PDA

View Full Version : Valentijn vs Yvel



micha
03-07-2008, 21:48
Aagezien Allistair en Gilbert maar niet wil lukken en Allistair druk is met zijn internationale carierre. Zou ik graag Valentijn vs Gilbert willen zien. Ik weet dat er bad blood zit tussen deze 2.....en dat zijn de mooiste partijen.
Valentijn had pech de eerste keer met een scheids die niet zoveel van mma weet.


http://nl.youtube.com/watch?v=0bAbHaGEL-E

micha
03-07-2008, 21:53
een gemotiveerde Valentijn die in vorm is kan mee draaien in de wereldtop:

Couture:
http://nl.youtube.com/watch?v=0bAbHaGEL-E

Freeman
http://nl.youtube.com/watch?v=VbLzrVwzfhQ



ik hoop hem snel weer in actie te zien als het ff kan tegen Gilbert misschien wat voor in de ahoy 05 Oktober?

Wheelie
03-07-2008, 22:07
Valentijn had pech de eerste keer met een scheids die niet zoveel van mma weet.




De partij die je post is al een rematch partij
Ze hebben in RINGS ook al tegen elkaar gevochten

Valentijn Overeem vocht in ieder geval top in de Arena en hij was Yvel een tijdje de baas

bryan
03-07-2008, 22:07
hmmm sinds wanneer is valentijn weer in vorm dan ? gilbert vs demo man please

micha
03-07-2008, 22:14
valentijn heeft zijn laatste partij gewonnen in Belgrado

micha
03-07-2008, 22:18
Wanneer komt daar een vervolg op? Want Belgrado is alweer ff geleden.


Laat simon maar bellen voor de Arena zou ik zeggen;)

micha
03-07-2008, 22:48
Het lijkt me iig een knaller

mazidi
03-07-2008, 23:03
Valentijn is zeker in vorm en hij moet vechten 1aug in hongarije

micha
03-07-2008, 23:17
Valentijn is zeker in vorm en hij moet vechten 1aug in hongarije


kijk dat is goed nieuws:cool2:

ICON
03-07-2008, 23:56
Aagezien Allistair en Gilbert maar niet wil lukken en Allistair druk is met zijn internationale carierre. Zou ik graag Valentijn vs Gilbert willen zien. Ik weet dat er bad blood zit tussen deze 2.....en dat zijn de mooiste partijen.
Valentijn had pech de eerste keer met een scheids die niet zoveel van mma weet.




dat vind ik wel heel flauw over phranq;)

marcelt
04-07-2008, 00:46
Hij heeft de laatste jaren sowieso amper meer gevochten. Weet iemand waarom niet.
Hoe zit het trouwens met de regels van de geposte partij. Yvel krijgt 8 tellen, maar als het bij UFC was gebeurd had hij al verloren. Hij gaat neer, Valentijn erop, gaat slaan en scheids komt ertussen. Valentijn wint.

lopez86
04-07-2008, 08:52
Valentijn is druk geweest met zijn huisje en andere dingen.

Garcia
04-07-2008, 08:56
Idd hebben we al een tijd niet iets gehoord of gezien van Valentijn, zou mooi zijn om hem weer in de ring te zien aan de top.

Remacht zou zeker gaaf zijn

micha
04-07-2008, 09:02
Hij heeft de laatste jaren sowieso amper meer gevochten. Weet iemand waarom niet.
Hoe zit het trouwens met de regels van de geposte partij. Yvel krijgt 8 tellen, maar als het bij UFC was gebeurd had hij al verloren. Hij gaat neer, Valentijn erop, gaat slaan en scheids komt ertussen. Valentijn wint.

klopt als een bus

Fightchick
04-07-2008, 12:11
Ik denk dat Valentijn-Yvel een mismatch is, en dat Yvel fluitend wint. Valentijn is de laatste jaren een niveautje lager dan Yvel.

Fight Master
04-07-2008, 12:29
valentijn overeem heeft overtuigend van gilbert gewonnen in de arena als de regels goed gehanteerd waren

MataLeo
04-07-2008, 12:30
Laat maar komen die partij !!!!

killroy
04-07-2008, 12:37
:cool2:

Verdomme! wat zou ik er ziek van zijn als Gilbert zou verliezen van Valentijn...

that can't be happ'nin yo...

el bastardo
04-07-2008, 13:45
Zie liever dat alle energie nu gestoken wordt om Yvel eindelijk tegen Alistair te krijgen. Maar mocht dat weeral veels te lang op zich laten wachten, dan is dit zeker een mooi "tussendoortje".

Wheelie
04-07-2008, 14:02
Ik wil Gilbert, Valentijn of Alistair altijd graag zien vechten in Nederland, maakt niet uit tegen wie.
Gilbert vs Valentijn 3 wil ik ook graag zien.

micha
04-07-2008, 18:26
Ik wil Gilbert, Valentijn of Alistair altijd graag zien vechten in Nederland, maakt niet uit tegen wie.
Gilbert vs Valentijn 3 wil ik ook graag zien.

ik ook


Ik denk dat Valentijn vs Gilbert makkelijker te realiseren is.

