PDA

View Full Version : Sansaar vecht tegen de nr. 1 van Thailand op Slamm!! 5



Khanom Thom
12-07-2008, 11:50
De kogel is door de kerk, gesprekken met Team Slamm zijn goed uitgepakt en vanaf heden komt Marvin Sansaar uit voor team Slamm/Muay Boran Gym. Sansaar mag gelijk al aan de bak en mag zijn kunsten vertonen op Slamm 5 tegen niemand minder dan de huidige nr.1 van Thailand; SAYOKNOI

Het is bewezen dat Sansaar zich goed staande kan houden tegen Thaise vechters, hij heeft in het verleden Yoddenchai Sitpolek en pas geleden Koapong Lek nog verslagen.
Omdat de partij tegen Sayoknoi wordt gevochten op full Muay Thai rules wordt de traingsmethode van Sansaar aangepast. Sansaar traint nu veel op ellebogen met zijn Thaise trainer Manop Manz.



Payap 09-06-2008; http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=82534

30 november 2008, het talent van Thailand op Slamm!!
Wat betreft het aanbod van topvechters heeft men in Thailand weinig reden tot klagen. Toch zitten onder deze vechters af en toe talenten waar ook de Thai van in vervoering raken. In de zwaardere klassen van het muaythai in Thailand is er momenteel een naam die door de fans wordt gezien als het talent dat in de toekomst internationaal de dienst uit gaat maken. Een man die met de tijd de positie die Yodsaenklai en Buakaw nu internationaal bezetten zal gaan overnemen.

Zijn naam: SAIYOK PUMPANMUANG ook bekend onder zijn oude naam: SAIYOKNOI SAKCHAINARONG.

http://img234.imageshack.us/img234/6550/lumpinee207032008as2se0.jpg
Saiyak met zijn gewonnen belt van Thailand


Momenteel vecht Saiyak nog voornamelijk in Thailand waar hij de absolute top vormt rond de 67 kg klasse. Op 7 maart jl vocht hij in het Lumpinee stadion tegen Singsiri Por Sirichai voor de titel van Thailand in de -67 kg klasse. Met een keiharde Elleboogstoot maakte hij al in de 2e ronde een einde aan het gevecht door Singsiri ko te slaan. Gevolg 17 hechtingen voor Singsiri.

http://img376.imageshack.us/img376/6886/lumpinee107032008ro3ck8.jpg
Saiyak (rood) VS Singsiri voor de Thaise titel


Maar niet alleen is Saiyak kampioen van Thailand. In zowel het Lumpinee stadion als het Rajadamnern stadion is hij de nummer 1 op de ranglijst in de -67 kg klasse.

http://img175.imageshack.us/img175/2042/captainkanevspanpetch45kv0.jpg
Singsiri na het gevecht met Saiyak


Gisterenavond vocht Saiyak buiten Thailand in HongKong tegen de Australier Ben ‘Pixie” Burton. Al in de 1e ronde sloeg Saiyak zijn Australische tegenstander ko met een elleboog.


Het is nog even wachten maar op 30 november zal deze Saiyak ook zijn debuut maken in Nederland. Op het gala van Slamm!! Nederland VS Thailand V zal hij te bewonderen zijn tegen een nog niet bekende tegenstander.

Op 30 november zal Nederland, na eerder vechters als bv Buakaw, Anuwat, Orono, Kaoklai, Samranchai, Yodsaenklai en Saenchai te hebben zien debuteren in ons land, wederom kennismaken met een nieuwe Thaise gigant op het Slamm!! gala. SAIYOK PUMPANMUANG




MARVIN SANSAAR (vs. Alexander Kreuger);
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Bussem/img_163.jpg
http://www.mixfight.nl/Richelieu/2008/Bussem/img_159.jpg
----------------------

Dat dit een spectaculaire partij wordt moge duidelijk zijn! Twee toekomstige talenten tegen elkaar!
We hebben er zin in...

