PDA

View Full Version : Cro Cop fight 21 juli afgelast



S.
07-07-2008, 11:38
Verdorie toch...


Hello everyone,
unfortunately I have some bad news– I won't be fighting at DREAM 5 at all. I was about to face Jerome LeBanner but he decided to fight in K1 against Schilt. Mighty Mo was the alternative and I accepted this challenge, but unfortunately Mighty Mo pulled off from the fight. I was ready to face Mo, but maybe this scenario wasn't that bad for me at all and I'll tell you why. ...

Het hele verhaal op z'n blog hier (http://www.mma-id.com/CROCOP/?mod=blog&uid=35&blid=706)

Ralph
07-07-2008, 11:46
Op zich jammer, maar mooi dat hij zich op Alistair focust!

marcelt
07-07-2008, 11:51
Wil 'm graag tegen D-man zien!

Tony
07-07-2008, 11:51
Ik hoefde crocop niet perse tegen lebanner of Mo te zien..

Zie hem veel liever tegen Overeem... Wordt een zware denk ik.. Can go either way..

el bastardo
07-07-2008, 13:04
Wat heeft hij te winnen tegen JLB of Mo? Ik zie m idd veel liever tegen Alistair. Wordt een vette pot!

leobos
07-07-2008, 13:07
Wat heeft hij te winnen tegen JLB of Mo? Ik zie m idd veel liever tegen Alistair. Wordt een vette pot!"

? nou lijkt me een toch redelijke prestatie..zijn niet bepaald pannekoeken

Tony
07-07-2008, 13:10
nee ik vind het nog steeds slechte matchmaking...
Kijk, Lebanner's standup game is velen malen scherper dan die van CC.. logisch want CC is een MMA vechter geworden die MMa partijen draait en geen pure kickboks partijen draait. Dus standup wordt CC gepowned denk ik... Maar CC heeft door de jaren heen genoeg grondwerk getraind.. dus hij zou lebanner naar de grond kunnen nemen en hem submittten... lebanner is immers toch een pannekoek op de grond..

dusja..

zet hem maar gewoon tegen overeem.. dan hebben we tenminste iets wat we allemaal willen.... een fatsoenlijke MMa partij

remco pardoel
07-07-2008, 13:16
Heb je de MMA partijen van JlB gemist dan?
:-)

Ik denk dat ze een 505/50 kans hebben

Tony
07-07-2008, 13:25
Heb je de MMA partijen van JlB gemist dan?
:-)

Ik denk dat ze een 505/50 kans hebben

Nopes, zeer zeker niet..
Zijn partij tegen Akiyama was goed met die lekkere knie.. zeer zeker. Kan ik niet ontkennen.

Maar CC's standup is véle malen beter dan alle mma tegenstanders die lebanner gehad heeft. En CC's grondwerk is ook zeker solide geworden na al die tijd.

Als de partij staande blijft geef ik lebanner het voordeel met 60/40
Wordt het grondwerk en gnp er ook bij betrokken dan geef ik CC een voordeel van 70/30

maargoed... het blijft natuurlijk mma... en een ko of submission loert in elke hoek..

Judas
07-07-2008, 13:28
Heb weinig mma partijen van JLB gezien, maar hij heeft voor zover ik weet ook een behoorlijke TD- defense.