justinian
01-07-2008, 11:07
http://onthepharm.net/media/2007/fail.jpg

micha
01-07-2008, 11:15
we wonen zo langzamerhand in een politiestaat

Eelco
01-07-2008, 11:23
Ben ook een keer aanghouden, had mijn autogordel niet om en geen ID bij me. Keurig meegenomen naar bureau Almere en mijn collega kon bij me thuis ( t' Gooi) ID gaan halen. Drie uur op bureau gezeten voordat ik weer weg mocht.

Politiestaat.......:thown:

micha
01-07-2008, 11:27
dit is nog maar het begin.

Ralph
01-07-2008, 11:27
Vage actie weer.... Help je je medemens, krijg je dit gezeik!

Justinian
01-07-2008, 11:35
Gisteren nog aangehouden in Duitsland, onderweg naar Klazienaveen. Motoragent gaf aan dat ik moest stoppen. Raam omlaag en de agent vraagt naar m'n paspoort, dat ik dit keer niet bij me heb. Wel heb ik mijn rijbewijs en kentekenbewijs bij me, dat ik hem overhandig. Na wat te hebben bekeken vindt hij het goed. Ik laat de ramen open staan en zeg subtiel "adios". Kennelijk begreep de agent het niet helemaal of hoorde hij me niet goed, want een reactie bleef uit ;)

Fr3ddy
01-07-2008, 11:36
Whahaha echt geweldig.. ROFL! :hugegrin:

Mickey
01-07-2008, 11:38
Hehehe.. Die katten gaan de vakantie dus niet halen begrijp ik? :P

Wat betreft de politiestaat..
Het is allemaal voor het grotere goed en de nationale veiligheid! Anders krijgen de terroristen de overhand!

leks
01-07-2008, 11:58
Dat hele IDshit hebben ze gewoon verzonnen om zich in te dekken en onze rechten in te perken, maar valt niet te praten met mensen met een half iq.

De katten zijn wel erg lief dus die vergeef ik ut.

Dennuz
01-07-2008, 12:12
Gisteren nog aangehouden in Duitsland, onderweg naar Klazienaveen. Motoragent gaf aan dat ik moest stoppen. Raam omlaag en de agent vraagt naar m'n paspoort, dat ik dit keer niet bij me heb. Wel heb ik mijn rijbewijs en kentekenbewijs bij me, dat ik hem overhandig. Na wat te hebben bekeken vindt hij het goed. Ik laat de ramen open staan en zeg subtiel "adios". Kennelijk begreep de agent het niet helemaal of hoorde hij me niet goed, want een reactie bleef uit ;)

Haha een reactie op de spaanse muziek bleef ook uit ;)

ashi76
01-07-2008, 19:36
LMAO... mooi verhaal !

micha
01-07-2008, 20:03
lol@justi

De dikke nudist
01-07-2008, 20:31
Ex-con in da house.

leks
01-07-2008, 21:06
Hee Leks, zeker weten dat 't geen kutgeintje is van de collega van wie die katten zijn? ;)


:boos: dat zou wat zijn maar nee is daar de persoon niet voor


Ex-con in da house.

Ik heb wel de drang om nu wat crimineels te doen om de universele balans weer in evenwicht te brengen, nu is het alsof er geneukt is zonder penetratie :confused: en daar geloof ik niet zo in.

chief108
01-07-2008, 21:12
Ik heb wel de drang om nu wat crimineels te doen om de universele balans weer in evenwicht te brengen, nu is het alsof er geneukt is zonder penetratie :confused: en daar geloof ik niet zo in.
gewoon de ramen ingooien van alle buren daaro

dan heb je altijd de schuldige te pakken ook...

doe het!!!

je hebt er recht op...:evil:

leks
01-07-2008, 21:20
gewoon de ramen ingooien van alle buren daaro

dan heb je altijd de schuldige te pakken ook...

doe het!!!

je hebt er recht op...:evil:

Impressive skill mindreader.

Zal wel wat anders verzinnen dit is nu terug te traceren maar ze hebben allemaal een .... dus.

Nu wachten totdat ik me nick wil veranderen en de logs laten schonen :rolleyes:

chief108
02-07-2008, 07:33
geen probleem....

ik schoon alle sporen als met moet
(ik accepteer cash, paypal en all major craditcards)

dimitri
02-07-2008, 08:05
leks.justgotowned.com

imo

Garcia
02-07-2008, 08:21
Ik snap niet waarom jij je ID kaart niet mocht ophalen van de politie, desnoods samen met hun.

Waarom moeten ze het in dit geval moeilijker maken :S

dimitri
02-07-2008, 08:49
hij zal wel een criminele kop hebben denk ik

Wheelie
02-07-2008, 08:49
leks.justgotowned.com (http://leks.justgotowned.com)

imo
haha lol :thup:

leks
02-07-2008, 10:11
Medeleven is hier ver te zoeken :( en ik had niet anders verwacht :lol:

Maar idd ik heb geen blonde kop aka criminele kop.

leks
02-07-2008, 10:13
leks.justgotowned.com (http://leks.justgotowned.com)
imo

ehehee voelt toch anders met mijn eigen nick eronder :lol:

hmm ik geef zelden reps maar kan ze toch niet geven sucks

Karel
02-07-2008, 12:23
Ik heb wel de drang om nu wat crimineels te doen om de universele balans weer in evenwicht te brengen, nu is het alsof er geneukt is zonder penetratie :confused: en daar geloof ik niet zo in.

:D