Grtz, Geronimo de Vries
- Muay Boran Gym -



http://i31.tinypic.com/6xuddl.jpg

payap
12-07-2008, 13:00
Dat gaat een mooie pot worden. Denk ook Marvin's zwaarste partij uit zijn carriere want deze Sayaknoi is een heel pittig baasje!

bami112
12-07-2008, 13:16
goeie dag zeg respect ga er maar aan staan tegen de nr 1 van thailand.. veel succces marvin sansaar
maar ik zet me geld op de thai

pwie
12-07-2008, 13:25
Succes Marvin.
Goed dat die nu ook bij team Slamm zit.

The Bulldog
12-07-2008, 13:26
heel vet....

succes met de voorbereidingen...

Jeru
12-07-2008, 13:34
Succes Marvin!! Zal mij benieuwen deze Thai.

dontmindme
12-07-2008, 16:36
vind sansaar een topper, maar ik ben bang dat dit te vroeg is
hoe dan ook, als ie wint zou het super booster zijn

blackadder
12-07-2008, 16:42
Volle Thairegels. Houdt dat in dat trappen op de dekking punten zijn en lowkicks niet?

bryan
12-07-2008, 16:56
waarom sansaar ??? hij verloor nog kansloos van ajay.. beetje vreemd ken wel betere in dit gewicht

Coldcrust
12-07-2008, 17:00
Ik vind Sansaar niet de meest aansprekende tegenstander voor een topthai..Slamm gaat toch niet dezelfde fout maken als vorig jaar door een team Topthai te plaatsen tegen een Menno Dijkstra die een jaar niet gevochten had,een Merza die voor Nederland uitkwam etc? Laten ze nou ook eens top nederlanders uitkiezen!!!

Sansaar is een goede,talentvolle vechter maar als je stelt dat hij het dorgaans heel goed doet tegen Thaise toppers en het voorbeeld Yoddenchai gebruikt moet daarbij niet vergeten worden dat er destijds sprake was van een aanzienlijk gewichtsverschil en Yoddenchai bij mijn weten moest opgeven met een scheenbeenblessure. Verder verloor Marvin onlangs nog van de Thais/Nederlandse B klasser Thanit in Italie.

payap
12-07-2008, 17:45
Volle Thairegels. Houdt dat in dat trappen op de dekking punten zijn en lowkicks niet?

Er wordt gevochten op de Thaise regels onder auspicieen van de grootste bond ter wereld, de WBC.

Van te voren zal er uitgebreid op de regels worden teruggekomen en uitleg over worden gedaan. Lowkicks scoren gewoon. Trappen op de dekking is wat ruim omschreven. Een hoge trap wordt in het muaythai geblokt door een hoge blok met het been te maken zoals bij bv een lowkick. Wordt deze blok niet gemaakt en een trap op de armen genomen, mits hij impact heeft, zijn het wel punten. De Thais trappen dan gewoon je arm aan fladderen. Bij een jury uitslag wordt er heel veel gelet op de schade die je toebrengt met je technieken bij de tegenstander.

blackadder
12-07-2008, 17:51
Ah ja. Dank je. De WBC site is niet erg informatief wat dat betreft. Maar hoe moet je een hoge trap met je been blokken? Of is het voldoende om die beweging te maken?

Casparvdzouw
12-07-2008, 18:06
Er wordt gevochten op de Thaise regels onder auspicieen van de grootste bond ter wereld, de WBC.

Van te voren zal er uitgebreid op de regels worden teruggekomen en uitleg over worden gedaan. Lowkicks scoren gewoon. Trappen op de dekking is wat ruim omschreven. Een hoge trap wordt in het muaythai geblokt door een hoge blok met het been te maken zoals bij bv een lowkick. Wordt deze blok niet gemaakt en een trap op de armen genomen, mits hij impact heeft, zijn het wel punten. De Thais trappen dan gewoon je arm aan fladderen. Bij een jury uitslag wordt er heel veel gelet op de schade die je toebrengt met je technieken bij de tegenstander.

Hmm, ik heb altijd geleerd om met een handschoen bij je hoofd en met die ander ernaast en dan weg te stappen van die highkick als blok geleerd, zo blok je elk gevaar dat het je hoofd raakt en verlaag je ook nog eens de impact. Dit heeft dus geen zin in wedstrijden??

payap
12-07-2008, 18:20
Het hele fijne ervan weet ik ook niet precies.

