PDA

View Full Version : Partijen van de k1 max *video*



rafi
07-07-2008, 19:00
drago vs masato

http://www.youtube.com/watch?v=m8XKKq74fHU&eurl=http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?threadid=23967


souwer vs stevelmans

http://www.youtube.com/watch?v=yectWEbPYF4&eurl=http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?threadid=23970

rafi
07-07-2008, 19:02
bp vs sato

http://www.youtube.com/watch?v=5Zt7AY3EF2c&eurl=http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?threadid=23971

the boxer
07-07-2008, 19:02
Video Buakaw Por Pramuk vs Yoshihiro Sato - K1, PRIDE, UFC, MMA, Pramuk - Dailymotion Jouw video’s delen (http://www.dailymotion.com/video/x61sya_buakaw-por-pramuk-vs-yoshihiro-sato_sport)


por pramuk-sato

the boxer
07-07-2008, 19:02
je was me voor! :D

pwie
07-07-2008, 19:16
Vind de winst voor warren.

Casparvdzouw
07-07-2008, 19:36
masato deed het goed had ook niet anders verwacht tegen drago, slechte matchup voor drago omdat masato sneller is en drago by the punch verslaat

YoMarK
07-07-2008, 20:00
Wat was dat dan met BPP? Hij stond gewoon met z'n armen naar beneden te kijken. Het leek erop dat hij daarvoor al KO was, maar wat een raar moment.

jopie25
07-07-2008, 20:57
Vind de winst voor warren.

:D welke wedstrijd heb jij gezien dan?

petjekick
07-07-2008, 21:11
zo die sato kan goed incasseren,,,mooie k.o

maartenjackie
07-07-2008, 21:13
Wat was dat dan met BPP? Hij stond gewoon met z'n armen naar beneden te kijken. Het leek erop dat hij daarvoor al KO was, maar wat een raar moment.


ik dacht precies het zelfde, klopt iets niet voor mn gevoel

leks
07-07-2008, 21:20
Huh idd het was een mooi zwaar gevecht wattie aan het winnen was en opeens stopt hij ermee, vaag. Die klap stelde ook niet veel voor maar was alsof hij het daarvoor al plots opgaf terwijl ik niks van betekenis zag landen?!?, blessure misschien?

ben046
07-07-2008, 21:28
Warren Stevelmans had naar mijn mening gewonnen!

TOON
07-07-2008, 21:44
misschien was het die knie... die zat er goed op namelijk....
hij was al een aantal seconden van het padje af...

Dalton
07-07-2008, 21:54
masato deed het goed had ook niet anders verwacht tegen drago, slechte matchup voor drago omdat masato sneller is en drago by the punch verslaat

Als Drago ooit in de finale wil komen moet hij zijn stijl wel iets aanpassen. Hij is nu te statisch en telegrafeert zijn akties te veel. Vooral als hij op volle kracht wil werken is hij hierdoor te makkelijk op te vangen.

OXY
07-07-2008, 21:54
ik dacht precies het zelfde, klopt iets niet voor mn gevoel


Volle knie op de lever doet pijn, heel veel pijn !!!

Biiyen
07-07-2008, 22:08
misschien was het die knie... die zat er goed op namelijk....
hij was al een aantal seconden van het padje af...

Het was inderdaad de knie in de lever, kijk maar eens goed naar de lichaamsreactie van Buakaw naar die knie op de lever.

Sato is en blijft toch een rare snuiter en voor iedereen een gevaar. Kraus heeft het telkens moeilijk met hem en William Diender was eigenlijk volledig kansloos tegen hem. En nu KO'ed die als eerste in de Max de grote meneer Buakaw. Petje af... diepe buiging.

Casparvdzouw
07-07-2008, 22:14
Als Drago ooit in de finale wil komen moet hij zijn stijl wel iets aanpassen. Hij is nu te statisch en telegrafeert zijn akties te veel. Vooral als hij op volle kracht wil werken is hij hierdoor te makkelijk op te vangen.

precies wat ik zeg

jopie25
07-07-2008, 22:32
Warren Stevelmans had naar mijn mening gewonnen!

