PDA

View Full Version : Verandering trainers William Diender ??



Dalton
06-07-2008, 22:52
De afgelopen jaren stond Bora van Bora Gym Apeldoorn steeds bij Diender aan de ring omdat, in verband met reisafstanden, Diender vanuit team Aerts traint bij Bora.

Bij de partij Diender - Holzken bij Glory in Nijmegen stond Bora alleen als hulp bij de ring en niet als trainer aan/in de ring. Sterker nog, in de pauzes waren er drie trainers met Diender bezig maar niet Bora.

Is er iets gebeurt waardoor Aerts de trainers van William heeft gewijzigd of was dit toeval ??

De man van 14K
06-07-2008, 23:59
toeval, Aerts zit in Japan

meneer
07-07-2008, 00:16
mooie party geen toeval

HUNTER
07-07-2008, 00:48
Vorige keer (op Beast of the east) stonden die gasten van Bullys Gym ook al in zijn hoek. Maar nu stonden Willie Peters en Henry Hoofd er ook nog bij. Wel een mannetje hoor Diender..... altijd spektakel

Dalton
07-07-2008, 21:34
Vorige keer (op Beast of the east) stonden die gasten van Bullys Gym ook al in zijn hoek. Maar nu stonden Willie Peters en Henry Hoofd er ook nog bij.

Dat bedoel ik, vorige keer stond Bora bij de Bully's crew, nu niet meer.

Heeft Aerts opgeschaald in trainerskwaliteit na de goede overwinning op Drago en betekent dit een andere cariere-aanpak voor Diender ?

Bora
07-07-2008, 22:04
Beste Dalton,

Bij deze zal ik jou vraag beantwoorden.
Als je William de laatste 4 jaar een beetje gevold had, dan had je ook kunnen zien dat ik altijd die persoon was met de waterzak , ik tape en verzorg hem altijd voor de wedstrijd.
Ik ben nooit de trainer van William geweest , hij traint zo af en toe bij ons wanneer het hem uit komt, en dat vind ik prima want hij is ook een goede vriend van mij en ik sta altijd voor hem klaar.
William heeft zijn draai weer lekker te pakken maar dat komt ook door Jan Wessels want hij traint en bereid hem goed voor ,William traint al een tijdje bij Bully,s Gym in Arnhem waar hij ook woont en hij komt ook gewoon voor Tean Aerts uit.
er is niks veranderd, alleen Peter is in Japan dus die kon er helaas niet bij zijn.
En ja het was een beetje druk gisteren in onze hoek daar door heb ik mij maar een beetje terug getrokken (op verzoek van de scheids).
Was een mooie pot gisteren en tja die hoek zat er goed op , jammer maar helaas.
Nou Dalton ben je weer even op de hoogte.

Mvg, Bora Osu..

Dalton
07-07-2008, 22:11
Bora,

Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat Diender altijd bij jou trainde en miste je daarom in de hoek.

Veel succes met je school en tot op een volgend gala !