De onderstaande foto's geven een beetje een beeld hoe men in Thailand met hoge trappen omgaat

http://i296.photobucket.com/albums/mm163/kiatphontip/Jaroenchai_vs_Singmanee-32copy.jpg

http://i296.photobucket.com/albums/mm163/kiatphontip/Jaroenchai_vs_Singmanee-47copy.jpg

http://i296.photobucket.com/albums/mm163/kiatphontip/Jaroenchai_vs_Singmanee-51copy.jpg

The Bulldog
12-07-2008, 18:50
tnx payap...reps

blackadder
12-07-2008, 18:51
Okay. Dank je Payap.:)

Richelieu
12-07-2008, 19:02
waarom sansaar ??? hij verloor nog kansloos van ajay.. beetje vreemd ken wel betere in dit gewicht


Ik vind Sansaar niet de meest aansprekende tegenstander voor een topthai..Slamm gaat toch niet dezelfde fout maken als vorig jaar door een team Topthai te plaatsen tegen een Menno Dijkstra die een jaar niet gevochten had,een Merza die voor Nederland uitkwam etc? Laten ze nou ook eens top nederlanders uitkiezen!!!

Sansaar is een goede,talentvolle vechter maar als je stelt dat hij het dorgaans heel goed doet tegen Thaise toppers en het voorbeeld Yoddenchai gebruikt moet daarbij niet vergeten worden dat er destijds sprake was van een aanzienlijk gewichtsverschil en Yoddenchai bij mijn weten moest opgeven met een scheenbeenblessure. Verder verloor Marvin onlangs nog van de Thais/Nederlandse B klasser Thanit in Italie.

Sansaar is de afgelopen half jaar enorm gegroeid en heeft al veel ervaring opgedaan in zijn periode bij MT Zwolle. Zijn KO zege op Kreuger was één van de hardste die ik ooit live heb gezien. Een ieder die in Bussem aanwezig was kan dat zeker beamen! Hij verdient zeker een kans, en dat moment zal voor Sansaar op 30 november aanstaande zijn! Weet zeker dat hij supergemotiveerd aan de start zal verschijnen! Hetzelfde verhaal geld eigenlijk ook voor Dijkstra! Een jaar eruit geweest en hij zette echt een vette pot neer tegen de nog ongeslagen Thai in Europa, Samranchai 96Penang.

Dat bepaalde vechters op bepaalde gala's aan de start verschijnen heeft natuurlijk ook veel met het management te maken wat achter deze vechters en evenementen zit. Ik neem aan dat ik dat jou niet hoef uit te leggen Coldtrust...;)

PigDog
12-07-2008, 21:37
Nou, ik weet het ook niet. Als buitenstaander zou ik zeggen:"waarom breng je een vechter niet, en laat je hem meteen met de top meedoen?" Zo'n jongen loopt alleen maar deuken op. Maar ja, ik denk dat de mensen om hem heen wel kijk hebben op de zaak, en ik niet dus.......

In ieder geval succes!

Richelieu
12-07-2008, 21:46
Heb jij geen kijk op deze zaken......??
Is dat niet een beetje een understatement...:rolleyes:

Coldcrust
12-07-2008, 22:44
Sansaar is de afgelopen half jaar enorm gegroeid en heeft al veel ervaring opgedaan in zijn periode bij MT Zwolle. Zijn KO zege op Kreuger was één van de hardste die ik ooit live heb gezien. Een ieder die in Bussem aanwezig was kan dat zeker beamen! Hij verdient zeker een kans, en dat moment zal voor Sansaar op 30 november aanstaande zijn! Weet zeker dat hij supergemotiveerd aan de start zal verschijnen! Hetzelfde verhaal geld eigenlijk ook voor Dijkstra! Een jaar eruit geweest en hij zette echt een vette pot neer tegen de nog ongeslagen Thai in Europa, Samranchai 96Penang.

Dat bepaalde vechters op bepaalde gala's aan de start verschijnen heeft natuurlijk ook veel met het management te maken wat achter deze vechters en evenementen zit. Ik neem aan dat ik dat jou niet hoef uit te leggen Coldtrust...;)

Het waarom van bepaalde keuzes weet ik wel..maar daarom hoef ik het daar nog niet mee eens te zijn.
Ik vind dat als je de top van Thailand haalt,dat je daar dan ook de top van ons land tegen moet zetten,daar heeft het publiek recht op!
Sansaar is nog geen top,zelfs nog geen subtop..want Kreuger op ko verslaan zegt mij niet veel want die behoort ook nog lang niet bij de top.
Hij zal ongetwijfeld zijn gegroeid..maar die verliespartij tegen Thanit (die nog B was nota bene..EN thai) was echt heel recent.

En wat betreft Dijkstra-Samranchai...Samranchai is een 63.5 of hooguit 67 vechter waar Dijkstra moeite heeft de 70 te halen...daarbij vond ik,in tegenstelling tot heel veel mensen,dat Samranchai de partij op zijn sloffen won.

payap
13-07-2008, 01:17
Marvin Sansaar is natuurlijk zwaar de underdog in deze partij. Maar hij grijpt wel de kans die hij krijgt om tegen een echte topper te vechten. En dus ervaring op te doen. Men had hem ook tegen een opgewarmd lijk kunnen zetten om mooie overwinningen te boeken. Staat mooi maar voor zijn ontwikkeling schiet hij daar niets mee op. Tegen deze Thai heeft hij niets te verliezen. Maar hij kan nu wel op een heel ander podium laten zien wat hij in zich heeft.

Overigens heeft Marvin goede ervaringen met Thaise vechters. Hij verlsoeg al Yoddenchai en in Italie schakelde hij al Kaoponglek (die ook van Fikri Tijarty al eens won) uit voor hij van Thanit verloor.

En het getuigd ook van de fighting Spirit die Marvin heeft want er zijn maar weinig Nederlandse vechters die het aandurven om met een echte top Thai de ring in te ging en al helemaal niet op full muaythai regels!

Blacklabel
13-07-2008, 01:58
Het waarom van bepaalde keuzes weet ik wel..maar daarom hoef ik het daar nog niet mee eens te zijn.
Ik vind dat als je de top van Thailand haalt,dat je daar dan ook de top van ons land tegen moet zetten,daar heeft het publiek recht op!
Sansaar is nog geen top,zelfs nog geen subtop..want Kreuger op ko verslaan zegt mij niet veel want die behoort ook nog lang niet bij de top.
Hij zal ongetwijfeld zijn gegroeid..maar die verliespartij tegen Thanit (die nog B was nota bene..EN thai) was echt heel recent.

En wat betreft Dijkstra-Samranchai...Samranchai is een 63.5 of hooguit 67 vechter waar Dijkstra moeite heeft de 70 te halen...daarbij vond ik,in tegenstelling tot heel veel mensen,dat Samranchai de partij op zijn sloffen won.



Mee eens.. vreemde match dit.

Hendy
13-07-2008, 09:37
Naar mijn mening is sansaar de coming man in nederland in zijn klasse !

Sansaar vocht op z'n 16e al zijn eerste a-partij, en niet zonder succes. daarna ging het prive niet echt lekker door div. omstandigheden. met als gevolg, niet meer trainen of voor een partij te weinig trainen enz enz.

Inmiddels heeft sansaar een andere sportschool, waar hij het plezier in de sport heeft terug gevonden, dat was ook te zien in zijn laatste partijen alles op ko of tko gewonnen !! (behalve halve finale k1 max italy verloren op punten van thanit )

Sansaar is nog erg jong en zal zeker nog even moeten doorgroeien, maar met team slamm in je kielzog moet dat zeker goed gaan komen !!

jordylicious
13-07-2008, 11:23
Denk dat dit een zeer goede kans is voor MArv, team-slamm gunthet hem niett voor niks deze match! En in Italie verloren is gebeurt, heeft daar integen zijn laatste 2partijen op KO gewonnen in de 1ste en 2de ronde!!
Maar ja,kan je altijd in het verleden kijken, moet jij in de toekomst kijken daar liggen de kansen :D

marv en Boran/slamm veel succes en kom julle zeker aanmoedigen!!

payap
13-07-2008, 11:43
Ach, ooit zag ik in de begin jaren 90 en klein jong mannetje met een blond kuifje op het laatste moment invallen in een partij. Zijn tegenstander toen was een van de beulen van Thailand. Reactie's waren toen ook van: die durft en ach ja t zal wel weer!

De Thai kreeg een fiks pak op zn mieter en dat kleine mannetje met blonde kuifje zou de schrik van Thailand worden.

Wat ik bedoel is dat je op een moment een stap naarboven moet maken. Op Glory 8 zag je bv David Kyra het proberen tegen Chahbari. Kyra heeft maar een paar partijen maar gevochten in de A. Oa onbeslist tegen Sornsuk en verloren van Ardalan (die van Anthony Kane verloor). HEt was jammer van die wenkbrauw want hij deed het heel aardig.

Nu is het natuurlijk zwaar overdreven dat het nu weer gebeurd maar af en toe heeft een vechter een goede graadmeter nodig. Hij kan natuurlijk kansloos verliezen maar voor hetzelfde geld verliest hij maar zet hij een geweldige prestatie neer. En iemand kan als hij zo'n kans krijg boven zich uitstijgen en tot grote hoogten komen.

Er zijn meer voorbeelden van vechters die voor verrassingen zorgden en een breakthru maakte met dit soort partijen.

Coldcrust
13-07-2008, 12:22
Ik ben het ermee eens dat een vechter een keer een kans moet krijgen..vind echter niet dat zoiets moet gebeuren op een Nederland-Thailand.
Daar is het niet de tijd of plek voor expirimenten maar moet gewoon de creme de la creme van beide anden tegen elkaar aantreden..daar betaal je voor

payap
13-07-2008, 15:10
Maak je daar maar geen zorgen over Coldrust. Heb de line up gezien zoals hij er waarschijnlijk uitgaat zien en daar staan hele mooie namen op. Enne heb een gevoel dat je nog verbaasd zal gaan staan over Marvin Sansaar!

Khanom Thom
13-07-2008, 15:24
Maak je daar maar geen zorgen over Coldrust. Heb de line up gezien zoals hij er waarschijnlijk uitgaat zien en daar staan hele mooie namen op. Enne heb een gevoel dat je nog verbaasd zal gaan staan over Marvin Sansaar!
x2

Dat gevoel heb ik ook... :D
Dat gezeur over een vechter die er nog lang niet klaar voor is, etc! Als ik het gevoel had dat Sansaar geen mogelijk had om te winnen, hadden we de partij natuurlijk nooit aangenomen.

Relax and enjoy, het is je kaartje zeker waard!!

PigDog
13-07-2008, 16:29
Ach, ooit zag ik in de begin jaren 90 en klein jong mannetje met een blond kuifje op het laatste moment invallen in een partij. Zijn tegenstander toen was een van de beulen van Thailand. Reactie's waren toen ook van: die durft en ach ja t zal wel weer!

De Thai kreeg een fiks pak op zn mieter en dat kleine mannetje met blonde kuifje zou de schrik van Thailand worden.


Ik zag ooit eens een baby met een klompje kryptonite. Het zou de schrik van elke crimineel worden, al vloog hij rond in een majo.

Het kuifje van jou vergelijking slaat net zoveel op Sansaar als mijn vergelijking.

But whatever: we mogen niet zeuren van de Khanom, dus houd ik mijn mond dicht en ga eens naar kickbets.com.....
:whistling:

payap
13-07-2008, 16:54
Ik zag ooit eens een baby met een klompje kryptonite. Het zou de schrik van elke crimineel worden, al vloog hij rond in een majo.

Het kuifje van jou vergelijking slaat net zoveel op Sansaar als mijn vergelijking.