Ben ik even blij dat jij geen jury bent, anders had jij wellicht Buakaw zelfs de winst nog gegeven, ondanks zijn knockout.:lol:
Als jij Warren de winst geeft heb je niet objectief gekeken, maar heb je met een Warren bril gekeken. Lijkt mij ook wel leuk, maar niet realistisch:whistling:

rafi
07-07-2008, 22:58
en nog de partij van artur kysenco vs kido

http://www.youtube.com/watch?v=8bKBLPo315c&eurl=http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?threadid=23975

albert kraus vs mike zambidis

http://www.dailymotion.com/fightsports/video/x61wo0_albert-kraus-vs-mike-zambidis_sport

Octavius
07-07-2008, 23:22
Ben ik even blij dat jij geen jury bent, anders had jij wellicht Buakaw zelfs de winst nog gegeven, ondanks zijn knockout.:lol:
Als jij Warren de winst geeft heb je niet objectief gekeken, maar heb je met een Warren bril gekeken. Lijkt mij ook wel leuk, maar niet realistisch:whistling:

Tja. Wie kijkt er door wie zijn bril vraag ik me af. Als iemand wat zegt over de partij Souwer vs Stevelmans en dan met betrekking tot de uitslag ben jij de eeste die reageert. Zo ook in een ander topic op de reactie van Appelsap en Pwie. Niks mis mee maar valt wel op.

jopie25
07-07-2008, 23:29
Tja. Wie kijkt er door wie zijn bril vraag ik me af. Als iemand wat zegt over de partij Souwer vs Stevelmans en dan met betrekking tot de uitslag ben jij de eeste die reageert. Zo ook in een ander topic op de reactie van Appelsap en Pwie. Niks mis mee maar valt wel op.

Je bent erg scherp Octavius, want het is daadwerkelik zo dat ik op deze partij reageer. Het komt namelijk wel vaker voor dat mensen gewoon maar iets roepen, omdat hun favoriete vechter verloren heeft. Ik blijf de stomme fout maken dat ik daarop reageer, ookal weet ik dat het toch niet veranderd. Dat doe ik bij Souwer, maar ook bij anderen als ik het idee heb dat men niet gehinderd wordt door enige objectiviteit.:blush:

wasken
07-07-2008, 23:38
Als Drago ooit in de finale wil komen moet hij zijn stijl wel iets aanpassen. Hij is nu te statisch en telegrafeert zijn akties te veel. Vooral als hij op volle kracht wil werken is hij hierdoor te makkelijk op te vangen.

hier ben ik het ook mee eens ..

Hij stond als een blok beton ,en alle acties kon je aan zien komen ,op paar highkicks/frontkicks na.

en vooral tegen mensen als masato,souwer die bijna 100% altijd doorstromen naar de finale moet die echt veranderen van style ..

om eerlijk te zijn .. tuurlijk heeft elke vechter een periode waar het even slecht gaat.. maar ik zie die gretigheid, die aggresie van vroeger niet meer bij drago.

maarja, we zullen het wel zien..

buakaw heeft btw ook zijn tijd gehad ,denk ik..
Hij moet ook met iets nieuws komen.. ze hebben hem nu ook al door.

Octavius
07-07-2008, 23:53
Je bent erg scherp Octavius, want het is daadwerkelik zo dat ik op deze partij reageer. Het komt namelijk wel vaker voor dat mensen gewoon maar iets roepen, omdat hun favoriete vechter verloren heeft. Ik blijf de stomme fout maken dat ik daarop reageer, ookal weet ik dat het toch niet veranderd. Dat doe ik bij Souwer, maar ook bij anderen als ik het idee heb dat men niet gehinderd wordt door enige objectiviteit.:blush:

Sommige mensen roepen altijd het tegendeel als hun favoriete vechter wordt aangevallen over zijn winst.

Heb de wedstrijd gezien en om er een goed oordeel over te geven zou ik hem nog een keer moeten zien. Neemt niet weg dat Warren die vorige jaar nog B-klasse vocht een goede pot neerzet tegen een topper als Andy. Hij wint de K-1 max NL, komt bij de final 16 en uiteindelijk bij de final 8. Kiest dan zelf om tegen Andy te vechten en blijft dan ook de volle 3 ronde's staan en bied goed weerstand. Al heeft hij verloren van Andy is het toch een mooi visitekaartje geweest naar de K-1 toe.

A-team
08-07-2008, 00:20
ik heb de partij nog een keer gekeken en duidelijk Souwer de winnaar! Toch knap van Stevelmans maar Souwer is toch iets meer geslepen!

YoMarK
08-07-2008, 00:28
om eerlijk te zijn .. tuurlijk heeft elke vechter een periode waar het even slecht gaat.. maar ik zie die gretigheid, die aggresie van vroeger niet meer bij drago.

Het leek er ook op alsof hij er in ronde 3 echt teveel doorheen zat. Die highkicks bleven gevaarlijk, maar combineren zat er niet meer in.

blackadder
08-07-2008, 00:53
Volle knie op de lever doet pijn, heel veel pijn !!!

