PDA

View Full Version : Bericht Rodney Glunder aan de fans



marcelt
09-07-2008, 00:24
(Gepubliceerd op Fighttalk)

Beste fans,

De afgelopen tijd is niet mijn beste periode geweest van mijn carrière in de vechtsport.
Na 14 jaar actief vechten is dit de eerste keer dat het niet gaat zoals ik zou willen.
6 verliespartijen op een rij is nooit leuk, voor geen enkele sporter, maar ik geef niet op!
Ik werk hard om door deze mindere periode heen te komen en moet daarvoor trainen, trainen en nog eens trainen.

Toch vraag ik mijzelf af waardoor en wanneer het de afgelopen 6 maanden is misgegaan?
Ik ben er van overtuigd dat het een combinatie van factoren is.

Op 4 november 2007 werd ik de 1e wereldkampioen IBK Pro Divison en daarna heb ik tekort achter elkaar over de hele wereld gevochten. Onder andere tegen Babalu Sobral, een gevecht wat ik een week van te voren doorkreeg.

Natuurlijk had ik gevechten kunnen weigeren, maar de mensen die mij kennen en waarderen wat ik in alle voorgaande jaren heb laten zien, weten dat ik nooit een uitdaging uit de weg ga. Achteraf gezien is dit niet slim geweest. Eigenlijk was ik al een tijdje geestelijk en lichamelijk leeg, alleen had ik het zelf niet door en omdat ik altijd trainde viel het mijn trainingspartners ook niet op. Misschien had ik het wel door, maar wilde ik er, zoals de meeste sporters, niet aan toegeven.

Misschien was mijn motivatie een ander probleem. Ik voelde steeds de vermoeidheid en raakte langzaam de drive kwijt, maar moest toch weer klaarstaan voor de volgende wedstrijd. Problemen met gage’s en andere niet nagekomen toezeggingen etc zijn natuurlijk ook niet bevorderlijk voor je motivatie.

Ik wil verder niet in details treden, maar duidelijk maken dat Rodney Glunder niet over is!

Moeilijke tijden horen er jammer genoeg soms bij en ik ben zeker niet de persoon die nu de handdoek in de ring gooit. Er zijn andere vechters uit moeilijkere situaties, zoals ziekte, ongeval of ernstige blessures, gekomen. Mijn trainer, Lucien Carbin, heeft mij duidelijk gemaakt waar we aan moeten werken en ik zal daar 100% voor gaan!

Natuurlijk zullen er mensen die hun geloof in mijn kwaliteiten verliezen, maar dat maakt mij niet uit. Zolang ik maar in mijzelf geloof. Samen met de echte vrienden, die mij ook nu het minder gaat blijven steunen, kom ik er zeker boven op.

Via deze weg wil ik een aantal mensen bedanken:
Lucien Carbin, Jermaine Sherperd, Serigo, Kurt, Mark, Rudsel, Gaby, Thiago, Leon, Superpiele en de andere bloodz van FFC. Natuurlijk ook mijn familie en Bart Hoogendoorn.
Tevens wil ik Henk Kuipers bedanken voor een spannende tijd bij Team Hardcore.

Inmiddels heb ik een aantal nieuwe sponsors gevonden die zich, vol vertrouwen in mijn vechtsport kwaliteiten, aan mij hebben willen verbinden.In overleg met mijn trainer hebben we besloten over te gaan op een nieuwe vechtstijl en niet meer boven mijn gewicht te vechten, namelijk tot 93 kg.

Ik zal hard terugkomen, spectaculair, vol goede moed en samen met mijn nieuwe management en de echte bloodz ervoor zorgen dat ik de laatste jaren van mijn carrière succesvol en krachtig kan afsluiten.

Rodney

niels
09-07-2008, 00:28
Ik wens hem succes, vind het een goede vechter!

ashi76
09-07-2008, 00:30
Goed om te lezen dat Rodney niet opgeeft.
Ik hoop dat hij zijn oude niveau weer zal evenaren, of misschien wel overtreffen.
Rodney zorgt altijd voor sensatie en het is een genot om naar zijn partijen te kijken.