But whatever: we mogen niet zeuren van de Khanom, dus houd ik mijn mond dicht en ga eens naar kickbets.com.....
:whistling:

Weinig historisch besef waarschijnlijk Pig Dog?

Te druk geweest met Guru ipv de ring? :lol:

PigDog
13-07-2008, 17:02
Weinig historisch besef waarschijnlijk Pig Dog?

Te druk geweest met Guru ipv de ring? :lol:

Ik geloof niet dat er met mijn historisch besef wat aan de hand is, Payap.
Ik was druk met Thanit. :cool2:



Guru? who the fuck is Guru?

marcelt
13-07-2008, 18:17
Ben het eens met de mensen die zeggen dat dit buiten Sansaars league is. Hij gaat er echt aan. Vind inderdaad ook dat er een echte Nederlandse topper tegen deze top Thai gezet had mogen worden. Maar dat vond ik ook al eerder bij een aantal Slamm partijen in het verleden.

Khanom Thom
13-07-2008, 18:38
Ik zag ooit eens een baby met een klompje kryptonite. Het zou de schrik van elke crimineel worden, al vloog hij rond in een majo.

Het kuifje van jou vergelijking slaat net zoveel op Sansaar als mijn vergelijking.

But whatever: we mogen niet zeuren van de Khanom, dus houd ik mijn mond dicht en ga eens naar kickbets.com.....
:whistling:


Nou, ik weet het ook niet. Als buitenstaander zou ik zeggen:"waarom breng je een vechter niet, en laat je hem meteen met de top meedoen?" Zo'n jongen loopt alleen maar deuken op. Maar ja, ik denk dat de mensen om hem heen wel kijk hebben op de zaak, en ik niet dus.......

In ieder geval succes!



Ik geloof niet dat er met mijn historisch besef wat aan de hand is, Payap.
Ik was druk met Thanit. :cool2:

Guru? who the fuck is Guru?

Ik weet niet waar jij allemaal mee bezig bent, maar je bent de boel weer aardig aan het opstoken.
Maar goed... als je praat over een groentje die alleen maar deuken op zal lopen met zo'n partij waarom vocht Thanit dan op de K1 Max in Italië, dat is toch hetzelfde verhaal... en hij vocht daar als underdog zelfs in de finale!

Hieronder de video van de partij van Sansaar tegen Thanit.
Ik geef toe... Sansaar vocht hier niet de sterren van de hemel, helemaal omdat dit zijn eerste gala was dat hij vocht onder onze naam na bijna 7 maanden "stil" te hebben gezeten en maar 2 weken had om zich echt voor te bereiden. Daarin tegen vocht Thanit heel goed, maar in mijn ogen heeft Sansaar toch echt gewonnen.

Oordeel zelf...

http://www.youtube.com/watch?v=dazCha8lEGk

Missy
13-07-2008, 18:42
Hij zal ongetwijfeld zijn gegroeid..maar die verliespartij tegen Thanit (die nog B was nota bene..EN thai) was echt heel recent


nou heb die partij gezien en vond t nog eerder een onbeslist
wat een partij was dat zeg vond marvin wel vaker doorkomen maar goed
das mijn mening

Missy
13-07-2008, 18:43
oh gero j had die film al geposted..
hahahah was dus nog ni uitgelezen

Missy
13-07-2008, 18:45
dat hij nog niet bij de top zit weten we nu wel.
daarom is dit tog een super kans...ik gun t em wel
al die andere toppers komen ook heus wel aan bod

PigDog
13-07-2008, 22:45
Ik weet niet waar jij allemaal mee bezig bent, maar je bent de boel weer aardig aan het opstoken.
Maar goed... als je praat over een groentje die alleen maar deuken op zal lopen met zo'n partij waarom vocht Thanit dan op de K1 Max in Italië, dat is toch hetzelfde verhaal... en hij vocht daar als underdog zelfs in de finale!

Hieronder de video van de partij van Sansaar tegen Thanit.
Ik geef toe... Sansaar vocht hier niet de sterren van de hemel, helemaal omdat dit zijn eerste gala was dat hij vocht onder onze naam na bijna 7 maanden "stil" te hebben gezeten en maar 2 weken had om zich echt voor te bereiden. Daarin tegen vocht Thanit heel goed, maar in mijn ogen heeft Sansaar toch echt gewonnen.

