PDA

View Full Version : Muay Thai Heemskerk/Beverwijk/Uitgeest.



Free.Running
03-07-2008, 11:10
Hallo,

Ik had een vraagje ik wil graag Muay Thai gaan doen of Thai Boksen in de omgeving Heemskerk/Beverwijk/Uitgeest. Hopelijk kunnen jullie me hieruit helpen met een sportschool die hierin les geeft want zelf kan ik niks vinden.

Alvast dankjewel voor jullie hulp.

Groetjes.

Garcia
03-07-2008, 11:34
www.teamschreiber.nl (http://www.teamschreiber.nl)

Niet al te ver van Heemskerk en Beverwijk vandaan.
Verder weet ik dat er in Beverwijk een goede sportschool ik alleen kom ik niet op de naam.

MB667
03-07-2008, 11:37
top team beverwijk

Free.Running
03-07-2008, 11:41
Ja ga liever de kant van www.teamschreiber.nl (http://www.teamschreiber.nl/) op is het lang fietsen vanuit heemskerk woon bij de buurvrouw dat ski centrum bij de snelweg in de buurt.

En weet iemand toevallig wat de tarieven zijn?

Andere suggesties zijn nog steeds welkom.

Alvast dankjewel voor jullie hulp.

HUNTER
03-07-2008, 12:20
is wel een flink eindje fietsen naar Bob. Maar goed, dan doe je ook nog wat cardio ;)

In Heemskerk zit alleen Jellema (Jean Monetstraat geloof ik), waar ze 2x per week thaiboksen geven.

In Uitgeest zit sportplan, hier doen ze ook kickboksen (www.sportplanuitgeest.nl (http://www.sportplanuitgeest.nl))

En in Beverwijk heb je Van der Meij (www.sportschoolvandermeij.nl (http://www.sportschoolvandermeij.nl)) na natuurlijk Top Team Beverwijk (Sportschool de Meer).

succes

Free.Running
03-07-2008, 12:49
En nog een keer dankjewel.:)
Zal alles goed doornemen en kijken wat me zelf het beste lijkt kwa training.

mykey73
03-07-2008, 13:46
in heemskerk bij sportschool jellema geven ze ongeveer zelfde lessen als bij mejiro
en et is geloof 2x in de week voor 30 euro

en naar team schreiber is et een endje rijden naar wormen...

Tizy
03-07-2008, 13:52
in heemskerk bij sportschool jellema geven ze ongeveer zelfde lessen als bij mejiro
en et is geloof 2x in de week voor 30 euro

en naar Team Schreiber is et een endje rijden naar wormer...


Lessen zoals bij Schreiber kun je inderdaad alleen volgen bij Team Schreiber in Wormer.
enne.. laten we wel wezen.. Uitgeest, Heemskerk, Wormer.... ligt allemaal vlak naast elkaar ;-)

mykey73
03-07-2008, 13:53
Lessen zoals bij Schreiber kun je inderdaad alleen volgen bij Team Schreiber in Wormer.
enne.. laten we wel wezen.. Uitgeest, Heemskerk, Wormer.... ligt allemaal vlak naast elkaar ;-)

ik fiets nie graag elke dag naar wormer vanaf heemskerk
ga amper met de auto:P

Tizy
03-07-2008, 13:55
ik fiets nie graag elke dag naar wormer vanaf heemskerk
ga amper met de auto:P

aha.. daarom kom je dus niet meer trainen?
Is alleen maar goed voor je conditie...iets waar jij ook aan zou werken niet? :-)

mykey73
03-07-2008, 13:57
aha.. daarom kom je dus niet meer trainen?
Is alleen maar goed voor je conditie...iets waar jij ook aan zou werken niet? :-)daar moet ik je helaas gelijk in geven..
maar heb een peesontsteking aan me pols dus mag ff nie trainen

Tizy
03-07-2008, 14:12
daar moet ik je helaas gelijk in geven..
maar heb een peesontsteking aan me pols dus mag ff nie trainen

Fietsen doe je met je benen Mykey! hahhaha.. ;-) . Beterschap!

@ Free.Running ik zie je wel een keer op de sportschool. Succes met het kiezen van je sportschool.

Free.Running
03-07-2008, 17:14
Moet ook de tarieven weten natuurlijk weten want wil 3x in de week gaan trainen.

Free.Running
03-07-2008, 17:26
Ja dat is idd waar wil waar voor me geld gwn goeie training en eventueel naar een jaar de ring in.

Tizy
03-07-2008, 17:40
Ja dat is idd waar wil waar voor me geld gwn goeie training en eventueel naar een jaar de ring in.