Evilman
04-07-2008, 20:36
wordt dit de Nederlandse Couture - Fedor?
maar dan paar tandjes lager lol

Jamila
04-07-2008, 22:32
De promoter die deze partij nog een keer rond kan krijgen is spekkoper. De beste zwaar gewichten van ons land, wie durft het nog een keer? Dit geldt zowel voor de vechter als voor de promoter.

Gr. Jamila :thup:

Illest
04-07-2008, 23:11
De promoter die deze partij nog een keer rond kan krijgen is spekkoper. De beste zwaar gewichten van ons land, wie durft het nog een keer? Dit geldt zowel voor de vechter als voor de promoter.

Gr. Jamila :thup:


Dat geldt alleen voor Yvel...niet voor Valentijn..

Ik ben nooit zo gecharmeerd geweest van die gozer...als fan kan je Yvel ook normaal benaderen...zal niet raar doen, uit de hoogte of wat dan ook....relaxte gast!

Alleen dat maakt je als vechtsporter al groot

danial
04-07-2008, 23:20
Ik vraag mij af waarom hij niet op een golden glory gala vecht... komt het omdat hij veel geld vraagt of omdat hij niet in vorm is??
ik vind hem een toppertje

761217186
04-07-2008, 23:59
Ik vraag mij af waarom hij niet op een golden glory gala vecht... komt het omdat hij veel geld vraagt of omdat hij niet in vorm is??
ik vind hem een toppertje
hier ben ik het mee eens 2x

The Bulldog
05-07-2008, 00:01
x3 is een giga topper!!!!

micha
05-07-2008, 00:07
Dat geldt alleen voor Yvel...niet voor Valentijn..

Ik ben nooit zo gecharmeerd geweest van die gozer...als fan kan je Yvel ook normaal benaderen...zal niet raar doen, uit de hoogte of wat dan ook....relaxte gast!

Alleen dat maakt je als vechtsporter al groot

Het is duidelijk dat je Valentijn niet goed kent. Hij is een hele sympatieke rustige gozer. Gilbert daar in tegen heeft een positieve vorm van ADHD en is zo gek als een deur. Daar komt ook nog bij dat niet iedereen goed kan omgaan met het feit dat er constant mensen naar je toe komen. Dit geldt voor iedereen die om een of andere reden bekend is.

The Bulldog
05-07-2008, 00:14
ik ken VAlentijn niet goed... wek heb ik hem op meerdere gelegenheden gezien en dan was hij idd zeer relaxed in de contatcen

Illest
05-07-2008, 00:50
Het is duidelijk dat je Valentijn niet goed kent. Hij is een hele sympatieke rustige gozer. Gilbert daar in tegen heeft een positieve vorm van ADHD en is zo gek als een deur. Daar komt ook nog bij dat niet iedereen goed kan omgaan met het feit dat er constant mensen naar je toe komen. Dit geldt voor iedereen die om een of andere reden bekend is.

ooh ok.....geloof ik best...

het is niet goed om je mening op 1 ervaring te baseren...

my bad!

micha
05-07-2008, 01:19
ooh ok.....geloof ik best...

het is niet goed om je mening op 1 ervaring te baseren...

my bad!


geen probleem man (zou Valentijn ook zeggen;))

anonymous001
05-07-2008, 02:40
Gilbert daar in tegen heeft een positieve vorm van ADHD en is zo gek als een deur.

:lol:

Understatement, ook nog es.

martin
05-07-2008, 10:23
Jamila als je een valentijn hier promoot laat hem dan vechten op je eigen gala's.
Gylbert tegen Valentijn zou mooi staan op zo'n klein gala in Nijmegen of Arnhem.
Maar valentijn zou ik als ik promotor was nog niet voor niets willen hebben, ik ben geen fan van hem, zijn broer daar in tegen graag.
Ik denk dat ie binnen GG ook niet echt geliefd is als vechter.
Boon vind hem geloof ik niets, want dan had ie meer gevochten.

rene37
05-07-2008, 10:33
Valentijn nog niet voor niets willen hebben?:wacko:
Dan snap je er helemaal niets van...

The Bulldog
05-07-2008, 10:37
veel invullingen lees ik weer....

Valentijn - yvel was een paar jaar geleden toch een leuke pot imo.

Dat Allistair nu op een hoger nivo staat is wel duidelijk, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat Valentijn een saaie of slechte knokker is..

makavelli
05-07-2008, 13:07
Niks mis met valentijn maar wat is hier voor gilbert aan te winnen?
Hij heeft valentijn al twee keer verslagen. Valentijn heeft de afgelopen jaren bijna niet gevochten en de jaren daarvoor meer verloren dan gewonnen. Gilbert is net weer aan een opmars bezig met een aantal overtuigende KO overwinningen.

micha
05-07-2008, 13:29
Jamila als je een valentijn hier promoot laat hem dan vechten op je eigen gala's.
Gylbert tegen Valentijn zou mooi staan op zo'n klein gala in Nijmegen of Arnhem.
Maar valentijn zou ik als ik promotor was nog niet voor niets willen hebben, ik ben geen fan van hem, zijn broer daar in tegen graag.
Ik denk dat ie binnen GG ook niet echt geliefd is als vechter.
Boon vind hem geloof ik niets, want dan had ie meer gevochten.

diepe zucht.........

Sjaak
06-07-2008, 16:09
Lijkt mij een wereldpartij

De man van 14K
06-07-2008, 16:21
jep mij ook.. bring it on!