Ik hoop snel een fitte Rodney weer in de ring te zien !
Succes Rodney !! :thup:

martin
09-07-2008, 00:32
Goed om te lezen dat Rodney niet opgeeft.
Ik hoop dat hij zijn oude niveau weer zal evenaren, of misschien wel overtreffen.
Rodney zorgt altijd voor sensatie en het is een genot om naar zijn partijen te kijken.

Ik hoop snel een fitte Rodney weer in de ring te zien !
Succes Rodney !! :thup:


Rodney succes

joost
09-07-2008, 00:34
succes rodney!

Jochem
09-07-2008, 01:07
top, succes.

Fr3ddy
09-07-2008, 01:21
Dat komt wel weer goed (Y)

54321
09-07-2008, 01:24
succes!! hij kan zich staand met iedereen meten in zijn gewichtsklasse.

dtgerald
09-07-2008, 01:29
Go Rodney.

barbara
09-07-2008, 03:10
Hey rodney, heb ook nog alle vertrouwen in je, heel veel succes!

The Bulldog
09-07-2008, 08:37
GEwoon doorzetten pik, denk dat de gemaakte keuzes die je beschrijft verstandige zijn.

Ben benieuwd wat je ons na de zomer gaat laten zien...

Sterkte OSU!!

Bobson
09-07-2008, 08:57
Rodney, als je de problemen daar hebt gezocht waar ze ook zijn. en ze niet toeschrijft aan andere zaken, komt het helemaal goed. Anders niet. In ieder geval succes.

chief108
09-07-2008, 09:42
maak d'r wat van Rodney!
hoop dat we nog veel moois van je te zien krijgen

Mickey
09-07-2008, 09:44
Succes Rodney! Je bent wat mij betreft een van de iconen van de Nederlandse MMA wereld. Zolang als ik de sport volg doe jij er ook al in mee!
Ik heb er dus vertrouwen in!

Illest
09-07-2008, 09:47
Rodney, als je de problemen daar hebt gezocht waar ze ook zijn. en ze niet toeschrijft aan andere zaken, komt het helemaal goed. Anders niet. In ieder geval succes.

huh?:confused:

on topic:

:cool2:
Go Rodney!...partijen tegen Manhoef waren vettt!!

Ik hoop je weer te zien in het mma....

peaaccee

Tony
09-07-2008, 10:24
Rodney, ga ervoor en laat de wereld zien wat je in je hebt....

Remco
09-07-2008, 10:33
Sinds je partij tegen Perry Ubeda heb ik een groot respect voor je ontwikkeld. Dit respect bestaat tot op de dag vandaag, te meer nu ik weet dat je ook een sympathiek persoon bent.

Veel succes bij het zoeken naar je tweede adem!

Fightchick
09-07-2008, 10:58
That's the spirit! Succes en blijf vooral vechten voor je idealen.

Hendy
09-07-2008, 11:05
Succes Rodney! Je bent wat mij betreft een van de iconen van de Nederlandse MMA wereld. Zolang als ik de sport volg doe jij er ook al in mee!
Ik heb er dus vertrouwen in!
2x

Robbie!
09-07-2008, 11:40
Echt een top sportman. Succes Rodney. De echte kenners zullen altijd respect voor je houden.

MataLeo
09-07-2008, 12:24
Keep your head High, Rodney

Lees je mail van mij ............ Osu

Slome
09-07-2008, 15:48
Rodney, ga ervoor en laat de wereld zien wat je in je hebt....
daarom

micha
09-07-2008, 16:27
Tof dat hij zo open en eerlijk een verklaring uitgeeft.

dat siert hem

anonymous001
09-07-2008, 16:30
Tof dat hij zo open en eerlijk een verklaring uitgeeft.

dat siert hem

x2. Respect voor die man.

Bud S
09-07-2008, 16:42
rodney leest dit allemaal niet
hij publiceert dit namelijk op fighttalk
niet op mixfight

maar toch leuk van jullie die steunbetuigingen

misschien kan chief het ff copy-pasten en op fighttalk zetten ? ;)

en ja ik ben een zeiklul

chief108
09-07-2008, 17:28
ik lees niet op fighttalk :rolleyes:

micha
09-07-2008, 17:38
WTF is Fighttalk?

Bud S
09-07-2008, 17:52
WTF is Fighttalk?

vraag maar aan glunder :rolleyes: