PDA

View Full Version : Printer problemen



marster
11-07-2008, 22:02
Hallo,

Ik heb mijn inkt laten vullen en nu blijft de printer aan geven dat 1 van mijn inkt op is terwijl die toch vol is.

Heb al op internet gekeken bij brother wat ik eraan kon doen en wat ze aangeven is dat ik het er goed in moet doen,Uiteraard heb ik dat gedaan maar het blijft toch aan geven,

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen.

Tony
11-07-2008, 23:43
Veel cartridges hebben een sensor die de inkthoeveelheid meet. Als die op is geeft ie een signaal naar zijn chip... deze blijft dan aangeven dat ie leeg is.

is het toevallig een canon?

De man van 14K
12-07-2008, 00:08
Veel cartridges hebben een sensor die de inkthoeveelheid meet. Als die op is geeft ie een signaal naar zijn chip... deze blijft dan aangeven dat ie leeg is.

is het toevallig een canon?


http://www.youtube.com/watch?v=UXhOpQajDQU&eurl=http://video.aol.com/video-detail/car-running-over-printer/3504064754?icid=acvsv4

marster
12-07-2008, 09:54
Nee heb 1 Brother 135c.

Tony
12-07-2008, 10:04
Het boeit me niet of je een broer hebt met een achterlijke naam.. ik wil gewoon weten wat voor printer je hebt....

















:lol:

chief108
12-07-2008, 10:22
hahaha.... wat een lul ben je toch :w00t:

micha
12-07-2008, 10:34
iki verslijt nogal wat printers en heb nu een canon en die doet het aardig. het probleem is dat als je een dure laserprinter koopt die niet snel kapot gaat is dat de toners duur zijn en de foto's daarin tegen zijn beter op een inktjet printer.Maar die gaan weer snel kapot......
Minimaal iedere week even een printje maken is mijn advies want anders slipt hij lanzaam dicht.

Karel
12-07-2008, 10:58
heb ook wel eens gehad dat ie het anders aangaf, maar kon wel altijd doorprinten.. meestal werkt het als je even een andere cartridge er weer in doet, dan kun je direct zien of het aan die chip ligt of mss in de computer ofzo

NTT-FX
12-07-2008, 23:39
Cardridges bijvullen levert je op termijn altijd ellende op.
Epson en brother zijn er erg gevoelig voor...
Niet navullen ( die goedkoopheid is er om een reden... ) maar een fabrieksproduct scoren.
Verkoop zelf wecare en daar is amper gedonder mee ; een paar weigerende cardridges gehad en die werden keurig door wecare vervangen...
Geeft je navuller ook zo'n service ?

Che
13-07-2008, 04:49
Cardridges bijvullen levert je op termijn altijd ellende op.
Epson en brother zijn er erg gevoelig voor...
Niet navullen ( die goedkoopheid is er om een reden... ) maar een fabrieksproduct scoren.


Ik maakt het zo vaak mee dat mensen in onze winkel komen met printer problemen (zoals de TS al aangeeft) waarbij een nagevulde cartridge het probleem is. Orginele catridge er in en het werkt weer.

marster
13-07-2008, 09:38
Ik heb de orginele cartridege er in zitten,Alleen laten vullen.

micha
13-07-2008, 09:41
bij mijn vorige printers gebruikte ik altijd oirginele en toen gingen mijn printers ook kapot nu laat ik ze vullen bij cartigdeworld. die openen iedere dag een nieuwe vestiging. ze hebben er al 1600..........