Dan zou ik een all-inn abbo nemen als je na een jaartje de ring in wil ;-)

Slome
03-07-2008, 17:41
Ja dat is idd waar wil waar voor me geld gwn goeie training en eventueel naar een jaar de ring in.

ja, en bij alle drie de sportscholen tegelijk dan maar....

Free.Running
03-07-2008, 17:59
Dat antwoord snap ik niet Shoerd weet ook niet wat bedoelt.

Tizy dankjewel voor de tip hij mailt me vanavond met de tarieven.

Slome
03-07-2008, 18:06
Dat antwoord snap ik niet Shoerd weet ook niet wat bedoelt.

Tizy dankjewel voor de tip hij mailt me vanavond met de tarieven.

Ik bedoel, dat als jij binnen 1 jaar de ring in wil, je het beste bij drie sportscholen teglijk kan inschrijven/trainnen...
en lekker heen en weer kan gaan op je fietsje... het wordt toch zomer....:whistling:

Free.Running
03-07-2008, 18:13
Ja ik had als planning 3x in de week eerste 4 maanden als het allemaal goed loopt naar 5x in de week. Dat is me doel teminste en natuurlijk hopen dat het lukt na een jaar de ring in blijft altijd een vraag. En wat is verschil tussen Muay Thai en MMA?

Stefano Ledda
04-07-2008, 00:35
Ja ik had als planning 3x in de week eerste 4 maanden als het allemaal goed loopt naar 5x in de week. Dat is me doel teminste en natuurlijk hopen dat het lukt na een jaar de ring in blijft altijd een vraag. En wat is verschil tussen Muay Thai en MMA?


heey ik woon ook in heemskerk en train bij team schreiber is anders als bij top team en v/d meij ik heb bij allebei getraind maar vind het bij team schrieber toch het leukst. mma dat is met worstelen erbij en op de grond trainen niet alleen staant. verder kan je ook met de trein en zwart rijden naar wormer ff 7 minutjes zweten in de trein maar het lukt meestal wel :thup: daarna kan je het lopend af wel een goede voorbereiding voor de training;). ik ga vaak heen met de auto maar als je met de trein gaat en je neemt een vouwfietsje / gwone fiets mee dan ben je er met een klein kwartiertje. als je nou gewoon is bij allemaal een proefles gaat volgen kan je vanzelf kijken welke jij het beste vind dan kan je ook meteen vragen om de prijslijsten weet je genoeg in iedergeval. ik hoop jje voldoende info te hebben gegeven ;) en misschien als je bij bob gaat trainen dat je dan met mij mee kan rijde.. groet stefano

Free.Running
04-07-2008, 13:23
Ja ben van plan om maandag een proefles te volgen en dankjewel voor de informatie stefano.:)

HUNTER
04-07-2008, 13:35
wat een heemskerkers allemaal hier..... en ik ken jullie niet eens :s

De man van 14K
04-07-2008, 14:28
Kerkers zijn boeren en wijkers zijn zeikers

lang leve ijmuiden!

Garcia
04-07-2008, 14:43
Krommenie in tha house!!!

j0rg
04-07-2008, 17:47
Hier nog een Heemskerker, ik heb een tijdje bij v/d Meij getraind en ik vond het prettig trainen daar. Woensdag is er een beginnerstraining, vrijdag zak, dinsdag en donderdag trainen de gevorderden. Op zaterdag kun je ook terecht, die training is gratis. Ik trainde 3x in de week voor 27,50 euro, valt alleszins mee dus.

Hunter zie ik trouwens wel eens lopen als ik de judomatten aan het opruimen ben @ werk, de rest zegt mij ook niks!

De man van 14K
04-07-2008, 18:17
Kerkers zijn boeren en wijkers zijn zeikers

lang leve ijmuiden!


dat was natuurlijk een grapje, een groter kansloos dorp als IJmuiden ben ik nog niet tegengekomen in Nederland.
Of je moet natuurlijk in Jipsingerboertange wonen

Free.Running
05-07-2008, 00:13
Ben er eindelijk uit ga daar maandag voor de eerste kijken en begin gwn met 4x in de week te trainen kijken hoe het me bevalt voor een maand dankjewel allemaal voor juliie hulp.

Free.Running
07-07-2008, 17:58
Dus zover zijn Jellema en Bob de enige ong. in de buurt waar ik les kan volgen in Muay Thai of Thai Boksen?

marcelt
07-07-2008, 18:10
Dus zover zijn Jellema en Bob de enige ong. in de buurt waar ik les kan volgen in Muay Thai of Thai Boksen?

Nee, sportschool De Meer (Top Team Beverwijk)