PDA

View Full Version : OFFICIELE REACTIE AMSTERDAM FIGHTCLUB GALA



AmsterdamFightClub
06-07-2008, 16:01
Bij deze willen wij iedereen bedanken die ons eerste gala tot een succes hebben laten verlopen met name de volgende partijen in het bijzonder. Allereerst willen wij beginnen met de WFCA, uitstekende organisatie en goed gejureerd. Wij zien jullie graag terug op ons volgende gala. Daarnaast willen wij ook de jongens van Rings Security bedanken. Jullie hebben duidelijk laten zien waarom jullie de beste zijn, klasse! En niet te vergeten de vechters, bij deze nogmaals bedankt! Jullie hebben stuk voor stuk toppartijen neergezet.

Hierbij willen wij Hesdy Gerges feliciteren met het behalen van de NL titel , je hebt uitstekend gevochten. En natuurlijk Imro Main samen met Amir Zeyada, heren bedankt. Jullie hebben voor een spetterende partij gezorgd. Imro Main proficiat met het behouden van je titel!

Alle bezoekers van dit evenement bedankt voor jullie komst! Wij als organisatie hebben genoten van jullie en de sfeer was uitstekend. Voor de liefhebbers verwachten wij binnen 4 weken de DVD klaar te hebben.

Iedereen bedankt voor de lieve sms’jes en reacties na het gala! Wij van Amsterdam Fightclub hebben als doel het publiek te vermaken en dat is zo te zien goed gelukt. Jullie horen zeer snel weer van ons.

Met vriendelijke groet,

Amsterdam Fightclub

Richelieu
07-07-2008, 11:08
Het was inderdaad een topgala! Ben erg benieuwd naar de DVD. Wil de partij van Main vs Zeyada graag nog eens terugzien.

Wheelie
07-07-2008, 11:39
Ik wil de partij Main vs Zeyada ook zien.
Gefeliciteerd met een geslaagd gala, ik hoop dat ik er bij kan zijn de volgende keer ;)