PDA

View Full Version : Jan Oosterbaan



micha
13-07-2008, 09:23
nu alle roddelpersen weer op volle toeren draaien. Wou ik toch even aandacht voor een van de coryfeeen van de nederlandse vechtsport.
Ik hoop dat Jan Oosterbaan geen last heeft van al het gezeik wat er speelt.

http://nl.youtube.com/watch?v=mo_cNgy3AnI

martin
13-07-2008, 13:08
nu alle roddelpersen weer op volle toeren draaien. Wou ik toch even aandacht voor een van de coryfeeen van de nederlandse vechtsport.
Ik hoop dat Jan Oosterbaan geen last heeft van al het gezeik wat er speelt.

http://nl.youtube.com/watch?v=mo_cNgy3AnI


Wel k.. micha dat Jan niet reageert en dat jullie hem ook nog proberen aan het wankelen te maken.
Ik persoonlijk denk niet dat Jan onder de indruk is van de klaag liederen van jullie GG clan.
En ik geloof dat Jan de kant van Henk gaat kiezen en stug doorgaat met zijn ding.

anoniem gg
13-07-2008, 13:19
Wel k.. micha dat Jan niet reageert en dat jullie hem ook nog proberen aan het wankelen te maken.
Ik persoonlijk denk niet dat Jan onder de indruk is van de klaag liederen van jullie GG clan.
En ik geloof dat Jan de kant van Henk gaat kiezen en stug doorgaat met zijn ding.

HALLO

Begrijpend lezen?

Haal een diep adem martin!

Wat schrijft Micha nu, dat hij hoopt dat Jan er geen last van heeft van al het gezeik!

Hoe lees jij nu dat er iemand moet gaan wankelen,waar haal je het vandaan?

Klaag liederen van GG clan? Jezus man je hebt echt een fobie ontwikkeld, zoek hulp!

Jan Oosterbaan heeft heel veel meegetraint in Breda bij GG, er is niemand die iets slechts kan zeggen over Jan Oosterbaan bij GG (Cor en Chalid stonden in de Ahoy in zijn hoek toen hij tegen Lobman vocht).

Ikzelf heb hem nog 500 dvd's gegeven van zijn partij tegen Frank voor inkoop prijs, zodat Jan deze kon weggeven bij de opening van zijn nieuwe sportschool!

De enigste die klaagt dat ben jezelf!

Muay Thai Elite
13-07-2008, 13:23
Wat een lame ass filmpje (en dito muziek).

En ik denk trouwens dat er niemand last heeft van nichterige roddels behalve jij Micha.

anoniem gg
13-07-2008, 13:28
Wat een lame ass filmpje (en dito muziek).

En ik denk trouwens dat er niemand last heeft van nichterige roddels behalve jij Micha.


Er zijn maar vier reacties en jij schrijft dat er niemand last van heeft terwijl Martin al bijna ontploft.
Ik weet dat je liever rukt op Badr en Saki, maar laat anderen gewoon in hun waarden als je er niet geil van wordt!

Muay Thai Elite
13-07-2008, 13:43
Anderen in hun waarden laten.... Lol.

Bobson
13-07-2008, 14:43
Zucht... Daar gaan we weer.

Voor de argeloze lezers: welkom in de wereld van martial arts, waar respect zo'n belangrijke rol speelt.

micha
13-07-2008, 15:09
Jan Oosterbaan is een goodfellow en die krijg je volgens mij niet zomaar aan het wankelen martin

Tsuki
13-07-2008, 16:09
wat is er dan ? ...................

marcelt
13-07-2008, 18:24
Er zijn maar vier reacties en jij schrijft dat er niemand last van heeft terwijl Martin al bijna ontploft.
Ik weet dat je liever rukt op Badr en Saki, maar laat anderen gewoon in hun waarden als je er niet geil van wordt!

Waarom altijd zo naar op de man spelen BB ?

Illest
13-07-2008, 18:34
He! Verdomme!

Willen jullie wel zo vriendelijk zijn forumleden eerst te waarschuwen voordat er met stront gesmeten wordt???!?


:cool2:


1 schaal magnetron-popcorn van appie coming up.....the best there is!
ik ga er weer helemaal voor zitten...

knallen met die hap!:thup:

"The saga continues...."

anoniem gg
13-07-2008, 19:59
Waarom altijd zo naar op de man spelen BB ?

Is een onder onsje, die rukker snapt dat wel!

marcelt
13-07-2008, 22:28
Misschien kan je het onderonsje dan onder jullie houden (via pm of zo). Dit haalt het peil op MF zo naar beneden. De posts van MTE en jou zijn erg naar qua toonzetting.

martin
13-07-2008, 22:44
Misschien kan je het onderonsje dan onder jullie houden (via pm of zo). Dit haalt het peil op MF zo naar beneden. De posts van MTE en jou zijn erg naar qua toonzetting.

Marcelt je hebt gelijk Boon laat alles ontaarden in een ordinair woordenspel.
Boon kom met zinnige dingen ander blijf even van MF weg.
Niet dat we de discussie niet aan kunnen, maar uit respect voor je team.
Anders moet Jamila je maar terug fluiten

761217186
13-07-2008, 23:10
walgelijk gezeik op elkaar. Geef elkaar je mailadres en ga lekker mailen met elkaar ofzo. Hier is komen we niet voor op MF. Valt me op dat het vaak de zelfde zijn met dit soort posts. niets beters te doen?? Hou het gewoon voor iedereen leuk hier ;) of vecht het onderling elders uit.....

jopke
14-07-2008, 00:16
goh die bas boon komt wel heel erg netjes over......

jij weet wel hoe je een goede indruk moet maken..

als jij deze manier van praten normaal vind die je dat maar achter je gg muren,
je geeft je team, en je zelf op deze manier wel een heel slecht imago....