PDA

View Full Version : Souwer..... *SPOILER*



Hollowman
07-07-2008, 22:45
Souwer voor de 3de x k1 max champ?

Andy kan op 1 oktober 2008 een record gaan zetten door de K1 max titel voor de derde keer op naam te gaan zetten.Buakaw was de enige die dat ook zou kunnen doen maar is zoals bekend uitgeschakeld voor de finales.
Het zou een superprestatie zijn voor Andy en team Souwer en we hebben daar dus dan ook alle vertrouwen in.
OP NAAR JAPAN 1 OKTOBER 2008 SOUWER POWERRRR
groeten jus en pat

michaell
07-07-2008, 22:56
Lijkt op spoiler.

Bosco Baracus
07-07-2008, 23:00
Ja bedankt! :mad:

Fucking Spoiler!!! :twak:

appelsap
07-07-2008, 23:14
Als hij de jury mee heeft zoals tegen Warrenm lijkt me dat mogelijk......

jopie25
07-07-2008, 23:28
Als hij de jury mee heeft zoals tegen Warrenm lijkt me dat mogelijk......

hahahaha, jij bent echt grappig!:D
Geef eens een analyse van de wedstrijd die jij hebt gezien dan aan hand van de beelden. Ik ben wel benieuwd wat ik over het hoofd heb gezien.:pimp:

Hollowman
07-07-2008, 23:29
ha appelsap ik ben blij te lezen dat je een echte k1 max kenner bent.iedereen zou een voorbeeld aan jou moeten nemen.tsjonge tsjonge tsjonge dit zijn echt weer van die typische nederlandse antwoorden"als ie de scheids mee heeft".
Ben gewoon respectvol en neem je verlies grote baby.....
het is gewoon niet leuk meer om iets op nederlandse forums iets te plaatsen je wordt er gewoon kots misselijk van.
Hebben we een groot K1max in ons midden blijkt het toch wel moeilijk te zijn om wat Respect voor zo'n jongen op te brengen.
Ik hou het hier maar bij want hier zal ook wel weer uiterst kinderachtig op gereageerd worden.Oesh groeten jus en pat

Bosco Baracus
07-07-2008, 23:39
het is gewoon niet leuk meer om iets op nederlandse forums iets te plaatsen je wordt er gewoon kots misselijk van.

Ik wordt kots misselijk van een spoiler in het Title van en posting... :flame:

Biiyen
07-07-2008, 23:41
ha appelsap ik ben blij te lezen dat je een echte k1 max kenner bent.iedereen zou een voorbeeld aan jou moeten nemen.tsjonge tsjonge tsjonge dit zijn echt weer van die typische nederlandse antwoorden"als ie de scheids mee heeft".
Ben gewoon respectvol en neem je verlies grote baby.....
het is gewoon niet leuk meer om iets op nederlandse forums iets te plaatsen je wordt er gewoon kots misselijk van.
Hebben we een groot K1max in ons midden blijkt het toch wel moeilijk te zijn om wat Respect voor zo'n jongen op te brengen.
Ik hou het hier maar bij want hier zal ook wel weer uiterst kinderachtig op gereageerd worden.Oesh groeten jus en pat

Mixfight is toch wel een plek waar de vechters respect krijgen en niet worden afgezeken. Ik begrijp niet zo goed waarom je direct moet kotsen. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, mits die niet kwetsend of beledigend is. De held van de een is niet de held voor de ander. Dat heb je te respecteren, en als je alleen maar wil lezen dat Andy de beste is dan moet je een eigen Andy Souwer forum oprichten.

Als iemand vandaag voor Warren was dan was het zuur want ik als neutrale toeschouwer vond het ook maar kantje boord en als Appelsap vind dat Andy vandaag de scheids mee had dan is dat een vrij redelijke opmerking.

jopie25
07-07-2008, 23:50
Mixfight is toch wel een plek waar de vechters respect krijgen en niet worden afgezeken. Ik begrijp niet zo goed waarom je direct moet kotsen.

