PDA

View Full Version : Glory bedankt



micha
07-07-2008, 00:48
Ik wou graag iedereen bedanken die mee heeft geholpen aan het de leuke avond die ik heb gehad. Veel leuke partijen lekkere rondemissen en danseressen. Vooral na de pauze kwam het goed los met als hoogtepunten natuurlijk de partijen Knaap vs Staring en Holzken vs Diender.
Bas Rutten en Tommy de prater waren top. Alles was tot in de puntjes geregeld. Dus ik ben zeer tevreden. (als je maanden hypt is het echt kut als het tegenvalt). ik heb nou al zin Glory 9.


Martijn de Jong heeft zichzelf weer overtroffen.


osu

HUNTER
07-07-2008, 00:49
micha 4 president

osu ;)

chief108
07-07-2008, 07:44
ik heb nou al zin Glory 9.

ik stel wel voor dat je het dan bij 1 glory/ GG nuthugger thread houdt

dit was wel een "beetje" overdone IMHO :wink:

B3 lik3 M3
07-07-2008, 09:18
Ik vond het ook top.. mooie partijen ook!

en die rondemissen en danseressen.. Ik vond ze een beetje tegenvallen ;)

Ik heb je niet gezien Micha! Jammer.. anders was ik even een praatje komen maken!

paspoes
07-07-2008, 09:43
Ik wou graag iedereen bedanken die mee heeft geholpen aan het de leuke avond die ik heb gehad. Veel leuke partijen lekkere rondemissen en danseressen. Vooral na de pauze kwam het goed los met als hoogtepunten natuurlijk de partijen Knaap vs Staring en Holzken vs Diender.
Bas Rutten en Tommy de prater waren top. Alles was tot in de puntjes geregeld. Dus ik ben zeer tevreden. (als je maanden hypt is het echt kut als het tegenvalt). ik heb nou al zin Glory 9.


Martijn de Jong heeft zichzelf weer overtroffen.


osu

x2, Micha = Correct:thup:

marcelt
07-07-2008, 09:48
Wat tof zeg 4.15 uur topgala. Verzorgd entertainment in je luie stoel.

SBS 6, Glory/ Martijn de Jong, Beast of the East, Golden Glory, Bas Rutten, Mauro Ranello, mix fighters en alle vechters

BEDANKT !!!!!!!!

Mickey
07-07-2008, 09:50
Hier reeds mn "evaluatie" gepost (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=83289&page=15)..

Hier dus nogmaals de cliffnotes..

Het was ZWAAR VET! Super werk Martijn!
Glory is taking over!

54321
07-07-2008, 10:03
ja man, niet geweest maar wel genoten via sbs 6. martijn en sbs bedankt! en het commentaar van bas en mauro was zeker een bonus, heb echt gelachen om die twee!

mama
07-07-2008, 10:12
ja ze waren lekker bezig af en toe
Stond naast ze. Maakte het nog gezelliger.

Mickey
07-07-2008, 10:22
Ow.. En Martijn natuurlijk bedankt voor het afspelen van onze MF promo de hele avond! Super man! :D

Wheelie
07-07-2008, 10:27
Ow.. En Martijn natuurlijk bedankt voor het afspelen van onze MF promo de hele avond! Super man! :D

Niet gezien :eek:

HUNTER
07-07-2008, 10:32
Niet gezien :eek:

x2

ik hoorde wel af en toe iets van ft voorbij komen

Mickey
07-07-2008, 10:47
Opzich een goed teken. Dat betekend dat hetgeen in de ring gebeurde je meer bezighield.. ;)

Ik hoorde de tune langskomen en dacht.. waar ken ik dat ook weer van..

Khanom Thom
07-07-2008, 11:15
Ow.. En Martijn natuurlijk bedankt voor het afspelen van onze MF promo de hele avond! Super man! :D

Welke Promo?? Heb niks gezien... :rolleyes:

zosja
07-07-2008, 11:22
ja ze waren lekker bezig af en toe
Stond naast ze. Maakte het nog gezelliger.
j en dan heb ik ze ook nog veel info gegeven.
en mama had weer de beste plaats aan de ring.
en ik was niet alleen scheids gister, maar heb mij zelf ook nog met de organisatie bezig gehouden.
vrienden doen dat voor elkaar, niet alleen gaan zitten, kijken en mee denken en doen.
ik denk ook dat deze manier van werken de WFCA groot maakt.

en mama nou heb jij ook gezien hoe een vader zich nog kan voelen!!!!!
na 27 jaar.
dat veranderd nooit.
grt joop ubeda.

micha
07-07-2008, 11:40
Joop Ubeda = Legende

Wheelie
07-07-2008, 11:44
Joop Ubeda = Legende
Net als zijn zoon.

paspoes
07-07-2008, 12:09
volgens mij was het een rematch toch of vergis ik, perry zijn tegenstander komt mij bekend voor. maar wel een mooi partij zeg damn.:thup:

Judas
07-07-2008, 12:12
Volgens mij had hij een tijdje terug tegen Holzken gevochten...

sabby
07-07-2008, 12:19
j en dan heb ik ze ook nog veel info gegeven.
en mama had weer de beste plaats aan de ring.
en ik was niet alleen scheids gister, maar heb mij zelf ook nog met de organisatie bezig gehouden.
vrienden doen dat voor elkaar, niet alleen gaan zitten, kijken en mee denken en doen.
ik denk ook dat deze manier van werken de WFCA groot maakt.

en mama nou heb jij ook gezien hoe een vader zich nog kan voelen!!!!!
na 27 jaar.
dat veranderd nooit.
grt joop ubeda.

