PDA

View Full Version : been blessure.



Zekkie
01-07-2008, 21:54
ik heb nu bijna 4 weken geleden nogal een harde lowkick gehad tijdens trainen(thaibox).
maar ik heb er nogsteeds last van.t lijkt of die spier in mn been stijf is, en als k dr op druk, voelt t net of het gewoon een bot is zo hard is t geworden.Ik kan zegmaar ook mijn been niet 90 graden buigen, zegmaar een zithouding aan nemen en mn voetten goed naast elkaar zetten.

weet iemand wat dit is en hoe je het het besten kan verhelpen.

Alvast bedankt

Gr, Zekkie

The Bulldog
01-07-2008, 22:19
Wissel baden op de spier zodat de doorbloeding goed word gestimuleerd...

Je hebt of een HELE pittige spierkneuzing....of een kleine scheuring in de spier gehad waardoor er bloed in is gelopen...dit moet weg trekken en kan weken duren...

Het laatste heb ik ook een keer gehad...Ik dacht ...dat ik een stijve/beurse spier had dus heb geprobeerd met fietsen en rekken de boel weer soepel te maken waardoor de vblesuure veel erger werd...heeft me 7 weken geduurd voor ik weer kon boksen...
Lompe lamlul dat ik ben..


of>>>>>JE GAAT LANGS DE ARTS...WAnt na 4 weken nog last is op zich geen rare reden de arts even te bezoeken..toch???

Zekkie
01-07-2008, 22:24
Wissel baden op de spier zodat de doorbloeding goed word gestimuleerd...

Je hebt of een HELE pittige spierkneuzing....of een kleine scheuring in de spier gehad waardoor er bloed in is gelopen...dit moet weg trekken en kan weken duren...

Het laatste heb ik ook een keer gehad...Ik dacht ...dat ik een stijve/beurse spier had dus heb geprobeerd met fietsen en rekken de boel weer soepel te maken waardoor de vblesuure veel erger werd...heeft me 7 weken geduurd voor ik weer kon boksen...
Lompe lamlul dat ik ben..


of>>>>>JE GAAT LANGS DE ARTS...WAnt na 4 weken nog last is op zich geen rare reden de arts even te bezoeken..toch???
daar zat k ook aan te denken, om even langs de huisarts te gaan.
maar over een paar weken denk k dat t weer goed komt:D

FOCUS
02-07-2008, 08:43
zeker ff langs huisarts
mogelijk myositis ossificans? (verkalking in spier)
niet om je bang te maken, maar kan je ff googelen;)

Zekkie
02-07-2008, 19:25
zeker ff langs huisarts
mogelijk myositis ossificans? (verkalking in spier)
niet om je bang te maken, maar kan je ff googelen;)
daar lijkt t wel op, bedankt voor deze info;)

RisingSun
03-07-2008, 19:00
Het beste is om iemand er nog een aantal harde lowkicks op te laten geven, wordt ie lekker soepel van ;) succes met je herstel!

The Bulldog
03-07-2008, 20:11
:D
Het beste is om iemand er nog een aantal harde lowkicks op te laten geven, wordt ie lekker soepel van ;) succes met je herstel!:D

dimitri
04-07-2008, 07:47
ik heb nu bijna 4 weken geleden nogal een harde lowkick gehad tijdens trainen(thaibox).
maar ik heb er nogsteeds last van.t lijkt of die spier in mn been stijf is, en als k dr op druk, voelt t net of het gewoon een bot is zo hard is t geworden.Ik kan zegmaar ook mijn been niet 90 graden buigen, zegmaar een zithouding aan nemen en mn voetten goed naast elkaar zetten.

weet iemand wat dit is en hoe je het het besten kan verhelpen.

Alvast bedankt

Gr, Zekkie

Ik heb in januari een trap op volle kracht juist op de zijkant van m'n knie gekregen. Heb er een paar maand mee gesukkeld voor ik naar de dokter ging, scannetje laten nemen, blijkbaar zijn de collaterale gewrichten zwaar geraakt. Niet zoveel aan te doen blijkbaar, en ondertussen mank ik nog steeds. Ik kan m'n knie wel 90% buigen maar niet zonder pijn.

Als ik jou was zou ik even een scan laten nemen, beter zeker zijn.