Als iemand vandaag voor Warren was dan was het zuur want ik als neutrale toeschouwer vond het ook maar kantje boord en als Appelsap vind dat Andy vandaag de scheids mee had dan is dat een vrij redelijke opmerking.

ik heb het als neutrale toeschouwer ook gezien en ik moet eerlijk zeggen dat Warren echt tekort kwam. hij was niet zo dominant als normaal, mede doordat Andy hem dicht op de huid zat. Warren kwam een aantal keer gevaarlijk naar voren met een serie of een losse low kick, maar die werden door Andy steeds beantwoord. In de eerste en in de derde ronde kwam Warren goed weg, nadat Andy hem aansloeg.
Ik kan dus wel begrijpen wat Hollowman zegt; het is jammer dat er altijd mensen zijn die opmerkingen maken over Andy die de jury mee heeft, omdat hij wint van hun favoriete vechter. Daarmee doe je de prestatie van de vechter (Andy Souwer) tekort, temeer omdat in dit geval Warren niets heeft in kunnen brengen om Andy in gevaar te brengen.:confused:

Biiyen
08-07-2008, 00:03
ik heb het als neutrale toeschouwer ook gezien en ik moet eerlijk zeggen dat Warren echt tekort kwam. hij was niet zo dominant als normaal, mede doordat Andy hem dicht op de huid zat. Warren kwam een aantal keer gevaarlijk naar voren met een serie of een losse low kick, maar die werden door Andy steeds beantwoord. In de eerste en in de derde ronde kwam Warren goed weg, nadat Andy hem aansloeg.
Ik kan dus wel begrijpen wat Hollowman zegt; het is jammer dat er altijd mensen zijn die opmerkingen maken over Andy die de jury mee heeft, omdat hij wint van hun favoriete vechter. Daarmee doe je de prestatie van de vechter (Andy Souwer) tekort, temeer omdat in dit geval Warren niets heeft in kunnen brengen om Andy in gevaar te brengen.:confused:

Dat begrijpen we allemaal, maar doe dan niet net alsof hier iedereen negatief is, vechters niet worden ge-respecteerd en dat je ervan moet kotsen. Daar gaat het mij meer om. Dat slaat toch helemaal nergens op.

jopie25
08-07-2008, 00:24
Dat begrijpen we allemaal, maar doe dan niet net alsof hier iedereen negatief is, vechters niet worden ge-respecteerd en dat je ervan moet kotsen. Daar gaat het mij meer om. Dat slaat toch helemaal nergens op.

Ik probeerde alleen uit te leggen dat ik begreep wat Hollowman bedoelde. Je hoeft niet zo agressief te doen.:boos::D

De man van 14K
08-07-2008, 10:59
Kom op jongens dit krijgt wel een erg hoog Kickbox.nl gehalte.

Khanom Thom
08-07-2008, 11:06
Kom op jongens dit krijgt wel een erg hoog Kickbox.nl gehalte.

:ala:

blackadder
08-07-2008, 11:10
Ik snap niet wat sommigen hier zeuren over een spoiler in de titel? Andy is door naar de laatste 4. En heeft zo natuurlijk een goede kans om een 3de titel binnen te halen.

anonymous001
08-07-2008, 11:15
Ik probeerde alleen uit te leggen dat ik begreep wat Hollowman bedoelde. Je hoeft niet zo agressief te doen.:boos::D

Dat is waar. Maar dat deed ie ook niet.

Ziezo. Dat ook weer de wereld uit. Kunnen we fijn verder over spoilers...

Of misschien zelfs on-topic gaan! Is maar een ideetje..

Ralph
08-07-2008, 11:29
Ik vond dat Souwer echt duidelijk gewonnen heeft. In mijn ogen pakte hij zelfs alle drie de rondes. Zijn verdediging zat weer eens potdicht en Stevelmans kreeg toch wel het één en ander te verwerken. Bovendien maakte hij gewoon meer punten. Desalniettemin een knappe partij van Warren!

Wheelie
08-07-2008, 11:43
Voor de noobs, lees even het regelement van mixfight.nl

Mixfight reglement - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=44936)

Als je uitslagen wilt vermelden hou dan rekening met de overige forummembers die eerst de beelden willen zien voordat ze de uitslagen willen weten.
Vermeld dus NOOIT een uitslag in de topictitel en zet *spoiler* in de topictitel zodat anderen weten dat er uitslagen in staan.

Net als met voetbal kijken de meeste mensen om 19 uur Studio Sport en willen ze ook de uitslagen nog niet weten ;)

Als er meerdere keren door een member gespoiled word dan volgt er een ban


Dan nu weer on-topic
Toen ik de partij semi-live bekeek dacht ik ook aan een DRAW want Stevelmans vocht erg goed net als Souwer.
Ik heb de partij net weer bekeken en Souwer heeft gewoon verdiend gewonnen IMO, neemt niet weg dat Stevelmans bewezen heeft dat hij ook thuis hoort op dit nivo

A-team
08-07-2008, 11:46
Ik vond dat Souwer echt duidelijk gewonnen heeft. In mijn ogen pakte hij zelfs alle drie de rondes. Zijn verdediging zat weer eens potdicht en Stevelmans kreeg toch wel het één en ander te verwerken. Bovendien maakte hij gewoon meer punten. Desalniettemin een knappe partij van Warren!

x2

Illest
08-07-2008, 13:41
:cool2:

Stevelmans heeft een hele goede partij gevochten, maar kwam net iets tekort om het Andy echt moeilijk te maken. Hij scoorde daarintegen wel veel punten (dat viel echt op)

Het verbaast me eigenlijk dat Drago zo 'gemakkelijk' van hem heeft gewonnen. Zoals ie tegen Andy stond te knokken was Drago in de 2e ronde al neergegaan. Hij had misschien net iets teveel respect voor Drago volgens mij.

Tis een blijvertje die Warren...das wel duidelijk;)

appelsap
08-07-2008, 14:09
hahahaha, jij bent echt grappig!:D
Geef eens een analyse van de wedstrijd die jij hebt gezien dan aan hand van de beelden. Ik ben wel benieuwd wat ik over het hoofd heb gezien.:pimp:

Leuk dat twee noobs met samen net zo veel posts als IQ hier zo op reageren.
Ik geef Souwer ronde 1 obv de laatste 5 seconden. ronde twee lijkt me onbeslist en Warren wint ronde drie. Lijkt mij een draw. Ik begrijp dat je van een kampioen echt duidelijk moet winnen, bahleve misschien in de UFC (zie Rampage-Griffin), maar mijn bescheiden mening was dat dit makkelijk een draw had kunnen zijn. Vandaar mijn commentaar.
Zo nu kunnen jullie weer met jullie Souwer actionfigures gaan spelen. Warren heeft er helaas (nog) geen, dus ik ga weer aan het werk.

Ellen
08-07-2008, 15:47
En wat is er mis met Andy action figures?
Die passen heel goed bij de rest van mijn Andy collection/outfit:

T-shirts, baseball caps, posters, pennen, trunks, pantoffels enz ;-)

Slome
08-07-2008, 16:11
all in op souwer all the way

jopie25
08-07-2008, 16:44
Leuk dat twee noobs met samen net zo veel posts als IQ hier zo op reageren.
Ik geef Souwer ronde 1 obv de laatste 5 seconden. ronde twee lijkt me onbeslist en Warren wint ronde drie. Lijkt mij een draw. Ik begrijp dat je van een kampioen echt duidelijk moet winnen, bahleve misschien in de UFC (zie Rampage-Griffin), maar mijn bescheiden mening was dat dit makkelijk een draw had kunnen zijn. Vandaar mijn commentaar.
Zo nu kunnen jullie weer met jullie Souwer actionfigures gaan spelen. Warren heeft er helaas (nog) geen, dus ik ga weer aan het werk.

volgens mij heb ik iets verkeerd gevraagd, want als ik gewoon vraag om een analyse ben ik een noob en wordt er naar mijn posts gekeken. Nee, jouw opmerkingen getuigen van een hoog IQ. :lol:

jopie25
08-07-2008, 16:48
Sorry ik zat niet op te letten, jij hebt al 328 posts. Als je dat naar IQ vertaalt heb je wel een heel hoog IQ.;)
Ben jij nu zo intelligent dat je dom gevonden wordt?

54321
08-07-2008, 23:09
souwer heeft duidelijk gewonnen, en warren heeft gewoon goed gevochten. volgend jaar beter.

appelsap
09-07-2008, 01:19
volgens mij heb ik iets verkeerd gevraagd, want als ik gewoon vraag om een analyse ben ik een noob en wordt er naar mijn posts gekeken. Nee, jouw opmerkingen getuigen van een hoog IQ. :lol:

Nee je vraagt niks verkeerds, maar als je wat langer hier zou mee lezen had je geweten dat ik weinig ongenuanceerde uitspraken doe en respect heb voor alle mensen die, net als ik (ok de laatste tijd niet meer:-)), een ring in stappen. In dit geval verschillen we van mening over de uitslag van een wedstrijd. Het was niet mijn bedoeling om de prestatie van Souwer in twijfel te trekken, maar ik vind dat hij niet overtuigend vocht en Warren een extra ronde verdiende. De toon van je reactie beviel/bevalt me niet en vandaar dat ik maar even in dezelfde toon heb gereageerd. Nee mijn IQ komt niet overeen met het aantal posts, maar is hoog genoeg om jou van repliek te kunnen dienen.

jopie25
09-07-2008, 11:04
Nee je vraagt niks verkeerds, maar als je wat langer hier zou mee lezen had je geweten dat ik weinig ongenuanceerde uitspraken doe en respect heb voor alle mensen die, net als ik (ok de laatste tijd niet meer:-)), een ring in stappen. In dit geval verschillen we van mening over de uitslag van een wedstrijd. Het was niet mijn bedoeling om de prestatie van Souwer in twijfel te trekken, maar ik vind dat hij niet overtuigend vocht en Warren een extra ronde verdiende. De toon van je reactie beviel/bevalt me niet en vandaar dat ik maar even in dezelfde toon heb gereageerd. Nee mijn IQ komt niet overeen met het aantal posts, maar is hoog genoeg om jou van repliek te kunnen dienen.

Bedankt voor je reactie. Ik heb jouw uitspraken niet één keer in twijfel getrokken, ik heb alleen gevraagd welke wedstrijd jij had gezien. Meer als grap dan als serieuze bedoening. Daarna heb ik met een lach aangegeven dat agressie niet nodig was. Als dat een verkeerde toon is, sorry dan. Het zal wel komen omdat jij al heel veel posts hebt en ik niet. Om iemand van repliek te kunnen dienen heb je niet veel IQ nodig hoor, maar ja life and let life.:)

appelsap
09-07-2008, 17:16
Bedankt voor je reactie. Ik heb jouw uitspraken niet één keer in twijfel getrokken, ik heb alleen gevraagd welke wedstrijd jij had gezien. Meer als grap dan als serieuze bedoening. Daarna heb ik met een lach aangegeven dat agressie niet nodig was. Als dat een verkeerde toon is, sorry dan. Het zal wel komen omdat jij al heel veel posts hebt en ik niet. Om iemand van repliek te kunnen dienen heb je niet veel IQ nodig hoor, maar ja life and let life.:)

Het is live and let live:-) Over tot de orde van de dag dan maar......

De man van 14K
09-07-2008, 17:55
Maar toch die Stevelmans... die jongen gaat er wel komen.
Kan hij niet een poging wagen tegen Masato? Eens kijken, denk dat hij veel meer bekeken vecht dan Drago.

Biiyen
09-07-2008, 19:17
Maar toch die Stevelmans... die jongen gaat er wel komen.
Kan hij niet een poging wagen tegen Masato? Eens kijken, denk dat hij veel meer bekeken vecht dan Drago.

Drago vecht te veel en dat is zijn probleem. Je kan wel vechten zoals Drago maar dan moet je niet allerlei pijntjes en kwaaltjes hebben. Dan werkt je stijl tegen je. Dat is wel gebleken de afgelopen maanden.

De man van 14K
09-07-2008, 19:23
Had hij pijntjes en kwaaltjes?

Tony
09-07-2008, 19:24
Wie niet op dat niveau :s

Biiyen
09-07-2008, 19:30
Had hij pijntjes en kwaaltjes?

Als je maanden lang met ingepakte scheenbenen vecht dan is er iets, je doet dat niet voor je lol.

En ja natuurlijk, iedereen op dat niveau! Maar zowat elke maand vechten helpt niet echt lijkt me zo. Andere K1 Max vechters vechten een stuk minder en dat zie je er ook aan af.

De man van 14K
09-07-2008, 19:38
jep je heb gelijk. Hij werd ook gevraagd in een interview voor de k1max waarom hij zo vaak vocht, hij gaf al aan dat hij op topnivo wel genoeg zou verdienen maar nu niet en toch zijn familie moet onderhouden...
Tja keuzes keuzes

kooivechter
09-07-2008, 21:08
Het is live and let live:-) Over tot de orde van de dag dan maar......

haha. om heel stellig te zeggen dat souwer makkelijk gewonnen heeft lijkt me niet terecht. Ik had zelf ook verwacht dat er een 4e ronde kwam. Om heel eerlijk te zijn vond ik souwer de 1e 2 rondes wat afwachtender vechten dan normaal. ik vond souwer ook wat minder goed combineren dan normaal, pas aan het eind van ronde 2 en 3 begon hij wat meer te combineren en kwam hij beter door. Hij counterde toch veel met alleen enkelvoudige trappen. In ronde 2 sloeg souwer hem ook niet aan, in de herhaling zag je dat goed dat hij uit balans raakte door de stoot. stevelmans was wat meer de agressor maar kwam niet door met de combo's, maar hetzelfde kun je voor souwer geven. desalniettemin heeft stevelmans mee dan een goede partij tegen souwer geboden.