Joop = te bescheiden om de ring in te lopen voor een foto met zn zoon. Gelukkig heb ik je nog effe mee kunnen sleuren. Check die foto:
Glory - Hyves.nl (http://ultimateglory.hyves.nl/album/13421477/GLORY/t-dD/fotos/289222105/0/xCCy/)

fireblade900
07-07-2008, 13:06
Haha, ik had precies hetzelfde. Netjes een kaartje gekocht, waar ik 20 min voor in de rij had gestaan, vervolgens weer een rij op de parkeerplaats, dan is die openstaande slagboom aan de achterkant wel heel aantrekkelijk!
Had ook wel anders geregeld kunnen worden volgens mij. Iedereen moest euro 7.50 afrekenen dan had je net zo goed vantevoren een kaartje kunnen kopen......was niet echt duidelijk.

Bovendien waagde die parkeerplaatsbewaker af en toe zijn leven om voor autos te springen die snel achter iemand aanreden door de slagboom!

Verder een prima gala. Op mij maakte de tegenstander van Tommy Depret, Micky Reiter een goede indruk. Had slechts 1 pro partij gedraaid en dan tegen iemand uitkomen die al zijn 13 pro partijen heeft gewonnen is sowiezo al netjes maar met name zijn grondwerk was impressive! Jammer van die scheur in zijn wenkbrauw waardoor de partij werd gestaakt. Had wel eens de 1e verliespartij van Tommy kunnen worden....

danial
07-07-2008, 13:19
Niet gezien :eek:
Af en toe zag je op scherm wat beelden van MF

TOON
07-07-2008, 14:19
Verder een prima gala. Op mij maakte de tegenstander van Tommy Depret, Micky Reiter een goede indruk. Had slechts 1 pro partij gedraaid en dan tegen iemand uitkomen die al zijn 13 pro partijen heeft gewonnen is sowiezo al netjes maar met name zijn grondwerk was impressive! Jammer van die scheur in zijn wenkbrauw waardoor de partij werd gestaakt. Had wel eens de 1e verliespartij van Tommy kunnen worden....


inderdaad ja, die vond ik vooral de eerste minuten impressive! effe een mooie slamm gezien...!! wist niet dat het pas zn eerste was...maar dan ben ik nog meer onder de indruk!

HUNTER
07-07-2008, 14:25
@ toon; het was Maiky's 2e gisteren. Hij had op Beast of the East zijn pro debuut gemaakt tegen Latoel.

Van Flipper begreep ik dat hij in september vecht tegen Danny van Bergen.... lijkt me een hele leuke partij!

fireblade900
07-07-2008, 14:53
Tegen Danny vette shit!
Wordt zeker een mooie pot.

mama
07-07-2008, 15:09
ja van die knie die hij op zijn hoofd kreeg werd ik misselijk. Bah wat was die hard.

Richelieu
07-07-2008, 16:00
Glory was gewoon een goed gala! Organisatorisch zat het allemaal goed in elkaar en er was een goede mix in de MMA en MT partijen. De spanning in de partijen werd rustig opgebouwd en de laatste twee partijen (Staring vs Knaap & Holzken vs Diender) was een goede hoogtepunt van de avond.
Lokatie is erg goed! Goed bereikbaar en de toeschouwers zitten in mooie stoeltjes. Ook de VIP zat erg goed en ik weet zeker dat Dennuz, BoemBoem, Daniel en co. een topavond hebben gehad. Het eten en drinken was erg goed verzorgd en ondanks de drukte in de pauze bij de reguliere catering kon je tussen de partijen door gewoon een patatje kopen. Bedankt nog Geronimo!...al kan de organisatie misschien eens een voorbeeld nemen aan een beginnende promotor uit Deventer die het publiek in Twello trakteerde op lekkere oosterse hapjes. Er moet toch maar eens een einde komen op de patat monopolie die veel uitbaters van zalen hebben.

Dat het gala in Nijmegen word gehouden is voor de liefhebbers denk ik helemaal geen obstakel. Ikzelf moest die avond nog in Den Helder zijn, een ritje van bijna 2,5 uur. Glory moest wel naar een andere, lees grotere lokatie want ik denk dat deze organisatie in de Flint beperkt werd in hun mogelijkheden.

