PDA

View Full Version : Daniel Puder VS Kurt angle (mma VS wwe)



tom l
14-07-2008, 18:58
Man, Kurt Angle is echt een mongool. Op een pro-wrestling evenement daagde hij de aanwezige mma vechters uit om bij hem in de ring te komen. Daniel Puder ging erop in en kwam in de ring waar ze een soort grappling match op pro-wrestling regels ofzo deden. De commentators zijn volledige mongolen, want ze noemen Daniel Puder een ufc vechter (hij heeft volgens mij nog nooit voor de ufc gevochten). Puder krijgt Angle na even vechten in een key lock vanuit half guard, waarna de scheidsrechter inspringt en het gevecht stopzet, zogezegd omdat Puder 3 seconden met zen schouders op de grond lag. De commentatoren zeggen dan: "So much for the ufc!", mongolen! Eigenlijk komt de ref gewoon tss om Angle een volledige vernedering en een gebroken arm te besparen. Na de match wil Puder Angle een hand geven, maar die weigert en blijft trash talken. Wat een idioot. Ik vind pro-wrestling cool, maar het is en het blijft FAKE, ik haat het als pro-wrestlers denken dat ze een kans maken tegen échte vechters. Hoop dat die Angle is in het octagon komt en daar zwaar geowned wordt. Hieronder het filmpje:

YouTube - WWE vs. MMA - Kurt Angle Kimura'd by Daniel Puder (http://www.youtube.com/watch?v=xoeO13L2V4c&feature=related)

MilfhunterMMA
14-07-2008, 19:12
ik vind pro wrestling uberhaupt oncool

Biiyen
14-07-2008, 19:14
Waar maak je je druk om? Iedereen ouder dan 14 en een IQ > 80 weet hoe de vork in de steel in zit. En als er echt iemand met je wil discussieren erover dan geef je hem gelijk, een handdruk en de groeten.

Emilio
14-07-2008, 20:08
haha wat een zielige vertoning.

de WWE moet bljikbaar ook dit soort acties gaan doen omdat ze terrein verliezen aan de ufc.

dirk5
14-07-2008, 20:24
Waar maak je je druk om? Iedereen ouder dan 14 en een IQ > 80 weet hoe de vork in de steel in zit. En als er echt iemand met je wil discussieren erover dan geef je hem gelijk, een handdruk en de groeten.


www.dumpert.nl - Huilende Worstel Fan (http://www.dumpert.nl/mediabase/176701/db3cb7ca/huilende_worstel_fan.html)

biiyen, je hebt gelijk.

Evilman
14-07-2008, 20:27
haha fkng loser.
kut show

en nou een rondje andersom ;)

nicolas the red
14-07-2008, 20:34
haha kurt angle solliciteerde echt voor een kopstoot daar... wat een mongool

danial
14-07-2008, 23:26
Is dat echt?
Ze doen geen pro-wrestling, het is gewoon vrij worstelen en op die regel mag je geen klem aanzetten en zeker niet op je rug gaan liggen

Italiahxc
15-07-2008, 14:18
Belachelijk. MMA is for the real guys, WWE is fake.

Tony
15-07-2008, 14:50
Komop zeg... iedereen weet dat MMA ook hartstikke fake is... WWE is tenminste echt.

Marchant
16-07-2008, 01:19
Hahaha wat een bullshit.
waarom zou Daniel Puder niet van angle kunnen verliezen met vrijworstelen?
volgens mij kan angle wel degelijk worstelen niet iedereen wint daarin een gouden medaille tijdens olympische spelen.
En tuurlijk is dit allemaal show maar dat wil niet zeggen dat het allemaal koekenbakkers zijn.
En geloof mij er gaat meer geld om (en wordt meer verdiend) in de wwe dan in UFC en mma bij elkaar dus dom is hij ook niet.
So who tha f*ck cares wie er tijdens deze show wint Puder blijft ff liggen en krijgt ook zijn cheque of denk je dat puder niet weet dat wwe een show programma is?

Dragao
16-07-2008, 01:26
Tja regels zijn regels. Als er met een mma partij afgesproken is dat footstomps en soccerkicks verboden zijn en 1 persoon doet dat toch dan is die andere persoon toch oprecht boos??


Het was een free style rassle match dus geen submissions, dus begrijp ik ook dat kurt angle boos is

RayOmac
16-07-2008, 09:07
Het is allemaal toch afgesproken werk dus waar maken jullie je druk om?