PDA

View Full Version : Beast of the East / Highlight Alviar Lima



Fasada
03-07-2008, 17:09
Op 24 januari 2009 zal beast of the east weer komen met een nieuw groot evenement. Het is uiteraard nog ver weg maar de organisatie is al druk bezig met de voorbereidingen hiervan.

Op matchmaking gebied kan ik jullie al vertellen dat de meeste vechters van het team zelf zullen vechten. Faldir, Lima, Hans Stringer zullen er staan. Niet te vergeten de sterke poolse vechters die al van Nederlandse toppers hebben gewonnen staan er weer. Trewdsoki en Robert Jocsz. Ook BJJ wonder Vitor Vienna is weer van de partij!

Van buiten het team zijn de eerste twee namen al besproken. Warren Stevelmans en Dave Dalgliesh zullen er staan. Qua promotie zijn wij ook druk bezig waarbij de eerste echte uiting te zien zijn op Glory evenement van a.s. zondag. Kunnen jullie echt niet wachten met bewonderen dan verwijs ik jullie naar de website. Beast of the east - Home - donderdag 03 juli 2008 (http://www.beastoftheeast.nl). Op deze site staan alle laatste nieuwtje en eventueel filmpjes! Er zullen in de toekomst meer highlights komen maar bij deze alvast ééntje...

Highlight Lima

YouTube - Highlight Aalivar Lima (http://nl.youtube.com/watch?v=CF5VzWxLHnw)

micha
03-07-2008, 17:12
hij is echt goed die gozer

Slome
03-07-2008, 17:14
hij is echt goed die gozer

En nu nog tegen Mark Vogel... dat wint ie wel... Brutal K.O. 2rnd:thup:

a.s.c.
03-07-2008, 18:08
Geweldige highlight! super vechter! ik denk dat lima het heel ver gaat schoppen (en knieen en stoten :D) ben benieuwd naar zijn K1 debuut.

Dragao
03-07-2008, 18:16
Ze zullen hem waarschijnlijk in de k1 wel onder de kaapverdiaanse vlag uit laten komen

blackadder
03-07-2008, 18:44
Vogel heeft zich laten voorbereiden mbv Ramon, Cor en Nieky en kan misschien nog voor een verassing zorgen.

blackadder
03-07-2008, 18:45
Ze zullen hem waarschijnlijk in de k1 wel onder de kaapverdiaanse vlag uit laten komen

:D:D:D Te gek plaatje!!!

Fasada
03-07-2008, 18:46
Volgens mij heeft dragao gelijk en zal hij uitkomen onder kaapverdiaanse vlag.. Vogel is idd een goede vechter en Lima neemt hem zeker serieus. Ik denk toch wel dat hij de favoriet is..

bryan
03-07-2008, 18:57
lima is een beest.. bij ommoord al..