Oordeel zelf...



Jammer dat je dit nu weer zo opneemt, en dat terwijl ik toch heel fideel ben gebleven. Dit gaat niet over de wedstrijd van Thanit tegen Sansaar, en de K-1 max Italië is net even iets anders als de thaise top.
Volgens mij schreef ik ook, dat als buitenstaander zou je zeggen dat het niet goed is, maar ik denk dat jullie wel kijk op de zaak hebben. Ik was dus niet één van de zeurders, zoals jij de forumleden noemt, die daaraan deelnam.
Ik heb alleen gereageerd op de opmerking dat Ramon Dekkers vergelijkbaar zou zijn met Marvin. Dat vind ik persoonlijk niet.
Ik weet niet wat jij onder opstoken verstaat, maar ik geloof niet dat ik er deel aan heb genomen.
Dus ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar niet met begrijpend lezen.

PigDog
13-07-2008, 23:10
En voor de 2e keer: succes!

Khanom Thom
13-07-2008, 23:12
Jammer dat je dit nu weer zo opneemt, en dat terwijl ik toch heel fideel ben gebleven. Dit gaat niet over de wedstrijd van Thanit tegen Sansaar, en de K-1 max Italië is net even iets anders als de thaise top.
Volgens mij schreef ik ook, dat als buitenstaander zou je zeggen dat het niet goed is, maar ik denk dat jullie wel kijk op de zaak hebben. Ik was dus niet één van de zeurders, zoals jij de forumleden noemt, die daaraan deelnam.
Ik heb alleen gereageerd op de opmerking dat Ramon Dekkers vergelijkbaar zou zijn met Marvin. Dat vind ik persoonlijk niet.
Ik weet niet wat jij onder opstoken verstaat, maar ik geloof niet dat ik er deel aan heb genomen.
Dus ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar niet met begrijpend lezen.

Zolang jij met smiley werkt na je opmerkingen, nadat wij al een keer een discussie hebben en je noemt dan ook nog de naam van Thanit, voel ik mij in de maling genomen door jou...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er dus niks van (helaas).

Khanom Thom
13-07-2008, 23:14
En voor de 2e keer: succes!

Thanx!

The Bulldog
13-07-2008, 23:23
mooie beelden...ik zeg extra ronde....

marcelt
14-07-2008, 00:38
mooie beelden...ik zeg extra ronde.... X2

@ Missy ik gun dit Sansaar zeker. Maar het lijkt me dat hij het niveau nog niet heeft.

PigDog
14-07-2008, 01:08
Verder verloor Marvin onlangs nog van de Thais/Nederlandse B klasser Thanit in Italie.

Hij is degene die Thanit opbracht, niet ik.


Weinig historisch besef waarschijnlijk Pig Dog?

Te druk geweest met Guru ipv de ring?

En hij is degene aan wie ik antwoord gaf.
Dus vind ik het jammer dat je je aangesproken voelt.
Die smiley duidt erop dat het een grapje is. Maar het was niet mijn bedoeling om Sansaar of zijn team te dissen. Het was gewoon een inkoppertje op een mooie voorzet.
Nou, tot hier de uitleg en weltrusten...

PigDog
14-07-2008, 01:11
En had ik jullie al succes gewenst?
Bij deze dan......
:D (is een smiley om duidelijk te maken dat het grappig zou moeten zijn, ook al vinden sommigen dat niet. Het succes wensen is echter welgemeend...)

micha
14-07-2008, 07:27
vet

Chris_MokshaGym
14-07-2008, 12:54
Heel veel succes!Dit is een mooie kans en leerzame ervaring voor melvin en z'n team..

shangla
15-07-2008, 10:42
We gaan het zien!!!:D
Ben erg benieuwd!

Khanom Thom
17-07-2008, 17:47
Heel veel succes!Dit is een mooie kans en leerzame ervaring voor melvin en z'n team..

Thnx Chris!