Ach welnee. De Yakuza zal hem wel weer eens omgekocht hebben. Is toch altijd zo als hij verliest? Want zoals iedereen weet, noch BPP noch Yodsaenklai of welke Thai dan ook verliest ooit terecht. De Yakuza zal ook wel al die Thais die Dekkers tegen het canvas geslagen heeft omgekocht hebben. :D

blackadder
08-07-2008, 01:18
Als Drago ooit in de finale wil komen moet hij zijn stijl wel iets aanpassen. Hij is nu te statisch en telegrafeert zijn akties te veel. Vooral als hij op volle kracht wil werken is hij hierdoor te makkelijk op te vangen.

Ja. Ontwijken en overnames lijken hem nog niet al te soepel af te gaan. Hij laat z'n tegenstander uitrazen en komt dan met zijn tegenaanval. Maar die Tarzan schreeuw bij 1:52 was nieuw.:D

sabby
08-07-2008, 02:03
Heftige partijen zeg. Heb net zitten kijken. Wanneer komt het op tv?
Sjit, die Sato heeft zeker een boel incasseringsvermogen.

jopie25
08-07-2008, 07:43
Sommige mensen roepen altijd het tegendeel als hun favoriete vechter wordt aangevallen over zijn winst.

Heb de wedstrijd gezien en om er een goed oordeel over te geven zou ik hem nog een keer moeten zien. Neemt niet weg dat Warren die vorige jaar nog B-klasse vocht een goede pot neerzet tegen een topper als Andy. Hij wint de K-1 max NL, komt bij de final 16 en uiteindelijk bij de final 8. Kiest dan zelf om tegen Andy te vechten en blijft dan ook de volle 3 ronde's staan en bied goed weerstand. Al heeft hij verloren van Andy is het toch een mooi visitekaartje geweest naar de K-1 toe.

Niets aan toe te voegen; alles wat je hier zegt is waar;)

Ralph
08-07-2008, 10:26
Ik vond Souwer weer super vechten! Die man heeft echt alles. Verdediging die bijna helemaal dicht zit, goede timing, harde acties, kan versnellen als het moet en vecht ook nog eens heel slim (elke ronde zorgt ie ervoor dat ie sowieso de laatste 15 seconden de bovenliggende partij is). Terecht gewonnen mijns inziens, maar complimenten voor Stevelmans! Die vocht ooke cht als een leeuw, maar kwam net tekort. Die komt er wel (als ie er niet al is)!

blackadder
08-07-2008, 10:28
Heftige partijen zeg. Heb net zitten kijken. Wanneer komt het op tv?
Sjit, die Sato heeft zeker een boel incasseringsvermogen.

Vrijdag. 23.30 SBS6.

MJOKKIE
08-07-2008, 10:59
JOngens, al het gelul op een stokkie, het is toch geweldig om hier naar te mogen kijken, voor wie je ook bent.
Om een cliche te gebruiken, het publiek is de grote winnaar!!

Dit is zo'n reclame voor het kickboksen, wat is het toch een vette sport. Het mooie is, net als bij veel mma-potten, dat het onvoorspelbaar is. Je weet echt niet zeker wie er wint, want inderdaad, een gozertje dat niet heel lang terug nog een potje in de B draaide bezorgd de regerend kampioen drie rondes(en nog een paar dagen waarschijnlijk) veel hoofdpijn.

Heb het Japanse publiek zelden zo horen juichen. Omdat er Japans succes is, eindelijk, en omdat er gewoon vet gevochten wordt.
Heel belangrijk voor K-1!

Eelco
08-07-2008, 11:08
JOngens, al het gelul op een stokkie, het is toch geweldig om hier naar te mogen kijken, voor wie je ook bent.
Om een cliche te gebruiken, het publiek is de grote winnaar!!

Dit is zo'n reclame voor het kickboksen, wat is het toch een vette sport. Het mooie is, net als bij veel mma-potten, dat het onvoorspelbaar is. Je weet echt niet zeker wie er wint, want inderdaad, een gozertje dat niet heel lang terug nog een potje in de B draaide bezorgd de regerend kampioen drie rondes(en nog een paar dagen waarschijnlijk) veel hoofdpijn.

Heb het Japanse publiek zelden zo horen juichen. Omdat er Japans succes is, eindelijk, en omdat er gewoon vet gevochten wordt.
Heel belangrijk voor K-1!

Helemaal mee eens !! Super partijen gezien en spanning tot en met !!