PDA

View Full Version : Superpiele weg bij Team Hardcore?



Martijn Boschgaard
09-07-2008, 11:36
Hallo,
Mijn naam is Martijn en ik lees al een tijdje mee op dit forum.
Ik ga regelmatig naar gala`s bij mij in de buurt en kickboks zelf recreatief. (niet zo`n talent)
Ik vang de afgelopen periode steeds berichten over dat Henry “superpiele”Akdeniz weg is bij Team Hardcore. Ongenoegen uitingen over dingen die niet geregeld worden voor hem, en uitspraken over dat hij weg was bij Hardcore heb ik hem zelf horen zeggen.
Laatst heb ik Henry zien vechten in Deventer op de sportschool van zijn ouders en kwam hij op in een wit shirt in plaats van in het eerdere HARDCORE shirt.
Nu zie ik op de line up van het Ahoy gala van Jan Oosterbaan en Henk Kuipers, die ik vandaag zie op het forum hem ook niet meer staan.
Dit alles wijst op een vertrek, maar ik zie Henry wel op de site van Team Hardcore staan.
Ik heb zondag in nijmegen wat mensen gevraagd hoe het nu zat, maar die deden erg vaag en verwezen me door naar de Fam. Akdeniz of team hardcore.
Wat is er nu kloppend van dit alles?
Komt Superpiele nu nog wel uit voor Team Hardcore of is hij i.v.m. de eerder beschreven dingen opgestapt?


Gezien het anoniem posten en galspuwen een hot item is,
Bedankt voor de duidelijkheid met vriendelijk groet, Martijn Boschgaard.

Mickey
09-07-2008, 11:39
Ik weet niet exact de toedracht, maar het was al wel min of meer bekend in de wandelgangen dat er een wisseling van de wacht heeft plaatsgevonden binnen Team Hardcore.

Robbie!
09-07-2008, 11:51
Als dit waar is, waarom wordt dit dan niet officieel bekend gemaakt?

Tsuki
09-07-2008, 11:52
misschien is het nog niet officieel ................ gokje

Robbie!
09-07-2008, 11:54
misschien is het nog niet officieel ................ gokje

Dat zou een hele goede reden kunnen zijn.....

chief108
09-07-2008, 12:17
heb wel dingen gehoord dat het rommelde tussen TH en Piele
maar (nog) niets over een eventuele breuk

henk kuipers
09-07-2008, 12:33
Klopt helemaal, sinds maandag komt Henry niet meer uit voor team hardcore, het hoe en waarom is wat ons betreft een interne zaak en zal dus ook door ons niet bekend gemaakt worden.

Hardcore sportmanagement

Henk en Koen

De man van 14K
09-07-2008, 13:53
Hij heeft niet veel partijen voor Team H geknokt. Jammer hoor was wel een gozer met mogelijkheden, alleen moest er wel veel bijgschaaft worden...

The Bulldog
09-07-2008, 14:11
Ik had hier nog niks van vernomen moet ik zeggen.

Ben wel aangesproken door een aantal mensen (liep in hardcore kleding) dus waarschijnlijk ook door de topic opnener waarna ik ze naar de familie Akdeniz (die ook op het gala zondag aanwezig waren) heb verwezen of het team.

Op zich jammer, maar het zal een overwogen keuze zijn geweest van beide partijen.

micha
09-07-2008, 15:25
In ieder geval Welkom op Mixfight Martijn

gieloe
09-07-2008, 16:54
Lekker boeiend waar die gozer voor knokt.

De man van 14K
09-07-2008, 16:57
Ik had hier nog niks van vernomen moet ik zeggen.

Ben wel aangesproken door een aantal mensen (liep in hardcore kleding) dus waarschijnlijk ook door de topic opnener waarna ik ze naar de familie Akdeniz (die ook op het gala zondag aanwezig waren) heb verwezen of het team.

Op zich jammer, maar het zal een overwogen keuze zijn geweest van beide partijen.


ja joh soms het onze shit hier zo actueel dat je het eerder hoort dan van de mensen zelf.
Ben benieuwd of Piele ook naar GG gaat..

the boxer
09-07-2008, 17:55
Ik vind het wel knap van Team Hardcore dat zij het ook onmiddellijk bevestigen ,anders werden er weer de nodige roddels de wereld ingestuurd.

micha
09-07-2008, 17:57
dat kun je van it's showtime niet zeggen.....

chief108
09-07-2008, 18:02
yup..

en ik pleur hem dan ook strakkies van de website
is dat ook weer duidelijk :p

micha
11-07-2008, 01:15
Oh, wie is er weg bij It's Showtime dan? Wat ik gister hoorde, was dat er juist vechters bijgekomen zijn.

superpiele?