Illest
09-07-2008, 22:07
Maar toch die Stevelmans... die jongen gaat er wel komen.
Kan hij niet een poging wagen tegen Masato? Eens kijken, denk dat hij veel meer bekeken vecht dan Drago.

:cool2:
Dat is sowieso het probleem met Drago...tactisch is die jongen niet zo heel sterk...hij vecht altijd naar voren of z'n tegenstander nou beter is of niet. Dat is mooi voor het publiek natuurlijk maar wat ik jammer vind voor hem is dat het lijkt alsof er geen progressie zit in het tactische aspect van het vechten (overschakelen op plan B als plan A niet werkt) daardoor wordt hij voorspelbaar en dat wordt op dat niveau afgestraft.

Neem bijv nou de partij Holzken - Diender waarin Diender gewoon goed draait en Holzken rustig z'n kans afwacht. Ik vind dat grote klasse als je zo kunt vechten.

on topic:

Als je kijkt naar hoe Souwer vocht tegen Stevelmans...tja...heel slim...hij liet Stevelmans lekker komen en scoorde z'n puntjes van uit z'n achteruit a la Hoost. Stevelmans combineerde mooi, kwam goed door met lowkicks maar kon Souwer niet verrassen. Deze ging op zijn beurt niet met 'm rossen en werkte vanuit een solide dekking...eindstand > Souwer door...
(en Warren was wel degelijk aangeslagen aan het einde van R2)

jopie25
10-07-2008, 00:22
:cool2:
Dat is sowieso het probleem met Drago...tactisch is die jongen niet zo heel sterk...hij vecht altijd naar voren of z'n tegenstander nou beter is of niet. Dat is mooi voor het publiek natuurlijk maar wat ik jammer vind voor hem is dat het lijkt alsof er geen progressie zit in het tactische aspect van het vechten (overschakelen op plan B als plan A niet werkt) daardoor wordt hij voorspelbaar en dat wordt op dat niveau afgestraft.

Neem bijv nou de partij Holzken - Diender waarin Diender gewoon goed draait en Holzken rustig z'n kans afwacht. Ik vind dat grote klasse als je zo kunt vechten.

on topic:

Als je kijkt naar hoe Souwer vocht tegen Stevelmans...tja...heel slim...hij liet Stevelmans lekker komen en scoorde z'n puntjes van uit z'n achteruit a la Hoost. Stevelmans combineerde mooi, kwam goed door met lowkicks maar kon Souwer niet verrassen. Deze ging op zijn beurt niet met 'm rossen en werkte vanuit een solide dekking...eindstand > Souwer door...
(en Warren was wel degelijk aangeslagen aan het einde van R2)

volgens mij in ronde 1 na die knie op zijn voorhoofd 8 seconden voor het einde van de ronde en in ronde drie na een linksrechtse combinatie van Souwer, souwer rent direct achter hem aan, maar glijdt uit waardoor Warren een rustig heenkomen kan zoeken.:)
Warren was zeker goed, al vond ik wel dat hij niet echt gevaarlijk werd.

connect
10-07-2008, 09:00
Andy is gewoon gemaakt voor het 3x3 vechten 1ste ronde verliest ie heel vaak of onbeslist in ronde 2 gaat het tempo omhoog en aan het einde zit zijn tegenstander vaak al tegen 8tellen aan of heeft ie die al gehad, en dan vanaf ronde 3 gaat de turbo helemaal open zo mooi om te zien. hij weet ook precies wanneer die even die versnelling erin moet gooien.
imo de beste 70kg vechter op k1 regels.
ps: stevelmans vocht heel erg goed echt respect voor die jongen ik hoop dat ie een vaste waarde blijft in de k1max.

ik kijk heel erg uit naar deze pot petrosian vs souwer