Tja....parkeren. Op zich perfect toch! Je auto op nog geen minuut afstand van de zaal en voor een redelijk bedrag! Tijdens gala’s in de Galgenwaard (Next Generation Warriors & No Way Back) is dat wel andere koek! Daar betaal je gewoon 20 euro parkeerkosten, wat toch wel merkwaardig is aangezien beide garages van Q-Park zijn. Dat iedereen pas op het einde zijn uitritkaart gaat kopen is zijn eigen verantwoordelijkheid. Tijdens de Showtime gala’s in de Arena weet je ook dat het druk is en daar is er ook de mogelijkheid om een uitritkaart te kopen. Helaas had ik hieraan niet gedacht, maar werd door een Fighttalk orakel gewezen op het kopen van een uitritkaart. Had mijn (lees Payap’s) kaartje binnen notime. Thanx Chris!

Verder was het licht en geluid goed geregeld en heb mooie foto’s kunnen maken van de partijen die voor de Fight Scene interessant waren. De Royal Orchid dames hadden afgezien van hun entertainment waarde ook een begeleidende rol van de VIP’s en dit was allemaal keurig geregeld! Verder een mooie grote ring met ruimte voor echt iedereen! Iedereen was aanwezig (op één site na dan) en de reporters zaten goed aan de ring.
Hoor alleen maar positieve geluiden over de livestream van SBS6 dus dat zal zeker goed zijn geweest!

O ja..Sjenkie (als je meeleest) nog bedankt voor het wissen van je foto...:(

The Bulldog
07-07-2008, 16:22
Ik heb echt een wereld avond gehad...

ik kwam echt voor de partij van Dion en Michael...nou ik kwam niet voor niks... mooi pot met veel lading ...

geluid vons ik persoonlijk juist wat minder...Rutten was (bijna) niet te verstaan op de tribune..

Eindelijk Wheelie eens echt gesproken echt tof, ook nog veen met Geronimo gesproken.(binnekort kom ik eens mee trainen, leuk..)

Mijn buurjongen en zijn moeder die ik heb meegenomen met de kaartjes die ik kreeg, waren onder de indruk en hebben voor het eerst contact gemaakt met een gala, nou dat op dit gala is op zich een leuke MMA/MT ontmaagding toch????

ze waren en zeer dankbaar en zeer enthousiast...

marcelt
07-07-2008, 16:53
Dat het gala in Nijmegen word gehouden is voor de liefhebbers denk ik helemaal geen obstakel. Ikzelf moest die avond nog in Den Helder zijn, een ritje van bijna 2,5 uur.
Ik noem mezelf een liefhebber, maar voor mij is de afstand wel degelijk een obstakel. Ben vorige week naar Zevenbergen geweest voor het seminar van Rutten, maar vond het het een pokkeneind weg!

MaikyReiter
07-07-2008, 17:51
Dear Everybody!! nice gala ,very good fights!
I did somenthing wrong in my trainament,my strategy don't work,but was good fight!
Next time gonna be better !!

mama
07-07-2008, 18:02
It was a good fight Maiky
only the knee landed not so well.
Next time better. Good luck

gymalkmaar1
07-07-2008, 18:04
It was a good fight Maiky
only the knee landed not so well.
Next time better. Good luck

the knee landed very well!

unfortunely for mikey but mikey made the fight i think!

mama
07-07-2008, 18:06
Check your PM Maiky.

TOON
07-07-2008, 18:23
great Slamm maiky!! I enjoyed it, hope you have more luck next time!

Gennep-Spitfire
07-07-2008, 21:21
Vet gala,mooie lokatie en leuke partijen!
Perry gefeliciteerd met weer een overwinning!

MataLeo
07-07-2008, 23:52
Bedankt, SBS 6, Glory en Martijn de Jong, John, Ron, Beast of the East, Golden Glory, Tom Wesselink, Bas Rutten, Mauro Ranello, mix fighters, WFCA etc etc en alle vechters

danial
08-07-2008, 01:10
Leuke avond gehad, sfeer zat erin (miste wel The Flint). leuke partijen gezien van Dion, knaap, Maiky, Holzken, Latoel.
Tommy vond ik veel beter dan bas rutten, Bas was niet goed te verstaan.
martijn en beast of the east bedankt voor VIP, was een top plaats en we hebben gelachen, dennis ook bedankt,
Als goed is komt een sfeerverslag vanuit MF-tafel

fireblade900
08-07-2008, 10:07
Die Maiky vocht toch -76kg?
Dan wil ik hem ook wel eens zien tegen Duanne van Helvoirt.
2 technische gasten op de grond, die staand ook nog wat kunnen laten zien.

Is dat wat voor op Heath? Wiggert..........deuce

fireblade900
09-07-2008, 20:24
Duanne vs Godzilla

YouTube - Duane vs Godzilla @ Brabant Open 2008 (http://nl.youtube.com/watch?v=r5UQEzQt7RU&feature=related)